|
Күні: Сынып: 1 |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|||
|
Сабақтың тақырыбы |
Табиғатқа саяхат. Ө дыбысы мен әрпі. |
|||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
1.2.9.1 әріпті тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіру 1.2.5.1 мәтін иллюстрациясы бойынша сұрақтар қоя білу немесе оқығаны бойынша қойылған сұраққа жауап беру (мұғалім көмегімен) 1.3.10.1 заттың атын, санын, сынын, қимылын білдіретін сөздерді ажырата алу және орынды қолдана білу |
|||
|
Сабақтың мақсаттары |
Барлығы:Жаңа білімді меңгереді. Көбі:Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды. Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады. |
|||
|
Жетістік критерийлері |
Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады. |
|||
|
Құндылықтарды дарыту |
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
|||
|
Пәнаралық байланыс |
Өнер, ана тілі сабағы |
|||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Аудиожазба , таныстырылым. |
|||
|
Тілдік құзыреттілік |
Табиғатқа саяхат. Ө дыбысы мен әрпі. |
|||
|
Сабақ барысы |
||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру 5 минут |
Біз балдырған баламыз, Құстай қанат қағамыз. Дүниені аралап, Оқып білім аламыз. Көзді салып қараңыз, Былай қанат қағамыз. /Б.Бөрiбаев/ – Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш! |
Шаттық шебері |
||
|
Сабақтың ортасы 8 минут |
№1 Тыңдалым. -Мерей, табиғат деген не? -Сұрақтың жаабын төмендегі суреттерден табуға болады? Табиғатқа тағы не жатады? Іздеуді ұйымдастыр. |
Таныстырылым, оқулықпен жұмыс |
||
|
Сергіту сәті 1 минут |
Тереңдет ойыңды, Тiк ұста бойыңды. Құстарға ұсайық, Қалықтап ұшайық. Шық алға оң қанат, Шық алға сол қанат, Шаршаған кездерде Қонайық жорғалап. /Б.Бөрiбаев/ |
Сергіту сәтіне арналған жинақ |
||
|
Қызықты тапсырма 8 минут Аяқталуы 16 минут |
№2 Оқылым Шөл төл өрнек көрік көрме көл сөл өрмек көлік көрші көке өмір өрт өрме көгөніс көрші |
Оқулық, дәптерлер. |
||
|
Сабақтың соңы 2 минут |
Рефлексия
|
Кеменің суреттері |
||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?Жеткізбесе ,неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма ? Сабақ жоспарларын қандай ауытқулар болды неліктен? |
|
|||
|
Жалпы баға Сабақтың жаксы өткен екі аспектісі оқыту туралы да,оқу туралы да ойланыңыз? 1 2 Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады ,оқыту туралы да ,оқу туралы да ойланыңыз ? 1 2 Сабақ барысында сынып туралы немесе жекеленген оқушылардың жетістік қиындықтары туралы нені білдім ,келесі сабақтарда неге көңіл бөлу керек |
||||
Оқушыларға әріпті таныту, ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіру, мәтін иллюстрациясы бойынша сұрақтар қоя білу немесе оқығаны бойынша қойылған сұраққа жауап беруге, заттың атын, санын, сынын, қимылын білдіретін сөздерді ажырата алу және орынды қолдана білуге үйрету мақсатында өткізуге арналған.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Табиғатқа саяхат. Ө дыбысы мен әрпі" сауат ашу 1 сынып
"Табиғатқа саяхат. Ө дыбысы мен әрпі" сауат ашу 1 сынып
|
Күні: Сынып: 1 |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|||
|
Сабақтың тақырыбы |
Табиғатқа саяхат. Ө дыбысы мен әрпі. |
|||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
1.2.9.1 әріпті тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіру 1.2.5.1 мәтін иллюстрациясы бойынша сұрақтар қоя білу немесе оқығаны бойынша қойылған сұраққа жауап беру (мұғалім көмегімен) 1.3.10.1 заттың атын, санын, сынын, қимылын білдіретін сөздерді ажырата алу және орынды қолдана білу |
|||
|
Сабақтың мақсаттары |
Барлығы:Жаңа білімді меңгереді. Көбі:Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды. Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады. |
|||
|
Жетістік критерийлері |
Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады. |
|||
|
Құндылықтарды дарыту |
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
|||
|
Пәнаралық байланыс |
Өнер, ана тілі сабағы |
|||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Аудиожазба , таныстырылым. |
|||
|
Тілдік құзыреттілік |
Табиғатқа саяхат. Ө дыбысы мен әрпі. |
|||
|
Сабақ барысы |
||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру 5 минут |
Біз балдырған баламыз, Құстай қанат қағамыз. Дүниені аралап, Оқып білім аламыз. Көзді салып қараңыз, Былай қанат қағамыз. /Б.Бөрiбаев/ – Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш! |
Шаттық шебері |
||
|
Сабақтың ортасы 8 минут |
№1 Тыңдалым. -Мерей, табиғат деген не? -Сұрақтың жаабын төмендегі суреттерден табуға болады? Табиғатқа тағы не жатады? Іздеуді ұйымдастыр. |
Таныстырылым, оқулықпен жұмыс |
||
|
Сергіту сәті 1 минут |
Тереңдет ойыңды, Тiк ұста бойыңды. Құстарға ұсайық, Қалықтап ұшайық. Шық алға оң қанат, Шық алға сол қанат, Шаршаған кездерде Қонайық жорғалап. /Б.Бөрiбаев/ |
Сергіту сәтіне арналған жинақ |
||
|
Қызықты тапсырма 8 минут Аяқталуы 16 минут |
№2 Оқылым Шөл төл өрнек көрік көрме көл сөл өрмек көлік көрші көке өмір өрт өрме көгөніс көрші |
Оқулық, дәптерлер. |
||
|
Сабақтың соңы 2 минут |
Рефлексия
|
Кеменің суреттері |
||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?Жеткізбесе ,неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма ? Сабақ жоспарларын қандай ауытқулар болды неліктен? |
|
|||
|
Жалпы баға Сабақтың жаксы өткен екі аспектісі оқыту туралы да,оқу туралы да ойланыңыз? 1 2 Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады ,оқыту туралы да ,оқу туралы да ойланыңыз ? 1 2 Сабақ барысында сынып туралы немесе жекеленген оқушылардың жетістік қиындықтары туралы нені білдім ,келесі сабақтарда неге көңіл бөлу керек |
||||
Оқушыларға әріпті таныту, ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіру, мәтін иллюстрациясы бойынша сұрақтар қоя білу немесе оқығаны бойынша қойылған сұраққа жауап беруге, заттың атын, санын, сынын, қимылын білдіретін сөздерді ажырата алу және орынды қолдана білуге үйрету мақсатында өткізуге арналған.
шағым қалдыра аласыз














