Материалдар / Табиғатты пайдалану үлгілері мен түрлері. Тұрақты даму 9 сынып ҚМЖ
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Табиғатты пайдалану үлгілері мен түрлері. Тұрақты даму 9 сынып ҚМЖ

Материал туралы қысқаша түсінік
Табиғатты пайдалану үлгілері мен түрлері. Тұрақты даму 9 сынып 472 бұйрық бойынша құрастырылған қысқа мерзімді жоспар Оқу мақсаты 9.5.1.3 табиғатты пайдалану үлгілері мен түрлерін топтастырады 9.5.1.4 тұрақты дамудың белгілері мен бағыттарын сипаттайды
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Наурыз 2024
348
2 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

Сабақтың тақырыбы: Табиғатты пайдалану үлгілері мен түрлері. Тұрақты даму

Бөлім:

5 Экономикалық география 5.1 Табиғи ресурстар

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сыныбы: 9

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Табиғатты пайдалану үлгілері мен түрлері. Тұрақты даму

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

9.5.1.3 табиғатты пайдалану үлгілері мен түрлерін топтастырады

9.5.1.4 тұрақты дамудың белгілері мен бағыттарын сипаттайды

Сабақтың мақсаты:

Табиғатты пайдаланудың өзіндік үлгісін анықтайды;

Табиғатты пайдалану түрлерін топтастырады;

Тұрақты даму белгілері мен бағыттарын сипаттайды.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы






Жаңа сабаққа кіріспе


(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

1. Оқушылармен амандасу, түгендеу.

2.Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

3.Сынып оқушыларын 3-топқа бөлу

«Ой шақыру» әдісі арқылы сұрақтар қоямын:

1. Табиғатты пайдалану терминінің анықтамасын айт?

2. Табиғатты пайдалану үлгілері мен түрлерін қалай түсінесің?

3. Табиғатты пайдаланудың қандай түрлері кездеседі?

4. Табиғатты пайдаланудың қандай жолдары бар? Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырамын.

Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі.

Өзгенің пікірін толықтырады.


Сұрақтарға жауап берген оқушыларды ауызша мадақтап отыру

Жалпы 1 балл

Оқулық, жұмыс дәптері

АКТ

Суреттер

карта

Сабақтың ортасы


Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтіні мен ресурстарды қолдана отырып, географиялық диктант беріледі.

Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады.

Дескриптор: Жалпы - 3 балл

Тұрақты дамудың белгілері туралы сипаттап жазады

Оқулық

ҚР физикалық картасы

Атлас

Дәптер

1- тапсырманы топпен орындатамын, бақылаймын, тапсырма орындалу жолына нұсқау көрсетемін.

1-тапсырма

1. Табиғатты пайдалану» атты мәтін беріледі. Мәтінді оқып танысады. Эссе жазады.

Дескриптор: Жалпы - 3 балл

1. Өз ойын дәптерге жазады.

Оқулық

Дәптер

Атлас

АКТ

ҚР әкімшілік-саяси картасы

2- тапсырманы орындатамын, бақылайды, мысал, үлгі көрсетемін.

2-тапсырма

Ел мысалында анықтау

1 . Өнеркәсіптік мақсатта табиғатты пайдалану

2. Ауыл шаруашылығы үшін табиғатты пайдалану

3. Рекреациялық ресурстарды пайдалану.

Дескриптор: Жалпы - 3 балл

Ел мысалында анықтайды.

9-сынып оқулығы.

Дәптер

ҚР әкімшілік-саяси картасы


Сабақтың соңы

Рефлексия


Сабақты қорытындылау. Оқушылардың рефлексиясы

Үй жұмысы: §50-51 оқу. Тұрақты дамудың белгілері жайында эссе жазу.

Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты рефлексия жасайды.

Дескрипторды назарға ала отырып өзара топтық бағалау жүргізіп, бағалау парақшасын толтырады

Бағалау парақшасы














Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!