|
Бөлім: |
ЕҢБЕКҚОРЛЫҚ ЖӘНЕ КӘСІБИ БІЛІКТІЛІК АЙЫ |
|
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) |
|
|
|
Күні: |
Сәуір |
|
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сынып сағатының тақырыбы |
«Табиғаттағы мінез-құлық ережелері» |
|
|
Құндылықтарды дарыту |
Еңбекқорлық, құрмет, жауапкершілік құндылықтары |
|
|
Сынып сағатының мақсаты |
1. Табиғаттағы мінез-құлық ережелерін түсіндіру. 2. Табиғатты және оның тұрғындарын құрметтеудің маңыздылығын түсіндіру. |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Кіріспе |
Оқушылармен амандасып ой қозғау: Оқушылардың табиғаттағы тәжірибелері туралы сұраңыз. Талқылау: Сұрақтар қою арқылы тақырыпты ашыңыз: 1. Табиғатта жүргенде қандай ережелерді сақтау керек деп ойлайсыз? 2. Табиғатты құрметтеу неліктен маңызды? |
Пікір алмасады. Жауаптарын тақтаға жазады.
|
Құндылықтарға байланысты кері байланыс беру. |
Тақта және маркерлер |
|
Негізгі бөлім |
Презентация: Ережелерді үйрету: Табиғаттағы мінез-құлықтың негізгі ережелерін көрсетіңіз, мысалы: Қоқыс тастамаңыз. 1. Жануарлар әлемі мен олардың мекендеу орындарын құрметтеңіз. 2. Белгіленген жолдармен жүріңіз. 3. Өсімдіктерді жинамаңыз және жануарларды алаңдатпаңыз. Құндылықтардың байланысы: 1.Осы ережелердің Еңбекқорлық (еңбекқорлық), құрмет (құрмет), жауапкершілік (жауапкершілік) құндылықтарына қалай қатысты екенін талқылаңыз. Мысалы: Қоқыс жинау табиғатқа деген құрметті қалай көрсетеді? Топтық іс-әрекет: Оқушыларды шағын топтарға бөліп, әр топқа табиғатқа байланысты сценарий беріңіз (мысалы, саябақта пикник, тауға серуендеу). Тапсырма: Әр топ талқыланған ережелерге сәйкес келетін ықтимал мінез-құлықтарды анықтауы керек және олардың сценарийін дұрыс мінез-құлықпен суреттейтін постер жасауы керек.
|
Ой қозғайды, пікір алмасады
Презентация: Әр топ өздері таңдаған мінез-құлықтарды және еңбексүйгіштік, құрмет пен жауапкершілік құндылықтарын қалай байланыстыратынын түсіндіре отырып, постерін сыныпқа ұсынады. |
Құндылықтарға байланысты кері байланыс беру, бағалау. Бір-бірін тексеру: Оқушыларға серуендеуге, бір-бірінің жұмысын көруге және жабысқақ жазбаларға оң пікір қалдыруға мүмкіндік беріңіз. |
Презентацияға арналған проектор мен экран https://www.youtube.com/watch?v=fqSa28dI6KM&pp=ygUh0YLQsNCx0LjSk9Cw0YLRgtCw0pPRiyDQvNGW0L3QtdC3 Негізгі ойлар мен жаттығулар жазылған үлестірмелі материалдар |
|
Қорытынды |
Қорытынды және бағалау: Рефлексия: Оқушылардан алған білімдері туралы ой қозғауды сұраңыз. Қарастырылатын сұрақтар: 1.Табиғатты құрметтеу туралы қандай жаңа нәрсе білдіңіз? 2. Бұл ережелерді күнделікті өмірде қалай қолдануға болады? Үйге тапсырма: Табиғаттағы жеке тәжірибе және мінез-құлық ережелерін қалай ұстанғаныңыз туралы қысқаша абзац жазыңыз. |
|
Талқылаулар мен презентациялар кезінде қатысуды бағалаңыз. |
|
|
|
Қауіпсіздік сабағы |
Пікір алмасады. Жауаптарын тақтаға жазады. |
Талқылаулар мен презентациялар кезінде қатысуды бағалаңыз. |
Үлестірме материялдары |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Табиғаттағы мінез құлық ережелері
Табиғаттағы мінез құлық ережелері
|
Бөлім: |
ЕҢБЕКҚОРЛЫҚ ЖӘНЕ КӘСІБИ БІЛІКТІЛІК АЙЫ |
|
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) |
|
|
|
Күні: |
Сәуір |
|
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сынып сағатының тақырыбы |
«Табиғаттағы мінез-құлық ережелері» |
|
|
Құндылықтарды дарыту |
Еңбекқорлық, құрмет, жауапкершілік құндылықтары |
|
|
Сынып сағатының мақсаты |
1. Табиғаттағы мінез-құлық ережелерін түсіндіру. 2. Табиғатты және оның тұрғындарын құрметтеудің маңыздылығын түсіндіру. |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Кіріспе |
Оқушылармен амандасып ой қозғау: Оқушылардың табиғаттағы тәжірибелері туралы сұраңыз. Талқылау: Сұрақтар қою арқылы тақырыпты ашыңыз: 1. Табиғатта жүргенде қандай ережелерді сақтау керек деп ойлайсыз? 2. Табиғатты құрметтеу неліктен маңызды? |
Пікір алмасады. Жауаптарын тақтаға жазады.
|
Құндылықтарға байланысты кері байланыс беру. |
Тақта және маркерлер |
|
Негізгі бөлім |
Презентация: Ережелерді үйрету: Табиғаттағы мінез-құлықтың негізгі ережелерін көрсетіңіз, мысалы: Қоқыс тастамаңыз. 1. Жануарлар әлемі мен олардың мекендеу орындарын құрметтеңіз. 2. Белгіленген жолдармен жүріңіз. 3. Өсімдіктерді жинамаңыз және жануарларды алаңдатпаңыз. Құндылықтардың байланысы: 1.Осы ережелердің Еңбекқорлық (еңбекқорлық), құрмет (құрмет), жауапкершілік (жауапкершілік) құндылықтарына қалай қатысты екенін талқылаңыз. Мысалы: Қоқыс жинау табиғатқа деген құрметті қалай көрсетеді? Топтық іс-әрекет: Оқушыларды шағын топтарға бөліп, әр топқа табиғатқа байланысты сценарий беріңіз (мысалы, саябақта пикник, тауға серуендеу). Тапсырма: Әр топ талқыланған ережелерге сәйкес келетін ықтимал мінез-құлықтарды анықтауы керек және олардың сценарийін дұрыс мінез-құлықпен суреттейтін постер жасауы керек.
|
Ой қозғайды, пікір алмасады
Презентация: Әр топ өздері таңдаған мінез-құлықтарды және еңбексүйгіштік, құрмет пен жауапкершілік құндылықтарын қалай байланыстыратынын түсіндіре отырып, постерін сыныпқа ұсынады. |
Құндылықтарға байланысты кері байланыс беру, бағалау. Бір-бірін тексеру: Оқушыларға серуендеуге, бір-бірінің жұмысын көруге және жабысқақ жазбаларға оң пікір қалдыруға мүмкіндік беріңіз. |
Презентацияға арналған проектор мен экран https://www.youtube.com/watch?v=fqSa28dI6KM&pp=ygUh0YLQsNCx0LjSk9Cw0YLRgtCw0pPRiyDQvNGW0L3QtdC3 Негізгі ойлар мен жаттығулар жазылған үлестірмелі материалдар |
|
Қорытынды |
Қорытынды және бағалау: Рефлексия: Оқушылардан алған білімдері туралы ой қозғауды сұраңыз. Қарастырылатын сұрақтар: 1.Табиғатты құрметтеу туралы қандай жаңа нәрсе білдіңіз? 2. Бұл ережелерді күнделікті өмірде қалай қолдануға болады? Үйге тапсырма: Табиғаттағы жеке тәжірибе және мінез-құлық ережелерін қалай ұстанғаныңыз туралы қысқаша абзац жазыңыз. |
|
Талқылаулар мен презентациялар кезінде қатысуды бағалаңыз. |
|
|
|
Қауіпсіздік сабағы |
Пікір алмасады. Жауаптарын тақтаға жазады. |
Талқылаулар мен презентациялар кезінде қатысуды бағалаңыз. |
Үлестірме материялдары |
шағым қалдыра аласыз















