Ашық сабақ

Сауат ашу пәні
Тақырыбы: «Табиғатқа саяхат. Б дыбысы мен әрпі»
Бастауыш сынып мұғалімі:
Мустафинова А.А.
|
Күні: 15.02.18 Сынып: 1 «Ғ» |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||
|
Сабақтың тақырыбы |
Табиғатқа саяхат. Б дыбысы мен әрпі. |
||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
1.7 Тыңдалған материал бойынша өз пікірін айту 1.8 Берілген тақырыпқа әңгіме құрап айту 1.9 Сөздерді, дыбыстарды орфоэпиялық нормаларға сәйкес дұрыс айту |
||
|
Сабақтың мақсаттары |
Барлығы: Жаңа білімді меңгереді. Көбі: Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды. Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады. |
||
|
Жетістік критерийлері |
Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады. |
||
|
Құндылықтарды дарыту |
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
||
|
Пәнаралық байланыс |
Өнер, ана тілі сабағы |
||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Аудиожазба , таныстырылым. |
||
|
Тілдік құзыреттілік |
Балық-рыба-fish, «Орман» «Лес» «Forest». « Саяхат». «Путешествие», «Trevelling» |
||
|
Сабақ барысы |
|||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың басы Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру 5 минут |
Ертеңгілік шеңбері Қол алысып, қәне, біз, Достасайық бәріміз. Айтарым бар сендерге, Тез тұрыңдар шеңберге. Қандай жақсы бір тұру, Достарменен бір жүру! Қандай жақсы дос болу! – Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш! |
Шаттық шебері |
|
|
Сабақтың ортасы 8 минут Қызықты тапсырма 8 минут |
Ал балалар енді біз өткенге көз жүгіртейік, дыбыс дегеніміз не? Естиміз, айтамыз...(құстар әні) біз не естідік? –құстардың дыбыстары... яғни дысты айтамыз,естиміз.. Ал әріп дегеніміз не? Жазамыз,оқимыз,көреміз әр дыбысты таңбаласақ әріп шығады.. Ал біз өткен сабақта қандай дыбыс пен әріппен таныстық? Б ббб дыбысы және әріпі.Сұрақтар:-1) Б қандай дыбыс? 2) Неге дауссыз дыбыс? 3) Даусты мен дауыссыз дыбыстарды қалай ажыратамыз? Енді жаңа естіген құстар қайда болады? Орманда,тоғайда,саябақтарда... олай болса балалар сол құстарды көруге орманға саяхат жасайық....көзімізді жұмайық, жамен көзімізді ашайық... Көлге кезіктік..Көлден қалай өтеміз?Көлде нелер мекендейді? Буындар бойынша сұрақтар құрастыру.
Балық.. енді біз «Балық аулау» ойнын ойнаумыз.. балық аулау арқылы тапсырмаларды орындап,көлден өтуге тырысамыз... 1 – тапсырма. Жеке жұмыс . Буын арқылы сөз құрау... Ба – лық, ба-қа,ба-ра-бан, ба-та, ба-ла,бақ-бақ. Жақсы енді осы сөздерге дыбыстық талдау жасайық.... Жақсы балалар балық аулап біз көлден өттік... Енді орманда құстар жоқ екен. Олар қайда? Кәне бірге табайық...тағыда тапсырма орындауымыз керек.. 2- тапсырма. Топтық жұмыс. «Аңдар» «Құстар» «Жеміс-жидектер» «Ағаштар»-дың атауларын топтастыру. Аңдар: аю,қасқыр,түлкі,қоян..... Ағаштар: қайын,емен,шырша,терек. Құстар: қарға,қарлығаш,торғай. Жеміс-жидектер: құлпындай,бүлдірген,қарақат,таңқурай,саңырауқұлақ. 4 топқа 4 тапсырма, топ басшысы шығып, қорғайды. Балалар жаңбыр жауып кетті,кәне тұрып жаңбырдан қорғанайық... |
Таныстырылым, оқулықпен жұмыс |
|
|
Сергіту сәті 1 минут |
Қатты нөсер басылды (жаймен тырсылдатады) Күн жарқырай ашылды (қолдарымен күн жасайды) Көктен төмен әдемi кемпiрқосақ шашылды (жарты доға жасайды) |
Сергіту сәтіне арналған жинақ |
|
|
Аяқталуы 16 минут |
Әлі де құстарды көре алмадық, енді кітапқа назар аударайық. № Оқылым. Бор неден жасалады?
Дәптермен жұмыс. |
Оқулық, дәптерлер. |
|
|
Сабақтың соңы 2 минут |
Рефлексия Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
|
|



Астана
Алматы
Тарихи
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Табиғатқа саяхат. Б дыбысы мен әрпі»
«Табиғатқа саяхат. Б дыбысы мен әрпі»
Ашық сабақ

Сауат ашу пәні
Тақырыбы: «Табиғатқа саяхат. Б дыбысы мен әрпі»
Бастауыш сынып мұғалімі:
Мустафинова А.А.
|
Күні: 15.02.18 Сынып: 1 «Ғ» |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||
|
Сабақтың тақырыбы |
Табиғатқа саяхат. Б дыбысы мен әрпі. |
||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
1.7 Тыңдалған материал бойынша өз пікірін айту 1.8 Берілген тақырыпқа әңгіме құрап айту 1.9 Сөздерді, дыбыстарды орфоэпиялық нормаларға сәйкес дұрыс айту |
||
|
Сабақтың мақсаттары |
Барлығы: Жаңа білімді меңгереді. Көбі: Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды. Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады. |
||
|
Жетістік критерийлері |
Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады. |
||
|
Құндылықтарды дарыту |
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
||
|
Пәнаралық байланыс |
Өнер, ана тілі сабағы |
||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Аудиожазба , таныстырылым. |
||
|
Тілдік құзыреттілік |
Балық-рыба-fish, «Орман» «Лес» «Forest». « Саяхат». «Путешествие», «Trevelling» |
||
|
Сабақ барысы |
|||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың басы Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру 5 минут |
Ертеңгілік шеңбері Қол алысып, қәне, біз, Достасайық бәріміз. Айтарым бар сендерге, Тез тұрыңдар шеңберге. Қандай жақсы бір тұру, Достарменен бір жүру! Қандай жақсы дос болу! – Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш! |
Шаттық шебері |
|
|
Сабақтың ортасы 8 минут Қызықты тапсырма 8 минут |
Ал балалар енді біз өткенге көз жүгіртейік, дыбыс дегеніміз не? Естиміз, айтамыз...(құстар әні) біз не естідік? –құстардың дыбыстары... яғни дысты айтамыз,естиміз.. Ал әріп дегеніміз не? Жазамыз,оқимыз,көреміз әр дыбысты таңбаласақ әріп шығады.. Ал біз өткен сабақта қандай дыбыс пен әріппен таныстық? Б ббб дыбысы және әріпі.Сұрақтар:-1) Б қандай дыбыс? 2) Неге дауссыз дыбыс? 3) Даусты мен дауыссыз дыбыстарды қалай ажыратамыз? Енді жаңа естіген құстар қайда болады? Орманда,тоғайда,саябақтарда... олай болса балалар сол құстарды көруге орманға саяхат жасайық....көзімізді жұмайық, жамен көзімізді ашайық... Көлге кезіктік..Көлден қалай өтеміз?Көлде нелер мекендейді? Буындар бойынша сұрақтар құрастыру.
Балық.. енді біз «Балық аулау» ойнын ойнаумыз.. балық аулау арқылы тапсырмаларды орындап,көлден өтуге тырысамыз... 1 – тапсырма. Жеке жұмыс . Буын арқылы сөз құрау... Ба – лық, ба-қа,ба-ра-бан, ба-та, ба-ла,бақ-бақ. Жақсы енді осы сөздерге дыбыстық талдау жасайық.... Жақсы балалар балық аулап біз көлден өттік... Енді орманда құстар жоқ екен. Олар қайда? Кәне бірге табайық...тағыда тапсырма орындауымыз керек.. 2- тапсырма. Топтық жұмыс. «Аңдар» «Құстар» «Жеміс-жидектер» «Ағаштар»-дың атауларын топтастыру. Аңдар: аю,қасқыр,түлкі,қоян..... Ағаштар: қайын,емен,шырша,терек. Құстар: қарға,қарлығаш,торғай. Жеміс-жидектер: құлпындай,бүлдірген,қарақат,таңқурай,саңырауқұлақ. 4 топқа 4 тапсырма, топ басшысы шығып, қорғайды. Балалар жаңбыр жауып кетті,кәне тұрып жаңбырдан қорғанайық... |
Таныстырылым, оқулықпен жұмыс |
|
|
Сергіту сәті 1 минут |
Қатты нөсер басылды (жаймен тырсылдатады) Күн жарқырай ашылды (қолдарымен күн жасайды) Көктен төмен әдемi кемпiрқосақ шашылды (жарты доға жасайды) |
Сергіту сәтіне арналған жинақ |
|
|
Аяқталуы 16 минут |
Әлі де құстарды көре алмадық, енді кітапқа назар аударайық. № Оқылым. Бор неден жасалады?
Дәптермен жұмыс. |
Оқулық, дәптерлер. |
|
|
Сабақтың соңы 2 минут |
Рефлексия Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
|
|



Астана
Алматы
Тарихи
шағым қалдыра аласыз















