Бөлім:
Саяхат
|
Мектеп: Т.Бокин
ом
|
Күні:
31
.01.18
|
Мұғалімнің
аты-жөні:
|
Сынып:1
|
Қатысқандар
саны: Қатыспағандар
саны:
|
Сабақтың
тақырыбы
|
Табиғатқа саяхат. Б дыбысы мен
әрпі.
|
Осы сабақта қол жеткізілетін
оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына
сілтеме)
|
1.1.5.1 Түрлі тілдік
жағдаяттарда этикет сөздерді қолдана
білу 1.3.8.1.Жазу жолын, жол аралық
кеңістікті, жолдың жоғары және төменгі сызығын сақтап, әріп
элементтерін
|
Сабақ мақсаттары
|
Түрлі тілдік жағдаяттарда
этикет сөздерді қолдана білуді
үйренеді
|
Жетістік
критерийлері
Дағдылар:түсіну, білімін
қолдану,талдау
|
Барлығы:
Жаңа білімді
меңгереді.
Көбі:
Тақырыпты түсініп, тыңдап,
жетекші сұрақтар арқылы талқылайды.
Кейбірі: Алған білімді өмірде
қолдана алады.
|
Құндылықтарды
Дарыту
|
Оқушыларды бір-біріне деген
құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.
|
Пәнаралық
байланыстар
|
Дүниетану- ;
жаратылыстану-
|
АКТ
қолдану
дағдылары
|
|
Бастапқы
білім
|
Табиғатқа саяхат. Б
дыбысы мен әрпі.
|
Сабақ барысы
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
|
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекеттер
|
Ресурстар
|
Сабақтың басы
8-
мин
|
Ұйымдастыру. Ынтымақтастық атмосферасын
құру.
Өткенге
шолу Дауысты
Дауыссыз
Б дыбысы мен
әрпі
«Кім жылдам»?
Сөздер
Топ-топ, топ
басайық,
Жалаудан күн
жасайық.
Жаса, жаса алтын
күн
Жаса, жаса жарқын
күн.
|
Әріпті
-кесте
|
Сабақтың
ортасы
Сергіту
сәті
1
минут
|
Сабақ
мақсаты Түрлі тілдік жағдаяттарда
этикет сөздерді қолдана білуді
үйренесің
Оқулықпен
жұмыс
№2 Көбелектер қонған заттарды
ата.Асқабақ, қарбыз, сәбіз, бұрыш
Ж
№3 Бірің жаңбыр, бірің бақбақ
болып сөйлес.
Ө
№4 Табиғат жайлы білгендерңді
қағаз бетіне түсіріп, оларды қорғауға
дайындалыңдар.
|
Оқулық
Суреттер
Дәптерлер
қарындаш
|
Сабақтың
соңы
|
Бүгінгі сабақтың
мақсаты?
Қандай сөздермен
таныстың?
Сабақтағы тапсырмалар ұнады
ма?
Бірің жаңбыр, бірің бақбақ
болып сөйлескен кезеңде қиындық болды ма?
|
|
Саралау–оқушыларға қалай
көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға
қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?
|
Бағалау–оқушылардың материалды
меңгеру деңгейін қалай тексеруді
жоспарлайсыз?
-
Ынталандыру, қолдау көрсету,
формальды емес бағалау түрлері;
-
Оқушылар өзара
бағалайды;
-
Топпен бағалау
жүргізеді;
|
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасы ның сақталуы
|
Сабақ бойынша
рефлексия
Сабақ мақсаттары /оқу
мақсаттары дұрысқойылғанба? Оқушылардың барлығы ОМ қолжеткізді
ме?
Жеткізбесе,
неліктен?
Сабақта саралау дұрыс
жүргізілдіме?
Сабақтың уақыттық кезеңдері
сақталды ма?
Сабақ жоспарынанқандай
ауытқулар болды, неліктен?
|
|
|