Материалдар / Табиғатқа саяхат. Зз дыбысы мен әрпі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Табиғатқа саяхат. Зз дыбысы мен әрпі

Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сынып мұғалімдеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Мамыр 2018
672
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Жамбыл облысы Т Рысқұлов ауданы Құлан ауылы


Әлихан Бөкейханов атындағы орта мектебінің

бастауыш сынып мұғалімі

Асамбаева Назира Қуанышқызы



Күні:

Сынып: 1 «Д»

Қатысқандар саны:20

Қатыспағандар саны:2

Сабақтың тақырыбы

Табиғатқа саяхат. Зз дыбысы мен әріпі.

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

1.2.9.1.Дыбыстарды ажырату, сөздерді буындап, дыбыстық талдау жасап, бейнежазба бойынша сөйлем құрап, өз ойларын жеткізе алады.

1.2.1.2.оқудың түрлерін (буындап оқу, жиі кездесетін сөздерді тұтас оқу, түсініп оқу)

Сабақтың мақсаттары

Барлығы:Жаңа білімді меңгереді. Әріпті ажырата алады.

Көбі:Жетекші сұрақтар арқылы өз ойларын, пікірін айта алады.

Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады.

Жетістік критерийлері

Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталап, керек жерінде қолдана алады. Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады.

Құндылықтарды дарыту

Оқушыларды ынтымақтаса, жеке, жұптық, топтық жұмыстар арқылы бір-біріне қолдау көрсетеді.

Пәнаралық байланыс

Ана тілі сабағы

АКТ қолдану дағдылары

Бейнежазба таныстырылым.

Тілдік құзыреттілік

Зымыран-Ракета-rocket

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарлан

ған кезеңдері

Мұғалімнің іс-әрекеті.

Критерий.

Ресурстар

Оқушының іс-әрекеті.

Дескриптор

Сабақтың басы

2 минут

Әдепті елдің баласы алдымен сәлем береді.

Күндей жадырап,

Айдай арайлап,

Жұлдыздай жарқырап,

Судай мөлдір таза көңілмен

Бүгінгі сабағымызды бастайық.













Мейірімді жүрекпен,

Ақ көңілді тілекпен,

Амандасып алайық ,

Бір жадырап қалайық.
























2 минут

Оқушыларды топқа бөлу.

1.топ:Қазақстан - Казахстан -Kazakhstan

2.топ: Тәуелсіздік - Независимость - Independence

3.топ: Президент - Президент - Prezident

Үш тілде айту

Кеспе әріптер




Оқушылар топқа бөлінеді,оқушылар топтың атттарын мұғалімнің көмегімен айтады






5 минут

Бейне жазба көру

Сұрақ - жауап: Топ басшысын анықтау

1т - Бейне жазбадан нені көрдіңіз?

2т - Зымыран не істеді?

3т - Зымыран ғарышқа неүшін ұшады?


Жаңа сабақтың мақсатын айту.

Зз әріпі мен дыбысын тану, ажырату, з әрпі бар сөздерді оқу жазу.

Бейнежазба

Оқушылар бейнежазба-ны көру арқылы сұрақтарға жауап береді

Оқушылар сабақтың мақсатын мұғаліммен бірге анықтай алады.

1.Бейнежазбаны көрді,сұрақтарға толық жауап берді (2балл)

2.Бейнежазбаны көрді,бірақ сұрақтарға жауап бере алмады. (1балл)

3.Бейнежазбаны түсінбеді. (0балл)


5 минут

1-тапсырма:

1 - топқа: Зымыран сөзін дыбыстық талдау

2 - топқа: Зымыран сөзін буынға бөлу

3 - топқа: Сөйлем құрау


Топтық жұмыс.

Берілген тапсырмаларды оқушылар топпен орындайды.




1.Белсенді,

тапсыр

маны тез орындады,

айта алады. (2 балл)

2.Берілген тапсырма-

ларды түсінді,бірақ орташа орындай алды. (1 балл)

3.Тапсырманы түсінбеді.

(0 балл)


3 минут

87 беттегі сөздерді оқу.


Аз Өз Тоғыз Өзен

Қаз Көз Сағыз Заман

Қоңыз

Зере

Оқулық

Жеке жұмыс:

Әр топ сөздерді оқиды, қатесіз тез оқуға дағдыланады.

1.Сөздерді оқиды, айтады.

(2 балл)

2.Сөздерді жәй оқиды,айтуы орташа. (1балл)

3.Әріптеп оқиды.

(0балл)

2 минут

Қимылмен көрсету


Бейне жазбадан қимыл арқылы көрсетеді.


4 минут

Буыннан сөз құрау. (Қо-зы, қа-зы, қа-зақ, қа-зан, қы-зық, қы-зыл,ке-зек,ке-сек)

Кеспе буындар

Топтық жұмыс:

Топпен буыннан сөз құрайды,оқиды.

1.Берілген буыннан сөзді тез құрайды,тез оқиды. (2балл)

2.Берілген буыннан сөзді жәй құрайды,орташа оқиды. (1балл)

3.Буынды оқиды,сөз құрай алмады. (0балл)

5 минут

Оқулықпен жұмыс.

Өркеш диалогын аяқтау.

Қозы ботаға:

- Арқаңдағы шошайған не? - деді

- Өркеш қой, - деді бота

-Өркеш саған неге керек? - деді қозы.

- ......

Оқушылар ботаның сөзін тауып айтады.

Әр топ сахналап көрсетеді.


Бота мен қозының маскасы. Оқулық .

Жеке және жұптық жұмыс:

Оқушылар мәтінді жеке-жеке оқып шығады,мәтін-ді жұппен талдайды,ойын аяқтайды. Сөздерді мәнерлеп дұрыс айтады.



1.Мәтінді оқып жұппен жұмыста сөйлемді аяқтай алады. (2 балл)


2.Мәтінді оқиды,сөй-лемнің ойын нақты айта алмайды. (1балл)

3.Ойлау шапшаңды-ғы төмен. (0балл)

2 минут

Сабақты бағалау. З әрпі өмірде неге ұқсайды?

Сөз сандыққа қандай сөздер жинадыңыздар?


Флипчарт смайликтер.

Жекелеген оқушылар тақырыпты өмірмен байланыстыра алады.

Балалар бүгінгі сабақта танысқан Зз әріпі бар сөздерді айтады.


2 минут

Рефлексия: Бүгінгі сабақты сигнал нүктелері арқылы көрсету. Ұнады. Орташа. Төмен.

Көңіл күй смайлик-тері. Стикерлер.






Бағалау



Өзін-өзі бағалау.















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!