Табиғатты аялайық

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Табиғатты аялайық

Материал туралы қысқаша түсінік
Қысқа мерзімді жоспар
Материалдың қысқаша нұсқасы


Оқу ісінің меңгерушісі

Білім беру ұйымы:

Кеңес Одағының Батыры И.М.Бережной атындағы Келлер орта мектебі КММ

Бөлімі:

Жанды табиғат

Педагогтің аты жөні:

Абдрахманова Роза Батановна

Күні:


Сынып:

3

Қатысқандар саны:


Қатыспағандар саны:


Сабақтың тақырыбы:

Табиғатты аялайық

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

3.1.1.1-тыңдалған әуеннің сипатын, мазмұнын, жанрын, көркемдеуші құралдарын анықтау және салыстыру

3.1.1.2-музыкалық шығармаларды интонация, әуен арқылы танып ажырату

Сабақтың мақсаты:

Тыңдалған әуеннің сипатын, мазмұнын,жанрын,көркемдеуші құралдарын анықтап,салыстырады.

Музыкалық шығармаларды интонация,әуен арқылы танып, ажыратады

Сабақтың барысы:

Сабақтың кезеңі (уақыты)

Педагог әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы



















Сабақтың ортасы






















Сабақтың соңы








Сәлемдесу.

1-тапсырма. Тыңдау. «Миға шабуыл» әдісі

Оқушылар бәріміз бірге қайталайық.

Күй тартамыз күмбірлі,

Ән айтамыз сызылтып,

Би билейміз ырғақты,

Біз бастаймыз сабақты

Оқушылар қазір біздің Қазақстанда экалогия және табиғатты қорғау тақырыбы көкейтесті мәселелердің бірі.Ол теледидарда,ғаламтор желісінде халықтың ортасында жан жақты талқыланып жатыр.Сенде бұл мәселеге толғануың тиіс, себебі сен туған жеріңнің топырағын қорғауға осы жастан бастап дайын болуың керек.Осы тақырыпқа байланысты оқушылар барлығымыз бірге бейнетаспаға назар салып тамашалайық.

2-тапсырма. Музыкалық сауат.

Штрих дегеніміз-дыбысты әртүрлі шығару тәсілі

Стаккато дегеніміз-дыбыстар үзіліп, қысқаша түрде орындалады.

Легато дегенііз-дыбыстар үзбей жалғасып,байланысқан түрде

Нонлегато дегеніміз-әр дыбыс бөлек орындалады.

Берілген әнді орындамас бұрын дауысымызды жаттықтырып алайық.


3-тапсырма. Ән орындау үйрену

«Табиғатым» әнін орындау.

Сөзі: А.Асылбек

Әні: Ә.Бүшікова

4-тапсырма. «Сұрақ ілмегі» әдісі бойынша төмендегі сұрақтарға жауап бер.

1.Табиғат дегеніміз не?

2.Табиғат дегенде көз алдарыңа не елестейді?

3.Табиғатта болып жатқан қандай көріністерді білесіңдер?

Барлығымыз бірге оқушылар сабағымызды қорытындылайық.

Табиғат суретін салып, әннің сөзін жаттау.



Оқушылар өз ойларын ауызша жеткізеді.



















Бірін –бірі бағалау















Ән орындау

Платформа жүйесінің пайыздық есептеу нәтижесі



















Платформа жүйесінің пайыздық есептеу нәтижесі












Платформа жүйесінің пайыздық есептеу нәтижесі




Бейнефильм төмендегі сілтемеден алынған https//www.youtube.com



















Оқулық

















Оқулық



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
15.10.2025
50
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі