Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Табиғаттағы күштер және тепе-теңдік.
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Табиғаттағы күштер және тепе-теңдік.
Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушыларды табиғаттағы әр түрлі күштермен таныстыру және теориялық материалдарды іс жүзіндегі жұмыстармен ұштастырып отыру.
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Бекітемін:___________Пән мұғалімі:
Пән:
Жаратылыстану
Сыныбы:
5 А,Ә, Б,В, Г
Күні:
29, 1, 2, 3
Сабақтың тақырыбы
Табиғаттағы күштер және тепе-теңдік.
Сабақтың мақсаттары
Оқушыларды табиғаттағы әр түрлі күштермен таныстыру және теориялық материалдарды іс жүзіндегі жұмыстармен ұштастырып отыру.
Табыс критерийлері
Оқушылар табиғаттағы күштердің маңызымен танысады. Пәнге деген қызығушылығын, ойлау қабілеттерін, дағдыларын қалыптастыру арқылы шығармашылықпен жұмыс істеуге, топпен жұмыс істеуге үйренеді.
Түйінді идеялар
Оқушылардың көзден тыс қалған қасиеттерін анықтау, бағдарламаның модульдерін ұштастыра отырып, сабақты тиімді өткізу.
Мерзімі
Мұғалімнің қызмет түрлері
Оқушының қызмет түрлері
2 минут
5 минут
3 минут
20 минут
10 минут
5 минут
Оқушылармен амандасу. Сабаққа дайындығын тексеру.
Үй тапсырмасын тексеру.«Кім көп біледі? » әдісі1. Қозғалыс дегеніміз не?2. Механикалық қозғалыс дегеніміз не?3. Тепе-теңдік дегеніміз не?4. Тепе-теңдік не үшін қажет?5. Тепе-теңдіктің қандай маңызы бар?6. Қозғалыс болып өтетін сызықты қалай атаймыз?7. Қозғалыс уақытын қалай өлшейді?8. Қозғалыс жылдамдығы нені көрсетеді?
Жаңа тақырып бойынша топқа бөлу1-топ – Күш2-топ – Үйкеліс күші3-топ -Тартылыс күші
Оқушылар сын тұрғысынан ойлана отырып, күш сөзіне , табиғаттағы күштер туралы өз ойларын ортаға салады, пікір алмасады.Топтық талдау жұмыстары «Қонақ кәде» әдіс
Өзін-өзі бағалау. Оқушылар кері байланыс жасайды. БББ әдісі арқылы сабақты қорытындылау.
Орындарынан тұрып мұғаліммен амандасу. Сабақта кім жоқ екенін анықтау.
Оқушылар ауызша жауап береді.
Оқушылар табиғаттағы күштер арқылы топқа бөлінеді.«Қонақ кәде» әдісі арқылы әр топтың оқушылары бір-біріне қонаққа барып, өз топтарының тапсырмаларын бір-біріне баяндап және түсіндіріп береді.Қандайда болмасын проблеманы шешу үшін өз білімдерін шығармашылықпен қолданады.Постер құрастырады.
Оқушылар кері байланыс жасайды.БББ парағын толтырады.
Ресурсы
Оқулық, түрлі-түсті маркер, постер, фломастер, стикэр, т.б.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз