Материалдар / Табиғатқа саяхат. Зз дыбысы мен әрпі

Табиғатқа саяхат. Зз дыбысы мен әрпі

Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сынып мұғалімдеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Мамыр 2018
649
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Жамбыл облысы Т Рысқұлов ауданы Құлан ауылы

Әлихан Бөкейханов атындағы орта мектебініңбастауыш сынып мұғаліміАсамбаева Назира Қуанышқызы



Күні:Сынып: 1 «Д»Қатысқандар саны:20Қатыспағандар саны:2
Сабақтың тақырыбыТабиғатқа саяхат. Зз дыбысы мен әріпі.
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)1.2.9.1.Дыбыстарды ажырату, сөздерді буындап, дыбыстық талдау жасап, бейнежазба бойынша сөйлем құрап, өз ойларын жеткізе алады.1.2.1.2.оқудың түрлерін (буындап оқу, жиі кездесетін сөздерді тұтас оқу, түсініп оқу)
Сабақтың мақсаттарыБарлығы:Жаңа білімді меңгереді. Әріпті ажырата алады. Көбі:Жетекші сұрақтар арқылы өз ойларын, пікірін айта алады.Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады.
Жетістік критерийлеріАйтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталап, керек жерінде қолдана алады. Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады.
Құндылықтарды дарытуОқушыларды ынтымақтаса, жеке, жұптық, топтық жұмыстар арқылы бір-біріне қолдау көрсетеді.
Пәнаралық байланысАна тілі сабағы
АКТ қолдану дағдыларыБейнежазба таныстырылым.
Тілдік құзыреттілікЗымыран-Ракета-rocket
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдеріМұғалімнің іс-әрекеті.Критерий.РесурстарОқушының іс-әрекеті.Дескриптор
Сабақтың басы2 минутӘдепті елдің баласы алдымен сәлем береді.Күндей жадырап, Айдай арайлап,Жұлдыздай жарқырап,Судай мөлдір таза көңілменБүгінгі сабағымызды бастайық.























Мейірімді жүрекпен,Ақ көңілді тілекпен,Амандасып алайық ,Бір жадырап қалайық.













































2 минутОқушыларды топқа бөлу.1.топ:Қазақстан - Казахстан -Kazakhstan2.топ: Тәуелсіздік - Независимость - Independence3.топ: Президент - Президент - PrezidentҮш тілде айтуКеспе әріптер





Оқушылар топқа бөлінеді,оқушылар топтың атттарын мұғалімнің көмегімен айтады







5 минутБейне жазба көруСұрақ - жауап: Топ басшысын анықтау1т - Бейне жазбадан нені көрдіңіз?2т - Зымыран не істеді?3т - Зымыран ғарышқа неүшін ұшады?

Жаңа сабақтың мақсатын айту.Зз әріпі мен дыбысын тану, ажырату, з әрпі бар сөздерді оқу жазу.
БейнежазбаОқушылар бейнежазба-ны көру арқылы сұрақтарға жауап бередіОқушылар сабақтың мақсатын мұғаліммен бірге анықтай алады.1.Бейнежазбаны көрді,сұрақтарға толық жауап берді (2балл)2.Бейнежазбаны көрді,бірақ сұрақтарға жауап бере алмады. (1балл)3.Бейнежазбаны түсінбеді. (0балл)
5 минут1-тапсырма: 1 - топқа: Зымыран сөзін дыбыстық талдау2 - топқа: Зымыран сөзін буынға бөлу3 - топқа: Сөйлем құрау

Топтық жұмыс.Берілген тапсырмаларды оқушылар топпен орындайды.





1.Белсенді,тапсырманы тез орындады,айта алады. (2 балл)2.Берілген тапсырма-ларды түсінді,бірақ орташа орындай алды. (1 балл)3.Тапсырманы түсінбеді. (0 балл)
3 минут87 беттегі сөздерді оқу.

Аз Өз Тоғыз ӨзенҚаз Көз Сағыз ЗаманҚоңызЗере
ОқулықЖеке жұмыс:Әр топ сөздерді оқиды, қатесіз тез оқуға дағдыланады.1.Сөздерді оқиды, айтады.(2 балл)2.Сөздерді жәй оқиды,айтуы орташа. (1балл)3.Әріптеп оқиды.(0балл)
2 минутҚимылмен көрсету

Бейне жазбадан қимыл арқылы көрсетеді.

4 минутБуыннан сөз құрау. (Қо-зы, қа-зы, қа-зақ, қа-зан, қы-зық, қы-зыл,ке-зек,ке-сек)Кеспе буындарТоптық жұмыс:Топпен буыннан сөз құрайды,оқиды.1.Берілген буыннан сөзді тез құрайды,тез оқиды. (2балл)2.Берілген буыннан сөзді жәй құрайды,орташа оқиды. (1балл)3.Буынды оқиды,сөз құрай алмады. (0балл)
5 минутОқулықпен жұмыс.Өркеш диалогын аяқтау.Қозы ботаға:- Арқаңдағы шошайған не? - деді- Өркеш қой, - деді бота-Өркеш саған неге керек? - деді қозы.- ......Оқушылар ботаның сөзін тауып айтады. Әр топ сахналап көрсетеді.

Бота мен қозының маскасы. Оқулық .Жеке және жұптық жұмыс:Оқушылар мәтінді жеке-жеке оқып шығады,мәтін-ді жұппен талдайды,ойын аяқтайды. Сөздерді мәнерлеп дұрыс айтады.



1.Мәтінді оқып жұппен жұмыста сөйлемді аяқтай алады. (2 балл)

2.Мәтінді оқиды,сөй-лемнің ойын нақты айта алмайды. (1балл)3.Ойлау шапшаңды-ғы төмен. (0балл)
2 минутСабақты бағалау. З әрпі өмірде неге ұқсайды?Сөз сандыққа қандай сөздер жинадыңыздар?

Флипчарт смайликтер.Жекелеген оқушылар тақырыпты өмірмен байланыстыра алады.Балалар бүгінгі сабақта танысқан Зз әріпі бар сөздерді айтады.

2 минутРефлексия: Бүгінгі сабақты сигнал нүктелері арқылы көрсету. Ұнады. Орташа. Төмен.Көңіл күй смайлик-тері. Стикерлер.









Бағалау



Өзін-өзі бағалау.



























Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ