Сабақтың басы
2 мин
|
І. Ұйымдастыру
кезеңі:
« Жүректеен
жүрекке» әдісі бойынша жағымды
психологиялық ахуал орнатады
«Жануарлар»
суреті арқылы топқа бірігуге нұсқау
береді.
|
Оқушылар «Жүректен жүрекке» әдісі
арқылы сыныпта жағымды ахуал орнатады .
«Жануарлар»
суреті арқылы топтарға
бірігеді.
|
Кері байланыс:
Мадақтау арқылы бағаланады.
|
Атом, молекула суреттері
|
5мин
|
ІІ Үй
тапсырмасы
«Попкорн»
тәсілі арқылы оқушылардың белсенділіктерін
арттыру және тақырып бойынша білімдерін бағалау
«4 сурет, 1 сөз»
тәсілі арқылы сұрақтарға жауап бере отырып, жаңа
сабақтың тақырыбын , мақсатын анықтайды
|
Оқушылар «Попкорн» тәсілі арқылы
өткен тақырыптар бойынша білімдерін еске
түсіреді.
Оқушылар «4 сурет, 1 сөз» тәсілі
сұрақтарға жауап бере отырып, жауаптарын жаңа тақырыппен
байланыстарады, сабақтың тақырыбын , мақсатын
анықтайды.
|
Кері байланыс:
Мадақтау арқылы бағаланады.
«Жарайсың!»
«Тамаша жауап»т .б
|
Экран
|
3 мин
|
ІІІ Білімді толықтыру үшін
оқулықтағы мәтінді оқуға тапсырма береді.
|
Оқушылар оқулықтан мәтінді оқып танысады, тірек
сөздерді дәптерге жазып алады.
|
Кері байланыс:
Мадақтау арқылы бағаланады.
|
Окулык
Жаратылыстану
|
Сабақтың ортасы
15 мин
|
Мұғалім жаңа тақырып бойынша
қысқаша ақпарат береді, топтық жұмыс
ұйымдастырады.
1-топ
«Омыртқалылардың қаңқасын салыстыру, қозғалыс
ерекшеліктерін талдау»
2-топ
«Омыртқасыздардың қаңқасын салыстыру, қозғалыс
ерекшелігін талдау» туралы оқулықтағы ақпаратты оқып, суретті
талдап, өз ойларымен бөлісуді ұсынады.
|
Оқушылар .мұғалімнің түсіндіруін мұқият
тыңдайды, керекті ақпаратты дәптерге жазып
алады.
1-топ
«Омыртқалылардың қаңқасын салыстыру, қозғалыс
ерекшеліктерін талдау»
2-топ
«Омыртқасыздардың қаңқасын салыстыру, қозғалыс
ерекшелігін талдау»
туралы оқулықтағы ақпаратты
оқып, талдап, өз ойларымен бөліседі, таныстырылым
жасайды
|
Кері байланыс:
«Бас бармақ» әдісі арқылы
беріледі
|
А4 парағы
суреттер
|
15
|
Сабақты бекіту
тапсырмалары
Мұғалім жұмыстың қалай
орындалуы туралы қысқаша ақпарат береді, жұптық, жеке жұмысты
ұйымдастырады
Мұғалім жұмыстың қалай
орындалуы туралы қысқаша ақпарат береді, жұптық, жеке жұмысты
ұйымдастырады
Мұғалім жұмыстың қалай
орындалуы туралы қысқаша ақпарат береді, жұптық, жеке жұмысты
ұйымдастырады
|
1-тапсырма.
С уреттегі жануарлардың қозғалыс
түрлерін анықтаңдар.
2-тапсырма
Суреттен ит қаңқасының санмен көрсетілген
бөлімдерін анықтаңдар
1-
2-
3-
4-
5-
6-
7-
8-
9-
10-
11-
12-
|
3-тапсырма.
Суреттен тасбақаның қаңқа бөлімдерін
анықтаңдар.
4-тапсырма
Төменде берілген ағзалардың
қаңқа типтерін ажыратыңдар.
Гидростатикалық
|
Ішкі қаңқа
|
Сыртқы қаңқа
|
|
|
|
|
|
|
|
Дескриптор:
жануарлардың қозғалыс түрлерін
анықтайды;
Жалпы балл-2
ҚБ: «Өзін өзі бағалау парағы»
Дескриптор:
ит қаңқасының санмен көрсетілген бөлімдерін
анықтайды;
Жалпы балл-3
ҚБ: «Өзін өзі бағалау парағы»
Дескриптор :
тастабақаның қаңқасының санмен көрсетілген
бөлімдерін анықтаңдар;
Жалпы балл-2
ҚБ: «Өзін өзі бағалау парағы»
Дескриптор :
берілген ағзалардың қаңқа типін
ажыратады;
Жалпы балл-3
ҚБ: «Өзін өзі бағалау парағы»
|
А4 парағы, маркер, тапсырма жазылған парақтар
т.б
|