Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бөлім


    Педагогтың аты-жөні


    Күні


    Сынып

    Қатысушылар саны

    Қатыспағандар саны

    Сабақтың тақырыбы


    Табиғаттағы зерттейтін ғылымдардың зерттеу нысандары

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    6.1.1.1 жаратылыстану ғылымдарының зерттеу нысандарын тізіп атау

    Сабақтың мақсаты


    Барлық оқушылар:

    Табиғатты зерттеудің ғылыми әдістерін біледі. Физикалық эксперимент туралы біледі

    Оқушылардың басым бөлігі:

    Табиғатты зерттеудің ғылыми әдістерін ажырата алады, эксперименттің маңызын түсінеді. Ғылым туралы біледі, топтық жұмыс орындауда қатесіз тапсырмалар орындайды

    Кейбір оқушылар:

    Эксперимент жүргізудің мақсатын түсінеді. Өз болжамдары мен қорытындыларын жасай алады

    Бағалау критерииі

    -Табиғатты зертеудің ғылыми әдістерін біледі

    Табиғатты зерттеудің ғылыми әдістерін ажырата алады

    -Эксперимент жүргізе алады


    Сабақтың кезеңі/ уақыты

    Мұғалімнің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Басы

    1. Мұғалімнің кіріспе сөзі. (Сабаққа психологиялық көңіл-күй)

    2. Үй жұмысын тексеру (бақылау, өзін-өзі тексеру, өзара тексеру)

    Мақсаты:оқу материалының игерілу деңгейін тексеру, проблемалар проблемалады анықтау және оларды түзету.

    А)Тірек білімдер актуалдау

    Формасы: ұжымдық

    Әдісі: жеке

    Тәсілі: сұрақ-жауап

    Оқушылармен бірлесіп сабақтың/оқу мақсатын анықтайды.

    Өткенді қайталау

    Сұрақ жауап

    1. «Табиғат» деген сөздің мағынасын қалай түсінесіңдер?

    2. Табиғат пен адамның бірлігін білдіретін қандай нақыл сөздерді, мақалдар мен мәтелдерді білесіңдер?

    3. Табиғат құбылыстары деп нені айтамыз?


    Мұғалімменбіргеқайталайды.

    Бір-бірінежақсытілектерайтады.

    Қайырлыкүн, достым! Әркүнің

    сәттіліккетолсын!

    Қол шапалақ














    Ұялы телефон

    Және интернет желілері

    Кітап


    Ортасы

    Практикалық бөлім

    Формасы: жұптық

    Әдісі: проблемалық-ізденушілік-

    Жаратылыстану» сөзі екі ұғымнан тұрады: «Жаратылыс- табиғат және оны тану». Жаратылыстану ғылымының бірнеше саласы бар. Мәселен, астрономия ғылымы- аспан денелерін, физика-табиғат құбылыстарын зерттейді. Химия-бір заттың екінші затқа айналуы туралы ғылым. География – біздің ғаламшарымыз туралы, биология –тірі табиғатты , экология-тірі ағзалардың бір-бірімен  және қоршаған ортамен , сондай-ақ адам мен табиғаттың  қарым-қатынасы арқылы қоршаан ортаны сақтаудың ғылыми негізі.

    Біз өсімдіктерді , жануарларды, жәндіктерді, құстарды көре аламыз.

    Жаратылыстану» сөзі екі ұғымнан тұрады: «Жаратылыс- табиғат және оны тану». Жаратылыстану ғылымының бірнеше саласы бар. Мәселен, астрономия ғылымы- аспан денелерін, физика-табиғат құбылыстарын зерттейді. Химия-бір заттың екінші затқа айналуы туралы ғылым. География – біздің ғаламшарымыз туралы, биология –тірі табиғатты , экология-тірі ағзалардың бір-бірімен  және қоршаған ортамен , сондай-ақ адам мен табиғаттың  қарым-қатынасы арқылы қоршаан ортаны сақтаудың ғылыми негізі.

    Біз өсімдіктерді , жануарларды, жәндіктерді, құстарды көре аламыз.



    Топтастыру.

            Топтастыру арқылы оқушыларға жаратылыстану ғылымдары түсіндіріледі.

    Кестемен жұмыс.

            Оқушыларға Жаратылыстану пәні зерттейтін табиғат құбылыстарын түсіндіру.

    Астрономия

    Аспан әлемі.

    География

    Жер

    Биология

    Тіршілік

    Химия

    бір заттың екінші затқа айналуы

    Физика

    табиғат құбылыстары


    Топтық бірлескен жұмыс. Кіші жоба қорғау.

    («Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі арқылы)

    І топ, ІІ топ. Табиғатты зерттеудің ғылыми әдістері

    ІІІ топ, ІУ топ. Физикалық эксперимент деген не?

    Шағын топ ішіндегі оқушылардың жұмысын бақылау: Барлық оқушылардың белсен-ділігін, әрекет түрін, оның сапасын, өзара ынтымағын, нәтижеге жету ниеттерін бақылау.


    Өзара бағалау ( дескриптор бойынша)

    Бағалау . Тапсырманы орындау нәтижелерін көрсету

    Оқытудың мақсаты бойынша.

    Бағалау кртитериі

    Дескриптор

    Табиғаттағы ғылымның негізгі рөлін түсіненді арнай материалдарды және тәсілдерін мен анықтамаларды пайдаланады

    Ғылымның рөлін деген не оны жақсы менгерген

    Қосымша ақпарат көздерін пайдалана отырып тексереді

    Орындалған тапсырманың дұрыстығын бақылайды

    Тапсырмалардың нәтижесін тексеру

    Орындалған тапсырмалардың жақсы үлгілерін көрсетеді


    Жеке жұмыс 3.«Сәйкестігін тап» ойыны. Жаратылыстанушы ғалымдардың ғылымға қосқан еңбектерін сәйкестендіру арқылы жұппен орындайды.


    1.Ыстық көлдің фаунасы мен флорасын зерттеп, Ыстық көлдің картасын жасады


    А.Аристарх Самосский

    2.География атасы

    Б.Птолемей

    3.32 есе үлкейтіп көрсететін телескопты ойлап тапты

    В.Чарл Дарвин

    4.Физика мен химия салаларында тың жаңалықтар ашты

    Г.Ш.Уәлиханов

    5.Адам маймыл тәрізділерден таралған деген гипотезаны ұсынды

    Д.Гиппарх

    6.Әйгілі астроном

    Ж.Ломоносов

    7.Дүниенің ортасында Күн орналасқан деп білді

    З.Галилео Галилей

    Бағалау

    Бағалау критериі


    Дискриптор

    -Жаратылыстанушы ғалымдардың еңбектерін қатесіз сәйкестендіру арқылы орындайды

    • Жаратылыстанушы ғалымдардың еңбектерін есте сақтау арқылы, дұрыс жауаптарымен сәйкестендіреді.

    Барлығы: 5 ұпай




    Барлық оқушылар тапсырмалары.

    Кім жылдам?Тапсырма: Аталған нысандардың атауларын үш тілде атап айту; (Әр дұрыс айтылған жауап 1 ұпай)

    -Жаратылыс және тану деген 2 ұғымнан тұрады. Ол....

    -Ең ақылды адам?

    -Жаратылыстану ғылымдарды ата?

    Бағалау критериі


    Дискриптор

    -Жараиылыстану ғылымының терминдерді анықтап, тілдік мақсатта қолдана алады.

    • Жаратылыстанудың терминдерді атап, үш тілде қолданады

    Барлығы: 5 ұпай



    Арнайы ресурстар арқылы жаңа тақырыпты талдайды

    Жұп бойынша

    Жеке, өзара тақырыпты түсінгендерін мұғалімге қол көтеру арқылы білдіреді





    Слайдта көрсетілген ресурстарды талқылайды






    Слайдта берілген сұрақ жауапты орындайды

    Сұрақ жауап арқылы сұраққа жауап береді, логикалық ойлай білуі мен сыни көзқарасы таныта білу дағдылары қалыптасады

    Смаликтер арқылы

    ҚБ өзін өзі бағалау



















    ҚБ «Бәрекелді,әттеген-ай»




    Бағалау парақшасын толтырады.



    ҚБ Бағдаршам




    Слайдар



















    Ашық сұрап-жауаптар

    Сабақтыңсоңы


    Қайталау сұрақтары

    Сұрақ – жауап арқылы сұрау.

    1. Жаратылыстанупәніненіүйретеді?

    2. Ғарыштықденелердегеніміз не?

    3. Ғарыштықденелертуралығылымқалайаталады?

    4. Органикалықзаттарға не жатады?

    5. Бейорганикалықзаттардегеніміз не?

    6. Табиғатқұбылыстарыдегеніміз не?

    1.Рефлексия

    Мақсаты:Оқушылардың өз тәртіптеріне рефлексия жасауды мобильдендіру (мотивация, әрекет тәсілдері, қарым-қатынас).

    Рефлексия.Оқушылар стикерге мына сұрақтарға жауап жазады: Учащиеся, предварительно подписав стикеры, записывают: 1. Маған сабақта не ұнады. 2. Маған немен жұмыс істеу керек? 3. Смайл арқылы өзінің көңіл-күйін бейнелейді және стикерді күн бейнесіндегі тақтаға жапсырады.


    Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды.


    Рефлексия парағы


    Үйге тапсырма


    Саралау-оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз: бір оқушыдан күтілетін нәтиже, дербес қолдау көрсету, уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез-келген кезеңінде қолданыла алады.

    Жұптық және топтық жаттығуларды, сонымен қатар қозғалыстың құрамдас элементтеріне сараптау жүргізу, көрсету, талқылау және мәлімдеу

    Бағалау-оқушылардың сабақ барысында үйренгенің бағалау үшін қолданылатын әдіс-тәсілдер арқылы бағалай алады. Мадақтама, марапаттау

    Осы бөлімде оқушылар жеңіл атлетика бойынша түрлі жаттығулар орындайды, жүгіру жаттығуларын танып біледі, сонымен қатар өз денсаулықтарын жаттығулар арқылы бекітеді.

    Денсаулық және қауіпсіздік ережелерінің сақталуы. Денсаулық сақтау әдістері, сергіту сәттері мен белсенді

    іс-әрекет түрлері.

    Оқушылар басқа оқушылардың жаттығуларының реттілігін оқиды және кері байланыстың құрамдылығын көрсетеді. Оқушылар секіру қабілеттерін құрамдас жаттығулардың дамуына себепкер болатын топтық жұмыстарды орындау кезінде біріктіріп жібереді.

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Бодаубекова Айна Алтайқызы
    20 Қырқүйек 2023
    783
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Табиғаттағы зерттейтін ғылымдардың зерттеу нысандары

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Табиғаттағы зерттейтін ғылымдардың зерттеу нысандары

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Табиғаттағы зерттейтін ғылымдардың зерттеу нысандары қмж
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бөлім


    Педагогтың аты-жөні


    Күні


    Сынып

    Қатысушылар саны

    Қатыспағандар саны

    Сабақтың тақырыбы


    Табиғаттағы зерттейтін ғылымдардың зерттеу нысандары

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    6.1.1.1 жаратылыстану ғылымдарының зерттеу нысандарын тізіп атау

    Сабақтың мақсаты


    Барлық оқушылар:

    Табиғатты зерттеудің ғылыми әдістерін біледі. Физикалық эксперимент туралы біледі

    Оқушылардың басым бөлігі:

    Табиғатты зерттеудің ғылыми әдістерін ажырата алады, эксперименттің маңызын түсінеді. Ғылым туралы біледі, топтық жұмыс орындауда қатесіз тапсырмалар орындайды

    Кейбір оқушылар:

    Эксперимент жүргізудің мақсатын түсінеді. Өз болжамдары мен қорытындыларын жасай алады

    Бағалау критерииі

    -Табиғатты зертеудің ғылыми әдістерін біледі

    Табиғатты зерттеудің ғылыми әдістерін ажырата алады

    -Эксперимент жүргізе алады


    Сабақтың кезеңі/ уақыты

    Мұғалімнің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Басы

    1. Мұғалімнің кіріспе сөзі. (Сабаққа психологиялық көңіл-күй)

    2. Үй жұмысын тексеру (бақылау, өзін-өзі тексеру, өзара тексеру)

    Мақсаты:оқу материалының игерілу деңгейін тексеру, проблемалар проблемалады анықтау және оларды түзету.

    А)Тірек білімдер актуалдау

    Формасы: ұжымдық

    Әдісі: жеке

    Тәсілі: сұрақ-жауап

    Оқушылармен бірлесіп сабақтың/оқу мақсатын анықтайды.

    Өткенді қайталау

    Сұрақ жауап

    1. «Табиғат» деген сөздің мағынасын қалай түсінесіңдер?

    2. Табиғат пен адамның бірлігін білдіретін қандай нақыл сөздерді, мақалдар мен мәтелдерді білесіңдер?

    3. Табиғат құбылыстары деп нені айтамыз?


    Мұғалімменбіргеқайталайды.

    Бір-бірінежақсытілектерайтады.

    Қайырлыкүн, достым! Әркүнің

    сәттіліккетолсын!

    Қол шапалақ














    Ұялы телефон

    Және интернет желілері

    Кітап


    Ортасы

    Практикалық бөлім

    Формасы: жұптық

    Әдісі: проблемалық-ізденушілік-

    Жаратылыстану» сөзі екі ұғымнан тұрады: «Жаратылыс- табиғат және оны тану». Жаратылыстану ғылымының бірнеше саласы бар. Мәселен, астрономия ғылымы- аспан денелерін, физика-табиғат құбылыстарын зерттейді. Химия-бір заттың екінші затқа айналуы туралы ғылым. География – біздің ғаламшарымыз туралы, биология –тірі табиғатты , экология-тірі ағзалардың бір-бірімен  және қоршаған ортамен , сондай-ақ адам мен табиғаттың  қарым-қатынасы арқылы қоршаан ортаны сақтаудың ғылыми негізі.

    Біз өсімдіктерді , жануарларды, жәндіктерді, құстарды көре аламыз.

    Жаратылыстану» сөзі екі ұғымнан тұрады: «Жаратылыс- табиғат және оны тану». Жаратылыстану ғылымының бірнеше саласы бар. Мәселен, астрономия ғылымы- аспан денелерін, физика-табиғат құбылыстарын зерттейді. Химия-бір заттың екінші затқа айналуы туралы ғылым. География – біздің ғаламшарымыз туралы, биология –тірі табиғатты , экология-тірі ағзалардың бір-бірімен  және қоршаған ортамен , сондай-ақ адам мен табиғаттың  қарым-қатынасы арқылы қоршаан ортаны сақтаудың ғылыми негізі.

    Біз өсімдіктерді , жануарларды, жәндіктерді, құстарды көре аламыз.



    Топтастыру.

            Топтастыру арқылы оқушыларға жаратылыстану ғылымдары түсіндіріледі.

    Кестемен жұмыс.

            Оқушыларға Жаратылыстану пәні зерттейтін табиғат құбылыстарын түсіндіру.

    Астрономия

    Аспан әлемі.

    География

    Жер

    Биология

    Тіршілік

    Химия

    бір заттың екінші затқа айналуы

    Физика

    табиғат құбылыстары


    Топтық бірлескен жұмыс. Кіші жоба қорғау.

    («Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі арқылы)

    І топ, ІІ топ. Табиғатты зерттеудің ғылыми әдістері

    ІІІ топ, ІУ топ. Физикалық эксперимент деген не?

    Шағын топ ішіндегі оқушылардың жұмысын бақылау: Барлық оқушылардың белсен-ділігін, әрекет түрін, оның сапасын, өзара ынтымағын, нәтижеге жету ниеттерін бақылау.


    Өзара бағалау ( дескриптор бойынша)

    Бағалау . Тапсырманы орындау нәтижелерін көрсету

    Оқытудың мақсаты бойынша.

    Бағалау кртитериі

    Дескриптор

    Табиғаттағы ғылымның негізгі рөлін түсіненді арнай материалдарды және тәсілдерін мен анықтамаларды пайдаланады

    Ғылымның рөлін деген не оны жақсы менгерген

    Қосымша ақпарат көздерін пайдалана отырып тексереді

    Орындалған тапсырманың дұрыстығын бақылайды

    Тапсырмалардың нәтижесін тексеру

    Орындалған тапсырмалардың жақсы үлгілерін көрсетеді


    Жеке жұмыс 3.«Сәйкестігін тап» ойыны. Жаратылыстанушы ғалымдардың ғылымға қосқан еңбектерін сәйкестендіру арқылы жұппен орындайды.


    1.Ыстық көлдің фаунасы мен флорасын зерттеп, Ыстық көлдің картасын жасады


    А.Аристарх Самосский

    2.География атасы

    Б.Птолемей

    3.32 есе үлкейтіп көрсететін телескопты ойлап тапты

    В.Чарл Дарвин

    4.Физика мен химия салаларында тың жаңалықтар ашты

    Г.Ш.Уәлиханов

    5.Адам маймыл тәрізділерден таралған деген гипотезаны ұсынды

    Д.Гиппарх

    6.Әйгілі астроном

    Ж.Ломоносов

    7.Дүниенің ортасында Күн орналасқан деп білді

    З.Галилео Галилей

    Бағалау

    Бағалау критериі


    Дискриптор

    -Жаратылыстанушы ғалымдардың еңбектерін қатесіз сәйкестендіру арқылы орындайды

    • Жаратылыстанушы ғалымдардың еңбектерін есте сақтау арқылы, дұрыс жауаптарымен сәйкестендіреді.

    Барлығы: 5 ұпай




    Барлық оқушылар тапсырмалары.

    Кім жылдам?Тапсырма: Аталған нысандардың атауларын үш тілде атап айту; (Әр дұрыс айтылған жауап 1 ұпай)

    -Жаратылыс және тану деген 2 ұғымнан тұрады. Ол....

    -Ең ақылды адам?

    -Жаратылыстану ғылымдарды ата?

    Бағалау критериі


    Дискриптор

    -Жараиылыстану ғылымының терминдерді анықтап, тілдік мақсатта қолдана алады.

    • Жаратылыстанудың терминдерді атап, үш тілде қолданады

    Барлығы: 5 ұпай



    Арнайы ресурстар арқылы жаңа тақырыпты талдайды

    Жұп бойынша

    Жеке, өзара тақырыпты түсінгендерін мұғалімге қол көтеру арқылы білдіреді





    Слайдта көрсетілген ресурстарды талқылайды






    Слайдта берілген сұрақ жауапты орындайды

    Сұрақ жауап арқылы сұраққа жауап береді, логикалық ойлай білуі мен сыни көзқарасы таныта білу дағдылары қалыптасады

    Смаликтер арқылы

    ҚБ өзін өзі бағалау



















    ҚБ «Бәрекелді,әттеген-ай»




    Бағалау парақшасын толтырады.



    ҚБ Бағдаршам




    Слайдар



















    Ашық сұрап-жауаптар

    Сабақтыңсоңы


    Қайталау сұрақтары

    Сұрақ – жауап арқылы сұрау.

    1. Жаратылыстанупәніненіүйретеді?

    2. Ғарыштықденелердегеніміз не?

    3. Ғарыштықденелертуралығылымқалайаталады?

    4. Органикалықзаттарға не жатады?

    5. Бейорганикалықзаттардегеніміз не?

    6. Табиғатқұбылыстарыдегеніміз не?

    1.Рефлексия

    Мақсаты:Оқушылардың өз тәртіптеріне рефлексия жасауды мобильдендіру (мотивация, әрекет тәсілдері, қарым-қатынас).

    Рефлексия.Оқушылар стикерге мына сұрақтарға жауап жазады: Учащиеся, предварительно подписав стикеры, записывают: 1. Маған сабақта не ұнады. 2. Маған немен жұмыс істеу керек? 3. Смайл арқылы өзінің көңіл-күйін бейнелейді және стикерді күн бейнесіндегі тақтаға жапсырады.


    Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды.


    Рефлексия парағы


    Үйге тапсырма


    Саралау-оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз: бір оқушыдан күтілетін нәтиже, дербес қолдау көрсету, уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез-келген кезеңінде қолданыла алады.

    Жұптық және топтық жаттығуларды, сонымен қатар қозғалыстың құрамдас элементтеріне сараптау жүргізу, көрсету, талқылау және мәлімдеу

    Бағалау-оқушылардың сабақ барысында үйренгенің бағалау үшін қолданылатын әдіс-тәсілдер арқылы бағалай алады. Мадақтама, марапаттау

    Осы бөлімде оқушылар жеңіл атлетика бойынша түрлі жаттығулар орындайды, жүгіру жаттығуларын танып біледі, сонымен қатар өз денсаулықтарын жаттығулар арқылы бекітеді.

    Денсаулық және қауіпсіздік ережелерінің сақталуы. Денсаулық сақтау әдістері, сергіту сәттері мен белсенді

    іс-әрекет түрлері.

    Оқушылар басқа оқушылардың жаттығуларының реттілігін оқиды және кері байланыстың құрамдылығын көрсетеді. Оқушылар секіру қабілеттерін құрамдас жаттығулардың дамуына себепкер болатын топтық жұмыстарды орындау кезінде біріктіріп жібереді.

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Жаратылыстану Сабақ жоспары 6 сынып
    20.00.2023
    783
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Бодаубекова Айна Алтайқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации