ҰЖ
Талқыла Табиғаттан не
аламыз?
ҚБ
«Мадақтау»
МТ Оқушыларға «табиғи ресурстар»
ұғымын түсінуге көмектеседі.
Адамдар күнделікті өмірде
пайдаланатын заттардың барлығы табиғаттан алынады.Сумен шөлін
қандырады, ауамеен тыныс алады.Жердің астынан, беткі қабатынан да
әртүрлі табиғат байлықтарды өндіреді. (тұз, таскөмір,
құм)Өсімдіктер мен жануарлардан азық және киімдер және басқа
заттарды алады.
Табиғат
ресурстары дегеніміз – бұл табиғаттан
алынатын және адам өмірінде пайдаланылатын
заттар.
ҚБ
«Смайлик»
ТЖ Оқушыларға сурет жинақтары
ұсынылады.
Әр топтың жеке отбасы рөлін
ойнайтынын түсіндіріледі. Олар түрлі жағдайларда өмір сүреді.
Оқушыларға табиғи ресурстар атаулары жазылған парақтар
беріледі.
Су, көмір, нан, төрт түлік,
сүт, кітап, сандық, шкаф, ошақ, газ, май, балық, кофе,
шәй.
1-отбасы – киіз
үйде;
2-отбасы – ауылдағы
үйде;
3-отбасы – қала
пәтерінде.
-
әр отбасы өзінің өмір сүру
жағдайына байланысты қажетті табиғи ресурстарды таңдап
алыңдар.
-
әр отбасы өзі таңдаған
ресурсты плакатқа жапсырып, тақтаға
іліңдер.
-
әр отбасы неліктен түрлі
табиғи ресурстарды қажет етеді?
ҚБ
«Жұлдызша»
МТ
Табиғат
ресурстары - табиғат жасаған және
антропогендік (адамзат жасаған) деп
бөлінеді.
ЖЖ Ресурстарды екі топқа
бөліп жаз.
Табиғи
ресурстар :
Адам қолымен
жасалған заттар:
ҚБ «Дайын үлгімен өзара
бағалау»
Сергіту
сәті.
Қимыл-қозғалыс
жаттығулары
Сараланған
тапсырма
Неліктен табиғат ресурстарын
ысырап етпей үнемдеу қажет? Өз ойларыңды сыныптастарыңмен
бөліс.
ҚБ
тапсырма
Семантикалық
карта
|
өсімдік
|
Жануар
|
су
|
Пайдалы
қазба
|
Кірпіш
|
|
|
|
+
|
Мақта
|
+
|
|
|
|
сүт
|
|
+
|
|
|
сусын
|
|
|
+
|
|
Үй
|
+
|
|
|
|
Аяқкиім
|
|
+
|
|
|
Жол
|
|
|
|
+
|
энергия
|
|
|
+
|
|
Дескриптор: Білім
алушы
|