Материалдар / Табиғат ресурстары
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Табиғат ресурстары

Материал туралы қысқаша түсінік
түрлі дереккөздерді пайдаланып, табиғи ресурстардың шығу тегі бойынша талдайды
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Қазан 2020
322
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

Пән: жаратылыстану

Сынып: 2

Мектеп: М.Әбенова атындағы жом

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Тұрсынова Гүлжазира


Сабақтың тақырыбы: Табиғат ресурстары


Қатысқандар:

Қатыспағандар саны



Ұзақ мерзімдегі оқу мақсаты

2.3.4.1 - табиғат ресурстарының қолданысын анықтау;

2.3.4.2 - табиғат ресурстарын шығу тегі бойынша жіктеу


Сабақ мақсаттары

Барлығы: табиғат ресурстарының қолданысын анықтайды

Көпшілігі: дерек көздерін пайдаланып, табиғи ресурстардың шығу тегі бойынша жіктейді

Кейбірі: түрлі дереккөздерді пайдаланып, табиғи ресурстардың шығу тегі бойынша талдайды

Бағалау критерийлері

-табиғат ресурстарының қолданысын анықтай алады

-дерек көздерін пайдаланып, табиғи ресурстардың шығу тегі бойынша жіктейді

- түрлі дереккөздерді пайдаланып, табиғи ресурстардың шығу тегі бойынша талдайды

Тілдік мақсат

Тірек сөздер:

Табиғат ресурстары

Пәнге тән лексика мен терминология:

Мұз, бу, сұйық, қатты, газ тәрізді

Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

Қандай заттарды табиғат ресурстары деп атауға болады?

Адамдардың өмір сүру үшін не қажет?

Олар ең қажет заттарды қайдан алады?

Құндылықтарды дарыту


Жалпыадамзат құндылығы- балалардың экологиялық мәдениетін қалыптастыру. Табиғат ресурстарын қорғауға үйрету

Пәнаралық байланыстар

дүниетану

АКТ қолдану дағдысы (сабақта қолданылатын болса көрсетіңіз)

Интербелсенді тақта,

Алдыңғы меңгерілген білім

Судың күйі туралы біледі

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланғанкезеңдері

Сабақта жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы


1.Ұйымдастыру кезеңі: Психологиялық ахуал «Шапалақ» ойыны

Бір-бірімізді тыңдаймыз десек 1 қол шапалақтаймыз!

Ұйымшыл боламыз десек 2 рет

Белсенділік танытамыз десек 3 рет шапалақтаймыз!

«Кластер» әдісі

«Табиғат » сөзіне ассосация жасалынады.

Сабақтың тақырыбымен мақсаты айтылып, сабақтың бағалау критерийлері анықталады.






Интербелсенді тақта

А4 қағазы, маркер

Сабақ ортасы


ҰЖ Талқыла Табиғаттан не аламыз?

  • Адамдар өмір сүруі үшін не қажет?

  • Олар ең қажет затты қайдан алады?

ҚБ «Мадақтау»

МТ Оқушыларға «табиғи ресурстар» ұғымын түсінуге көмектеседі.

Адамдар күнделікті өмірде пайдаланатын заттардың барлығы табиғаттан алынады.Сумен шөлін қандырады, ауамеен тыныс алады.Жердің астынан, беткі қабатынан да әртүрлі табиғат байлықтарды өндіреді. (тұз, таскөмір, құм)Өсімдіктер мен жануарлардан азық және киімдер және басқа заттарды алады.

Табиғат ресурстары дегеніміз – бұл табиғаттан алынатын және адам өмірінде пайдаланылатын заттар.

Shape1


ҚБ «Смайлик»

ТЖ Оқушыларға сурет жинақтары ұсынылады.

  • Табиғи ресурстары бар суреттерді таңдап алыңдар.

  • Табиғи қазбалар дегеніміздің не екенін түсіндіріңдер.

Әр топтың жеке отбасы рөлін ойнайтынын түсіндіріледі. Олар түрлі жағдайларда өмір сүреді. Оқушыларға табиғи ресурстар атаулары жазылған парақтар беріледі.

Су, көмір, нан, төрт түлік, сүт, кітап, сандық, шкаф, ошақ, газ, май, балық, кофе, шәй.

1-отбасы – киіз үйде;

2-отбасы – ауылдағы үйде;

3-отбасы – қала пәтерінде.

  • әр отбасы өзінің өмір сүру жағдайына байланысты қажетті табиғи ресурстарды таңдап алыңдар.

  • әр отбасы өзі таңдаған ресурсты плакатқа жапсырып, тақтаға іліңдер.

  • әр отбасы неліктен түрлі табиғи ресурстарды қажет етеді?

ҚБ «Жұлдызша»

МТ Табиғат ресурстары - табиғат жасаған және антропогендік (адамзат жасаған) деп бөлінеді.

ЖЖ Ресурстарды екі топқа бөліп жаз.

Shape2 Shape3 Shape4 Shape5 Shape6 Shape7

Табиғи ресурстар :

Адам қолымен жасалған заттар:

ҚБ «Дайын үлгімен өзара бағалау»

Сергіту сәті.

Қимыл-қозғалыс жаттығулары

Сараланған тапсырма

Неліктен табиғат ресурстарын ысырап етпей үнемдеу қажет? Өз ойларыңды сыныптастарыңмен бөліс.

ҚБ тапсырма


Семантикалық карта


өсімдік

Жануар

су

Пайдалы қазба

Кірпіш




+

Мақта

+




сүт


+



сусын



+


Үй

+




Аяқкиім


+



Жол




+

энергия



+


Дескриптор: Білім алушы

  • табиғат ресурстарына тиісті заттарды анықтайды.








суреттер










Оқулық







Сабақтың соңы

Біз не үйрендік? Жеке жұмыс.

  1. Су дегеніміз - .... (сұйық, қатты, және газ тәрізді күйде болатын зат)

  2. Ауаның қандай қасиеттері бар? (мөлдір, түсі мен иісі жоқ. Жылуды нашар өткізеді)

  3. Табиғат ресурстарын не жатады? (топырақ, су, ауа)

Бағалау.

Рефлексия.

Ұнады

Неліктен?

Қиын болды

Неліктен?








Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?



Денсаулық және қауіпсіздік техникасыныңсақталуы



Барлығы: табиғат ресурстарының қолданысын анықтайды

Көпшілігі: дерек көздерін пайдаланып, табиғи ресурстардың шығу тегі бойынша жіктейді

Кейбірі: түрлі дереккөздерді пайдаланып, табиғи ресурстардың шығу тегі бойынша талдайды

ҚБ «Мадақтау»

ҚБ «Жұлдызша»

ҚБ «Дайын үлгімен өзара бағалау»

Семантикалық карта


өсімдік

Жануар

су

Пайдалы қазба

Кірпіш




+

Мақта

+




сүт


+



сусын



578тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!