Материалдар / Табиғатқа саяхат. Б дыбысы мен әрпі

Табиғатқа саяхат. Б дыбысы мен әрпі

Материал туралы қысқаша түсінік
Сауат ашу 1 сынып
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Маусым 2018
299
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім: Саяхат

Мектеп: Т.Бокин ом
Күні: 31 .01.18Мұғалімнің аты-жөні:
Сынып:1 Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбыТабиғатқа саяхат. Б дыбысы мен әрпі.
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)1.1.5.1 Түрлі тілдік жағдаяттарда этикет сөздерді қолдана білу 1.3.8.1.Жазу жолын, жол аралық кеңістікті, жолдың жоғары және төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерін
Сабақ мақсаттарыТүрлі тілдік жағдаяттарда этикет сөздерді қолдана білуді үйренеді
Жетістік критерийлеріДағдылар:түсіну, білімін қолдану,талдауБарлығы: Жаңа білімді меңгереді.Көбі: Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды.Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады.
ҚұндылықтардыДарытуОқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.
Пәнаралық байланыстар Дүниетану- ; жаратылыстану-
АКТ қолдану дағдылары

Бастапқы білім Табиғатқа саяхат. Б дыбысы мен әрпі.


Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекеттер

Ресурстар
Сабақтың басы 8- мин

Ұйымдастыру. Ынтымақтастық атмосферасын құру.Өткенге шолу Дауысты Дауыссыз Б дыбысы мен әрпі «Кім жылдам»? Сөздер Топ-топ, топ басайық,Жалаудан күн жасайық.Жаса, жаса алтын күнЖаса, жаса жарқын күн.



Әріпті -кесте



Сабақтың ортасы





Сергіту сәті1 минут



Сабақ мақсаты Түрлі тілдік жағдаяттарда этикет сөздерді қолдана білуді үйренесің Оқулықпен жұмыс№2 Көбелектер қонған заттарды ата.Асқабақ, қарбыз, сәбіз, бұрыш

Ж №3 Бірің жаңбыр, бірің бақбақ болып сөйлес. Ө №4 Табиғат жайлы білгендерңді қағаз бетіне түсіріп, оларды қорғауға дайындалыңдар.



ОқулықСуреттер







Дәптерлер қарындаш
Сабақтың соңы

Бүгінгі сабақтың мақсаты? Қандай сөздермен таныстың? Сабақтағы тапсырмалар ұнады ма? Бірің жаңбыр, бірің бақбақ болып сөйлескен кезеңде қиындық болды ма?

Саралау–оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?



Бағалау–оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?
  • Ынталандыру, қолдау көрсету, формальды емес бағалау түрлері;
  • Оқушылар өзара бағалайды;
  • Топпен бағалау жүргізеді;


  • Денсаулық және қауіпсіздік техникасы ның сақталуы
    Сабақ бойынша рефлексия

    Сабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрысқойылғанба? Оқушылардың барлығы ОМ қолжеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілдіме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынанқандай ауытқулар болды, неліктен?










    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ