№
|
Тақырыбы, негізгі мақсаттары мен оқытудың
нәтижелері. Бірізді сабақтар сериясы аяқталғанда оқушыларыңыздың
бойында қандай білім, білік, дағдыларды қалыптастырғыңыз
келеді.
|
Жұмыстың белсенді формалары (ЖЖ,ТЖ, ПЖ, ДЖ).
Оқытуды жақсарту үшін АКТ пайдалана аласызба?
|
Оқушы әрекетін бағалауды сіз қалай
қолданасыз?
|
Сыныптағы барлық оқушыларды қалай жұмысқа
тартасыз? (талантты,дарынды)
|
Сөйлеуге үйретудегі кедергілерді қалай
жоясыз?
|
Жоспарлағаныңызбен күткеніңізге оқушылардың
барлығының үйренгенін қалай анықтайсыз?
|
Негізгі мақсат : Табиғат пен адамның
байланысы туралы алғашқы түсінік ұғымдар беру. сыни тұрғыдан
ойластыруға қабілетті оқушы тұлғасын қалыптастыру.
|
1-сабақ
|
Тақырыбы:
Қоршаған дүние.
Мақсаты мен
күтілетін нәтижелері:
Дүние
,табиғат,
Өлі,тірі,табиғи,жасанды
Денелер,айналадағы дүниені зерттеу адам өмірі
үшін маңызы туралы білу.түсіну.қолдана алу.
|
СТО, АКТ, оқыту
мен оқудағы жаңа тәсілдер, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, оқыту
үшін бағалау және оқуды бағалау.
Оқушыларды
өлі,тірі табиғат арқылы топтарға бөлу.
Топ ережесін
қабылдау.
Жаңа сабақты
меңгертуде Power Point-ИАТ таныстырылымы .
Тақырыптың
мазмұнын ашу үшін постер дайындау топтық жұмыс.
Топтастыру.
|
«Екі жұлдыз,бір
тілек» арқылы формативтік бағалау жүргізу,
|
Топтық жұмыс
арқылы, АКТ-ны пайдалану арқылы, сын тұрғысынан
ойландыру,
Не білдім?
|
Сөйлеу мәдениетін қалыптастыру үшін және сыни
ойлауға дағдыландыру мақсатында сұрақтар қою, жауап алу.
|
Оқушылардың
берген жауаптарынан,постерлерінен
тапсырманы орындаудан, смайлик арқылы баға
беру.
|
2-сабақ
|
Тақырыбы:Денелер.
Мақсаты мен
күтілетін нәтижелері:
Суреттер арқылы
денелерді танып білу.
Айналадағы дүние, ондағы денелер мен
құбылыстарды танып білудің әдістері туралы білім
қалыптастыру.
|
Оқыту мен
оқудағы жаңа тәсілдер, СТО, Оқыту үшін бағалау және оқуды
бағалау.
Топқа бөлу.
(үшбұрыш,шаршы,дөңгелек,ирек)геом.фигуралар арқылы бөлу.
Power Point
арқылы үй тапсырмасын тексеру,.
Ой туғызу.Миға
шабуыл.
Тақырып бойынша
диалог құру.
Әртүрлі пішінде
гүл жасау.
«Гүл
ұсыну»түрлі түсті қағазбен гүл жасау арқылы постерлерді жұмыстарын
бағалау.
|
Формативтік
бағалау,гүл ұсыну,кескіндермен қызыл,сары,жасыл бағалау.
Суммативті бағалау
|
диалог арқылы,
ой туғызу, миға шабуыл,топтық жұмыс арқылы.«Гүл жасату»арқылы,
жеке
жұмыс,топтық
жұмыс
арқылы.Өздері
өздері
бағалату арқылы.
|
Сөздік қорын кеңейту үшін диалог құру.Образға
ену «Гүл сыйлау» арқылы.
|
Кері байланыстан, тақырыпқа талдау жасай
алуынан, рефлексия парақтарынан көруге болады.
|
3-сабақ
|
Тақырыбы.Табиғат құбылыстары.
Мақсаты мен
күтілетін нәтижелер: Жыл мезгіліне қарай өзгеріп отыратындары
туралы білімдерін кеңейт.
Табиғат адам
үшін ұстаз екенің білу.
Тақырыпты терең
түсіну қабілетін дамыту, қолдана алу.
|
СТО, оқытудағы
басқару және көшбасшылық, оқыту үшін бағалау және оқуды
бағалау.
Оқушыларды үш
топқа открытка кесінділермен бөлу. (Топтарының аттарын тақырыпқа
сәйкес өздері таңдайды)Жаңбыр,Қар,Найзағай(топтық жұмыс)
Ой
қозғау.
Венн
диаграммасы
Ассоциация толтыру арқылы қорыту.
|
Формативтік
бағалау,
Өлшемдік
бағалау.
|
Рөлдік ойындар
арқылы, ой қозғау арқылы, сабақты өткізу.
|
Тапсырманы сұрау арқылы, жүйелі түрде
қайталап сұрау арқылы өздігінен ізденуге итермелеу.
|
Ұсыныстар білдіруінен, жаңа идеялар
білдіруінен, ортақ шешім қабылдай алуын тапсыру, рефлексия
парақтарына Табиғат құбылыстары. бойынша бағалау.
|
4-сабақ
|
Тақырыбы:Күн
және түн,олардың адам,өсімдік және жануарлар тіршілігі үшін
маңызы.
Мақсат мен
күтілетін нәтижелері:
Аспан денелерінің адам тіршілігі мен қоршаған
ортаның байланысын түсіндіру.Логикалық талқылау арқылы
келу.
|
СТО, оқыту үшін
бағалау және оқуды бағалау, жас ерекшеліктеріне сәйкес
оқыту.
Топқа
бөлу.
Ой
қозғау.
Постер
дайындау. (топтық жұмыс)
«Оқы-айт-жап-жаз-тексер» әдісі арқылы ой қорыту.
|
Формативтік
бағалау,
Өлшемдік
бағалау.
|
Ғаламтор материалдарынан пайдалану арқылы,
миға шабуыл, АКТ арқылы.Ситуациялық проблемаларды берем.
|
Мәтінді талдау арқылы, оқушының жеке пікірін
сұрау арқылы. «ашық хатты» айту арқылы.
|
Шығармашылық жұмысты орындауынан, өз ой-
пікірін, көзқарасын ашық білдіруінен, Рефлексия жасауды өздерін
бағалату.
|
5сабақ
|
Тақырыбы:Айналадағы дүниені бақылау
Мақсат мен
күтілетін нәтижелері:
Айналадағы
дүниені бақылауәдістері туралы зерделеу.Өмірде қолдану,тәжірибесін
игерген білім,білік,дағдыларын қалыптастыру.
|
СТО, оқыту үшін
бағалау және оқуды бағалау, жас ерекшеліктеріне сәйкес
оқыту.
Топқа
бөлу.
Ой
қозғау.
(топтық
жұмыс)
«Көрдім,білдім,меңгердім» әдісі арқылы ой
қорыту.
|
Формативтік
бағалау,
|
Миға шабуыл, АКТ арқылы.Ситуациялық
проблемаларды берем.
|
Бақылау
арқылы, оқушының жеке пікірін сұрау
арқылы.
|
Айналадағы
дүниені бақылауарқылы
өз ой- пікірін, көзқарасын ашық білдіруінен,
Рефлексия жасауды өздерін бағалату.
|
6сабақ.
|
Тақырыбы:
Қайталау.Топсаяхат.
Мақсат мен
күтілетін нәтижелері:
Айналадағы дүниені бақылаукөру туралы
топсаяқатқа шығу. Өмірде қолдану,тәжірибесін игерту,тірі, өлі
денелердібақылаудың ерекшеліктерін ұғындыру.
|
Жас
ерекшеліктеріне сәйкес оқыту.
Топқа
бөлу.
Ой
қозғау.
(топтық
жұмыс)
«Көрдім,білдім,меңгердім» әдісі арқылы ой қорыту.Мектеп
маңындағы қоршалған: шөп,ағаш,бұталар өсіп тұрған алаңдарға бақылау
жасау.
|
Формативтік
бағалау,
|
Күнделікті
Өмірден
Көріп
Үйренген
Білім
Біліктерін
Ортаға салу.
|
Бақылау
арқылы, оқушының жеке пікірін сұрау
арқылы.
|
Айналадағы
дүниені бақылауарқылы
өз ой- пікірін,
көзқарасын ашық білдіруінен, Рефлексия жасауды өздерін
бағалату.Топ
бойынша
постер
қорғауға
жетелеу.
|