Табиғатты көркем еңбек арқылы тану
"Көркем қол еңбегі сабақтары болуы керек
көзге және жанасуға арналған гимнастика, көру координациясын орнату-
қозғалыс реакцияларынан алған әсерлері, нақтысын беру
заттар әлемімен танысу"
Н.К. Крупская
Табиғат әлемі ерекше сұлу, жұмбақ, ғажайып. Әрбір шөптің жүзі, жапырағы, бұтағы қайталанбас, ерекше құпияларды бойына сіңіреді және өзіндік, тек өзіне ғана тән пішінге ие. Осы құпияларға ене білу, табиғаттың сұлулығын сезіну, оны бақылай білу — үлкен бақыт. Балаларды бізді қоршаған табиғаттан өмірдің мәңгілік сұлулығын көре білуге тәрбиелеу ерте балалық шақтан басталуы керек.
"Бала білуге құштарлығын көрсетеді, үлкендер мен құрдастарына сұрақтар қояды, себеп-салдарлық байланыстарға қызығушылық танытады, табиғат құбылыстарына өз бетінше түсініктемелер ойлап табуға тырысады... байқауға, тәжірибе жасауға бейім. Иеленеді
өзіңіз туралы, табиғи және әлеуметтік әлем туралы алғашқы біліммен... Жабайы табиғат, жаратылыстану салаларынан қарапайым түсініктерге ие" (ГЭФ стандарты) Экологиялық сананы қалыптастыру әдістер мен әдістерді қолдану арқылы жүзеге асырылады.
балаға экологиялық тұрғыдан дұрыс мінез-құлықты дамытуға мүмкіндік беретін технологиялар:
экологиялық сәйкестендіру әдісінің - өзін қандай да бір табиғи объектімен немесе құбылыспен сәйкестендіру, жануарлардың, өсімдіктердің бейнелеріне "айналу" ойын техникасы, олардың атынан іс-әрекеттер;
экологиялық таза тұлғаның ("Қоян әлемі мен құмырсқа әлемі", "Экологиялық этика", "Қырықаяқ") негізгі сипаттамалары болып табылатын балалардың сенсомоторлық мәдениетін дамытуға және әлеуметтік қасиеттерін қалыптастыруға бағытталған ойын экологиялық тренингін өткізу.", "Қырықаяқ", "Туған күнге сыйлық" т.б.) ;
экологиялық эмпатия әдісі - табиғи объектілерге эмпатия мен эмпатия;
өлең оқумен, музыка тыңдаумен, ән айтумен айналысады
Табиғатпен диалог құру - баланың эмоционалды сферасын, сезімталдығын дамытуға бағытталған әдіс. Диалогтар әр түрлі нұсқада жүзеге асырылады – "құпия" (табиғатпен "бір-бірден") немесе "ашық" (ауызша үндеу), вербальды және вербальды емес (мимика мен жест-ишара, бейнелеу өнері, музыка, би құралдары арқылы).
Табиғатпен қарым—қатынас жасау дағдылары мен дағдыларын жетілдіруге бағытталған тұрақты, жүйелі түрде орындалатын экологиялық жаттығулар.
Табиғи материалдарды қолдана отырып көркем шығармашылық — балаларды табиғатпен, сұлулықпен, жасампаздықпен және шығармашылықпен таныстырудың бір жолы. Табиғи материалдан құрылыс өнімді іс-әрекетке жатады, өйткені
белгілі бір өнімді алуға бағытталған. Бала көбінесе табиғи материалмен тәжірибе жасайды, оның қасиеттерімен танысады және бұйымды орындау тәсілдерін таңдағанда оларды ескереді.
Қолөнерді жасай отырып, бала табиғи материалдың табиғи түрін қолданады. Шығарманың сапасы мен мәнерлілігіне табиғи материалдағы шындық объектілеріне немесе ертегі образдарына ұқсастығын байқай білу және осы ұқсастықты қиялын, шығармашылық қиялын, тапқырлығын дамытатын қосымша өңдеу арқылы күшейту арқылы қол жеткізіледі. . Көлемді қолөнер бұйымдарын жасау барысында балалар қолдың, көздің ұсақ моторикасын, кеңістікті бағдарлауды, мақсатқа сай және қабілетті дамытады
табиғат сыйларын ұқыпты пайдалану, еңбекқорлық пен табандылыққа тәрбиелеу. Мектеп жасына дейінгі балалар өз іс-әрекеттерін жоспарлауды, бұйымға материал таңдауды, бөлшектерді қосу тәсілдерін және бұйымның дизайнын таңдауды үйренеді.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Табиғатты көркем еңбек арқылы тану
Табиғатты көркем еңбек арқылы тану
Табиғатты көркем еңбек арқылы тану
"Көркем қол еңбегі сабақтары болуы керек
көзге және жанасуға арналған гимнастика, көру координациясын орнату-
қозғалыс реакцияларынан алған әсерлері, нақтысын беру
заттар әлемімен танысу"
Н.К. Крупская
Табиғат әлемі ерекше сұлу, жұмбақ, ғажайып. Әрбір шөптің жүзі, жапырағы, бұтағы қайталанбас, ерекше құпияларды бойына сіңіреді және өзіндік, тек өзіне ғана тән пішінге ие. Осы құпияларға ене білу, табиғаттың сұлулығын сезіну, оны бақылай білу — үлкен бақыт. Балаларды бізді қоршаған табиғаттан өмірдің мәңгілік сұлулығын көре білуге тәрбиелеу ерте балалық шақтан басталуы керек.
"Бала білуге құштарлығын көрсетеді, үлкендер мен құрдастарына сұрақтар қояды, себеп-салдарлық байланыстарға қызығушылық танытады, табиғат құбылыстарына өз бетінше түсініктемелер ойлап табуға тырысады... байқауға, тәжірибе жасауға бейім. Иеленеді
өзіңіз туралы, табиғи және әлеуметтік әлем туралы алғашқы біліммен... Жабайы табиғат, жаратылыстану салаларынан қарапайым түсініктерге ие" (ГЭФ стандарты) Экологиялық сананы қалыптастыру әдістер мен әдістерді қолдану арқылы жүзеге асырылады.
балаға экологиялық тұрғыдан дұрыс мінез-құлықты дамытуға мүмкіндік беретін технологиялар:
экологиялық сәйкестендіру әдісінің - өзін қандай да бір табиғи объектімен немесе құбылыспен сәйкестендіру, жануарлардың, өсімдіктердің бейнелеріне "айналу" ойын техникасы, олардың атынан іс-әрекеттер;
экологиялық таза тұлғаның ("Қоян әлемі мен құмырсқа әлемі", "Экологиялық этика", "Қырықаяқ") негізгі сипаттамалары болып табылатын балалардың сенсомоторлық мәдениетін дамытуға және әлеуметтік қасиеттерін қалыптастыруға бағытталған ойын экологиялық тренингін өткізу.", "Қырықаяқ", "Туған күнге сыйлық" т.б.) ;
экологиялық эмпатия әдісі - табиғи объектілерге эмпатия мен эмпатия;
өлең оқумен, музыка тыңдаумен, ән айтумен айналысады
Табиғатпен диалог құру - баланың эмоционалды сферасын, сезімталдығын дамытуға бағытталған әдіс. Диалогтар әр түрлі нұсқада жүзеге асырылады – "құпия" (табиғатпен "бір-бірден") немесе "ашық" (ауызша үндеу), вербальды және вербальды емес (мимика мен жест-ишара, бейнелеу өнері, музыка, би құралдары арқылы).
Табиғатпен қарым—қатынас жасау дағдылары мен дағдыларын жетілдіруге бағытталған тұрақты, жүйелі түрде орындалатын экологиялық жаттығулар.
Табиғи материалдарды қолдана отырып көркем шығармашылық — балаларды табиғатпен, сұлулықпен, жасампаздықпен және шығармашылықпен таныстырудың бір жолы. Табиғи материалдан құрылыс өнімді іс-әрекетке жатады, өйткені
белгілі бір өнімді алуға бағытталған. Бала көбінесе табиғи материалмен тәжірибе жасайды, оның қасиеттерімен танысады және бұйымды орындау тәсілдерін таңдағанда оларды ескереді.
Қолөнерді жасай отырып, бала табиғи материалдың табиғи түрін қолданады. Шығарманың сапасы мен мәнерлілігіне табиғи материалдағы шындық объектілеріне немесе ертегі образдарына ұқсастығын байқай білу және осы ұқсастықты қиялын, шығармашылық қиялын, тапқырлығын дамытатын қосымша өңдеу арқылы күшейту арқылы қол жеткізіледі. . Көлемді қолөнер бұйымдарын жасау барысында балалар қолдың, көздің ұсақ моторикасын, кеңістікті бағдарлауды, мақсатқа сай және қабілетті дамытады
табиғат сыйларын ұқыпты пайдалану, еңбекқорлық пен табандылыққа тәрбиелеу. Мектеп жасына дейінгі балалар өз іс-әрекеттерін жоспарлауды, бұйымға материал таңдауды, бөлшектерді қосу тәсілдерін және бұйымның дизайнын таңдауды үйренеді.
шағым қалдыра аласыз













