Материалдар / Табиғаттағы сызықтар
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Табиғаттағы сызықтар

Материал туралы қысқаша түсінік
Мақсаты: а) Білімділік: Графиканың маңыздылығы жайлы оқушыларға толығырақ мағлұмат беру, оларға сызықтардың түрлерін таныстыру. ә) Дамытушылық: Оқушылардың шапшаң ойлауға, белсенділігін арттыруға, іздене білуге, нақтылыққа, әр түрлі құралдарды пайдаланып жұмыс істеуін дамыту. б) Тәрбиелілік: Оқушыларды жекелеп жұмыс жасауға, ұйымшылдыққа, сабақта өзін-өзі басқаруға тәрбиелеу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Қаңтар 2019
798
39 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күнделікті сабақ жоспарыСабақ: дефектологтың түзету сабағыТақырыбы: Табиғаттағы сызықтар

Мақсаты:а) Білімділік: Графиканың маңыздылығы жайлы оқушыларғатолығырақ мағлұмат беру, оларға сызықтардың түрлерінтаныстыру.

ә) Дамытушылық: Оқушылардың шапшаң ойлауға, белсенділігін арттыруға,іздене білуге, нақтылыққа, әр түрлі құралдардыпайдаланып жұмыс істеуін дамыту.

б) Тәрбиелілік: Оқушыларды жекелеп жұмыс жасауға,ұйымшылдыққа, сабақта өзін-өзі басқаруға тәрбиелеу. Сабақтың көрнекілігі: Бояу түрлері, түрлі қарындаштар, көркем суретті альбомдар, дидактикалық құралдар, иллюстрация, альбом кітаптар, т. б.Сабақ барысы Ұйымдастыру кезеңі: Үйге берілген тапсырманы тексеру. Жаңа тақырыпты түсіндіру. Тапсырмаларды орындау. Сабақты бекіту.Негізгі бөлімЖаңа тақырыпты түсіндіру: Сызықтар алуан түрлі болатыны да белгілі. Сызықтар қалай жүргізілгеніне байланысты орнықты, мығым немесе солғындау, бос немесе сенімсіз, әлсіз болып келеді. Сызықты қатты бастырып немесе параққа қаламның ұшын тиер-тиместей етіп жүргізуге болады. Әр жағдайда сызықтардың түрі де, көңіл күйі де әр түрлі болып шығады. Мына сызықты сипаттап айтып бер. Сенің ойыңша олар қалай сызылған?

Сергіту сәті. Қане қанат жазайық, Қарлығашқа ұқсайық. Ұшып-ұшып алайық, Орнымызға қонайық. Білімде алда болайықЖаңа сабақты қорытындылау. Бағалау, мадақтау.

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!