Табиғатты зерттейміз 4-сынып

Тақырып бойынша 14 материал табылды

Табиғатты зерттейміз 4-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
"Өне алды – қызыл тіл" тақырыбы қазақ әдебиетінде шешендік өнердің, сөз құдіретінің маңызын айқындайды. Бұл ұғым қазақ халқының ауыз әдебиетіндегі шешендік сөздерге, ақын-жыраулардың шығармашылығына, билердің тапқыр ойларына негізделген.
Материалдың қысқаша нұсқасы


Қысқа мерзімді жоспар

     

Әдебиеттік оқу


Мектеп

Жайылма бастауыш мектебі коммуналдық мемлекеттік мекемесі

Бөлім

Табиғат құбылыстары

Педагогтің аты-жөні

Қарабек Гүлдана Бердібекқызы

Күні:

30.01.2025ж

Сынып:4

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Табиғатты зерттейміз

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

4.2.1.2* шығарманы іштей көз жүгіртіп, шолып, түртіп алып, сұрақтар қоя отырып, қажетті ақпаратты тауып, белгі қойып оқу, талдау жасап оқу, сын тұрғысынан бағалап оқу

4.2.1.1 шығарманы дауыстап түсініп, рөлге бөліп, мәнерлеп оқу, теріп оқу, шапшаң оқу

Сабақтың мақсаты

Шығарманы іштей көз жүгіртіп, шолып, түртіп алып, сұрақтар қоя отырып, қажетті ақпаратты тауып, белгі қойып оқу, талдау жасап оқу, сын тұрғысынан бағалап оқиды

Шығарманы дауыстап түсініп, рөлге бөліп, мәнерлеп оқу, теріп оқу, шапшаң оқиды

Құндылықты дарыту

Біртұтас тәрбие» тәрбие бағдарламасындағы құндылықтарды оқу процесіне ұйымдастыру кезіңінен бастап, сабақтың әрбір кезеңінде жүргіземін.Құндылық заң және тәртіп өз құқықтары мен міндеттерін білу, әдеп нормаларын ұстану, сыныптағы және мектептегі мінез-құлық ережелерін сақтау;


Сабақтың барысы

Сабақтың кезең

уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

10 мин

Ынтымақтастық атмосферасы

Бәріміз бір топпыз.

Жалқаулыққа жоқпыз!

Аянбай еңбек етеміз,

Мақсатымызға жетеміз!

Үй тапсырмасын сұрау.

Өлеңді және мәтінді түсініп оқы.

Аспан денелері туралы ертегі құра. Мысалы: Ай мен Күн ...

Өткен сабақты пысықтау. Серпілген сауал әдісі.

1. Вигвам дегеніміз не?

2. "ЭКСПО-2017" көрмесіндегі алып шардың диаметрі қандай?

3. Мәтіндегі баспаналардың жайлылығы туралы не айтуға болады?

4. Мәтіндегі баспаналардың қайсысы сендер үшін қызық болды?

5. Баспананың маңызы туралы қандай қорытынды жасадың?

Біртұтас тәрбие» тәрбие бағдарламасындағы құндылықтарды оқу процесіне ұйымдастыру кезіңінен бастап, сабақтың әрбір кезеңінде жүргіземін.Құндылық заң және тәртіп өз құқықтары мен міндеттерін білу, әдеп нормаларын ұстану, сыныптағы және мектептегі мінез-құлық ережелерін сақтау;


Сұрақтарға жауап береді


















ҚБ.Бағалау

«Ми заряды»

Дескриптор: Сұрақтарға жауап береді 2 балл

Акт тақта, слайд, үлестірмелі парақтар.


Сабақтың ортасы

10 мин



ФС 1-тапсырма Топтық жұмыс

ОДД:білу,түсіну,қолдану

«Дәлелде» әдісі

Қай құстарды білесің?

Қарлығаш, торғай, қарға, тауыс, бөдене, аққұтан, бүркіт, үйрек, тауық, сауысқан, бірқазан, аққу.

Қай құстарды білетінін айтады

Дескриптор:

Қай құстарды білетінін айтады.1балл




суреттер

10 мин









ҚБ 2-тапсырма Жұптық жұмыс.

ОДД:білу,түсіну,қолдану

«Түртіп алу» әдісімен оқиды.

Нұсқау Түсініп оқы. Құмдағы құпия мәтінін оқиды.

Құстардың ұя салуын табиғат құбылысымен қалай байланыстырар едің?

Құстардың ұя салуы табиғат құбылысымен өте тығыз байланысты. Себебі, табиғаттың тосыннан болатын құбылыстарынан балпандарын қорғау үшін оларға ұя жасайды.

Темір үшін не нәрсе жұмбақ болып қалды?

Темір үшін бозторғайдың өзі де, ұясы да жоқ болып кеткені жұмбақ болып қалды.

Қандай құстардың даусын естіп тұрсың?

"Қыс ұясы" мәтінін тыңда.

Мен қарлығаштың ұясы туралы айта аламын. Қарлығаш ұясын үйге салады. Ол ұясын балшық пен шөптен жасайды. Ішіне қауырсын, мамық төсейді.

ЕББҚ ететін(ойлау деңгейі төмен ) балаға тапсырма Мәтінді оқиды


Мәтінді "Түртіп алу" әдісімен оқиды Құстардың ұя салуын табиғат құбылысымен қалай байланыстыратыны туралы әңгімелейді.

Темір үшін не нәрсе жұмбақ болып қалғанын сипаттайды.


Бағалау критерийі Шығарманы дауыстап түсініп, рөлге бөліп, мәнерлеп оқу, теріп оқу, шапшаң оқиды Дескриптор:

Мәтінді "Түртіп алу" әдісімен оқиды.1балл

Құстардың ұя салуын табиғат құбылысымен қалай байланыстыратыны туралы әңгімелейді.1 балл

Темір үшін не нәрсе жұмбақ болып қалғанын сипаттайды. 1 балл


оқулық
















10 мин

ҚБ 3-тапсырма Топтық жұмыс.

ОДД:білу,түсіну,қолдану

«Су-ли-фа» ойыны

1 топ Темірдің бозторғайдың жұмыртқасын қозғамақ болғаны дұрыс не дұрыс емес екенін анықтап, іс-әрекетін бағалаңдар.

Темірдің бозторғайдың жұмыртқасын қозғамақ болғаны дұрыс емес.

2 топ . Бозторғайдың ұясымен бірге жоғалуы туралы әңгіме құрастырып, мәтінге жаңа сюжет енгізіңдер.

3 топ Бозторғайдың әрекетінен қандай қорытынды шығардың?

Бозторғайдың әрекетінен-ұяны бұзбау керектігін, құстарға қамқор болу керек екенін білдім.

4 топ Жер қойнауын, өсімдіктерді зерттеу не үшін қажет?

Жер қойнауын, өсімдіктерді зерттеу табиғат үшін қажет.


Темірдің бозторғайдың жұмыртқасын қозғамақ болғаны дұрыс не дұрыс емес екенін анықтап, іс-әрекетін бағалайды.

Бозторғайдың ұясымен бірге жоғалуы туралы әңгіме құрастырып, мәтінге жаңа сюжет енгізеді.

Бозторғайдың әрекетінен шығарған қорытындысымен ой бөліседі.

Дескриптор:

Темірдің бозторғайдың жұмыртқасын қозғамақ болғаны дұрыс не дұрыс емес екенін анықтап, іс-әрекетін бағалайды.1балл

Бозторғайдың ұясымен бірге жоғалуы туралы әңгіме құрастырып, мәтінге жаңа сюжет енгізеді.1балл

Бозторғайдың әрекетінен шығарған қорытындысымен ой бөліседі.1балл

Сұрақтарға жауап береді, өз ойларын айтады.1балл


плакаттар

Сабақтың соңы

5 мин

Рефлексия «Ми заряды»



Үй тапсырмасы .

Мәтінді түсініп оқу.

Энциклопедиялық анықтамадан құстардың ұя салуы туралы ақпарат оқып,, әңгімелеуге дайындал.


Жинаған балдарының санына қарай қолмен тақтадағы нұсқаулық бойынша белгі береді.

ҚБ қойылады.















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
12.03.2025
151
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі