|
Сабақтың тақырыбы: |
Мұғалімнің аты-жөні: Күні: |
||||||||||||
|
СЫНЫП: 7 |
Қатысқаноқушылар саны: |
Қатыспағаноқушылар саны: 0 |
|||||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
7.1.1.1-Қоршаған орта элементтерінің визуалды сипаттамасын (композиция, түс, пішін, фактура, пропорция) өзінше түсіндіру 7.2.1.1-Күрделі шығармашылық идеялары мен сезімдерін білдіру үшін, өнер құралдары мен әртүрлі техникада таңдалған қасиеттері мен тәсілдерін визуалды элементтерді таңдау және негізделген түрде анықтау |
||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
• Шағын әлем бейнесін және оны алудың тәсілдерін анықтай біледі • Шағын әлем құрылымын зерделеу, пішінді, фактураны және нысандардың пропорциясын оқып-үйрену • Тапсырманы орындау кезінде көркемөнер құралдарды пайдалану • Өзінің шығармашылық идеясы білдіре отырып. шағын композицияның ою-өрнек бөлігін құру • Өзін-өзі бағалау.
|
||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
Білу 1. Шағын әлем дегеніміз не екенін біледі 2. Шағынәлем бейнесінде симметриялық композицияны және форманы анықтай біледі Түсіну 3. Өмірден шағынәлем бейнесін мысал келтіре алады Қолдану 4. Композициялық ою-өрнекті өз бетінше одан әрі орындайды Талдау 5. Көптеген шағынәлем бейнелері ішінен өзіндік ою-өрнектер таңдайды. Синтездеу 6. Ғылым мен өнерден өзара байланыс табады Бағалау 7. Ең сәтті нұсқаларды таңдай отырып, өзінің және басқалардың жұмыстарын бағалайды.
|
||||||||||||
|
Тілдік мақсатттар |
Тілдік емес пәндер үшін тұжырымдалады
Шағынәлем суретін қалай атайды... Шағын организмдердің композициялық формасы ұқсас...
|
||||||||||||
|
Құндылықтарды дамыту |
Ашықтық, өмір бойы білім алуға бағыттау
|
||||||||||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Зерттеу барысында ноутбуктерді қолданамыз.
|
||||||||||||
|
Әдіс-тәсілдер |
«Аялы алақан»әдісі «Таңда да таста»әдісі Рефлексия. |
||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Музыка, қазақ тілі. |
||||||||||||
|
Сабақтың жоспары |
|||||||||||||
|
Жоспарланғануақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
|||||||||||
|
Басталуы 5 минут |
(Ұ) (Т) Оқушыларға микроскоппен не басқа да құралмен түсірілген сандық фотосуреттерді қарастырады. Ол бейнелерде оқушылар Роб Кесселердің жұмыстарына ұқсас бірқатар клеткалар мен өсімдіктердің үлкейтілген құрылысын көріп, оларды салыстыра алуы керек. Микро бейнелер дегенді қалайтүсінесіздер? Өмірде көзге көрінбейтін заттарды мысалға келтіріңіздерші. Микроскоппен көретін бейнелердің көрінісі қандай болады? Қандай пәндер микроәлем туралы қарастырады? Сіздер қалай ойлайсыздар, осы суреттерді өнер туындыларына жатқыза аламыз ба? Оқуышлар сұрақтарға жауап беріп, бақылау нәтижелері мен пікірлерімен бөліседі. (Ж) (Қ) Жаңа тақы |
Оқушылар қорапшадан өздеріне ұнайтын түске сай маркерлер алады. |
|||||||||||
|
Жаңа білім 10 минут
|
Оқушылар өздерінің зерттеу нәтижелері мен әсерлерімен бүкіл сыныппен бөліседі. Өздеріне берілген уақытты ұтымды пайдалана отырып, берілген өнер туындыларын топтарға таныстырады. Осылай үш топ өзара бір-бірінің өнер туындыларымен таныса отырып ортақ білімдерін жетілдіреді. |
|
|||||||||||
|
Ортасы 10 минут
|
Ж) (Т) Микроскоп не үлкейтіп көрсететін шыны көмегімен көрген суретті түрлі материалдар және көркем техникалармен бейнелеу. Мысалы, оқушылар бақылаудағы бейнелердің негізінде балауызды суреттер, қара сия/сулы бояу картиналарын орындауы мүмкін. (Ж) (Т) (Қ) Суретті қайта жаңғырту кезінде түрлі дизайн элементтерін (сызық, фигура, түс, материал, пішін, көлеңке жарық, өлшем) қолдана отырып, өздері көргісі келетін образ және идея құрайды (өсімдіктер, теңіз мотивтері, жануарлар мен жәндіктердің қияли образдары және т.б.) Оқуышларға өз бетінше көлемді не жазық (ермексаздан илеу, бисермен тоқу, көркем материалдармен бейнелеу) бұйым орындауға материалдар мен технОқушылар сұрақтарға жауап береді оқушыларды алдағы практикалық қызметке бағыттайды. Сондай-ақ, олар түсінеді, әр түрлі нысандардың образын құруға безендіру үшін бұл табиғи элементтер көмектеседі Бағалау КЖ № 1,2,4,5. (Жеке жұмыс) Қосымша №2 Тапсырма: бірнеше ою немесе ою-өрнек шеңберде, төртбұрышта, шағынәлем себептері бойынша орындау. Нұсқалардың ішінен үш ою-өрнектің сапасын саралау, сіз бір нұсқасын қолдануға болады , немесе үш озық оқушыға беру. Өзінің қарауына қарай, ою-өрнек суретін алған білімдерін шағынәлем сабағында оқушылар орындайды. Бағалау КЖ № 3,6,7. Оқушылар өз жұмыстарын көрсетеді, бір-бірін жеке-жеке бағалайды, ең сәтті нұсқаларын анықтайды. |
Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер «Ыстық орындық» орындық әдісі, сұрақтар, орындық. |
|||||||||||
|
Сергіту сәті 2 минут |
Сергіту сәті "Күміс құмған-ай"
|
Оқушылар би билеп сергіп қалады. |
|||||||||||
|
Аяқталуы Сабақты бекіту 10 минут |
Синтез "Таңда да таста" әдісі |
"Таңда да таста" әдісі |
|||||||||||
|
Бағалау
5 минут
Кері байланыс 3 минут |
«Жетістік» баспалдағы.
|
Кері байланыс парағы.«Жетістік» баспалдағы. |
|||||||||||
|
Үйге тапсырма: Жұмысты аяқтау. |
|||||||||||||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы Байланыс |
|||||||||||
|
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||||||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
|||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Табиғаттағы микро суреттер.
Табиғаттағы микро суреттер.
|
Сабақтың тақырыбы: |
Мұғалімнің аты-жөні: Күні: |
||||||||||||
|
СЫНЫП: 7 |
Қатысқаноқушылар саны: |
Қатыспағаноқушылар саны: 0 |
|||||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
7.1.1.1-Қоршаған орта элементтерінің визуалды сипаттамасын (композиция, түс, пішін, фактура, пропорция) өзінше түсіндіру 7.2.1.1-Күрделі шығармашылық идеялары мен сезімдерін білдіру үшін, өнер құралдары мен әртүрлі техникада таңдалған қасиеттері мен тәсілдерін визуалды элементтерді таңдау және негізделген түрде анықтау |
||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
• Шағын әлем бейнесін және оны алудың тәсілдерін анықтай біледі • Шағын әлем құрылымын зерделеу, пішінді, фактураны және нысандардың пропорциясын оқып-үйрену • Тапсырманы орындау кезінде көркемөнер құралдарды пайдалану • Өзінің шығармашылық идеясы білдіре отырып. шағын композицияның ою-өрнек бөлігін құру • Өзін-өзі бағалау.
|
||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
Білу 1. Шағын әлем дегеніміз не екенін біледі 2. Шағынәлем бейнесінде симметриялық композицияны және форманы анықтай біледі Түсіну 3. Өмірден шағынәлем бейнесін мысал келтіре алады Қолдану 4. Композициялық ою-өрнекті өз бетінше одан әрі орындайды Талдау 5. Көптеген шағынәлем бейнелері ішінен өзіндік ою-өрнектер таңдайды. Синтездеу 6. Ғылым мен өнерден өзара байланыс табады Бағалау 7. Ең сәтті нұсқаларды таңдай отырып, өзінің және басқалардың жұмыстарын бағалайды.
|
||||||||||||
|
Тілдік мақсатттар |
Тілдік емес пәндер үшін тұжырымдалады
Шағынәлем суретін қалай атайды... Шағын организмдердің композициялық формасы ұқсас...
|
||||||||||||
|
Құндылықтарды дамыту |
Ашықтық, өмір бойы білім алуға бағыттау
|
||||||||||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Зерттеу барысында ноутбуктерді қолданамыз.
|
||||||||||||
|
Әдіс-тәсілдер |
«Аялы алақан»әдісі «Таңда да таста»әдісі Рефлексия. |
||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Музыка, қазақ тілі. |
||||||||||||
|
Сабақтың жоспары |
|||||||||||||
|
Жоспарланғануақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
|||||||||||
|
Басталуы 5 минут |
(Ұ) (Т) Оқушыларға микроскоппен не басқа да құралмен түсірілген сандық фотосуреттерді қарастырады. Ол бейнелерде оқушылар Роб Кесселердің жұмыстарына ұқсас бірқатар клеткалар мен өсімдіктердің үлкейтілген құрылысын көріп, оларды салыстыра алуы керек. Микро бейнелер дегенді қалайтүсінесіздер? Өмірде көзге көрінбейтін заттарды мысалға келтіріңіздерші. Микроскоппен көретін бейнелердің көрінісі қандай болады? Қандай пәндер микроәлем туралы қарастырады? Сіздер қалай ойлайсыздар, осы суреттерді өнер туындыларына жатқыза аламыз ба? Оқуышлар сұрақтарға жауап беріп, бақылау нәтижелері мен пікірлерімен бөліседі. (Ж) (Қ) Жаңа тақы |
Оқушылар қорапшадан өздеріне ұнайтын түске сай маркерлер алады. |
|||||||||||
|
Жаңа білім 10 минут
|
Оқушылар өздерінің зерттеу нәтижелері мен әсерлерімен бүкіл сыныппен бөліседі. Өздеріне берілген уақытты ұтымды пайдалана отырып, берілген өнер туындыларын топтарға таныстырады. Осылай үш топ өзара бір-бірінің өнер туындыларымен таныса отырып ортақ білімдерін жетілдіреді. |
|
|||||||||||
|
Ортасы 10 минут
|
Ж) (Т) Микроскоп не үлкейтіп көрсететін шыны көмегімен көрген суретті түрлі материалдар және көркем техникалармен бейнелеу. Мысалы, оқушылар бақылаудағы бейнелердің негізінде балауызды суреттер, қара сия/сулы бояу картиналарын орындауы мүмкін. (Ж) (Т) (Қ) Суретті қайта жаңғырту кезінде түрлі дизайн элементтерін (сызық, фигура, түс, материал, пішін, көлеңке жарық, өлшем) қолдана отырып, өздері көргісі келетін образ және идея құрайды (өсімдіктер, теңіз мотивтері, жануарлар мен жәндіктердің қияли образдары және т.б.) Оқуышларға өз бетінше көлемді не жазық (ермексаздан илеу, бисермен тоқу, көркем материалдармен бейнелеу) бұйым орындауға материалдар мен технОқушылар сұрақтарға жауап береді оқушыларды алдағы практикалық қызметке бағыттайды. Сондай-ақ, олар түсінеді, әр түрлі нысандардың образын құруға безендіру үшін бұл табиғи элементтер көмектеседі Бағалау КЖ № 1,2,4,5. (Жеке жұмыс) Қосымша №2 Тапсырма: бірнеше ою немесе ою-өрнек шеңберде, төртбұрышта, шағынәлем себептері бойынша орындау. Нұсқалардың ішінен үш ою-өрнектің сапасын саралау, сіз бір нұсқасын қолдануға болады , немесе үш озық оқушыға беру. Өзінің қарауына қарай, ою-өрнек суретін алған білімдерін шағынәлем сабағында оқушылар орындайды. Бағалау КЖ № 3,6,7. Оқушылар өз жұмыстарын көрсетеді, бір-бірін жеке-жеке бағалайды, ең сәтті нұсқаларын анықтайды. |
Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер «Ыстық орындық» орындық әдісі, сұрақтар, орындық. |
|||||||||||
|
Сергіту сәті 2 минут |
Сергіту сәті "Күміс құмған-ай"
|
Оқушылар би билеп сергіп қалады. |
|||||||||||
|
Аяқталуы Сабақты бекіту 10 минут |
Синтез "Таңда да таста" әдісі |
"Таңда да таста" әдісі |
|||||||||||
|
Бағалау
5 минут
Кері байланыс 3 минут |
«Жетістік» баспалдағы.
|
Кері байланыс парағы.«Жетістік» баспалдағы. |
|||||||||||
|
Үйге тапсырма: Жұмысты аяқтау. |
|||||||||||||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы Байланыс |
|||||||||||
|
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||||||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
|||||||||||||
шағым қалдыра аласыз















