Фариза Оңғарсынова атындағы №41 мектеп-гимназия
«Табиғатқа қамқорлық жасаймыз»

2024-2025 оқу жылы
|
Апта дәйексөзі |
Бірлігі күшті ел озады |
|
|
Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда) |
Джанзакова А.Д |
|
|
Күні: |
02.12.2024 |
|
|
Сынып: 9 сынып |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Тәрбие тақырыбы |
«Табиғатқа қамқорлық жасаймыз» |
|
|
Құндылықты дарыту |
Оқушыларды табиғатты сүюге, қоршаған ортаны қорғауға тәрбиелеу; Табиғаттың адам өміріндегі маңызын түсіндіру; Экологиялық сана мен табиғатқа жанашырлықты қалыптастыру. |
|
|
Қауіпсіздік сабағы |
«Жанжалдың нәтижесі үшін жауапкершілік» |
|
|
Мақсаты |
үйде және көшеде кездесетін қауіпті жағдайлар туралы түсінік қалыптастыру, осы жағдайда қалай әрекет жасау керектігін үйрету. |
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 10 мин |
Амандасу, оқушылардың назарын сабаққа аудару. Табиғат туралы мақал-мәтел
немесе жұмбақтар жасыру: Табиғатты сүйеміз, II. Кіріспе
әңгіме Табиғат – біздің өмір сүретін ортақ үйіміз. Ол бізге таза ауа, тамақ, су, демалатын әдемі орындар береді. Табиғат бізден ештеңе сұрамайды, бірақ біз оны қорғауымыз керек. III. Негізгі бөлім Тақырыпты талдау: Табиғат дегеніміз не? Табиғаттың қандай түрлерін білесіңдер (өсімдіктер, жануарлар, өзендер, таулар)? Табиғатқа қандай зиян келуі мүмкін? |
1. Табиғат туралы әңгіме құрастыру Мақсаты: Оқушылардың табиғатқа деген сүйіспеншілігін арттыру. Оқушыларға табиғаттағы әсем көріністердің суреттерін көрсетіп, сол бойынша қысқа әңгіме немесе ертегі құрастыр деп тапсырма беріңіз. Мысалы: "Ағаштардың достығы", "Судың саяхаты", "Құстардың әңгімесі". |
|
|
|
Сабақтың ортасы 20 мин Қауіпсіздік сабағы (10 минут) |
Экологиялық тәрбие: Қоқысты жинау, ағаш отырғызу, су көздерін таза ұстау. Табиғатты қалай қорғауға болады? Мысалы:Қоқысты арнайы орындарға тастау.Су мен электр қуатын үнемдеу. Құстар мен жануарларға қамқорлық көрсету.Ойын "Табиғатты қорғаймыз":Балаларға суреттер таратылады. Олардан табиғатқа зиян тигізетін немесе пайда келтіретін әрекеттерді анықтау сұралады. IV. Практикалық жұмыс Сынып ішінде табиғат бұрышын жасау (гүл отырғызу, суреттер ілу). Оқушыларды табиғатқа арналған шағын суреттер салуға немесе өлең құрастыруға шақыру. «Жанжалдың нәтижесі үшін жауапкершілік» Жанжалды шешу үшін жауапкершілік адамның келіспеушіліктерді жеңу үшін қандай-да бір міндеттемелерді қабылдағанын және белгілі бір зардаптардың көріну мүмкіндігін білетіндігін білдіреді. Қақтығыстарды өз бетінше шешетін тұлға өз қиындықтары үшін жауапкершілікті басқа адамдарға жүктемейді. https://drive.google.com/file/d/1LfkYbutUBJZz-Z8Pfl0YWH39FaQWGEKI/view |
Жұмбақ шешу Мақсаты: Табиғат құбылыстары мен табиғи ресурстар туралы білімдерін нығайту. Мұғалім табиғатқа қатысты
жұмбақтар оқиды, оқушылар жауабын табады. Күндіз тығылып жатады, түнде жұлдыздай жанады. (Светляк) |
|
|
|
Сабақтың соңы 5 мин |
Табиғатты қорғау не үшін маңызды? Әр бала өз пікірін айтып шығады. Мұғалім оқушыларға табиғатты қорғаудың маңыздылығын тағы бір рет еске салады. VI. Рефлексия: "Бүгін мен табиғат туралы не білдім?" "Мен табиғатты қорғау үшін қандай әрекет жасай аламын?" Табиғатқа қамқорлық жасау – әр адамның міндеті. Әрбір оқушы табиғатты қорғауға өз үлесін қосып, экологиялық мәдениетті сақтауға үйренуі керек.
Ұранымыз: |
Экологиялық ойын: "Табиғатты қорғау" Мақсаты: Табиғатты қорғаудың маңыздылығын түсіндіру. Сыныпты екі топқа бөліңіз. Әр топқа табиғатқа
қамқорлық жасау туралы тапсырма беріледі. Қалай қоқысты дұрыс сұрыптаймыз? Ағаштарды қалай қорғау керек? Суды қалай үнемдеу керек? Әр топ өз ойларын айтып, шағын көрініс көрсетеді. |
|
|

жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Табиғатқа қамқорлық жасаймыз»
«Табиғатқа қамқорлық жасаймыз»
Фариза Оңғарсынова атындағы №41 мектеп-гимназия
«Табиғатқа қамқорлық жасаймыз»

2024-2025 оқу жылы
|
Апта дәйексөзі |
Бірлігі күшті ел озады |
|
|
Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда) |
Джанзакова А.Д |
|
|
Күні: |
02.12.2024 |
|
|
Сынып: 9 сынып |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Тәрбие тақырыбы |
«Табиғатқа қамқорлық жасаймыз» |
|
|
Құндылықты дарыту |
Оқушыларды табиғатты сүюге, қоршаған ортаны қорғауға тәрбиелеу; Табиғаттың адам өміріндегі маңызын түсіндіру; Экологиялық сана мен табиғатқа жанашырлықты қалыптастыру. |
|
|
Қауіпсіздік сабағы |
«Жанжалдың нәтижесі үшін жауапкершілік» |
|
|
Мақсаты |
үйде және көшеде кездесетін қауіпті жағдайлар туралы түсінік қалыптастыру, осы жағдайда қалай әрекет жасау керектігін үйрету. |
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 10 мин |
Амандасу, оқушылардың назарын сабаққа аудару. Табиғат туралы мақал-мәтел
немесе жұмбақтар жасыру: Табиғатты сүйеміз, II. Кіріспе
әңгіме Табиғат – біздің өмір сүретін ортақ үйіміз. Ол бізге таза ауа, тамақ, су, демалатын әдемі орындар береді. Табиғат бізден ештеңе сұрамайды, бірақ біз оны қорғауымыз керек. III. Негізгі бөлім Тақырыпты талдау: Табиғат дегеніміз не? Табиғаттың қандай түрлерін білесіңдер (өсімдіктер, жануарлар, өзендер, таулар)? Табиғатқа қандай зиян келуі мүмкін? |
1. Табиғат туралы әңгіме құрастыру Мақсаты: Оқушылардың табиғатқа деген сүйіспеншілігін арттыру. Оқушыларға табиғаттағы әсем көріністердің суреттерін көрсетіп, сол бойынша қысқа әңгіме немесе ертегі құрастыр деп тапсырма беріңіз. Мысалы: "Ағаштардың достығы", "Судың саяхаты", "Құстардың әңгімесі". |
|
|
|
Сабақтың ортасы 20 мин Қауіпсіздік сабағы (10 минут) |
Экологиялық тәрбие: Қоқысты жинау, ағаш отырғызу, су көздерін таза ұстау. Табиғатты қалай қорғауға болады? Мысалы:Қоқысты арнайы орындарға тастау.Су мен электр қуатын үнемдеу. Құстар мен жануарларға қамқорлық көрсету.Ойын "Табиғатты қорғаймыз":Балаларға суреттер таратылады. Олардан табиғатқа зиян тигізетін немесе пайда келтіретін әрекеттерді анықтау сұралады. IV. Практикалық жұмыс Сынып ішінде табиғат бұрышын жасау (гүл отырғызу, суреттер ілу). Оқушыларды табиғатқа арналған шағын суреттер салуға немесе өлең құрастыруға шақыру. «Жанжалдың нәтижесі үшін жауапкершілік» Жанжалды шешу үшін жауапкершілік адамның келіспеушіліктерді жеңу үшін қандай-да бір міндеттемелерді қабылдағанын және белгілі бір зардаптардың көріну мүмкіндігін білетіндігін білдіреді. Қақтығыстарды өз бетінше шешетін тұлға өз қиындықтары үшін жауапкершілікті басқа адамдарға жүктемейді. https://drive.google.com/file/d/1LfkYbutUBJZz-Z8Pfl0YWH39FaQWGEKI/view |
Жұмбақ шешу Мақсаты: Табиғат құбылыстары мен табиғи ресурстар туралы білімдерін нығайту. Мұғалім табиғатқа қатысты
жұмбақтар оқиды, оқушылар жауабын табады. Күндіз тығылып жатады, түнде жұлдыздай жанады. (Светляк) |
|
|
|
Сабақтың соңы 5 мин |
Табиғатты қорғау не үшін маңызды? Әр бала өз пікірін айтып шығады. Мұғалім оқушыларға табиғатты қорғаудың маңыздылығын тағы бір рет еске салады. VI. Рефлексия: "Бүгін мен табиғат туралы не білдім?" "Мен табиғатты қорғау үшін қандай әрекет жасай аламын?" Табиғатқа қамқорлық жасау – әр адамның міндеті. Әрбір оқушы табиғатты қорғауға өз үлесін қосып, экологиялық мәдениетті сақтауға үйренуі керек.
Ұранымыз: |
Экологиялық ойын: "Табиғатты қорғау" Мақсаты: Табиғатты қорғаудың маңыздылығын түсіндіру. Сыныпты екі топқа бөліңіз. Әр топқа табиғатқа
қамқорлық жасау туралы тапсырма беріледі. Қалай қоқысты дұрыс сұрыптаймыз? Ағаштарды қалай қорғау керек? Суды қалай үнемдеу керек? Әр топ өз ойларын айтып, шағын көрініс көрсетеді. |
|
|

шағым қалдыра аласыз













