Материалдар / Табиғатты аялайық тәрбие сағаты 10сынып. Біртұтас тәрбие бойынша

Табиғатты аялайық тәрбие сағаты 10сынып. Біртұтас тәрбие бойынша

Материал туралы қысқаша түсінік
Қамқорлық жобасы бойынша Табиғатты аялайық тақырыбында тәрбие сағаты
ЖИ арқылы жасау
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады



Бөлім:


Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда)

Ж. Атайбекова

Күні:02.12.2024


Сынып:10Ә

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Қауіпсіздік сабағының тақырыбы:

Табиғатқа қамқорлық жасаймыз!

«Табыстың күмәнді түрлері, қалай алаяқтардың тұзағына түспеуге болады?»

Сабақтың мақсаты

Оқушыларға табиғаттың адам өміріндегі маңызын түсіндіру.

Қоршаған ортаға қамқорлық жасау мәдениетін қалыптастыру.

Экологиялық сана мен табиғатты қорғауға деген жауапкершілікті дамыту.

1.Оқушыларды күмәнді оңай табыс жайында ақпараттандыру.

2.Алаяқтардың басты белгілері туралы түсінік қалыптастыру.

3.Жауапкершілік арқалау.

Құндылықтарды дарыту

Желтоқсан – бірлік және ынтымақ айы

Апта дәйексөзі:

Бірлігі күшті ел озады

 

Сабақтыңкезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Ұйымдастыру кезеңі (5 минут)

Оқушылармен амандасу.

Сыныптың сабаққа дайындығын тексеру.

Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен таныстыру.

Мұғалім сөзі:

«Табиғат – біздің ортақ үйіміз. Бүгін біз табиғатқа қамқорлық жасау тақырыбында сөйлесіп, оны қорғау жолдарын талқылаймыз.»

Оқушы өз ойларын ортаға салады.

Оқушы жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу


ҚБ «Мадақтау сэндвичі»


Тақырыптық суреттер

сілтемеде

суреттер


Сабақтың ортасы

Мұғалімнің әңгімесі:

Табиғаттың адамзатқа сыйлайтын байлықтары туралы (ауа, су, азық-түлік, энергия).

Табиғатқа зиян келтіретін факторлар (экологиялық проблемалар).

Тапсырма:

Оқушылар 2-3 топқа бөлініп, «Табиғатты қорғау не үшін маңызды?» деген тақырыпта ой бөліседі және қысқаша қорытындысын ұсынады.

Мұғалім экологиялық мәселелер туралы мәлімет береді:

Ормандардың азаюы


Пластик қалдықтарының мәселесі.

Климаттың өзгеруі және жаһандық жылыну.

Жануарлар мен өсімдіктердің жойылуы.

ә) Тапсырма (15 минут)

1. Топтық жұмыс:

Әр топқа тақырып беріледі:


Қоқысты сұрыптау.

Қуат көздерін үнемдеу.

Жануарларға қамқорлық.

Табиғатты қорғаудағы волонтерлік жұмыс.

Тапсырма:

Әр топ өз тақырыбын талқылап, табиғатты қорғау бойынша ұсыныстар әзірлейді және оны сынып алдында таныстырады.


4. Практикалық бөлім (10 минут)

Мақсат: Табиғатты қорғау үшін нақты іс-әрекеттерді анықтау.


Оқушылар өз үйлерінде, мектепте және қоғамда табиғатты қорғауға қандай үлес қоса алатынын жазып, арнайы «Қамқорлық картасын» толтырады.

Табиғат – адамзаттың өмір сүретін ортасы, барлық тірі және өлі заттардан құралған әлем. Табиғат жердегі барлық жанды (өсімдіктер, жануарлар, адамдар) мен жансыз (ауа, су, топырақ, тау) элементтерден тұрады. Табиғаттың құрамына:


Атмосфера (ауа қабаты),

Гидросфера (су әлемі),

Литосфера (құрлық, жер қабаты),

Биосфера (барлық тіршілік иелері) кіреді.

Табиғат – Жер бетіндегі өмірдің негізгі көзі. Ол бізге өмір сүру үшін қажетті барлық ресурстарды береді: таза ауа, су, азық-түлік, жылу, отын, киім, құрылыс материалдары және т.б.


Адам өміріндегі табиғаттың рөлі

Өмірді қамтамасыз етуші орта:

Табиғат – тіршіліктің қайнар көзі. Онсыз адамзат өмір сүре алмайды. Адам табиғаттан тамақ, су, ауа, жылу, энергия және өмір сүру үшін қажет барлық заттарды алады.


Денсаулық:

Таза табиғат денсаулықтың кепілі. Таза ауа тыныс алу үшін қажет, таза су денсаулықты сақтайды, ал экологиялық таза азық-түлік адамның иммунитетін нығайтады.


Рухани байлық:

Табиғат адамның жан дүниесін тыныштандырады. Орман, өзен, көл, таулар сынды табиғи көріністер адамға шабыт береді, стрестен арылуға көмектеседі. Табиғаттың сұлулығы шығармашылыққа ықпал етіп, поэзия, музыка, сурет өнерінің туындыларына арқау болады.


Экономикалық маңыздылығы:

Табиғат адамға өндіріс үшін шикізат береді. Орман ағашы құрылыс материалдарына, минералдар мен пайдалы қазбалар өнеркәсіпке, су энергия көзіне айналады.


Экологиялық тепе-теңдік:

Табиғаттың әрбір элементі экологиялық жүйенің бір бөлігі. Өсімдіктер ауаны тазалайды, жануарлар биоалуантүрлілікті сақтайды, су мен топырақ тіршілікті қамтамасыз етеді.


Оқушы ақпараттық мәтінмен жұмыс жасайды

Оқушы өз жұмыстарының қорытындыларын сынып алдында қорғайды. Оқушы бір-біріне қосымша сұрақтар, қойып, бір-бірін толықтырады.

Дескриптор:

өзгерістерін жіктейді























Оқушылар үш топқа бөлінеді. Әр топқа құпия хаттар жазылған конверттер таратылып беріледі. Жауабын әр топ ойланып, ақылдаса отырып айтады.

ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады









ҚБ «Мадақтау сэндвичі»



ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады










ҚБ «Өзін-өзі бағалау»





Ақпараттық мәтін










Үлестірмелі қағаздар










Суреттер




Тірек-сызбалар






Кесте



ҚБ парағы


Сабақ

тың соңы


Қорытынды

Табиғат – адамзат үшін баға жетпес байлық. Оны сақтау және қорғау әр адамның міндеті. Табиғатқа қамқорлық жасау – болашақ ұрпақтың да өмір сүру сапасын қамтамасыз ету үшін маңызды.

Оқушылар «Табиғатқа қамқорлық» атты ұран айтып, фотосуретке түседі.

Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады


Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды



А4, конспект


Қауіпсіздік сабағы

3 САБАҚ. «ТАБЫСТЫҢ КҮМӘНДІ ТҮРЛЕРІ. ҚАЛАЙ АЛАЯҚТАРДЫҢ ТҰЗАҒЫНА ТҮСПЕУГЕ БОЛАДЫ?»

1. Кіріспе

Күмәнді табыстардың түрлері туралы қысқаша баяндайды. Қосымша қаражат табуға шақыратын алаяқтардың басты белгілері мен таныстырады (1-қосымша). 2. Негізгі бөлім (6 минутқа дейін)

Әңгіме: жақында қандай жаңа алаяқтық тәсілдері пайда болды? Айтыңызшы, сіз бұл туралы не білесіз?

Топтарда жұмыс істеу. «Өзіңізді алаяқтардан қалай қорғауға болады?»

Жыл сайын алаяқтар ақшаны алып тастаудың барған сайын күрделі схемаларын ойлап табады. Телефондар, компьютерлер және электрондық мұрағаттар сіз туралы көп нәрсені білуге мүмкіндік береді. Өзіңізді алдауға жол бермеңіз.

Егер сізге қоңырау шалса немесе сіз туралы бірдеңе білетін бейтаныс адамдар келсе, БҰЛ АЛАЯҚТАР БОЛУЫ МҮМКІН. СІЗ ЕСКЕРУ КЕРЕК ЖАҒДАЙЛАР:

Егер сіз күтпеген жеңіс туралы SMS хабарлама алсаңыз, ойланыңыз!

Нағыз ұтыс ойыны сіздің тарапыңыздан ақшалай төлемдерді білдірмеуі керек! Ақшаңызбен бөлісуге асықпаңыз!

Сізге бейтаныс нөмірден қоңырау келіп, жақындарыңыз қиыншылыққа тап болды деп мазасыз дауыспен хабарлайды. Мәселені шешу үшін сізге үлкен ақша қажет. Алаяқтар осы схема бойынша жұмыс істейді! Ақпаратты тексеру үшін туыстарыңызға қоңырау шалыңыз.

Емханадан хабарласып, сіз немесе сіздің туыстарыңыздың қауіпті ауруға шалдыққаны туралы хабарлайды. Алаяқтардың «қойылымының» күрделілігіне қарамастан (сіздің медициналық тарихыңыз, туысыңыздың аты-жөні, учаскелік дәрігердің тегі туралы айтуы мүмкін) бұл алаяқтық! Нағыз дәрігер телефон арқылы мұндай «жаңалықтарды» ешқашан жарияламайды! Ерте ме, кеш пе, алаяқтар тек қымбат дәрі немесе хирургия көмектесе алады дейді. СЕНБЕҢІЗ! БҰЛ АЛДАУ!

Сіздің телефоныңызға белгісіз нөмірлерден қоңыраулар немесе хабарламалар келіп түседі, олар балаларға көмектесу немесе ұтып алған жүлдені алу үшін шотқа ақша салуды сұрайды. БҰЛ ӨТІРІК!

Сізге әлеуметтік қызмет қызметкерлері келді. Алдыңғы есікті ашпас бұрын оларды жіберген ұйымға қоңырау шалыңыз. Алаяқтар қобалжыса, ал нағыз жұмысшылар түсіністікпен қарайды. Ешқашан ақша, құндылықтар мен құжаттарды бермеңіз.

Сізге бейтаныс адамдар келіп, дәрі-дәрмектерді, қоспаларды немесе басқа заттарды сатып алуды ұсынады. Біліңіз! Нағыз дәрі-дәрмектер мен тағамдық қоспалар (диеталық қоспалар) сатылмайды. Оларды тек мамандандырылған дәріханалардан сатып алуға болады. Оларды қолданар алдында дәрігермен кеңесу керек.

Мұндай қоңыраулар, СМС-хабарламалар және бейтаныс адамдардың ұсыныстары түскен кезде:

  • Сабырлы болыңыз. - Құқық қорғау органдарына дереу хабарлаңыз.

  • Ақпаратты тексеру үшін туыстарыңызға хабарласыңыз.

Егер сіз немесе сіздің жақындарыңыз алаяқтардың құрбаны болса немесе сізге қарсы әрекет жоспарланған деп күдіктенсеңіз, дереу полицияға хабарласыңыз!

Қорытынды. Сабақты қорытындылау. Жадынамалар мен нұсқаулар беру.




: https://youtu.be/t68mPSKGb2A?si=9GUGpTyP3xA_TLnk https://youtu.be/jV2wZHGjA18

























«Қарақұм» жалпы білім беретін мектеп







«Тексерілді»

Мектеп директорының тәрбие

ісі жөніндегі орынбасары:

______________ Т. Дәуленбай

«02» желтоқсан 2024ж













Тақырыбы: Табиғатқа қамқорлық жасаймыз!

«Табыстың күмәнді түрлері, қалай алаяқтардың тұзағына түспеуге болады?»



Дайындаған 10 «Ә» сынып жетекшісі: Ж. Атайбекова



















2024-2025 оқу жылы





ЖИ арқылы жасау
30 Қараша 2024
364
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі