Табиғатты зерттеудің ғылыми әдістері.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Табиғатты зерттеудің ғылыми әдістері.

Материал туралы қысқаша түсінік
Барлығы: Табиғатты зерттеудің ғылыми әдістері жайлы мағлұмат алады Көпшілігі: Табиғатты зерттеудің ғылыми әдістерін күнделікті өмірде қолдануға үйренеді Кейбіреуі: Табиғатты зерттеудің кең тараған ғылыми әдістері жайлы түсінік беру.
Материалдың қысқаша нұсқасы


Мектеп: «Теміртау қаласы ЖББОМ №17»


Күні: Мұғалімнің аты-жөні:Жусупова А.А.


Сынып:7 «А» Қатысқандар: Қатыспағандар:


Сабақтыңтақырыбы

Табиғатты зерттеудің ғылыми әдістері.


Осы сабақта қолжеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

7.1.1.2Табиғатты зерттеудің ғылыми әдістерін ажырату.

Сабақ мақсаты

Табиғатты зерттеудің ғылыми әдістері жайлы мағлұмат беру

Күтілетін нәтиже

Барлығы: Табиғатты зерттеудің ғылыми әдістері жайлы мағлұмат алады

Көпшілігі: Табиғатты зерттеудің ғылыми әдістерін күнделікті өмірде қолдануға үйренеді

Кейбіреуі: Табиғатты зерттеудің кең тараған ғылыми әдістері жайлы түсінік беру.

Бағалаукритерийі

Әр тапсырманың орындалысының дескрипторлары қарастырылға

Тілдік мақсаттар












Арнайы пәндік лексика мен терминология:

қазақша

орысша

ағылшынша

физика

Физика

Physics

Табиғат

природа

The nature

Физикалық
эксперимент

Физическое
эксперимент

Physical
experiment

Теория

Теория

The theory

Гипотиза

Гипотиза

Hypothesis

Физикалық
шамалар

Физическое
величины

Physical sizes

Құрал

Прибор

The device

Дене

Тело

Body

Зат

Вещество

Substance

Материя

Материя

Matte

Құбылыс

Явления

The phenomena

Тәжірибе

Опыт

Experience

Заңдар

Законы

Laws


Диалог үшін қолданылатын тексерістер:

Табиғатты зерттеудің ғылыми әдістері:бақылау,эксперимент,теориялық талдау.

Болжам – ғылыми деректермен негізделген жорамал.

Физикалық теория-фи зикалық құбылыстарды және оларды сипаттайтын заңдарды бір-бірімен өзара байланыстыра отырып түсіндіретін жүйелі білім.


Құндылықтарға баулу

Өндіріс пен ауыл шаруашылығын индустрияландыру мақсатында жаңа инновациялық технологияларды пайдалану.

Пəнаралық байланыс

Агылшын тілі үш тілділік, математика пәні есептеулер жүргізу, география, биология, астрономия

Тақырып бойынша алдыңғы білім

негізгі түсініктер:

1.Табиғат туралы білім арнайы зерттеу әдістерін қолдану арқылы жинақталады.

2.Табиғатты зерттеудің ғылыми әдістері: бақылау, эксперимент, теориялық зерттеу.

3. Болжам – ғылыми деректермен негізделген жорамал.

4.Кез келген болжамның шынайлылығын тек практикалық тәжірибе, яғни эксперимент тексере алады.

5.Эксперимент – физиканың ең басты зерттеу әдістерінің бірі.





Сабақтың барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы –

5-минут


Сәлемдесу,түгендеу, смайлик арқылы көңіл күйін білу

.

Үй жұмысын тексеру үшін

Оқушының өзіндік ойын ортаға салуға дағдыланады, пікірталасқа белсенді түрде ат салысады, өзгелердің пікірін құрметтей алады.Сұрақ қою арқылы өткен сабақтың тақырыбын қорытындылау

  1. Астрономия ғылымының дамуына қандай қажеттілік себеп болды?

  2. Астрономия нені зерттейді?

  3. Астрономияның ұандай салалары бар?

  4. Ертедегі Орталық Азия елдері ғалымдарынан кімдерді білесің? Олардың ғылыми еңбектері туралы қандай хабарың бар?

  5. Аспан денелеріне байланысты халық арасында айтылатын қандай аңыздарды білесіңдер?

Смайликтер



Қосымша1



сұрақтар



таратпа материалдар

Сабақтың ортасы

-35 мин

Сабақтын тақырыбын ашу үшін сурет көрсету арқылы проблемалық сұрақ тұғызу.

Берілген сөздерден шағын эссе жазу

Жұппен жұмыс:

Найзағай

Судың кебуі

Күннің шығуы

Жұптың пікірлерін тыңдау,барлық айтылған ой-пікірлерді бағалаудың мақсатына сәйкестендіру

.

Бекіту кезінде деңгейлік тапсырмалар.


Дескриптор: (жұппен жұмыс)

1-2 сұрақ-3 ұпай 3-5сұрақ-5 ұпай6-8сұрақ-8 ұпай


Жеке жұмыс «жалғасын тап»

Болжам---------------

Бақылау-------------

Эксперимент------------

Теориялық зерттеу---------

Телескоп-----------------


Дескрипторлар-(жеке жұмыс)

Практикада қолдану үшін деңгейлік тапсырмалар (жеке жұмыс)


А-деңгей:

Табиғатты зерттеудің мәні неде?

В-деңгей:

Табиғатты зерттеуге қандай әдіс-тәсілдер қолдануға болады?

С-деңгей:

Гипотеза дегенді қалай түсінесің?


Топтық жұмыс

Сіздің тобыңызда 5 оқушы: . жұмыс төмендегідей жоспармен жүреді: Физикалық теорияның негізгі қызметі,құрамы 4 ілгерлемелі теорияны атаңдар ,түсіндіріңдер.

Берілген мәтінді оқып, топпен бірлесе отырып, талқылайды және әр топтың бақылаушысы жасаған жұмыстарға сәйкес

бақылау парағын жүргізеді.

Дескриптор: сұрақ құны (топтық жұмыс)

сұраққа шүғыл жауап береді құны-3 ұпай

сұрақты басқа топқа лақтырады құны-2 ұпай

сұрақты кері қайтарады-құны-1ұпай


Эксперимент барысынның талаптарға сәйкес рет-ретімен толтыру.

Деңгейлік тапсырмалар.

. Эксперименттік тапсырмадарды түсіндіру

Берілген суретті түсіндіру


Дескриптор (эксперименттік жұмыс)

әр деңгейде орналасқан шамалардын физикалық мағынасын ашады--1ұпай

кезекті параметрді сипаттай отырып,сұраққа жауап береді ---2 ұпай

ғылыми болжамдарды түрлендіру арқылысоңғы нәтижені шығара алады--3 ұпай


Оқулық

7-сынып






Жұппен жұмыс
















Жеке жұмыс




















Топпен жұмыс














Эксперименттік жұмыс

Сабақтың соңы-5мин



Бағалау

Рефлексияны жүргізу;дескрипторларға сүйене отырып оқушылар өз білімдерін жұптасып белгілі бір критерийарқылы бағалау .



қорытындылау



Дескриптор: сұрақ құны (топтық жұмыс)

сұраққа шүғыл жауап береді құны-3 ұпай

сұрақты басқа топқа лақтырады құны-2 ұпай

сұрақты кері қайтарады-құны-1ұпай

Дескриптор: (жеке жұмыс)

1-2 сұрақ-3 ұпай 3-5сұрақ-5 ұпай6-8сұрақ-8 ұпай



Дескриптор (эксперименттік жұмыс)

әр деңгейде орналасқан шамалардын физикалық мағынасын ашады--1ұпай

кезекті параметрді сипаттай отырып,сұраққа жауап береді --------------2 ұпай

ғылыми болжамдарды түрлендіру арқылысоңғы нәтижені шығара алады-------3 ұпай

Дескрипторлар-(жеке жұмыс)

Практикада қолдану үшін деңгейлік тапсырмалар (жеке жұмыс)


А-деңгей:

Табиғатты зерттеудің мәні неде?

В-деңгей:

Табиғатты зерттеуге қандай әдіс-тәсілдер қолдануға болады?

С-деңгей:

Гипотеза дегенді қалай түсінесің?



Бағалау. Бас бармақ әдісі

"Жетістік саты"

МЕН ОСЫ САБАҚТА ҚАЙ ДЕҢГЕЙДЕ БОЛДЫМ?


Бағалау парағы

Оқушының аты – жөні:


ой қозғау

сұрақты ұстап ал

тест сұрақтары

пирамида әдісі

деңгейлік тапсырмалар

жалпы ұпай










рубрикатор

баға

0-4

"2"

5-11

"3"

12-17

"4"

18-22

"5"





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
22.12.2017
813
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі