Білім беру саласы:«Таным»
Бөлімі: «Қоршаған ортамен таныстыру»
Тақырыбы: «Табиғаттысүйеміз!».
Мақсаты:
Балалардың оқу жылында меңгерген білімдерін бекіту; балалардың меңгерген төрт түсіне қосымша екі түсті еңгізу; балаларға аудио дыбыс арқылы табиғат құбылыстарын анықтауды үйретуді жалғастыру; балалардың денсаулығын дене шынықтытыру жаттығулары, көзге арналған жаттығу арқылы нығайту; дидактикалық тапсырмаларды(қарапайым математикалық ұғымдарды) еркін орындауға талпындыру; балаларды табиғатты сүюге оны қорғап қастерлеуге шақыру;
Кейіпкер: «Табиғатты қорғаушы пері»
Көрнекі және үлестірмелі материалдар: бала басына арнайы жазуы бар футболка,мальберт тақталарына бекітілген А3 форматындағы дидактикалық иллюстрация жиынтығы,мақта, ермексаз, қағаздан жасалған жапырақтар.
Билингвалды сыңары: Бір-екі-үш...сәлеметсіздер-здравствуйте...кемпірқосақ-радуга..
Қолданылған инновациялық технологиялар:денсаулық сақтау технологиясы оның ішінде көзге арналған видео нұсқау, аудио дыбыс, видео-сергіту, проектор тақтасы.
|
Қызмет түрлері |
Тәрбиешінің қызметі |
Балалардың жауабы |
|
Мативациялық қозғаушылық |
Бес дана қолшатыр жерде жатады. Аудио дыбыс «Күн күркірейді». Тәрбиеші: -Балалар, тездетіңдер қолшатырдың астына тығылайық. -Не болып кетті балалар, табиғат аясына серуендеп шығып едік. Балаларды отырғызу. Слайдта :«Күн» -Күн күркіреуін қойған сияқты. -Қараңдаршы енді нені байқадыңдар. -Балалар,жаңбырдан соң саңырауқұлақтар шығады. Саңырауқұлақ көп екен, түстеріде алуан түрлі. Біз оларды санай алар мекенбіз? Ал түстерінің қандай екенің айтып бере аламызба? Дидактикалық ойын.
-Балалар сендер жарадыңдар. Балалар жақсы біледі екенсіңдер. Слайдта: «Кемпірқосақ» -Қараңдаршы енді нені байқадындар. -Дұрыс айтасындар, бұл кемпірқосақ. -Ал кемпірқосақтың орысшасы қалай айтылады екен? -Жарайсындар балалар сендер жыл бойы көп нәрсені үйренгендерін көрініп тұр. -Жан-жағымызға қарайық, бізбен бірге үлкен кісілерде табиғат аясында серуендеуге шыққан сияқты, олармен сәлемдесейік. Сәлемдескенде балалар тұрады. |
Күн күркіреп жатыр, жаңбыр жауды. -Себебі қазір көктем мезгілі. -Енді күн шықты. -Саңырауқұлақ көріп тұрмыз Балалар саңырауқұлақты салыстырады, санайды екі тілде,қызыл, сары, көк, жасыл түсін балалар, ал қара мен ақ түсін тәрбиеші өзі айтады. -Бұл кемпірқосаққой. -Кемпірқосақтың орысшасы радуга болады. -Сәлеметсіздер! -Здраствуйте! |
|
Ұйымдастырушылық ізденістік |
-Көктемнің күні қандай тамаша! Аудио дыбыс: «Құстар сайрайды» « Жәндіктердің ызындаған дыбысы» Тәрбиеші: -Мамыр айы көктемнің соңғы әрі ең жылы айы.Жаз мезгілі жақындап келеді,сондықтан болар жәндіктерде оянып, азан-қазан болып жатыр (Залдағы перделер қимылдап тұрады) Тәрбиеші: -Балалар мен бір сиқырды сезіп тұрмын. -Ал сендер байқадыңдарма? Дидактикалық ойын. «Түсіне сәйкес орналастыр» Шарты: Мальберттерде ақ күлтелі гүлдер және шырынының түстері әртүрлі гүлдер тұр.Балалар жәндіктерді түсіне лайық етіп шырынға орналастыру қажет. Тәрбиеші:Таза ауада денемізді шынықтырып, жаттығу жасайық. «Сергіту сәті» (видео нұсқаулық арқылы) -Балалар, біз бүгін үстімізге спорттық үлгідегі киім киіп шықтық. Табиғат аясында бізге ыңғайлы болуы үшін, ал егер осы киімді біз қыста киген болсақ не болар еді? -Дұрыс айтасындар, әр мезгілдің өзіне сай киімі болады. Өсіп тұрған талда осылай ,олар әр мезгілде түрлі кейіпке енеді.Қанеки талдың жыл мезгіліне сай әрекетін сендер біледіме екеңсіндер соны тексерейік. Дидактикалық ойын. «Бұл қай кезде болады» Шарты: 4 мальбертте 4 бос тал, балалар көктем құбылысын ол бүршік немесе жеміс ағашының гүлдеуі, жаз құбылысы ол жасыл жапырақ, күз мезгілінде ол сары жапырақ екендігін, ал қыста ақ қарға жамылып тұратындығын көрсетеді. -Балалар сендер сондай тәртіпті әрі ақылды екенсіңдер. Құстарға тиісуге болмайды. Оларды қорғап, тамақтандырып отыру керек. Құмырсқалардың илеуін бұзуға болмайды. « Көзге арналған гимнастика» |
-Балалар қызығушылығын танытып, дыбыстарды тыңдайды. Үстел үстіндегі қанқызы,қоңыз,көбелекті гүл шырынына орналастырады. Балалар қимылдарды видеоға қарап орындайды. -Жаурап қалатын едік. -Ауырып қалар едік. -жөтеліп қалатын едік. -Балалар гүлдерді, жапырақтарды, мақталарды орналастырады. |
|
Рефлексиялық түзетуші. |
Біздің балабақшаға қайтатын уақыт жақындады, бүгінгі серуенде көрген білгендерінді айтып беріңдерші. Перделер қимылдап, балалардың көңілін аударады. Тәрбиеші: -Балалар байқадыңдарма бір сиқыр болып жатқандай. Кейіпкердің келуі. -Сәлеметсіңдер балалар, мен табиғатты қорғаушы перімін сендерді жасырынып бақылап жүрген менмін. -Қандай тамаша балаларсыңдар, мен сендерге риза болдым мына себет толы сыйлықты сендерге табыс етемін. Сау болыңдар , балалар. |
Біз күннің күркіреуін тамашаладық, саңырауқұлақтарды санадық. Талдарға жапырақ жапсырдық, биледік. -Сәлеметсіз. -Сау болыңыз, рахмет! |
Күтілетін нәтиж.
Игереді:түстерді, үшке дейін санауды, заттарды салыстыруды;
Біледі:жәндіктердің кейбір түрлерін, жыл мезгілдерінде болатын құбылыстарды.
Жасай алады: жапсыру жұмыстарын логикалық ойын қолдана отырып жүргізеді
« Тараз қаласы әкімдігінің білім бөлімінің №19 бала бақшасы»
Мемлекеттік Коммуналдық Қазыналық Кәсіпорны»
Қорытынды ашық оқу қызметі
Тақырыбы: « Табиғат аясында»
ІІ-ші «Құлпынай» тобы
Тәрбиеші: Елжанова З.У
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Табиғаттысүйеміз!».
«Табиғаттысүйеміз!».
Білім беру саласы:«Таным»
Бөлімі: «Қоршаған ортамен таныстыру»
Тақырыбы: «Табиғаттысүйеміз!».
Мақсаты:
Балалардың оқу жылында меңгерген білімдерін бекіту; балалардың меңгерген төрт түсіне қосымша екі түсті еңгізу; балаларға аудио дыбыс арқылы табиғат құбылыстарын анықтауды үйретуді жалғастыру; балалардың денсаулығын дене шынықтытыру жаттығулары, көзге арналған жаттығу арқылы нығайту; дидактикалық тапсырмаларды(қарапайым математикалық ұғымдарды) еркін орындауға талпындыру; балаларды табиғатты сүюге оны қорғап қастерлеуге шақыру;
Кейіпкер: «Табиғатты қорғаушы пері»
Көрнекі және үлестірмелі материалдар: бала басына арнайы жазуы бар футболка,мальберт тақталарына бекітілген А3 форматындағы дидактикалық иллюстрация жиынтығы,мақта, ермексаз, қағаздан жасалған жапырақтар.
Билингвалды сыңары: Бір-екі-үш...сәлеметсіздер-здравствуйте...кемпірқосақ-радуга..
Қолданылған инновациялық технологиялар:денсаулық сақтау технологиясы оның ішінде көзге арналған видео нұсқау, аудио дыбыс, видео-сергіту, проектор тақтасы.
|
Қызмет түрлері |
Тәрбиешінің қызметі |
Балалардың жауабы |
|
Мативациялық қозғаушылық |
Бес дана қолшатыр жерде жатады. Аудио дыбыс «Күн күркірейді». Тәрбиеші: -Балалар, тездетіңдер қолшатырдың астына тығылайық. -Не болып кетті балалар, табиғат аясына серуендеп шығып едік. Балаларды отырғызу. Слайдта :«Күн» -Күн күркіреуін қойған сияқты. -Қараңдаршы енді нені байқадыңдар. -Балалар,жаңбырдан соң саңырауқұлақтар шығады. Саңырауқұлақ көп екен, түстеріде алуан түрлі. Біз оларды санай алар мекенбіз? Ал түстерінің қандай екенің айтып бере аламызба? Дидактикалық ойын.
-Балалар сендер жарадыңдар. Балалар жақсы біледі екенсіңдер. Слайдта: «Кемпірқосақ» -Қараңдаршы енді нені байқадындар. -Дұрыс айтасындар, бұл кемпірқосақ. -Ал кемпірқосақтың орысшасы қалай айтылады екен? -Жарайсындар балалар сендер жыл бойы көп нәрсені үйренгендерін көрініп тұр. -Жан-жағымызға қарайық, бізбен бірге үлкен кісілерде табиғат аясында серуендеуге шыққан сияқты, олармен сәлемдесейік. Сәлемдескенде балалар тұрады. |
Күн күркіреп жатыр, жаңбыр жауды. -Себебі қазір көктем мезгілі. -Енді күн шықты. -Саңырауқұлақ көріп тұрмыз Балалар саңырауқұлақты салыстырады, санайды екі тілде,қызыл, сары, көк, жасыл түсін балалар, ал қара мен ақ түсін тәрбиеші өзі айтады. -Бұл кемпірқосаққой. -Кемпірқосақтың орысшасы радуга болады. -Сәлеметсіздер! -Здраствуйте! |
|
Ұйымдастырушылық ізденістік |
-Көктемнің күні қандай тамаша! Аудио дыбыс: «Құстар сайрайды» « Жәндіктердің ызындаған дыбысы» Тәрбиеші: -Мамыр айы көктемнің соңғы әрі ең жылы айы.Жаз мезгілі жақындап келеді,сондықтан болар жәндіктерде оянып, азан-қазан болып жатыр (Залдағы перделер қимылдап тұрады) Тәрбиеші: -Балалар мен бір сиқырды сезіп тұрмын. -Ал сендер байқадыңдарма? Дидактикалық ойын. «Түсіне сәйкес орналастыр» Шарты: Мальберттерде ақ күлтелі гүлдер және шырынының түстері әртүрлі гүлдер тұр.Балалар жәндіктерді түсіне лайық етіп шырынға орналастыру қажет. Тәрбиеші:Таза ауада денемізді шынықтырып, жаттығу жасайық. «Сергіту сәті» (видео нұсқаулық арқылы) -Балалар, біз бүгін үстімізге спорттық үлгідегі киім киіп шықтық. Табиғат аясында бізге ыңғайлы болуы үшін, ал егер осы киімді біз қыста киген болсақ не болар еді? -Дұрыс айтасындар, әр мезгілдің өзіне сай киімі болады. Өсіп тұрған талда осылай ,олар әр мезгілде түрлі кейіпке енеді.Қанеки талдың жыл мезгіліне сай әрекетін сендер біледіме екеңсіндер соны тексерейік. Дидактикалық ойын. «Бұл қай кезде болады» Шарты: 4 мальбертте 4 бос тал, балалар көктем құбылысын ол бүршік немесе жеміс ағашының гүлдеуі, жаз құбылысы ол жасыл жапырақ, күз мезгілінде ол сары жапырақ екендігін, ал қыста ақ қарға жамылып тұратындығын көрсетеді. -Балалар сендер сондай тәртіпті әрі ақылды екенсіңдер. Құстарға тиісуге болмайды. Оларды қорғап, тамақтандырып отыру керек. Құмырсқалардың илеуін бұзуға болмайды. « Көзге арналған гимнастика» |
-Балалар қызығушылығын танытып, дыбыстарды тыңдайды. Үстел үстіндегі қанқызы,қоңыз,көбелекті гүл шырынына орналастырады. Балалар қимылдарды видеоға қарап орындайды. -Жаурап қалатын едік. -Ауырып қалар едік. -жөтеліп қалатын едік. -Балалар гүлдерді, жапырақтарды, мақталарды орналастырады. |
|
Рефлексиялық түзетуші. |
Біздің балабақшаға қайтатын уақыт жақындады, бүгінгі серуенде көрген білгендерінді айтып беріңдерші. Перделер қимылдап, балалардың көңілін аударады. Тәрбиеші: -Балалар байқадыңдарма бір сиқыр болып жатқандай. Кейіпкердің келуі. -Сәлеметсіңдер балалар, мен табиғатты қорғаушы перімін сендерді жасырынып бақылап жүрген менмін. -Қандай тамаша балаларсыңдар, мен сендерге риза болдым мына себет толы сыйлықты сендерге табыс етемін. Сау болыңдар , балалар. |
Біз күннің күркіреуін тамашаладық, саңырауқұлақтарды санадық. Талдарға жапырақ жапсырдық, биледік. -Сәлеметсіз. -Сау болыңыз, рахмет! |
Күтілетін нәтиж.
Игереді:түстерді, үшке дейін санауды, заттарды салыстыруды;
Біледі:жәндіктердің кейбір түрлерін, жыл мезгілдерінде болатын құбылыстарды.
Жасай алады: жапсыру жұмыстарын логикалық ойын қолдана отырып жүргізеді
« Тараз қаласы әкімдігінің білім бөлімінің №19 бала бақшасы»
Мемлекеттік Коммуналдық Қазыналық Кәсіпорны»
Қорытынды ашық оқу қызметі
Тақырыбы: « Табиғат аясында»
ІІ-ші «Құлпынай» тобы
Тәрбиеші: Елжанова З.У
шағым қалдыра аласыз













