Табиғаттағы дыбыстар

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Табиғаттағы дыбыстар

Материал туралы қысқаша түсінік
2 сыныпқа арналған сабақ жопары.Табиғаттағы кездесетін дыбыстар жайлы деркектер.Судың сылдыры, құстар сайрауы, жан -жануарлар дауысы табиғаттағы өзгерістер
Материалдың қысқаша нұсқасы

Пәні: музыка

Бөлім: Қоршаған орта

Педагогтің аты-жөні

Альханова Ж.Р.

Күні:


Сынып:2

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Музыкадағы құстар бейнесі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

2.1.1.1 тыңдалған әннің немесе музыкалық шығарманың көңіл-күйін, мазмұнын және көркем құралдарын, музыкалық терминдерді қолдана отырып анықтау және салыстыру;

2.1.2.2 екпіні мен ырғағын сайтай отырып, қарапайым шулы музыкалық және қазақ халық аспаптарында ойнау.

Сабақтың мақсаты

Үнтаспа арқылы берілетін табиғат және құстардың дыбысын ажырата алады, қимыл-қозғалыстарынсыныптастарымен бірігіп көрсетеді.



Сабақтың барысы.

Сабақтың кезең

уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Психологиялық ахуал қалыптастыру.

«Сиқырлы айналу» жылулық шеңбері. «Мен және аспан»

Педагог балалардың назарын аспанның әдемілігіне аударады.Балалар аспандағы бұлттарды түрлі заттарға ұқсатып айтады;үлпілдік ақша бұлттаға,жауар бұлттай түнерген аспанға,мейірімді жылы күнге,ай мен жұлдыздарға,қарлығашқа,бозторғайға,шымшыққа,бүркітке т.б.айналады.

Жұмыс ережесін келісу

-Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!

-Уақытты үнемдейміз!

-Нақты, дәл жауап береміз!

- Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз!

-Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға аламыз!

Психологиялық ахуалға берілген психогиялық жаттығуларды орындау арқылы жаңа сабаққа назар аудару.




Оқушылар сұраққа жауап береді, жұмысты берілген түріне қарай орындайды.


От шашу арқылы бір-бірін бағалау.



Психологиялық ахуал.


Алдыңғы білімді еске түсіру

тапсырмалары.

Сабақтың ортасы

1-тапсырма. Тыңдау және талқылау

Бейне материалды қарап ойланыңыз.

- Балапан жұмыртқаны жарып шыққан кезде қандай дыбыстар естуге болады?

- Осы бейнематериалда қандай дыбыстар бар деп ойлайсыз?

2-тапсырма. Музыка шығару

Бейнематериалды дыбыстаңыз.

Өз дауысыңызды, музыкалық аспаптарды және басқа да қолда барзаттарды қолданыңыз.

3-тапсырма. Музыка тыңдау және талдау.

М.П. Мусоргскийдің «Көрмеден суреттер» сюитасынан «Жұмыртқадан шықпаған балапандар» музыкалық

шығармасын тыңдаңыз.

«Жұмыртқадан шықпаған балапандар » мультфильмін қараңыз.

- Композитор музыка арқылы

балапандардың бейне сипатын қалай жеткізді?

С. Апасованың «Бозторғай» күйін тыңдаңыз.

- Күйде бозторғай құсының бейнесі қалай берілген?

- Күйдің сипаты қандай?

Дескриптор:

екпіні мен ырғағын сақтай отырып, әртүрлі сипаттағы әндерді музыкалық аспаптың сүйемелдеуімен орындайды.


Берілген сұраққа жауап беріп, тапсырмаларды талапқа сай орындайды.


Белсенді оқу тапсырмалары



Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау











Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау.






Форматив

ті бағалау.





ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау.






Оқылым, жазылым тапсырмалары.

Сабақтың соңы

«Ойлан, Жұптас, Пікірлес»

Оқушыларға қандай да болмасын сұрақ, тапсырма берілгенен кейін оларды тыңғылықты орындауға бағытталған интербелсенді тәсіл. Тақтада сұрақ/тапсырма жазылғаннан кейін әрбір оқушы жекеше өз ойлары мен пікірін берілген уақыт ішінде (2-3 минут) қағазға түсіреді. Содан кейін оқушы жұбымен жазғанын 3-4 минут талқылайды, пікірлеседі. Мұғалімнің екі-үш жұпқа өз пікірлерін бүкіл сыныпқа жариялауын сұрауына болады.

Жаңа білім мен тәжірибені қолдану

Топтық жұмыс. «Галлерияда ой шарлау»

Синтез «АҚЫЛДЫҢ АЛТЫ ҚАЛПАҒЫ»

әдісі арқылы оқу әрекетін ұйымдастыру.

Жаңа білім мен тәжірибені қолдану

4-тапсырма. Импровизация

Тыңдалған музыкалық шығармаларға би қимылдарын ойлап табыңыз.

5-тапсырма. Орындау

Музыкасы: Л.Жуманова, сөзі: Е. Сейдахметованың «Құстар» әнін үйреніңіз.

Әннің ырғағын алақанды соғыпкөрсетіңіз, ұрмалы аспаптармен сүйемелдеу жасаңыз, әнге сәйкес би

қимылдарын ойлап табыңыз.

Үйге тапсырма: «Құстар» әнін жаттау

Оқулықтағы қосымша тапсырмалар.

Бағдар-шам көздері арқылы бір-бірін бағалау.






Топтық тапсырмалар


«Рефлексия»

-Мен не білдім?

-Бүгін мен не үйрендім?

-Мен үшін қандай тапсырма қиын болды?

-Ал қай тапсырманы мен оңай орындадым?



Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазады яғни қорытынды сұраққа жауап береді.

«Рефлек-сия»

Рефлексия тақтайшасы.



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
17.05.2022
525
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі