Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Табиғат сыры
Материал туралы қысқаша түсінік
Факултатив сабақ Бастауыш сынып мұғалімдеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
18 Қырқүйек 2018
1113
2 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Түсінік хат«Табиғат сыры » тақырыпты арнаулы курс бағдарлама үлгісі аптасына 1 сағат,жылына 34 сағат жүктеме берілген.Негізгі оқу материалдарын басшылыққа ала отырып бұл бағдарлама оқушылардың дүниетанудан алған білім,білік дағдыларын,танымдық қабілеттерін жне пәнге деген қызығушылығын арттырады.Тереңдетілген бағытта алынған бұл бағдарлама құрылымында оқушылардың жас ерекшеліктері мен даму деңгейін ескеріледі.Оқушылардың білімге деген қызығушылықты өзіндік құндылық жүйесіне енгізу, табиғи ресурстарға немесе қоршаған ортаға деген жауапкершілікті сезінуіне, жалпы функционалдық сауаттылығын дамытуға арналған бағдарлама. Мақсаты:оқушыларды жаратылыстану ғылымдарына баулу арқылы түсініктерін тереңдету,танымдық және шығармашылық қабілеттерін дамыту,білімдерін күнделікті өмірде қолдану . Міндеттері: - экологиялық алған білімін қолдана білуге үйрету-табиғатты қорғау ережесін бұзушыларды анықтап ескерте білу-көгалдандыру жұмыстарына қатынастыруҚолданылатын әдіс тәсілдері: --әңгімелеу,пікірлесу,топтастыру,жаттықтыру,пікірталас,бақылау,жобалу,іздену,талдау,топтық жұмыс Күтілетін нәтиже:
«Табиғат сыры» 3-сынып арнаулы курс бағдарламасы.
Пайдаланған әдебиеттер
1. «Мөлдір бұлақ» журналы 2008 ж.2. Халық даналығы Б.Адамбаев Алматы Рауан1996ж.3.Айголек» Танымдық балалар журналы Алматы 2012ж4.Жасыл желек Ж.Қуан, Қ.Әлікұлова20045. Табиғат әлемі. 2008 ж.6.Жануарлар әлемі. 2012 ж.7.Айналадағы дүниені бақылау.К.Жүнісқызы Атамұра-2012ж.8.Электсронды оқулық.Андриянова.Т.А,Беркало В.Н,Жакупова.Н.Ш.
- бақылау, өлшеу, салыстыру дағдылары қалыптасады;
- өмірлік тәжірибелері жетілдіре түседі;
- адам мен табиғаттағы тіршілік әрекетінің өзара байланысын, қоршаған орта заңдылығын, құбылысын, нысандарын меңгереді;
«Табиғат сыры» 3-сынып арнаулы курс бағдарламасы.
№ | Сабақтың тақырыбы | Сабақтың мақсаты | Қолданатын әдіс-тәсілдер | Ресурстар | Сағатсаны | Мерзімі |
1 | Жалпы экология ғылымы туралы түсінік. | Табиғат туралы білімдерін тереңдету. | Баяндау,ой қозғау. | Плакат,суреттер | 1 | |
2 | Менің туған өлкем. | Қоршаған ортаны сақтау мен қорғауға тәрбиелеу. | Әңгімелеу,сұрақ-жауап. | Суреттер,кеспелер. | 1 | |
3 | Өсімдіктер әлемі. | Оқушылардың өсімдіктер туралы білімдерін кеңейту. | Топтастыру,ой қорыту. | Өсімдіктер суреттер тірек-сөздер | 1 | |
4 | Жер-қазына,су-алтын. | Туған жерінің табиғатына деген сүйіспеншілігін арттыру. | Әңгімелеу,ой толғау. | Буклет,фотосуреттер | 1 | |
5 | Құстарға қамқор болайық. | Құстар туралы мағлұмат жинақтау. | Пікірлесу,сұрақ-жауап. | Кеспе суреттер. | 1 | |
6 | Жануарлар әлемінде. | Жануарлар туралықосымша ақпараттар іздестіру. | Ой бөлісу,топтық жұмыстар. | Сурет топтамалары. | 1 | |
7 | Табиғат-тіршілік көзі. | Табиғат туралы білімдерін тереңдету. | Баяндау,ой қозғау. | Плакат.,буклеттер | 1 | |
8 | Қызыл кітап-табиғат жанашыры. | Қызыл кітапқа енген өсімдік,жануарлар туралы әңгімелеу. | Ойқозғау,сұрақ-жауап. | Қызыл кітап, слайдтар | 1 | |
9 | Еліміздегі қорықтарға сырттай саяхат. | Оқушыларға қоршаған ортаның құндылығын түсіндіре отырып, қорықтардағы тіршілік ортасына саяхаттау. | Әңгімелеу,Сұрақ-жауап. | Сюжеттік суреттер,слайдтар | 1 | |
10 | Өз өлкеңнің пайдалы қазбалары. | Оқушылардың өз өлкесінің пайдалы қазбалары жайлы білімдерін тереңдету. | Әңгімелеу,талдау. | Пайдалы қазбалар суреттері,кеспелер | 1 | |
11 | «Біздің ауыл»жобалау жұмысы. | Танымдық қасиеттерін арттыру,шығармашылыққа баулу | Бақылау,әңгімелеу,жаттықтыру . | Ауыл көрінісі. | 1 | |
12 | Аяласан табиғатты аяла. | Тірі және өлі табиғат арасындағы байланыс туралы мәлімет жинау. | Әңгімелеу,талдау,жаттықтыру. | Плакат, суреттер. | 1 | |
13 | Ауа райы және жануарлар. | Оқушылардың бақылау,зерттеу қабілеттерін арттыру. | Жобалау жұмысы. | Табиғиматериалдар,гүлдер. | 1 | |
14 | Су – тіршілік нәрі. | Табиғат байлықтарын үнемдеуге,тазалыққа баулу. | әңгімелеу,баяндама. | Суреттер,кеспелер. | 1 | |
15 | Қазақстан өзендері. | Қазақстан өзендері жайлы мағлұмат жинау. | Ой бөлісу,іздену. | Өзендер,плакаттар. | 1 | |
16 | Қазақстанның көлдері. | Қазақстан көлдері жайлы мағлұмат жинау. | Түсіндіру,талдау. | Суреттер,плакат. | 1 | |
17 | Ауылымыздың егін мен мал шаруашылық жағдайы. | Ауылымыздың шаруашылыққа қолайлы және қолайсыз табиғаты туралы мәлімет беру. | Әңгімелеу, көрсетілім. | Бейнеролик, суреттер | 1 | |
18 | Ауа және денсаулық. | Оқушыларды қоршаған ортаны таза ұстауға баулу. | Топтық жұмыс. | Кеспе қағаздар, ситуациялық сұрақтар. | 1 | |
19 | Күн мен түннің ауысуы және оның себептері. | Оқушыларға күн мен түннің ауысу себептерін түсіндіре отырып,білімдерін тереңдету. | Әңгімелеу,ой бөлісу. | Күн мен түннің ауысуы суреттері. | 1 | |
20 | Дәрілік өсімдіктер. | Дәрілік өсімдіктерден гербарий дайындау. | Жаттықтыру жұмысы. | Дәрілік өсімдіктер Кеспе қағаздар | 1 | |
21 | Топырақ және оның ерекшеліктері. | Оқушыларға топырақтың ерекшеліктері туралы мағлұмат беру. | Түсіндіру,ой-қозғау. | Суреттер,дидактика лық материалдар | ||
22 | Дала өсімдіктері мен жануарлар. | Дала өсімдіктері мен жануарлары жайлы білімдерін тереңдету. | Пікірталас. | Дала өсімдіктер мен жануарлары. | 1 | |
23 | Шөлдегі өсімдіктер мен жануарлар әлемі. | Шөлдегі өсімдіктер мен жануарларға сыртай саяхат жасау,оқушылардың қызығушылық,танымдылық қабілеттерін арттыру. | Әңгімелеу,топтастыру. | Өсімдіктер мен жануарлары | 1 | |
24 | Табиғи апаттар. | Оқушылардың өмір қауіпсіздігі туралы білімдерін толықтыру. | Жаттықтыру. | Буклеттер. | 1 | |
25 | Табиғат аясында. | Оқушыларға ауыл табиғаты ерекшеліктері туралы ақпарат беру,шығармашылық қабілеттерін арттыру. | Саяхат,әңгімелеу пікірталас. | Плакат,бояулар. | 1 | |
26 | Орман өсімдіктері мен жануарлары. | Орман өсімдіктері мен жануарлары туралы мәлімет беру. | Топтық жұмыс,сұрақ-жауап. | Бейнеролик «Орманды алқап»,интернет желісі. | 1 | |
27 | Орманнан кім не алады? | Оқушылардың орманның пайдасы туралы білімдерін толықтыра отырып,үнемділікке баулу. | Пікірталас,ой бөлісу. | Оқу құралдары,ағаштан жасалған бұйымдар. | 1 | |
28 | Таулы жердің өсімдіктері мен жануарлары. | Оқушылардың таулы жердің өсімдіктері мен жануарлары жайлы түсініктерін тереңдету. | Пікірталас,әңгімелеу. | Таулы өсімдіктер мен жануарлар. | 1 | |
29 | Глобус-Жердің дәл үлгісі. | Оқушылардың глобус жайлы түсініктерін тереңдету. | Әңгімелесу, ой-бөлісу. | Жердің ғарыштан түсірілген көрінісі. | 1 | |
30 | Табиғи тұсбағдарлар . | Оқушылардың бақылау қабілеттерін арттыру. | Бақылау,сұрақ-жауап. | Жидектер,күнбағыс | 1 | |
31 | Мұнайлы өлкелер табиғаты. | Мұнай кен орындарының табиғат ерекшеліктеріне талдау жасау. | Жаттықтыру жұмысы. | Интернет желісі. | 1 | |
32 | Орталық Қазақстанның жыл мезгілдері. | Күнделікті өмірде алған білімдерін пайдалана білуге үйрету. | Әңгімелеу,пікірлесу. | Жыл мезгілдері. | 1 | |
33 | Булану және жауын шашын. | Табиғаттағы су айналымы бойынша бақылау зерттеу қабілеттерін дамыту. | Шығармашылық тапсырма. | Электорнды оқулық. | 1 | |
34 | Суқойма өсімдіктерін қолдану. | Оқушыларды шығармашылыққа және өнерге баулу. | Шығармашылық тапсырма. | Қамыс,қоға. | 1 |
Пайдаланған әдебиеттер
1. «Мөлдір бұлақ» журналы 2008 ж.2. Халық даналығы Б.Адамбаев Алматы Рауан1996ж.3.Айголек» Танымдық балалар журналы Алматы 2012ж4.Жасыл желек Ж.Қуан, Қ.Әлікұлова20045. Табиғат әлемі. 2008 ж.6.Жануарлар әлемі. 2012 ж.7.Айналадағы дүниені бақылау.К.Жүнісқызы Атамұра-2012ж.8.Электсронды оқулық.Андриянова.Т.А,Беркало В.Н,Жакупова.Н.Ш.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)