№ | Сабақтың тақырыбы | Сабақтың мақсаты | Қолданатын әдіс-тәсілдер | Ресурстар | Сағатсаны | Мерзімі |
1 | Жалпы экология ғылымы туралы түсінік. | Табиғат туралы білімдерін тереңдету. | Баяндау,ой қозғау. | Плакат,суреттер | 1 |
|
2 | Менің туған өлкем. | Қоршаған ортаны сақтау мен қорғауға тәрбиелеу. | Әңгімелеу,сұрақ-жауап. | Суреттер,кеспелер. | 1 |
|
3 | Өсімдіктер әлемі. | Оқушылардың өсімдіктер туралы білімдерін кеңейту. | Топтастыру,ой қорыту. | Өсімдіктер суреттер тірек-сөздер | 1 |
|
4 | Жер-қазына,су-алтын. | Туған жерінің табиғатына деген сүйіспеншілігін арттыру. | Әңгімелеу,ой толғау. | Буклет,фотосуреттер | 1 |
|
5 | Құстарға қамқор болайық. | Құстар туралы мағлұмат жинақтау. | Пікірлесу,сұрақ-жауап. | Кеспе суреттер. | 1 |
|
6 | Жануарлар әлемінде. | Жануарлар туралықосымша ақпараттар іздестіру. | Ой бөлісу,топтық жұмыстар. | Сурет топтамалары. | 1 |
|
7 | Табиғат-тіршілік көзі. | Табиғат туралы білімдерін тереңдету. | Баяндау,ой қозғау. | Плакат.,буклеттер | 1 |
|
8 | Қызыл кітап-табиғат жанашыры. | Қызыл кітапқа енген өсімдік,жануарлар туралы әңгімелеу. | Ойқозғау,сұрақ-жауап. | Қызыл кітап, слайдтар | 1 |
|
9 | Еліміздегі қорықтарға сырттай саяхат. | Оқушыларға қоршаған ортаның құндылығын түсіндіре отырып, қорықтардағы тіршілік ортасына саяхаттау. | Әңгімелеу,Сұрақ-жауап. | Сюжеттік суреттер,слайдтар | 1 |
|
10 | Өз өлкеңнің пайдалы қазбалары. | Оқушылардың өз өлкесінің пайдалы қазбалары жайлы білімдерін тереңдету. | Әңгімелеу,талдау. | Пайдалы қазбалар суреттері,кеспелер | 1 |
|
11 | «Біздің ауыл»жобалау жұмысы. | Танымдық қасиеттерін арттыру,шығармашылыққа баулу | Бақылау,әңгімелеу,жаттықтыру . | Ауыл көрінісі. | 1 |
|
12 | Аяласан табиғатты аяла. | Тірі және өлі табиғат арасындағы байланыс туралы мәлімет жинау. | Әңгімелеу,талдау,жаттықтыру. | Плакат, суреттер. | 1 |
|
13 | Ауа райы және жануарлар. | Оқушылардың бақылау,зерттеу қабілеттерін арттыру. | Жобалау жұмысы. | Табиғиматериалдар,гүлдер. | 1 |
|
14 | Су – тіршілік нәрі. | Табиғат байлықтарын үнемдеуге,тазалыққа баулу. | әңгімелеу,баяндама. | Суреттер,кеспелер. | 1 |
|
15 | Қазақстан өзендері. | Қазақстан өзендері жайлы мағлұмат жинау. | Ой бөлісу,іздену. | Өзендер,плакаттар. | 1 |
|
16 | Қазақстанның көлдері. | Қазақстан көлдері жайлы мағлұмат жинау. | Түсіндіру,талдау.
| Суреттер,плакат. | 1 |
|
17 | Ауылымыздың егін мен мал шаруашылық жағдайы. | Ауылымыздың шаруашылыққа қолайлы және қолайсыз табиғаты туралы мәлімет беру. | Әңгімелеу, көрсетілім. | Бейнеролик, суреттер | 1 |
|
18 | Ауа және денсаулық. | Оқушыларды қоршаған ортаны таза ұстауға баулу. | Топтық жұмыс. | Кеспе қағаздар, ситуациялық сұрақтар. | 1 |
|
19 | Күн мен түннің ауысуы және оның себептері. | Оқушыларға күн мен түннің ауысу себептерін түсіндіре отырып,білімдерін тереңдету. | Әңгімелеу,ой бөлісу. | Күн мен түннің ауысуы суреттері. | 1 |
|
20 | Дәрілік өсімдіктер. | Дәрілік өсімдіктерден гербарий дайындау. | Жаттықтыру жұмысы. | Дәрілік өсімдіктер Кеспе қағаздар | 1 |
|
21 | Топырақ және оның ерекшеліктері. | Оқушыларға топырақтың ерекшеліктері туралы мағлұмат беру. | Түсіндіру,ой-қозғау. | Суреттер,дидактика лық материалдар |
|
|
22 | Дала өсімдіктері мен жануарлар. | Дала өсімдіктері мен жануарлары жайлы білімдерін тереңдету. | Пікірталас. | Дала өсімдіктер мен жануарлары. | 1 |
|
23 | Шөлдегі өсімдіктер мен жануарлар әлемі. | Шөлдегі өсімдіктер мен жануарларға сыртай саяхат жасау,оқушылардың қызығушылық,танымдылық қабілеттерін арттыру. | Әңгімелеу,топтастыру. | Өсімдіктер мен жануарлары | 1 |
|
24 | Табиғи апаттар. | Оқушылардың өмір қауіпсіздігі туралы білімдерін толықтыру. | Жаттықтыру. | Буклеттер. | 1 |
|
25 | Табиғат аясында. | Оқушыларға ауыл табиғаты ерекшеліктері туралы ақпарат беру,шығармашылық қабілеттерін арттыру. | Саяхат,әңгімелеу пікірталас. | Плакат,бояулар. | 1 |
|
26 | Орман өсімдіктері мен жануарлары. | Орман өсімдіктері мен жануарлары туралы мәлімет беру. | Топтық жұмыс,сұрақ-жауап. | Бейнеролик «Орманды алқап»,интернет желісі. | 1 |
|
27 | Орманнан кім не алады? | Оқушылардың орманның пайдасы туралы білімдерін толықтыра отырып,үнемділікке баулу. | Пікірталас,ой бөлісу. | Оқу құралдары,ағаштан жасалған бұйымдар. | 1 |
|
28 | Таулы жердің өсімдіктері мен жануарлары. | Оқушылардың таулы жердің өсімдіктері мен жануарлары жайлы түсініктерін тереңдету. | Пікірталас,әңгімелеу. | Таулы өсімдіктер мен жануарлар. | 1 |
|
29 | Глобус-Жердің дәл үлгісі. | Оқушылардың глобус жайлы түсініктерін тереңдету. | Әңгімелесу, ой-бөлісу. | Жердің ғарыштан түсірілген көрінісі. | 1 |
|
30 | Табиғи тұсбағдарлар . | Оқушылардың бақылау қабілеттерін арттыру. | Бақылау,сұрақ-жауап. | Жидектер,күнбағыс | 1 |
|
31 | Мұнайлы өлкелер табиғаты. | Мұнай кен орындарының табиғат ерекшеліктеріне талдау жасау. | Жаттықтыру жұмысы. | Интернет желісі. | 1 |
|
32 | Орталық Қазақстанның жыл мезгілдері. | Күнделікті өмірде алған білімдерін пайдалана білуге үйрету. | Әңгімелеу,пікірлесу. | Жыл мезгілдері. | 1 |
|
33 | Булану және жауын шашын. | Табиғаттағы су айналымы бойынша бақылау зерттеу қабілеттерін дамыту. | Шығармашылық тапсырма. | Электорнды оқулық. | 1 |
|
34 | Суқойма өсімдіктерін қолдану. | Оқушыларды шығармашылыққа және өнерге баулу. | Шығармашылық тапсырма. | Қамыс,қоға. | 1 |
|