Материалдар / Табиғатпен таныстыру
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Табиғатпен таныстыру

Материал туралы қысқаша түсінік
Тест балаларды табиғатпен таныстыру
Авторы:
08 Маусым 2023
456
29 рет жүктелген
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

<question>

Жерден жоғары өнім алудың жолы.

<variant>топырақты климаттық жағдайларда тиімді пайдалану

<variant>жерді қопсытпау

<variant>тыңайтқыштарды дұрыс пайдаланбау

<variant>мал жайылымын жақсарту

<variant>дақылдарды дұрыс орналастыру

<question>

Көктемдегі өлі табиғат құбылыстары.

<variant>күн ұзарып, түн қысқарады, қар ериді

<variant>күн суытып, қар жауады

<variant>жеміс ағаштары жеміс береді

<variant>жылғалар суға толып, жапырақтар сарғайады

<variant>құстар ұшып келеді, қар жауады

<question>

Тірі ағзалардың бір – бірімен өзара қарым – қатынасын және олардың айналадағы табиғи орта жағдайларымен байланысын зерттейтін ғылым-

<variant>экология

<variant> қоғамтану

<variant>зоология

<variant>биалогия

<variant>география

<question>

Ауаның температурасын өлшейтін құрал-

<variant>термометр

<variant>флюгер

<variant>барометр

<variant>гигрометр

<variant>линейка

<question>

Табиғатпен таныстыру бағдарламасының құрлысы-

<variant>жинақталып берілген

<variant>көлемді берілген

<variant>бірізділікпен берілген

<variant>түсінікті берілген

<variant>жүйеленіп берілген

<question>

Күннің суытуы, жапырақтар түсінің өзгеруі және түсуі немесе күннің жылынуы және бүрлерден жапырақтарының пайда болуы арасындағы байланысты анықтайтын топ –

<variant>ересек тобы

<variant>барлық топтар

<variant>сәбилер тобы

<variant>естиярлар тобы

<variant>мектепке даярлық тобы

<question>

Естиярлар мен мектепке даярлық топтарындағы балаларды табиғатпен таныстыруда қолданатын негізгі әдіс –

<variant>бақылау

<variant>әңгімелесу

<variant>әңгіме

<variant>эксперимент

<variant>сауалнама

<question>

Сәбилер тобымен экскурсия өткізетін орын-

<variant>жер учаскесі

<variant>табиғат мүйісі

<variant>саябақ

<variant>мұражай

<variant>орман

<question>

Көп жылдық өсімдіктер

<variant>астра, нарцисс, қызғалдақ, гладиоус

<variant>наурыз гүл

<variant>шегір гүл

<variant>қалампыр

<variant>қырмызы гүл

<question>

Қызылорда облысындағы Арал ауданында орналасқан қорық

<variant>барса- келмес

<variant>ақсу жабағлы

<variant>үстірт

<variant>алмалы

<variant>алтай

<question>

Балаларды табиғатпен таныстыру іс – әрекетінің формалары

<variant>сабақтар, зкскурсиялар, серуен, табиғат мүйісіндегі жұмыс

<variant>мектеппен байланыс

<variant>жер учаскесіндегі, ауыл шаруашылық жұмыстары

<variant>ашық сабақтар, егіс даласындағы жұмыстар

<variant>серуен, мектептегі жұмыстар

<question>

Тірі және өлі дүниелері бар әлем

<variant>табиғат

<variant>тірі табиғат

<variant>өлі табиғат

<variant>айнала

<variant>қоршаған орта

<question>

Бағдарлама бойынша күннің қыста шығуы мен батуын бақылайды, күн мен су жағдайының өзгеруі арасындағы қарапайым байланысты анықтайтын топ

<variant>естияр тобы

<variant>сәбилер тобы

<variant>мектепке даярлық тобы

<variant>ересек тобы

<variant>барлық топ

<question>

Ағаш бөліктерінің орналасулары жөнінде білім алып, жапырақты ағаштарды, қылқан жапырақты ағаштардан айыра білуге үйренетін топ

<variant>естияр тобы

<variant>сәбилер тобы

<variant>мектепке даярлық топ

<variant>ересек тобы

<variant>барлық топтар

<question>

Балалардың өлі және тірі табиғат обьектілері мен құбылыстарының тікелей қабылдауы

<variant>бақылау

<variant>көрнекілік пайдалануы

<variant>әңгімелесу

<variant>эксперимент

<variant>әңгіме

<question>

Балалардың өлі және тірі табиғат арасындағы байланыстарды анықтайтын әрекет түрі-

<variant>серуен

<variant>табиғат мүйісі

<variant>жер учаскесі

<variant>экскурсия

<variant>сабақ

<question>

Мектепке даярлық тобында өсімдіктердің немесе жануарлардың кейбір белгілерін таба білу және оларды сипаттап, қортындылай білу талаптары бар ойындар

<variant>дидактикалық ойындар

<variant> сюжетті ойындар

<variant>табиғи материалдармен ойналатын ойындар

<variant>спорттық ойындар

<variant>рөлдік ойындар

<question>

Балалардың табиғаттағы болып жатқан маусымдық өзгерістерді бақылауын өткізетін экскурсия орны-

<variant>жылдың әр түрлі маусымда белгілі бір орынға экскурсия жасау

<variant>экскурсия өткізуге жақын жерлерді пайдалануы

<variant>экскурсияны кез – келген жерде өткізуі

<variant>экскурсия өткізетін жерді айырбастап тұру

<variant>экскурсияларды орманда, бау – бақшада өткізу

<question>

Қоянды ұстайтын жер

<variant>ашық ауа, биіктігі 60 – 70 см тор

<variant>үйшікте

<variant>қорада

<variant>қоражай

<variant>аулада

<question>

Адамға пайда келтіріп, үй шаруашылығында тіршілік ететін және өсіп өнетін жануарлар

<variant>үй жануарлары

<variant>жануарлар

<variant>сүтқоректілер

<variant>жабайы аңдар

<variant>дұрыс жауабы жоқ

<question>

Естиярлар тобының балаларын құстармен таныстыру

<variant>серуен кезінде торғайлар мен қарғаларды бақылау, олардың үндеріне, сыртқы белгілерін, мінез – құлықтарын салыстыырады

<variant>балаларға құс қанатын қалай қағатынын көрсету

<variant>серуенде олардың көзі, тұмсығы, қанаттарын салыстырады

<variant>құстың дене мүшелерімен таныстырады

<variant>балаларды рөлдік ойын барысында торғай мен қарғалардың үндерімен таныстыру

<question>

Сәбилер тобының балалары...

<variant>пиязшық туралы түсінікті анықтайды, оларды отырғызады

<variant>пиязшықты суға салып қояды

<variant>пиязшықтың өскіннен өсетінін көрсетеді

<variant>пиязшықты қарайды

<variant>пиязшықты топыраққа отырғызады

<question>

Балалардың табиғатпен таныстыру әдісі дегеніміз...

<variant>баланың қабылдауын, меңгеруін жақсарту

<variant>оқи, жаза білуге үйрету

<variant>шығарма жазуға үйрету

<variant>балаға еліктеуді үйрету

<variant>баланың дене бітіміне назар аудару

<question>

Өлі және тірі табиғат құбылыстарымен танысады, оларды ажырата білетін және кейбір белгілерін анықтайтын топ?

<variant>сәбилер тобы балалары

<variant>нәрестелер тобы балалары

<variant>ересектер тобы балалары

<variant>мектепке даярлық тобы балалары

<variant>естиярлар тобы балалары

<question>

Жылдың тек екінші жартысынан бастап, балабақшаның жер учаскесінің табиғатын бақылау, аз уақыт экскурсиялар өткізілетін топ?

<variant>сәбилер тобы

<variant>ересек тобы

<variant>мектепке даярлық тобында

<variant>естияр тобы

<variant>барлық топтарда

<question>

Сәбилер мен естиярлар топтарында табиғат мүйісіне алатын өсімдіктер-

<variant>күрделі күтімді қажет етпейтін, гүлдейтін, жапырақтары ірі және салыстыру үшін қажетті өсімдік

<variant>сабақтарының пішіні әр түрлі өсімдік

<variant>аса күрделі күтімді қажет ететін өсімдіктер

<variant>хош иісті өсімдік

<variant>ағаш тектес өсімдіктер

<question>

Пиязды табиғат мүйісінде өсіру-

<variant>пиязды алдымен қағаз стакандарға егеді де, сонон соң жәшікке салып қояды

<variant>пиязды тамыры шыққанша суға салып қояды

<variant>еккен пиязды жауып қояды

<variant>еккен пиязға мол су құяды

<variant>пиязды бірден топыраққа жәшікке егеді

<question>

Бөлме өсімдіктерін көбейту, өсіру әдісі-

<variant>шыбықтап

<variant>тұқымдарын стаканға өсіру

<variant>тамырдан өсіру

<variant>түйнектеп

<variant>көктетіп өсіру

<question>

Өсімдіктерді зиянкестерден қорғау-

<variant>горшоктың сыртын жиі жылы сумен жуу керек, топырағын қопсытып және өтпелі желден сақтаған жөн

<variant>бүлінген жапырақтарын алып тастау

<variant>гүл горшоктың сыртын сырлау керек

<variant>суды мол құю

<variant>гүлге дәрі себу

<question>

Тұқым көптеп өсуіне қажетті ерекше жағдайлар-

<variant>ауа, қорек, ылғал, жарық, жылу

<variant>бөлмеде өседі

<variant>жер учаскесінде өседі

<variant>адамның көмегісіз өседі

<variant>тұқым табиғат мүйісінде өседі

<question>

Аквариумда мекендеп, аквариумның қабырғаларында өсетін балдырларды тазалайды, ол-

<variant>физа

<variant>су сүйгіш

<variant>жүзгіш қоңыз

<variant>катушка

<variant>шалшық ұлуы

<question>

Ересек топтарының балалары балықтарды бақылау нәтижесі-

<variant>балықтардың қалай жүзетінін бақылап, жүзгіші мен құйыршығының атқаратын қызметіне қорытынды жасайды, дене пішіндері мен қимылдарын салыстырады, тұқымның пайда болуын бақылайды

<variant>балықтардың төзімділігін көреді

<variant>мінез- құлықтарының ауа райына байланысты өзгеруін ескереді

<variant>қалай және немен қоректенетіндерін бақылайды

<variant>балықтардың тіршіліктерін бақылайды

<question>

Балаларды табиғатпен таныстыру құралдары...

<variant>табиғи көрністер, суреттер

<variant>бақылау жұмыстары

<variant>деңгейлік тапсырмалау

<variant>математикалық амалдар

<variant>қазба байлықтар

<question>

Заттар, өлі және тірі табиғат құбылыстары, балалардың оларға деген ықыласы мен сүйіспеншілігін тәрбиелеу жөніндегі белгілі бір көлемде білім беру-

<variant>мектеп жасына дейінгі балаларды табиғатпен таныстыру

<variant>табиғатпен тиісті қарым – қатынас жасауға тәрбиелеу

<variant>мектеп жасына дейінгі балаларды қоршаған ортамен таныстыру

<variant>қоршаған ортадағы бағдарлаушылығын молайту

<variant>мектеп жасына дейінгі балалардың танымдық қабілетін қалыптастыру

<question>

Күнделікті суарып, жуып, су бүркіп, тыңайтып, гүлдің өсуін бақылау

<variant>гүлді күту эксперименті

<variant>өсімдікті бақылау

<variant>гүлдің ө

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!