"Табиғат құбылыстары" Қайталау сабақ

Тақырып бойынша 27 материал табылды

"Табиғат құбылыстары" Қайталау сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
Бөлім бойынша өткен тақырыптарды қайталау
Материалдың қысқаша нұсқасы


Қысқа мерзімді жоспар

Пән: Қазақ тілі Т2

Бөлім: 5.Табиғат құбылыстары

Күні : 13.02.2024ж.

Педагогтің аты-жөні:Ержанова Г.А

Сынып: 4

Қатысқан оқушылар: Қатыспаған оқушылар :

Сабақтың тақырыбы: Қайталау сабағы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары

4.4.5.2 Сөзге қосымшалар жалғау кезінде үндестік заңын ескеріп жазу.

4.2.3.1 Белгілі бір тақырыпта сұхбаттасу барысында шағын мәліметті (4-5 сөйлем) баяндау, кері байланыс беру, сөйлеу стилін сақтау, дауыс ырғағын келтіріп сөйлеу.

Сабақтың мақсаты :

Барлығы: Белгілі бір тақырыпта сұхбаттасу барысында шағын мәліметті (4-5 сөйлем) баяндау, кері байланыс беру, сөйлеу стилін сақтау, дауыс ырғағын келтіріп сөйлейді.

Көбісі: Сөзге қосымшалар жалғау кезінде үндестік заңын ескеріп жазады.

Кейбірі: Сөзге қосымшалар жалғау кезінде үндестік заңын ескеріп,сөйлем құрай алады.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

(5 минут)

  Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу.

Оқушыларды жыл мезгілдерінің суреті арқылы топқа бөлу

Үй жұмысын тексеру


Оқушылар суреттер арқылы өз топтарына бөлінеді.


Ақша арқылы бағалау

Толық жауап 1000 теңге


Слайд

суреттер




Бағалау парағы

Сөздік слайд

Сабақтың ортасы

(6-25 минут)







































































Кері байланыс


1.Сөздікпен жұмыс.

Жаңа сөздермен таныстырады, оқушыларға қайталатады:

Жылы--тепло

Суық-холодно

Боран-буран

Жел-ветер

Ыстық-жарко

Жаңбыр-дождь

Найзағай-молния

Табиғат құбылыстары-природные явления

Мәтіналды тапсырма:

«Ой шақыру» стратегиясы.

Жеке жұмыс.Сұрақ қоя отырып, оқушыларға болжалды жауаптарды ойлануға және зерделеуге мүмкіндік беру.

1.Бір жылда қанша жыл мезгілі бар?

2.Қыста ауа райы қандай болады?

3.Көктемде ауа райы қандай?

4.Жазда ауа –райы қандай?

5.Күзде ауа райы қандай?

6.Табиғатта қандай өзгерістер болады?



Топпен жұмыс

Мәтін:

Табиғат үнемі өзгеріске ұшырайды. Ертеңгісін күн шығып, жарық болады. Кешке күн батады,қараңғылық болады. Аспанды бұлт торлайды, жаңбыр жауады. Найзағай ойнап, күн күркірейді. Жел соғады, қар ериді.Табиғаттағы өзгерістер «табиғат құбылыстары» деп аталады.


Сергіту сәті

Жаңбыр дауысын қимыл арқылы көрсету.



Топтық жұмыс

Берілген сөздерге салыстырмалы жұрнақтар жалғап,сөйлем құрау.

Жаңбыр тобы:жылы,суық

Боран тобы:

ыстық, салқын


«Аквариум» әдісі

Сабақтың барысы бойынша алған білімін қорытындылау үшін, «Аквариум» әдісін қолдану.






«Кемпірқосақ» әдісі

Оқушылар бүгінгі сабақтан алған әсерлерін бойынша өз пікірлерін жазып қалдыру.

Дескриптор

-Суреттер арқылы,мұғалімнің іс әрекеті арқылы тақырыпты болжайды.

-Жаңа сөздерді түсінеді,қолданады.

-Сөздермен сөйлем құрайды


сөздерді сөздік дәптерге жазады.






Дескриптор

-Сұрақтарға дұрыс жауап

береді.

- Сөздердің орын тәртібін сақтайды.













Дескриптор:

-Мәтінді мәнерлеп, түсініп оқиды.

-Мәтін бойынша сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтай отырып, 2 сұрақ құрастырады.









Сергіту сәтін орындайды.

Оқушылар жаңбыр дыбысын қимыл арқылы көрсетеді.


Дескриптор:

-жұрнақтарды дұрыс жалғайды.






«Аквариум» әдісі

Оқушыларға су толған ыдыс беріледі.Сол ыдыстың ішіндегі балық пішінді қағаз қиындыларынан сөздерді дұрыс айтып,сол сөзбен сөйлем құрау немесе сөздің мағынасын ашу.

Дескриптор

Сөзді дұрыс оқу;

Сөзбен сөйлем құрастыру;


Оқушылар бүгінгі сабақ бойынша өз пікірлерін жазып қалдырады.



Ақша арқылы бағалау








































































Оқулық

сөздік

слайд






Оқу құралдарының суреті




Интербелсенді тақта






Түрлі түсті қарындаштар,














Слайд









АКТ







слайд



















Слайд «Кемпірқосақ» әдісі

Әр оқушыға бір смайликтен


Сабақтың соңы

3 минут

Үй тапсырмасын беру : «Менің сүйікті жыл мезгілім» мәтін жазу






Бағалау

Мұғалім формативті бағалауы бойынша қорытынды балын қояды.


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
09.12.2024
134
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі