Материалдар / Табиғаттағы күкірт және оны алу
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Табиғаттағы күкірт және оны алу

Материал туралы қысқаша түсінік
- күкіртің аллотропиялық түр өзгерісін, оның оксидтерінің физикалық және химиялық қасиеттерін біледі; - бақылаған реакцияларынан қорытынды шығара алады; Қышқыл жаңбырлардың пайда болу себептерін және оның қоршаған ортаға әсеріне талдау жасай алады Күкірттің қолданысы мен өндіріс саласына тигізетін зиянын зерттей келе, болашақтағы өз қадамын ұсынады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Наурыз 2024
53
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
1300 тг 975 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім:

9.3А 17 (VII), 16 (VI), 15 (VI), 14 (IV) -топ элементтері және олардың қосылыстары

Педагогтің аты-жөні:

Кокишева А.Е

Күні:

23.01.2024

Сыныбы:

9

Қатысушылар саны

10

Қатыспағандар саны


Сабақтың тақырыбы:

Табиғаттағы күкірт және оны алу (37-сабақ)

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

9.2.1.12-күкірттің аллотропиялық түрөзгерістерінің физикалық қасиеттерін салыстыру және күкірттің химиялық қасиеттерін көрсететін реакция теңдеулерін құрастыру

Сабақтың мақсаты:

- күкіртің аллотропиялық түр өзгерісін, оның оксидтерінің физикалық және химиялық қасиеттерін біледі;

- бақылаған реакцияларынан қорытынды шығара алады;

Қышқыл жаңбырлардың пайда болу себептерін және оның қоршаған ортаға әсеріне талдау жасай алады

Күкірттің қолданысы мен өндіріс саласына тигізетін зиянын зерттей келе, болашақтағы өз қадамын ұсынады.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту.

7 мин.

Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен сәлемдесу, түгелдеу.


Зейінін шоғырландыру сатысы:

Видео материал көрсетіледі. Қазіргі кездегі басты экологиялық проблемалар күкірттің қолданылуына байланысты.


Осы видеоны көру арқылы оқушылардың тыңдалым дағдыларын қалыптастыруға болады. Ол үшін әрбір оқушыға бірнеше сұрақтан тұратын таратпа қағаздары беріледі:

1. Ауаның ластану себептері?

2. Танымал ауа ластаушылары?

3. Ластаушы газдар адам ағзасына қалай әсер етеді?

4. Ластаушы газдар қоршаған ортаға (өсімдіктерге, жануарларға, топыраққа, ғимараттарға) қалай әсер етеді?

5. Ауаны ластанудан сақтау үшін болашақта қандай шаралар жасау керек?


Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.

https://youtube.com/watch?v=eDr_9u2BZ10&feature=shared


Жаңа сабаққа кіріспе


Әрбір оқушы жауапты жазып болғаннан кейін, тақтадағы дұрыс жауаппен өз жауабын салыстыра отырып өзін-өзі бағалайды (өзін-өзі бағалау жүзеге асады).  

Бүгінгі сабақтың мақсатын немесе тақырыбын болжау.  (Оқушылар көрсетілген видео мен өткен сабақтағы тақырыпты байланыстыра отырып сабақ мақсатын анықтау қажет)

Бағалау критерийлері таныстырылады «Балл қою»
Мұғалім тарапынан кері байланыс беріліп отырады. 

Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.

Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

Сабақтың ортасы

15 мин.

Күкірт екі түрлі оксид түзеді. Олардың физикалық және химиялық қасиеттері төмендегі кестеде көрсетілген.


Жазбаша жұмыс. Дәптерге күкірттін химиялық қасиеттерін жазып алады.


Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі.






Топтық жұмыс

6 мин


Оқушылар топпен келесі жаттығуды орындайды:

1. Адам ағзасына қандай зиянды әсер әкелетінін нақты түрде көрсету қажет.

2. Қоршаған ортаға әсерін нақты көрсету керек.

3. Диаграмма информация беретіндей болуы қажет.


Оқушылар топтасып, яғни 2 топқа бөлінеді де «Күкірт оксидтерінің адам ағзасына физиологиялық әсері мен қоршаған ортаға зиянды әсерлерін» А3 форматты қағазға диаграмма, кесте, суреттер сызу т.б. арқылы түсіреді. Сол арқылы басқа топтарға өз жұмыстарын түсіндіреді.


Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.

https://flippity.net/rp.php?


Жеке жұмыс

5 мин

Оқушыларға жекелей тапсырмаларды орындатыңыз.




«Өрмекшінің торы» әдісін пайдаланып, оқушылар жауап береді

Ол оқушылардың сабақты өз бетімен мақсат алдына алып орындайды


https://wordwall.net/ru/resource/67013262

Интернет ресурс арқылы оқушылардың алған білімін тексеру №1,№3,№4,№5 тапсырмалары


«Өрмекшінің торы» әдісі.

Торға ілінген қағаздарын жинақтайды, әңгімелейді Не себебті (әр оқушыға біреуден)

1. Ауаның ластану себептері?

2. Танымал ауа ластаушылары?

3. Ластаушы газдар адам ағзасына қалай әсер етеді?

4. Ластаушы газдар қоршаған ортаға (өсімдіктерге, жануарларға, топыраққа, ғимараттарға) қалай әсер етеді?

5. Ауаны ластанудан сақтау үшін болашақта қандай шаралар жасау керек?


«Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.

https://wordwall.net/ru/resource/67013262




Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.

Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.

Саралау: Бұл кезеңде саралаудың

«Қорытынды» тәсілі көрінеді.

Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.

Сабақты қорытындылау. Рефлексия

Бүгінгі сабақтың сіздер үшін маңыздылығын бағалаңыз!  

1. Сабақ сіздерге түсінікті болдыма а) иә; б) жоқ. 

2. Сабақтың қай кезеңі сізге қызықты өтті:

а) бағалау кезеңі; б) тапсырмалардың деңгейі; в) сабақта алынған білім 

3. Бүгінгі сабақта мақсатқа қол жеткіздім деп ойлайсыз ба:

а) иә; б) жоқ; в) жартылай 

«Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.












Рефлексия


Бүгінгі сабақтың сіздер үшін маңыздылығын бағалаңыз! 

 

1. Сабақ сіздерге түсінікті болдыма а) иә; б) жоқ. 

2. Сабақтың қай кезеңі сізге қызықты өтті:

а) бағалау кезеңі; б) тапсырмалардың деңгейі; в) сабақта алынған білім 

3. Бүгінгі сабақта мақсатқа қол жеткіздім деп ойлайсыз ба:

а) иә; б) жоқ; в) жартылай 






1. Ауаның ластану себептері?



2. Танымал ауа ластаушылары?



3. Ластаушы газдар адам ағзасына қалай әсер етеді?



4. Ластаушы газдар қоршаған ортаға (өсімдіктерге, жануарларға, топыраққа, ғимараттарға) қалай әсер етеді?



5. Ауаны ластанудан сақтау үшін болашақта қандай шаралар жасау керек?

















Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!