|
Мектеп: «Теміртау қаласы ЖББОМ №17» Күні: Мұғалімнің аты-жөні:Жусупова А.А. Сынып:7 «А» Қатысқандар: Қатыспағандар: |
||||
|
Сабақтыңтақырыбы |
Табиғатты зерттеудің ғылыми әдістері. |
|||
|
Осы сабақта қолжеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
7.1.1.2Табиғатты зерттеудің ғылыми әдістерін ажырату. |
|||
|
Сабақ мақсаты |
Табиғатты зерттеудің ғылыми әдістері жайлы мағлұмат беру |
|||
|
Күтілетін нәтиже |
Барлығы: Табиғатты зерттеудің ғылыми әдістері жайлы мағлұмат алады Көпшілігі: Табиғатты зерттеудің ғылыми әдістерін күнделікті өмірде қолдануға үйренеді Кейбіреуі: Табиғатты зерттеудің кең тараған ғылыми әдістері жайлы түсінік беру. |
|||
|
Бағалаукритерийі |
Әр тапсырманың орындалысының дескрипторлары қарастырылға |
|||
|
Тілдік мақсаттар |
Арнайы пәндік лексика мен терминология: |
|||
|
қазақша |
орысша |
ағылшынша |
||
|
физика |
Физика |
Physics |
||
|
Табиғат |
природа |
The nature |
||
|
Физикалық |
Физическое |
Physical |
||
|
Теория |
Теория |
The theory |
||
|
Гипотиза |
Гипотиза |
Hypothesis |
||
|
Физикалық |
Физическое |
Physical sizes |
||
|
Құрал |
Прибор |
The device |
||
|
Дене |
Тело |
Body |
||
|
Зат |
Вещество |
Substance |
||
|
Материя |
Материя |
Matte |
||
|
Құбылыс |
Явления |
The phenomena |
||
|
Тәжірибе |
Опыт |
Experience |
||
|
Заңдар |
Законы |
Laws |
||
|
|
Диалог үшін қолданылатын тексерістер: Табиғатты зерттеудің ғылыми әдістері:бақылау,эксперимент,теориялық талдау. Болжам – ғылыми деректермен негізделген жорамал. Физикалық теория-фи зикалық құбылыстарды және оларды сипаттайтын заңдарды бір-бірімен өзара байланыстыра отырып түсіндіретін жүйелі білім. |
|
||
|
Құндылықтарға баулу |
Өндіріс пен ауыл шаруашылығын индустрияландыру мақсатында жаңа инновациялық технологияларды пайдалану. |
|||
|
Пəнаралық байланыс |
Агылшын тілі үш тілділік, математика пәні есептеулер жүргізу, география, биология, астрономия |
|||
|
Тақырып бойынша алдыңғы білім |
негізгі түсініктер: 1.Табиғат туралы білім арнайы зерттеу әдістерін қолдану арқылы жинақталады. 2.Табиғатты зерттеудің ғылыми әдістері: бақылау, эксперимент, теориялық зерттеу. 3. Болжам – ғылыми деректермен негізделген жорамал. 4.Кез келген болжамның шынайлылығын тек практикалық тәжірибе, яғни эксперимент тексере алады. 5.Эксперимент – физиканың ең басты зерттеу әдістерінің бірі. |
|||
Сабақтың барысы
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы – 5-минут |
Сәлемдесу,түгендеу, смайлик арқылы көңіл күйін білу
. Үй жұмысын тексеру үшін Оқушының өзіндік ойын ортаға салуға дағдыланады, пікірталасқа белсенді түрде ат салысады, өзгелердің пікірін құрметтей алады.Сұрақ қою арқылы өткен сабақтың тақырыбын қорытындылау
|
Смайликтер Қосымша1 сұрақтар таратпа материалдар |
|
Сабақтың ортасы -35 мин |
Сабақтын тақырыбын ашу үшін сурет көрсету арқылы проблемалық сұрақ тұғызу. Берілген сөздерден шағын эссе жазу Жұппен жұмыс: Найзағай Судың кебуі Күннің шығуы Жұптың пікірлерін тыңдау,барлық айтылған ой-пікірлерді бағалаудың мақсатына сәйкестендіру
Бекіту кезінде деңгейлік тапсырмалар. Дескриптор: (жұппен жұмыс) 1-2 сұрақ-3 ұпай 3-5сұрақ-5 ұпай6-8сұрақ-8 ұпай Жеке жұмыс «жалғасын тап» Болжам--------------- Бақылау------------- Эксперимент------------ Теориялық зерттеу--------- Телескоп----------------- Дескрипторлар-(жеке жұмыс) Практикада қолдану үшін деңгейлік тапсырмалар (жеке жұмыс) А-деңгей: Табиғатты зерттеудің мәні неде? В-деңгей: Табиғатты зерттеуге қандай әдіс-тәсілдер қолдануға болады? С-деңгей: Гипотеза дегенді қалай түсінесің? Топтық жұмыс Сіздің тобыңызда 5 оқушы: . жұмыс төмендегідей жоспармен жүреді: Физикалық теорияның негізгі қызметі,құрамы 4 ілгерлемелі теорияны атаңдар ,түсіндіріңдер. Берілген мәтінді оқып, топпен бірлесе отырып, талқылайды және әр топтың бақылаушысы жасаған жұмыстарға сәйкес бақылау парағын жүргізеді. Дескриптор: сұрақ құны (топтық жұмыс) сұраққа шүғыл жауап береді құны-3 ұпай сұрақты басқа топқа лақтырады құны-2 ұпай сұрақты кері қайтарады-құны-1ұпай Эксперимент барысынның талаптарға сәйкес рет-ретімен толтыру. Деңгейлік тапсырмалар.
. Эксперименттік тапсырмадарды түсіндіру Берілген суретті түсіндіру
Дескриптор (эксперименттік жұмыс) әр деңгейде орналасқан шамалардын физикалық мағынасын ашады--1ұпай кезекті параметрді сипаттай отырып,сұраққа жауап береді ---2 ұпай ғылыми болжамдарды түрлендіру арқылысоңғы нәтижені шығара алады--3 ұпай |
7-сынып Жұппен жұмыс Жеке жұмыс Топпен жұмыс Эксперименттік жұмыс |
|
Сабақтың соңы-5мин Бағалау |
Рефлексияны жүргізу;дескрипторларға сүйене отырып оқушылар өз білімдерін жұптасып белгілі бір критерийарқылы бағалау . |
қорытындылау |
Дескриптор: сұрақ құны (топтық жұмыс)
сұраққа шүғыл жауап береді құны-3 ұпай
сұрақты басқа топқа лақтырады құны-2 ұпай
сұрақты кері қайтарады-құны-1ұпай
Дескриптор: (жеке жұмыс)
1-2 сұрақ-3 ұпай 3-5сұрақ-5 ұпай6-8сұрақ-8 ұпай
Дескриптор (эксперименттік жұмыс)
әр деңгейде орналасқан шамалардын физикалық мағынасын ашады--1ұпай
кезекті параметрді сипаттай отырып,сұраққа жауап береді --------------2 ұпай
ғылыми болжамдарды түрлендіру арқылысоңғы нәтижені шығара алады-------3 ұпай
Дескрипторлар-(жеке жұмыс)
Практикада қолдану үшін деңгейлік тапсырмалар (жеке жұмыс)
А-деңгей:
Табиғатты зерттеудің мәні неде?
В-деңгей:
Табиғатты зерттеуге қандай әдіс-тәсілдер қолдануға болады?
С-деңгей:
Гипотеза дегенді қалай түсінесің?
Бағалау. Бас бармақ әдісі

"Жетістік саты"
МЕН ОСЫ САБАҚТА ҚАЙ ДЕҢГЕЙДЕ БОЛДЫМ?

Бағалау парағы
Оқушының аты – жөні:
|
ой қозғау |
сұрақты ұстап ал |
тест сұрақтары |
пирамида әдісі |
деңгейлік тапсырмалар |
жалпы ұпай |
|
|
|
|
|
|
|
|
рубрикатор |
баға |
|
0-4 |
"2" |
|
5-11 |
"3" |
|
12-17 |
"4" |
|
18-22 |
"5" |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Табиғатты зерттеудің ғылыми әдістері.
Табиғатты зерттеудің ғылыми әдістері.
|
Мектеп: «Теміртау қаласы ЖББОМ №17» Күні: Мұғалімнің аты-жөні:Жусупова А.А. Сынып:7 «А» Қатысқандар: Қатыспағандар: |
||||
|
Сабақтыңтақырыбы |
Табиғатты зерттеудің ғылыми әдістері. |
|||
|
Осы сабақта қолжеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
7.1.1.2Табиғатты зерттеудің ғылыми әдістерін ажырату. |
|||
|
Сабақ мақсаты |
Табиғатты зерттеудің ғылыми әдістері жайлы мағлұмат беру |
|||
|
Күтілетін нәтиже |
Барлығы: Табиғатты зерттеудің ғылыми әдістері жайлы мағлұмат алады Көпшілігі: Табиғатты зерттеудің ғылыми әдістерін күнделікті өмірде қолдануға үйренеді Кейбіреуі: Табиғатты зерттеудің кең тараған ғылыми әдістері жайлы түсінік беру. |
|||
|
Бағалаукритерийі |
Әр тапсырманың орындалысының дескрипторлары қарастырылға |
|||
|
Тілдік мақсаттар |
Арнайы пәндік лексика мен терминология: |
|||
|
қазақша |
орысша |
ағылшынша |
||
|
физика |
Физика |
Physics |
||
|
Табиғат |
природа |
The nature |
||
|
Физикалық |
Физическое |
Physical |
||
|
Теория |
Теория |
The theory |
||
|
Гипотиза |
Гипотиза |
Hypothesis |
||
|
Физикалық |
Физическое |
Physical sizes |
||
|
Құрал |
Прибор |
The device |
||
|
Дене |
Тело |
Body |
||
|
Зат |
Вещество |
Substance |
||
|
Материя |
Материя |
Matte |
||
|
Құбылыс |
Явления |
The phenomena |
||
|
Тәжірибе |
Опыт |
Experience |
||
|
Заңдар |
Законы |
Laws |
||
|
|
Диалог үшін қолданылатын тексерістер: Табиғатты зерттеудің ғылыми әдістері:бақылау,эксперимент,теориялық талдау. Болжам – ғылыми деректермен негізделген жорамал. Физикалық теория-фи зикалық құбылыстарды және оларды сипаттайтын заңдарды бір-бірімен өзара байланыстыра отырып түсіндіретін жүйелі білім. |
|
||
|
Құндылықтарға баулу |
Өндіріс пен ауыл шаруашылығын индустрияландыру мақсатында жаңа инновациялық технологияларды пайдалану. |
|||
|
Пəнаралық байланыс |
Агылшын тілі үш тілділік, математика пәні есептеулер жүргізу, география, биология, астрономия |
|||
|
Тақырып бойынша алдыңғы білім |
негізгі түсініктер: 1.Табиғат туралы білім арнайы зерттеу әдістерін қолдану арқылы жинақталады. 2.Табиғатты зерттеудің ғылыми әдістері: бақылау, эксперимент, теориялық зерттеу. 3. Болжам – ғылыми деректермен негізделген жорамал. 4.Кез келген болжамның шынайлылығын тек практикалық тәжірибе, яғни эксперимент тексере алады. 5.Эксперимент – физиканың ең басты зерттеу әдістерінің бірі. |
|||
Сабақтың барысы
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы – 5-минут |
Сәлемдесу,түгендеу, смайлик арқылы көңіл күйін білу
. Үй жұмысын тексеру үшін Оқушының өзіндік ойын ортаға салуға дағдыланады, пікірталасқа белсенді түрде ат салысады, өзгелердің пікірін құрметтей алады.Сұрақ қою арқылы өткен сабақтың тақырыбын қорытындылау
|
Смайликтер Қосымша1 сұрақтар таратпа материалдар |
|
Сабақтың ортасы -35 мин |
Сабақтын тақырыбын ашу үшін сурет көрсету арқылы проблемалық сұрақ тұғызу. Берілген сөздерден шағын эссе жазу Жұппен жұмыс: Найзағай Судың кебуі Күннің шығуы Жұптың пікірлерін тыңдау,барлық айтылған ой-пікірлерді бағалаудың мақсатына сәйкестендіру
Бекіту кезінде деңгейлік тапсырмалар. Дескриптор: (жұппен жұмыс) 1-2 сұрақ-3 ұпай 3-5сұрақ-5 ұпай6-8сұрақ-8 ұпай Жеке жұмыс «жалғасын тап» Болжам--------------- Бақылау------------- Эксперимент------------ Теориялық зерттеу--------- Телескоп----------------- Дескрипторлар-(жеке жұмыс) Практикада қолдану үшін деңгейлік тапсырмалар (жеке жұмыс) А-деңгей: Табиғатты зерттеудің мәні неде? В-деңгей: Табиғатты зерттеуге қандай әдіс-тәсілдер қолдануға болады? С-деңгей: Гипотеза дегенді қалай түсінесің? Топтық жұмыс Сіздің тобыңызда 5 оқушы: . жұмыс төмендегідей жоспармен жүреді: Физикалық теорияның негізгі қызметі,құрамы 4 ілгерлемелі теорияны атаңдар ,түсіндіріңдер. Берілген мәтінді оқып, топпен бірлесе отырып, талқылайды және әр топтың бақылаушысы жасаған жұмыстарға сәйкес бақылау парағын жүргізеді. Дескриптор: сұрақ құны (топтық жұмыс) сұраққа шүғыл жауап береді құны-3 ұпай сұрақты басқа топқа лақтырады құны-2 ұпай сұрақты кері қайтарады-құны-1ұпай Эксперимент барысынның талаптарға сәйкес рет-ретімен толтыру. Деңгейлік тапсырмалар.
. Эксперименттік тапсырмадарды түсіндіру Берілген суретті түсіндіру
Дескриптор (эксперименттік жұмыс) әр деңгейде орналасқан шамалардын физикалық мағынасын ашады--1ұпай кезекті параметрді сипаттай отырып,сұраққа жауап береді ---2 ұпай ғылыми болжамдарды түрлендіру арқылысоңғы нәтижені шығара алады--3 ұпай |
7-сынып Жұппен жұмыс Жеке жұмыс Топпен жұмыс Эксперименттік жұмыс |
|
Сабақтың соңы-5мин Бағалау |
Рефлексияны жүргізу;дескрипторларға сүйене отырып оқушылар өз білімдерін жұптасып белгілі бір критерийарқылы бағалау . |
қорытындылау |
Дескриптор: сұрақ құны (топтық жұмыс)
сұраққа шүғыл жауап береді құны-3 ұпай
сұрақты басқа топқа лақтырады құны-2 ұпай
сұрақты кері қайтарады-құны-1ұпай
Дескриптор: (жеке жұмыс)
1-2 сұрақ-3 ұпай 3-5сұрақ-5 ұпай6-8сұрақ-8 ұпай
Дескриптор (эксперименттік жұмыс)
әр деңгейде орналасқан шамалардын физикалық мағынасын ашады--1ұпай
кезекті параметрді сипаттай отырып,сұраққа жауап береді --------------2 ұпай
ғылыми болжамдарды түрлендіру арқылысоңғы нәтижені шығара алады-------3 ұпай
Дескрипторлар-(жеке жұмыс)
Практикада қолдану үшін деңгейлік тапсырмалар (жеке жұмыс)
А-деңгей:
Табиғатты зерттеудің мәні неде?
В-деңгей:
Табиғатты зерттеуге қандай әдіс-тәсілдер қолдануға болады?
С-деңгей:
Гипотеза дегенді қалай түсінесің?
Бағалау. Бас бармақ әдісі

"Жетістік саты"
МЕН ОСЫ САБАҚТА ҚАЙ ДЕҢГЕЙДЕ БОЛДЫМ?

Бағалау парағы
Оқушының аты – жөні:
|
ой қозғау |
сұрақты ұстап ал |
тест сұрақтары |
пирамида әдісі |
деңгейлік тапсырмалар |
жалпы ұпай |
|
|
|
|
|
|
|
|
рубрикатор |
баға |
|
0-4 |
"2" |
|
5-11 |
"3" |
|
12-17 |
"4" |
|
18-22 |
"5" |
шағым қалдыра аласыз

















