|
Сынып сағаты |
|
|
|
Күні |
02.12.2025 ж. |
|
|
Сынып жетекші |
Мендибаева Анар Саматовна |
|
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Тәрбие сағатының тақырыбы |
“Табиғатқа қамқорлық жасаймыз” |
|
|
Тәрбие сағатының мақсаты: |
Табиғат құндылығының маңыздылығы, табиғат байлықтарын бағалауға, сақтауға, табиғатты аялай білуге, қамқорлықпен қарай білуге тәрбиелеу |
|
|
Қауіпсіздік сабағының тақырыбы |
“Сіздің жеке деректеріңіз және оларды қалай қорғауға болады?” |
|
|
Қауіпсіздік сабағының мақсаты |
Оқушыларда жеке деректер мен қауіпсіздік ережелерін сақтау мәдениетін қалыптастыру |
|
|
Құндылықтарды дарыту |
Бірлік және ынтымақ. Еңбекқорлық және кәсіби біліктілік. |
|
|
Апта дәйексөзі |
“Бірлігі күшті ел озады” |
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
Амандасу Психологиялық ахуал орнату “Тыныштық сәтін” орнату. Экраннан музыка қосылады. |
Оқушылар көздерін жұмып, әуенді тыңдап болған соң, өз әсерлерін жеткізеді. |
Мадақтау
|
АКТ
|
|
Сабақтың ортасы |
Табиғат - біздің ортақ үйіміз. Ал оған қамқорлық жасау- әр адамның парызы. Бүгін біз табиғатты қорғаудың жолдарын жасанды интеллекттің көмегімен де іздеп көреміз. ЖИ жауап береді. Топтарға тапсырма беріледі. 1-топ “Эко-композиция” 2-топ “Эко-блогер” 3-топ “Эко-ребус” |
Оқушылар берілген тапсырмаларды орындау барысында идея ұсынады. Топпен талдайды. Өз жұмыстарын сынып алдында таныстырады. Сұрақтарға жауап береді. Дескриптор: 1-топ - Материалдарды дұрыс және орынды қолданады. - Композицияны эстетикалық талаптарға сай жасайды. - Жұмыс идеясы экологиялық мағынаны ашып көрсетеді. -Жұмыстарын түсіндіре алады. 2-топ - Экологиялық мәселені анық және түсінікті жеткізеді. - Мәселенің маңызын дәлелмен түсіндіреді. - Шешу жолдары мен ұсыныстар айтады. - Ақпаратты жүйелі береді, сөйлеу мәдениетін сақтайды. 3- топ - Экологиялық тақырыпқа сай ребус құрастырады. - Ребустың шешімі логикалық және түсінікті. - Сурет/символдарды дұрыс қолданады. - Ребустың мәнін түсіндіре алады. |
“Екі жұлдыз, бір ұсыныс” Топтар бірін-бірі бағалайды. |
Шар, картон қағаздар, желім, флпчарт, маркерлер, т.б. |
|
Қауіпсіздік сабағы 10 мин |
Сабақтың тақырыбын және мақсатын түсіндіру Қызығушылықты ояту “Дерек сақтаушы робот” ойыны - «Балалар, бүгін біз “Дерек сақтаушы робот” боламыз. Интернеттегі басты ереже – “Жеке деректеріңді қорғау – өзіңді қорғау!” Мен сендерге түрлі жағдай айтамын, ал сендер
топ болып ойланып, “ҚАУІПСІЗ |
Оқушылар экранда көрсетілген жағдаяттарды оқиды. Қауіпті, қауіпсіз деген белгілерді көтереді. |
“Өзін-өзі бағалау” |
|
|
Сабақтың соңы |
Рефлексия “Жер-Анаға тілек” |
Әр оқушы жасыл жапырақ пішініндегі қағазға табиғатқа деген тілегін немесе уәдесін жазады. Жапырақтар “Табиғат мүйісіндегі” терекке ілінеді. |
Бүгінгі сабаққа белсенді қатысқан оқушыларға алғыс білдіріп, мадақтау. |
|
1 Интернеттен бейтаныс адам сенен суретіңді сұрады
2 Досың саған ойынға кіру паролін айтты.
3 Ата-анаңмен бірге Wi-Fi паролін қойдыңдар.
4 Телефоныңды мектепке алып келіп, сабақта ойнадың.
5 Онлайн сабақта тек өз мұғалімің мен сыныптасың бар.
6 Бейтаныс адам “Саған сыйлық жіберем” деп мекенжайыңды сұрады.
7 Желіде сенің фотосың рұқсатсыз таратылғанын байқадың. (ересекке айту керек)
8 Интернеттен тек оқу сайтына кірдің.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Табиғатқа қамқорлық жасаймыз" 6- сынып
"Табиғатқа қамқорлық жасаймыз" 6- сынып
|
Сынып сағаты |
|
|
|
Күні |
02.12.2025 ж. |
|
|
Сынып жетекші |
Мендибаева Анар Саматовна |
|
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Тәрбие сағатының тақырыбы |
“Табиғатқа қамқорлық жасаймыз” |
|
|
Тәрбие сағатының мақсаты: |
Табиғат құндылығының маңыздылығы, табиғат байлықтарын бағалауға, сақтауға, табиғатты аялай білуге, қамқорлықпен қарай білуге тәрбиелеу |
|
|
Қауіпсіздік сабағының тақырыбы |
“Сіздің жеке деректеріңіз және оларды қалай қорғауға болады?” |
|
|
Қауіпсіздік сабағының мақсаты |
Оқушыларда жеке деректер мен қауіпсіздік ережелерін сақтау мәдениетін қалыптастыру |
|
|
Құндылықтарды дарыту |
Бірлік және ынтымақ. Еңбекқорлық және кәсіби біліктілік. |
|
|
Апта дәйексөзі |
“Бірлігі күшті ел озады” |
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
Амандасу Психологиялық ахуал орнату “Тыныштық сәтін” орнату. Экраннан музыка қосылады. |
Оқушылар көздерін жұмып, әуенді тыңдап болған соң, өз әсерлерін жеткізеді. |
Мадақтау
|
АКТ
|
|
Сабақтың ортасы |
Табиғат - біздің ортақ үйіміз. Ал оған қамқорлық жасау- әр адамның парызы. Бүгін біз табиғатты қорғаудың жолдарын жасанды интеллекттің көмегімен де іздеп көреміз. ЖИ жауап береді. Топтарға тапсырма беріледі. 1-топ “Эко-композиция” 2-топ “Эко-блогер” 3-топ “Эко-ребус” |
Оқушылар берілген тапсырмаларды орындау барысында идея ұсынады. Топпен талдайды. Өз жұмыстарын сынып алдында таныстырады. Сұрақтарға жауап береді. Дескриптор: 1-топ - Материалдарды дұрыс және орынды қолданады. - Композицияны эстетикалық талаптарға сай жасайды. - Жұмыс идеясы экологиялық мағынаны ашып көрсетеді. -Жұмыстарын түсіндіре алады. 2-топ - Экологиялық мәселені анық және түсінікті жеткізеді. - Мәселенің маңызын дәлелмен түсіндіреді. - Шешу жолдары мен ұсыныстар айтады. - Ақпаратты жүйелі береді, сөйлеу мәдениетін сақтайды. 3- топ - Экологиялық тақырыпқа сай ребус құрастырады. - Ребустың шешімі логикалық және түсінікті. - Сурет/символдарды дұрыс қолданады. - Ребустың мәнін түсіндіре алады. |
“Екі жұлдыз, бір ұсыныс” Топтар бірін-бірі бағалайды. |
Шар, картон қағаздар, желім, флпчарт, маркерлер, т.б. |
|
Қауіпсіздік сабағы 10 мин |
Сабақтың тақырыбын және мақсатын түсіндіру Қызығушылықты ояту “Дерек сақтаушы робот” ойыны - «Балалар, бүгін біз “Дерек сақтаушы робот” боламыз. Интернеттегі басты ереже – “Жеке деректеріңді қорғау – өзіңді қорғау!” Мен сендерге түрлі жағдай айтамын, ал сендер
топ болып ойланып, “ҚАУІПСІЗ |
Оқушылар экранда көрсетілген жағдаяттарды оқиды. Қауіпті, қауіпсіз деген белгілерді көтереді. |
“Өзін-өзі бағалау” |
|
|
Сабақтың соңы |
Рефлексия “Жер-Анаға тілек” |
Әр оқушы жасыл жапырақ пішініндегі қағазға табиғатқа деген тілегін немесе уәдесін жазады. Жапырақтар “Табиғат мүйісіндегі” терекке ілінеді. |
Бүгінгі сабаққа белсенді қатысқан оқушыларға алғыс білдіріп, мадақтау. |
|
1 Интернеттен бейтаныс адам сенен суретіңді сұрады
2 Досың саған ойынға кіру паролін айтты.
3 Ата-анаңмен бірге Wi-Fi паролін қойдыңдар.
4 Телефоныңды мектепке алып келіп, сабақта ойнадың.
5 Онлайн сабақта тек өз мұғалімің мен сыныптасың бар.
6 Бейтаныс адам “Саған сыйлық жіберем” деп мекенжайыңды сұрады.
7 Желіде сенің фотосың рұқсатсыз таратылғанын байқадың. (ересекке айту керек)
8 Интернеттен тек оқу сайтына кірдің.
шағым қалдыра аласыз
















