Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту.
7
мин.
|
Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушылармен сәлемдесу,
түгелдеу.
Зейінін шоғырландыру
сатысы:
Видео материал көрсетіледі.
Қазіргі кездегі басты экологиялық проблемалар күкірттің
қолданылуына байланысты.
|
Осы видеоны көру арқылы оқушылардың
тыңдалым дағдыларын қалыптастыруға болады. Ол үшін әрбір оқушыға
бірнеше сұрақтан тұратын таратпа қағаздары
беріледі:
1. Ауаның ластану
себептері?
2. Танымал ауа
ластаушылары?
3. Ластаушы газдар
адам ағзасына қалай әсер
етеді?
4. Ластаушы газдар
қоршаған ортаға (өсімдіктерге, жануарларға, топыраққа,
ғимараттарға) қалай әсер
етеді?
5. Ауаны ластанудан
сақтау үшін болашақта қандай шаралар жасау
керек?
|
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек
білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық
оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі
артады.
Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту
арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын
оятады.
|
https://youtube.com/watch?v=eDr_9u2BZ10&feature=shared
|
Жаңа сабаққа
кіріспе
|
Әрбір оқушы жауапты жазып
болғаннан кейін, тақтадағы дұрыс жауаппен өз жауабын салыстыра
отырып өзін-өзі бағалайды (өзін-өзі бағалау жүзеге
асады).
|
Бүгінгі сабақтың
мақсатын немесе тақырыбын болжау.
(Оқушылар көрсетілген
видео
мен өткен сабақтағы тақырыпты байланыстыра
отырып сабақ мақсатын анықтау
қажет)
Бағалау критерийлері
таныстырылады «Балл қою»
Мұғалім тарапынан кері байланыс беріліп
отырады.
|
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде
сыни ойлануды дамыту.
Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы
артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді
және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік
береді.
|
Қалыптастырушы
бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан
оқушыға «Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру.
|
Сабақтың
ортасы
15
мин.
|
Күкірт екі түрлі
оксид түзеді. Олардың физикалық және химиялық қасиеттері төмендегі
кестеде көрсетілген.
|
Жазбаша
жұмыс. Дәптерге күкірттін химиялық
қасиеттерін жазып алады.
|
Саралау: Бұл жерде
саралаудың «Жіктеу» тәсілі
көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру
мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі
беріледі.
|
|
Топтық
жұмыс
6
мин
|
Оқушылар топпен
келесі жаттығуды орындайды:
1. Адам ағзасына
қандай зиянды әсер әкелетінін нақты түрде көрсету
қажет.
2. Қоршаған ортаға
әсерін нақты көрсету керек.
3. Диаграмма
информация беретіндей болуы
қажет.
|
Оқушылар топтасып,
яғни 2 топқа бөлінеді де «Күкірт оксидтерінің адам
ағзасына физиологиялық әсері мен қоршаған ортаға зиянды
әсерлерін» А3 форматты қағазға диаграмма,
кесте, суреттер сызу т.б. арқылы түсіреді. Сол арқылы басқа
топтарға өз жұмыстарын
түсіндіреді.
|
Саралау: Бұл жерде
саралаудың «Диалог және қолдау
көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс
мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық
сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші
сұрақтар қойылады.
|
https://flippity.net/rp.php?
|
Жеке
жұмыс
5
мин
|
Оқушыларға жекелей
тапсырмаларды орындатыңыз.
«Өрмекшінің торы» әдісін пайдаланып,
оқушылар жауап береді
Ол оқушылардың
сабақты өз бетімен мақсат алдына алып
орындайды
|
https://wordwall.net/ru/resource/67013262
Интернет ресурс
арқылы оқушылардың алған білімін тексеру №1,№3,№4,№5
тапсырмалары
«Өрмекшінің торы»
әдісі.
Торға ілінген
қағаздарын жинақтайды, әңгімелейді Не себебті (әр оқушыға
біреуден)
1. Ауаның ластану
себептері?
2. Танымал ауа
ластаушылары?
3. Ластаушы газдар
адам ағзасына қалай әсер
етеді?
4. Ластаушы газдар
қоршаған ортаға (өсімдіктерге, жануарларға, топыраққа,
ғимараттарға) қалай әсер
етеді?
5. Ауаны ластанудан
сақтау үшін болашақта қандай шаралар жасау
керек?
|
«Диалог және қолдау
көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс
мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық
сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші
сұрақтар қойылады.
|
https://wordwall.net/ru/resource/67013262
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
7
мин.
|
Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай
білуге дағдыланады.
Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың
пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын
қадағалайды.
Саралау: Бұл кезеңде
саралаудың
«Қорытынды» тәсілі
көрінеді.
|
Оқушылар бүгінгі
сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа
қорытынды жасайды.
Сабақты
қорытындылау. Рефлексия
Бүгінгі сабақтың
сіздер үшін маңыздылығын
бағалаңыз!
1. Сабақ
сіздерге түсінікті болдыма а) иә; б)
жоқ.
2. Сабақтың қай
кезеңі сізге қызықты өтті:
а) бағалау кезеңі;
б) тапсырмалардың деңгейі; в) сабақта алынған
білім
3. Бүгінгі
сабақта мақсатқа қол жеткіздім деп ойлайсыз
ба:
а) иә; б) жоқ;
в) жартылай
|
«Дұрыс келісемін»,
«Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен
қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу
белсенділігі бойынша
бағаланады.
|
|