«Жаңа сабақ
құпиясы» жұмбақ
жасыру:
Бірі жанып, бірі қолдап
жануды,
2 элемент бізге бұрын
танылды,
Өрт болып еді сөндіруге көп
адам
Қосылысын алып соған қарай
ағылды.
Оқушылар жұмбақтың
шешімін таба отырып, бүгінгі сабақтың тақырыбын табады.
(Су)
«Кітап – досың,
ақылшың»
Оқулықпен жұмыс. Берілген
тапсырма бойынша топ оқушылары постер
қорғайды. Оқушылар топпен жұмыс
жүргізеді.
І топ: Табиғаттағы
су
ІІ топ: Ауыз суын
тазарту
ІІІ топ: Еліміздегі ауыз су
мәселесі
Бағалау
критерийлері:
Табиғаттағы судың
айналымын анықтайды.
Ауыз суын тазарту
сатыларын көрсетеді.
Судың экологиялық
жағдайын көрсетеді.
Қалыптастырушы бағалау
смаиликтер арқылы жүзеге
асырылады.
«РАФТ» әдісімен су экологиясына
арналған өз шығармашылығын жазу. Оқушылар жеке жұмыс
жүргізеді.
Р
– рөл –
«су»
А
– аудитория – «адам,
табиғат»
Ф – формасы – өтініш не хат
Т – тақырыбы – «экология»
Қалыптастырушы бағалау
Бағалау
критерийлері:
Судың экологиялық жағдайын
көрсетеді.
Су туралы білімдерін
жинақтайды.
Қалыптастырушы бағалау «Бас
бармақ» әдісі арқылы
«Сергіту сәті» (Күн күркіреу, жаңбыр, сел
ойыны)
|