|
11 класс |
Бөлім бойынша жиынтық бағалау №4 І нұсқа |
|
Күні: |
Оқушының аты – жөні: |
|
Бөлім |
«Табиғатты пайдалану және геоэкология» |
|
Тақырыбы |
Гидросфера |
|
Оқу мақсаты |
11.3.2.1 – қоршаған ортаның антропогендік өзгерістерін жіктеу 11.3.2.3 – дүниежүзі елдерін қоршаған ортаның сапасы бойынша жіктеу; 11.3.2.5 – қоршаған ортаның бұзылған аумақтарын қалпына келтіру жөнінде жобаларды ұсыну (жергілікті / аймақтық компоненттің негізінде) |
|
Бағалау критерийі |
Қоршаған ортаның антропогендік өзгерістерін жіктейді; Дүниежүзі елдерін қоршаған ортаның сапасы бойынша жіктейді; Қоршаған ортаның бұзылған аумақтарын қалпына келтіру жөнінде жобаларды ұсыну (жергілікті / аймақтық компоненттің негізінде) |
|
Ойлау дағдысы |
Қолдану, жоғары деңгей дағдылары |
|
Уақыты |
|
А) Адамның қоршаған ортаға оң және кері әсеріне мысалдар келтіріңіздер
|
Адамның қоршаған ортаға кері әсері |
Адамның қоршаған ортаға оң әсері |
|
|
|
[2]
В) Адамның табиғатқа әсерінің жойқын түріне мысал келтіріңіз ____________________________________________________________________________________________ [1]
2. Тапсырма. Дүниежүзі елдерін қоршаған ортаның сапасы бойынша жіктеңіз
А) Экологиялық тиімділік индексі дегеніміз _______________________________________________________ ____________________________________________________________________________________________ [1]
В) Зерттеу жүргізетін орталық __________________________________________________________________[1]

С) 2024 жылғы экологиялық тиімділік индексі бойынша елдерді жіктеңіз
|
Өте жоғары |
Жоғары |
Орташа |
Төмен |
Өте төмен |
|
|
|
|
|
|
[5]
Д) Қазақстан қай деңгейде _____________________________________________________________________ [1]
3. Тапсырма. Қоршаған орта аумақтарының қалпына келтіру бойынша жоба ұсыныңыз

Тұран жолбарысы
А) Бұл түрдің Қазақ жерінен жойылу себебі _________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________ [1]
В) Бұл түрді қалпына
келтіру бойынша 3 шараны ұсыныңыз
_______________________________________
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
[3]
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма |
Дескриптор |
Балл |
|
Қоршаған ортаның антропогендік өзгерістерін жіктейді; |
1 |
Адамның қоршаған ортаға оң әсеріне мысал келтіреді |
1 |
|
Адамның қоршаған ортаға теріс әсеріне мысал келтіреді |
1 |
||
|
Адамның табиғатқа жойқын әсеріне мысал келтіреді |
1 |
||
|
Дүниежүзі елдерін қоршаған ортаның сапасы бойынша жіктейді; |
2 |
ЕРІдің негізгі қызметін атайды |
1 |
|
Зерттеу орталығын атайды |
1 |
||
|
Өте жоғары елді көрсетеді |
1 |
||
|
Жоғары елді көрсетеді |
1 |
||
|
Орташа елді көрсетеді |
1 |
||
|
Төмен елді көрсетеді |
1 |
||
|
Өте төмен елді көрсетеді |
1 |
||
|
Қазақстанның деңгейін анықтайды |
1 |
||
|
Қоршаған ортаның бұзылған аумақтарын қалпына келтіру жөнінде жобаларды ұсыну (жергілікті / аймақтық компоненттің негізінде) |
3 |
Жойылу себебін анықтайды |
1 |
|
Қалпына келтіру бойынша 3 шара ұсынады |
3 |
||
|
Барлығы |
|
|
15 |
|
11 класс |
Бөлім бойынша жиынтық бағалау №4 ІІ нұсқа |
|
Күні: |
Оқушының аты – жөні: |
|
Бөлім |
«Табиғатты пайдалану және геоэкология» |
|
Тақырыбы |
Гидросфера |
|
Оқу мақсаты |
11.3.2.1 – қоршаған ортаның антропогендік өзгерістерін жіктеу 11.3.2.3 – дүниежүзі елдерін қоршаған ортаның сапасы бойынша жіктеу; 11.3.2.5 – қоршаған ортаның бұзылған аумақтарын қалпына келтіру жөнінде жобаларды ұсыну (жергілікті / аймақтық компоненттің негізінде) |
|
Бағалау критерийі |
Қоршаған ортаның антропогендік өзгерістерін жіктейді; Дүниежүзі елдерін қоршаған ортаның сапасы бойынша жіктейді; Қоршаған ортаның бұзылған аумақтарын қалпына келтіру жөнінде жобаларды ұсыну (жергілікті / аймақтық компоненттің негізінде) |
|
Ойлау дағдысы |
Қолдану, жоғары деңгей дағдылары |
|
Уақыты |
|
А) Адамның қоршаған ортаға тікелей және жанама әсеріне мысалдар келтіріңіздер
|
Адамның қоршаған тікелей әсері |
Адамның қоршаған ортаға жанама |
|
|
|
[2]
В) Адамның табиғатқа әсерінің жойқын түріне мысал келтіріңіз ____________________________________________________________________________________________ [1]
2. Тапсырма. Дүниежүзі елдерін қоршаған ортаның сапасы бойынша жіктеңіз
А) Экологиялық тиімділік индексі дегеніміз _______________________________________________________ ____________________________________________________________________________________________ [1]
В) Зерттеу жүргізетін орталық __________________________________________________________________[1]

С) 2018 жылғы экологиялық тиімділік индексі бойынша елдерді жіктеңіз
|
Өте жоғары |
Жоғары |
Орташа |
Төмен |
Өте төмен |
|
|
|
|
|
|
[5]
Д) Қазақстан қай деңгейде _____________________________________________________________________ [1]
3. Тапсырма. Қоршаған орта аумақтарының қалпына келтіру бойынша жоба ұсыныңыз

А) Суреттегі құбылыстың туындау себептері ________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________ [1]
В) Сақтану бойынша 3
шараны ұсыныңыз _______________________________________________________
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
[3]
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма |
Дескриптор |
Балл |
|
Қоршаған ортаның антропогендік өзгерістерін жіктейді; |
1 |
Адамның қоршаған ортаға тікелей әсеріне мысал келтіреді |
1 |
|
Адамның қоршаған ортаға жанама әсеріне мысал келтіреді |
1 |
||
|
Адамның табиғатқа жойқын әсеріне мысал келтіреді |
1 |
||
|
Дүниежүзі елдерін қоршаған ортаның сапасы бойынша жіктейді; |
2 |
ЕРІдің негізгі қызметін атайды |
1 |
|
Зерттеу орталығын атайды |
1 |
||
|
Өте жоғары елді көрсетеді |
1 |
||
|
Жоғары елді көрсетеді |
1 |
||
|
Орташа елді көрсетеді |
1 |
||
|
Төмен елді көрсетеді |
1 |
||
|
Өте төмен елді көрсетеді |
1 |
||
|
Қазақстанның деңгейін анықтайды |
1 |
||
|
Қоршаған ортаның бұзылған аумақтарын қалпына келтіру жөнінде жобаларды ұсыну (жергілікті / аймақтық компоненттің негізінде) |
3 |
Туындау себебін атайды |
1 |
|
Сақтану шарасының 3 жолын ұсынады |
3 |
||
|
Барлығы |
|
|
15 |


жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Табиғатты пайдалану және геоэкология» Гидросфера №4бжб 1,2,нұсқалы
«Табиғатты пайдалану және геоэкология» Гидросфера №4бжб 1,2,нұсқалы
|
11 класс |
Бөлім бойынша жиынтық бағалау №4 І нұсқа |
|
Күні: |
Оқушының аты – жөні: |
|
Бөлім |
«Табиғатты пайдалану және геоэкология» |
|
Тақырыбы |
Гидросфера |
|
Оқу мақсаты |
11.3.2.1 – қоршаған ортаның антропогендік өзгерістерін жіктеу 11.3.2.3 – дүниежүзі елдерін қоршаған ортаның сапасы бойынша жіктеу; 11.3.2.5 – қоршаған ортаның бұзылған аумақтарын қалпына келтіру жөнінде жобаларды ұсыну (жергілікті / аймақтық компоненттің негізінде) |
|
Бағалау критерийі |
Қоршаған ортаның антропогендік өзгерістерін жіктейді; Дүниежүзі елдерін қоршаған ортаның сапасы бойынша жіктейді; Қоршаған ортаның бұзылған аумақтарын қалпына келтіру жөнінде жобаларды ұсыну (жергілікті / аймақтық компоненттің негізінде) |
|
Ойлау дағдысы |
Қолдану, жоғары деңгей дағдылары |
|
Уақыты |
|
А) Адамның қоршаған ортаға оң және кері әсеріне мысалдар келтіріңіздер
|
Адамның қоршаған ортаға кері әсері |
Адамның қоршаған ортаға оң әсері |
|
|
|
[2]
В) Адамның табиғатқа әсерінің жойқын түріне мысал келтіріңіз ____________________________________________________________________________________________ [1]
2. Тапсырма. Дүниежүзі елдерін қоршаған ортаның сапасы бойынша жіктеңіз
А) Экологиялық тиімділік индексі дегеніміз _______________________________________________________ ____________________________________________________________________________________________ [1]
В) Зерттеу жүргізетін орталық __________________________________________________________________[1]

С) 2024 жылғы экологиялық тиімділік индексі бойынша елдерді жіктеңіз
|
Өте жоғары |
Жоғары |
Орташа |
Төмен |
Өте төмен |
|
|
|
|
|
|
[5]
Д) Қазақстан қай деңгейде _____________________________________________________________________ [1]
3. Тапсырма. Қоршаған орта аумақтарының қалпына келтіру бойынша жоба ұсыныңыз

Тұран жолбарысы
А) Бұл түрдің Қазақ жерінен жойылу себебі _________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________ [1]
В) Бұл түрді қалпына
келтіру бойынша 3 шараны ұсыныңыз
_______________________________________
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
[3]
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма |
Дескриптор |
Балл |
|
Қоршаған ортаның антропогендік өзгерістерін жіктейді; |
1 |
Адамның қоршаған ортаға оң әсеріне мысал келтіреді |
1 |
|
Адамның қоршаған ортаға теріс әсеріне мысал келтіреді |
1 |
||
|
Адамның табиғатқа жойқын әсеріне мысал келтіреді |
1 |
||
|
Дүниежүзі елдерін қоршаған ортаның сапасы бойынша жіктейді; |
2 |
ЕРІдің негізгі қызметін атайды |
1 |
|
Зерттеу орталығын атайды |
1 |
||
|
Өте жоғары елді көрсетеді |
1 |
||
|
Жоғары елді көрсетеді |
1 |
||
|
Орташа елді көрсетеді |
1 |
||
|
Төмен елді көрсетеді |
1 |
||
|
Өте төмен елді көрсетеді |
1 |
||
|
Қазақстанның деңгейін анықтайды |
1 |
||
|
Қоршаған ортаның бұзылған аумақтарын қалпына келтіру жөнінде жобаларды ұсыну (жергілікті / аймақтық компоненттің негізінде) |
3 |
Жойылу себебін анықтайды |
1 |
|
Қалпына келтіру бойынша 3 шара ұсынады |
3 |
||
|
Барлығы |
|
|
15 |
|
11 класс |
Бөлім бойынша жиынтық бағалау №4 ІІ нұсқа |
|
Күні: |
Оқушының аты – жөні: |
|
Бөлім |
«Табиғатты пайдалану және геоэкология» |
|
Тақырыбы |
Гидросфера |
|
Оқу мақсаты |
11.3.2.1 – қоршаған ортаның антропогендік өзгерістерін жіктеу 11.3.2.3 – дүниежүзі елдерін қоршаған ортаның сапасы бойынша жіктеу; 11.3.2.5 – қоршаған ортаның бұзылған аумақтарын қалпына келтіру жөнінде жобаларды ұсыну (жергілікті / аймақтық компоненттің негізінде) |
|
Бағалау критерийі |
Қоршаған ортаның антропогендік өзгерістерін жіктейді; Дүниежүзі елдерін қоршаған ортаның сапасы бойынша жіктейді; Қоршаған ортаның бұзылған аумақтарын қалпына келтіру жөнінде жобаларды ұсыну (жергілікті / аймақтық компоненттің негізінде) |
|
Ойлау дағдысы |
Қолдану, жоғары деңгей дағдылары |
|
Уақыты |
|
А) Адамның қоршаған ортаға тікелей және жанама әсеріне мысалдар келтіріңіздер
|
Адамның қоршаған тікелей әсері |
Адамның қоршаған ортаға жанама |
|
|
|
[2]
В) Адамның табиғатқа әсерінің жойқын түріне мысал келтіріңіз ____________________________________________________________________________________________ [1]
2. Тапсырма. Дүниежүзі елдерін қоршаған ортаның сапасы бойынша жіктеңіз
А) Экологиялық тиімділік индексі дегеніміз _______________________________________________________ ____________________________________________________________________________________________ [1]
В) Зерттеу жүргізетін орталық __________________________________________________________________[1]

С) 2018 жылғы экологиялық тиімділік индексі бойынша елдерді жіктеңіз
|
Өте жоғары |
Жоғары |
Орташа |
Төмен |
Өте төмен |
|
|
|
|
|
|
[5]
Д) Қазақстан қай деңгейде _____________________________________________________________________ [1]
3. Тапсырма. Қоршаған орта аумақтарының қалпына келтіру бойынша жоба ұсыныңыз

А) Суреттегі құбылыстың туындау себептері ________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________ [1]
В) Сақтану бойынша 3
шараны ұсыныңыз _______________________________________________________
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
[3]
|
Бағалау критерийі |
Тапсырма |
Дескриптор |
Балл |
|
Қоршаған ортаның антропогендік өзгерістерін жіктейді; |
1 |
Адамның қоршаған ортаға тікелей әсеріне мысал келтіреді |
1 |
|
Адамның қоршаған ортаға жанама әсеріне мысал келтіреді |
1 |
||
|
Адамның табиғатқа жойқын әсеріне мысал келтіреді |
1 |
||
|
Дүниежүзі елдерін қоршаған ортаның сапасы бойынша жіктейді; |
2 |
ЕРІдің негізгі қызметін атайды |
1 |
|
Зерттеу орталығын атайды |
1 |
||
|
Өте жоғары елді көрсетеді |
1 |
||
|
Жоғары елді көрсетеді |
1 |
||
|
Орташа елді көрсетеді |
1 |
||
|
Төмен елді көрсетеді |
1 |
||
|
Өте төмен елді көрсетеді |
1 |
||
|
Қазақстанның деңгейін анықтайды |
1 |
||
|
Қоршаған ортаның бұзылған аумақтарын қалпына келтіру жөнінде жобаларды ұсыну (жергілікті / аймақтық компоненттің негізінде) |
3 |
Туындау себебін атайды |
1 |
|
Сақтану шарасының 3 жолын ұсынады |
3 |
||
|
Барлығы |
|
|
15 |


шағым қалдыра аласыз













