<question>
Жерден жоғары өнім алудың жолы.
<variant>топырақты –
климаттық жағдайларда тиімді пайдалану
<variant>жерді қопсытпау
<variant>тыңайтқыштарды
дұрыс пайдаланбау
<variant>мал жайылымын
жақсарту
<variant>дақылдарды
дұрыс орналастыру
<question>
Көктемдегі өлі табиғат
құбылыстары.
<variant>күн ұзарып, түн
қысқарады, қар ериді
<variant>күн суытып, қар
жауады
<variant>жеміс ағаштары
жеміс береді
<variant>жылғалар суға
толып, жапырақтар сарғайады
<variant>құстар ұшып
келеді, қар жауады
<question>
Тірі ағзалардың бір – бірімен өзара қарым –
қатынасын және олардың айналадағы табиғи орта жағдайларымен
байланысын зерттейтін ғылым-
<variant>экология
<variant>
қоғамтану
<variant>зоология
<variant>биалогия
<variant>география
<question>
Ауаның температурасын өлшейтін
құрал-
<variant>термометр
<variant>флюгер
<variant>барометр
<variant>гигрометр
<variant>линейка
<question>
Табиғатпен таныстыру бағдарламасының
құрлысы-
<variant>жинақталып
берілген
<variant>көлемді
берілген
<variant>бірізділікпен
берілген
<variant>түсінікті
берілген
<variant>жүйеленіп
берілген
<question>
Күннің суытуы, жапырақтар түсінің өзгеруі және
түсуі немесе күннің жылынуы және бүрлерден жапырақтарының пайда
болуы арасындағы байланысты анықтайтын топ –
<variant>ересек
тобы
<variant>барлық
топтар
<variant>сәбилер
тобы
<variant>естиярлар
тобы
<variant>мектепке
даярлық тобы
<question>
Естиярлар мен мектепке даярлық топтарындағы
балаларды табиғатпен таныстыруда қолданатын негізгі әдіс
–
<variant>бақылау
<variant>әңгімелесу
<variant>әңгіме
<variant>эксперимент
<variant>сауалнама
<question>
Сәбилер тобымен экскурсия өткізетін
орын-
<variant>жер
учаскесі
<variant>табиғат
мүйісі
<variant>саябақ
<variant>мұражай
<variant>орман
<question>
Көп жылдық өсімдіктер
<variant>астра, нарцисс,
қызғалдақ, гладиоус
<variant>наурыз
гүл
<variant>шегір
гүл
<variant>қалампыр
<variant>қырмызы
гүл
<question>
Қызылорда облысындағы Арал ауданында орналасқан
қорық
<variant>барса-
келмес
<variant>ақсу
жабағлы
<variant>үстірт
<variant>алмалы
<variant>алтай
<question>
Балаларды табиғатпен таныстыру іс – әрекетінің
формалары
<variant>сабақтар,
зкскурсиялар, серуен, табиғат мүйісіндегі
жұмыс
<variant>мектеппен
байланыс
<variant>жер
учаскесіндегі, ауыл шаруашылық жұмыстары
<variant>ашық сабақтар,
егіс даласындағы жұмыстар
<variant>серуен,
мектептегі жұмыстар
<question>
Тірі және өлі дүниелері бар
әлем
<variant>табиғат
<variant>тірі
табиғат
<variant>өлі
табиғат
<variant>айнала
<variant>қоршаған
орта
<question>
Бағдарлама бойынша күннің қыста шығуы мен батуын
бақылайды, күн мен су жағдайының өзгеруі арасындағы қарапайым
байланысты анықтайтын топ
<variant>естияр
тобы
<variant>сәбилер
тобы
<variant>мектепке
даярлық тобы
<variant>ересек
тобы
<variant>барлық
топ
<question>
Ағаш бөліктерінің орналасулары жөнінде білім
алып, жапырақты ағаштарды, қылқан жапырақты ағаштардан айыра білуге
үйренетін топ
<variant>естияр
тобы
<variant>сәбилер
тобы
<variant>мектепке
даярлық топ
<variant>ересек
тобы
<variant>барлық
топтар
<question>
Балалардың өлі және тірі табиғат обьектілері мен
құбылыстарының тікелей қабылдауы
<variant>бақылау
<variant>көрнекілік
пайдалануы
<variant>әңгімелесу
<variant>эксперимент
<variant>әңгіме
<question>
Балалардың өлі және тірі табиғат арасындағы
байланыстарды анықтайтын әрекет түрі-
<variant>серуен
<variant>табиғат
мүйісі
<variant>жер
учаскесі
<variant>экскурсия
<variant>сабақ
<question>
Мектепке даярлық тобында өсімдіктердің немесе
жануарлардың кейбір белгілерін таба білу және оларды сипаттап,
қортындылай білу талаптары бар ойындар
<variant>дидактикалық
ойындар
<variant> сюжетті
ойындар
<variant>табиғи
материалдармен ойналатын ойындар
<variant>спорттық
ойындар
<variant>рөлдік
ойындар
<question>
Балалардың табиғаттағы болып жатқан маусымдық
өзгерістерді бақылауын өткізетін экскурсия орны-
<variant>жылдың әр түрлі
маусымда белгілі бір орынға экскурсия
жасау
<variant>экскурсия
өткізуге жақын жерлерді пайдалануы
<variant>экскурсияны кез
– келген жерде өткізуі
<variant>экскурсия
өткізетін жерді айырбастап тұру
<variant>экскурсияларды
орманда, бау – бақшада өткізу
<question>
Қоянды ұстайтын жер
<variant>ашық ауа,
биіктігі 60 – 70 см тор
<variant>үйшікте
<variant>қорада
<variant>қоражай
<variant>аулада
<question>
Адамға пайда келтіріп, үй
шаруашылығында тіршілік ететін және өсіп өнетін
жануарлар
<variant>үй
жануарлары
<variant>жануарлар
<variant>сүтқоректілер
<variant>жабайы
аңдар
<variant>дұрыс жауабы
жоқ
<question>
Естиярлар тобының балаларын құстармен
таныстыру
<variant>серуен кезінде
торғайлар мен қарғаларды бақылау, олардың үндеріне, сыртқы
белгілерін, мінез – құлықтарын
салыстыырады
<variant>балаларға құс
қанатын қалай қағатынын көрсету
<variant>серуенде
олардың көзі, тұмсығы, қанаттарын
салыстырады
<variant>құстың дене
мүшелерімен таныстырады
<variant>балаларды
рөлдік ойын барысында торғай мен қарғалардың үндерімен
таныстыру
<question>
Сәбилер тобының балалары...
<variant>пиязшық туралы
түсінікті анықтайды, оларды отырғызады
<variant>пиязшықты суға
салып қояды
<variant>пиязшықтың
өскіннен өсетінін көрсетеді
<variant>пиязшықты
қарайды
<variant>пиязшықты
топыраққа отырғызады
<question>
Балалардың табиғатпен таныстыру әдісі
дегеніміз...
<variant>баланың
қабылдауын, меңгеруін жақсарту
<variant>оқи, жаза
білуге үйрету
<variant>шығарма жазуға
үйрету
<variant>балаға
еліктеуді үйрету
<variant>баланың дене
бітіміне назар аудару
<question>
Өлі және тірі табиғат құбылыстарымен танысады,
оларды ажырата білетін және кейбір белгілерін анықтайтын
топ?
<variant>сәбилер тобы
балалары
<variant>нәрестелер тобы
балалары
<variant>ересектер тобы
балалары
<variant>мектепке
даярлық тобы балалары
<variant>естиярлар тобы
балалары
<question>
Жылдың тек екінші жартысынан бастап, балабақшаның
жер учаскесінің табиғатын бақылау, аз уақыт экскурсиялар
өткізілетін топ?
<variant>сәбилер
тобы
<variant>ересек
тобы
<variant>мектепке
даярлық тобында
<variant>естияр
тобы
<variant>барлық
топтарда
<question>
Сәбилер мен естиярлар топтарында табиғат мүйісіне
алатын өсімдіктер-
<variant>күрделі күтімді
қажет етпейтін, гүлдейтін, жапырақтары ірі және салыстыру үшін
қажетті өсімдік
<variant>сабақтарының
пішіні әр түрлі өсімдік
<variant>аса күрделі
күтімді қажет ететін өсімдіктер
<variant>хош иісті
өсімдік
<variant>ағаш тектес
өсімдіктер
<question>
Пиязды табиғат мүйісінде өсіру-
<variant>пиязды алдымен
қағаз стакандарға егеді де, сонон соң жәшікке салып
қояды
<variant>пиязды тамыры
шыққанша суға салып қояды
<variant>еккен пиязды
жауып қояды
<variant>еккен пиязға
мол су құяды
<variant>пиязды бірден
топыраққа жәшікке егеді
<question>
Бөлме өсімдіктерін көбейту, өсіру
әдісі-
<variant>шыбықтап
<variant>тұқымдарын
стаканға өсіру
<variant>тамырдан
өсіру
<variant>түйнектеп
<variant>көктетіп
өсіру
<question>
Өсімдіктерді зиянкестерден
қорғау-
<variant>горшоктың
сыртын жиі жылы сумен жуу керек, топырағын қопсытып және өтпелі
желден сақтаған жөн
<variant>бүлінген
жапырақтарын алып тастау
<variant>гүл горшоктың
сыртын сырлау керек
<variant>суды мол
құю
<variant>гүлге дәрі
себу
<question>
Тұқым көптеп өсуіне қажетті ерекше
жағдайлар-
<variant>ауа, қорек,
ылғал, жарық, жылу
<variant>бөлмеде
өседі
<variant>жер учаскесінде
өседі
<variant>адамның
көмегісіз өседі
<variant>тұқым табиғат
мүйісінде өседі
<question>
Аквариумда мекендеп, аквариумның қабырғаларында
өсетін балдырларды тазалайды, ол-
<variant>физа
<variant>су сүйгіш
<variant>жүзгіш қоңыз
<variant>катушка
<variant>шалшық ұлуы
<question>
Ересек топтарының балалары балықтарды бақылау
нәтижесі-
<variant>балықтардың
қалай жүзетінін бақылап, жүзгіші мен құйыршығының атқаратын
қызметіне қорытынды жасайды, дене пішіндері мен қимылдарын
салыстырады, тұқымның пайда болуын
бақылайды
<variant>балықтардың
төзімділігін көреді
<variant>мінез-
құлықтарының ауа райына байланысты өзгеруін
ескереді
<variant>қалай және
немен қоректенетіндерін бақылайды
<variant>балықтардың
тіршіліктерін бақылайды
<question>
Балаларды табиғатпен таныстыру
құралдары...
<variant>табиғи
көрністер, суреттер
<variant>бақылау
жұмыстары
<variant>деңгейлік
тапсырмалау
<variant>математикалық
амалдар
<variant>қазба
байлықтар
<question>
Заттар, өлі және тірі табиғат құбылыстары,
балалардың оларға деген ықыласы мен сүйіспеншілігін тәрбиелеу
жөніндегі белгілі бір көлемде білім беру-
<variant>мектеп жасына
дейінгі балаларды табиғатпен таныстыру
<variant>табиғатпен
тиісті қарым – қатынас жасауға тәрбиелеу
<variant>мектеп жасына
дейінгі балаларды қоршаған ортамен
таныстыру
<variant>қоршаған
ортадағы бағдарлаушылығын молайту
<variant>мектеп жасына
дейінгі балалардың танымдық қабілетін
қалыптастыру
<question>
Күнделікті суарып, жуып, су бүркіп, тыңайтып,
гүлдің өсуін бақылау
<variant>гүлді күту
эксперименті
<variant>өсімдікті
бақылау
<variant>гүлдің ө