Сабақтың
басы
2
мин
2
мин
1
мин
2
мин
|
(Ұ) Ұйымдастыру
кезеңі
Оқушылармен амандасып,
оқушылардың көңілін сабаққа аудару. Сыныпты түгелдеу, сыныптағы
оқушылардың зейінін сабаққа
аудару
Апта дәйек
сөзі
«Ынтымақ, бірлік,
келісім – ең асыл байлық ел
үшін»
Оқушылар апта
дәйексөзі бойынша мысалдар
келтіреді
Тренинг
«Комплимент» әдісі
Оқушылар бір – біріне
комплимент айтып жақсы атмосфералық көңіл күй
орнатады
Үй
жұмысы
«Сөзжұмбақ»
әдісі
Оқушылар
"Қазақстанның экологиялық проблемалары" тақырыбы бойынша
сөзжұмбақтарға жауап береді

|
Мұғаліммен
амандасып, кезекші оқушы сыныптағы оқушылардың санын
баяндайды
Оқушылар
Дәйексөздің
мағынасын ашып мысалдар
келтіреді.
Оқушылар бір –
біріне жылы сөздер айтып жақсы атмосфералық көңіл күй
орнатады.
Оқушылар "Қазақстанның
экологиялық проблемалары" тақырыбы бойынша сұрақтарға жауап
береді
|
(ҚБ) мұғалім
1-10 балл аралығында
бағалайды
Дескриптор:
Жалпы – 2
балл:
1.Қазақстанынң экологиялық
проблемаларын анықтайды;
|
https://learningapps.org/watch?v=pw2q1fzgj25

|
Сабақтың
ортасы
3
мин
3
мин
10
мин
10
мин
10
мин
|
Жаңа
сабақ
«Видеофрагмент»
әдісі

Мағынаны
тану
«Ой қозғау»
әдісі
Бейнеролик: Қоқысты қайта
өңдеу
-
Тапсырма
(ЖТ) Жеке
тапсырма ЕББҚ
«Ашық сұрақ, (ой дамыту)»
әдісі
(функционалдық сауаттылық
тапсырмасы)
Оқушылар ашық
сұрақтар арқылы сұрақтарға жауап
береді
-
Сенің ойыңша,
адамдар неге табиғатты қорғауға
міндетті?
-
Егер сен өз
мектебіңде "Табиғатты қорғау" жобасын бастасаң, қандай іс-шаралар
ұйымдастырар едің?
-
Қоршаған ортаға зиян
келтіретін әрекеттердің алдын алу үшін сен өз ортаңда не істей
аласың?
-
Тапсырма (ФС)
тапсырмасы
(ЖТ) Жеке
тапсырма ЕББҚ
«Себеп - салдар»
әдісі
(функционалдық сауаттылық
тапсырмасы)
Оқушылар себеп –
салдар әдісі арқылы
сәйкестендіреді
Себеп
|
Салдары
|
Ормандарды кесу
|
Адамдарда тыныс жолы аурулары
көбейеді
|
Өзен-көлдерге қоқыс
тастау
|
Ауа
тазарады, көлеңке пайда болады
|
Қоқысты сұрыптамай
тастау
|
Табиғи ресурстар тез
таусылады
|
Ауаны ластайтын зауыттардың
жұмысы
|
Табиғатқа ұзақ уақыт бойы
ыдырамайтын қоқыс қалады
|
Ағаш
егу
|
Орман өрті болуы
мүмкін
|
Электр қуатын
үнемдемеу
|
Сирек кездесетін жануарлар мен
өсімдіктер қорғалады
|
Пластик пакеттерді жиі
қолдану
|
Кейбір түрлер жойылып
кетеді
|
Табиғат аясында отты абайсыз
жағу
|
Қайта өңдеуге жарамды заттар
ысырап болады
|
Жануарларды заңсыз
аулау
|
Су
жануарлары жойылады
|
Қорықтар мен ұлттық парктер
ашу
|
Жануарлар мекенінен айырылады
|
-
Тапсырма (ФС)
тапсырмасы
(ЖТ) Жеке
тапсырма ЕББҚ
«Жоба»
әдісі
Оқушылар
суретпен жұмыс арқылы жұмыс
жасайды

|
Оқушылар
видеофрагмент әдісі арқылы сабақтың тақырыбын анықтап сабаққа
мақсат қояды
Оқушылар қайта өңдеу
технологияларын талдап
сипаттайды
Оқушылар ашық
сұрақтарға жауап береді. Өз аргументтерін дәлелдеп мысалдар
келтіреді
Оқушылар себеп –
салдар әдісі арқылы ақпараттарды
сәйкестендіреді
Оқушылар жоба әдісі
арқылы суреттегі ақпараттарды талдап
сипаттайды
|
«Жарайсың» деген
мадақтау сөзімен
ынталандыру.
Дескриптор:
Жалпы 3 –
балл:
1.Ойларын ашық
дәлелдермен жеткізеді;
2.Табиғатты қорғау
бойынша іс шараларды ұйымдастыру шараларын
ұсынады;
3.Қоршаған ортаны
ластаудың алдын алу шараларын
атайды;
Дескриптор:
Жалпы 3 –
балл:
1.Себептер мен
салдарын сәйкестендіреді;
Дескриптор:
Жалпы 2 –
балл:
1.Сурет бойынша жоба
ұсынады;
|
https://youtu.be/T5GnPu_0gYE?si=LaffkL7jbBJjXfj8
https://learningapps.org/watch?v=pxzbeuact25

|
Сабақтың
соңы
5
мин
|
Кері
байланыс
«ҚҚҚ»
әдісі
Оқушылар ҚҚҚ әдісі
арқылы кері байланыс
орнатады
Қызық
Құнды
Қиын
Үйге
тапсырма
Тақырыпты
оқу
|
Оқушы жаңа тақырыпты
қорытындылап бүгінгі сабаққа кері байланыс
орнатады
|
Мұғалім оқушылардың
тапсырмаларды орындауына
байланысты
1 – 10 балл
аралығында бағалайды
|
|