Материалдар / Табиғи және жасанды экожүйелер 5-сынып ҚМЖ
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Табиғи және жасанды экожүйелер 5-сынып ҚМЖ

Материал туралы қысқаша түсінік
Табиғи және жасанды экожүйелер 5-сынып ҚМЖ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Сәуір 2024
70
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
250 тг 188 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабак такырыбы:

Бөлім:

5.4 A Экология және тұрақты даму

Педагогтің аты-жөні:

Күн:

Сыныбы : 5

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Тақырыбы:

Табиғи және жасанды экожүйелер

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

5.6.1.4 – табиғи және жасанды экожүйелерді салыстыру

Сабақтың мақсаты:

  • табиғи және жасанды экожүйелерді сипаттау;

  • табиғи және жасанды экожүйелерді салыстыру;

  • табиғи және жасанды экожүйелерді сақтау;

Бағалау критерийлері

  • табиғи және жасанды экожүйелерді сипаттайды;

  • табиғи және жасанды экожүйелерді салыстырады;

  • табиғи және жасанды экожүйелерді сақтаудың маңызын түсінеді;

Құндылықтарды дарыту

  • оқушыларды академиялық адалдыққа тәрбиелеу ;

  • оқушыларың бойында жауапты азаматтық ұстанымды, ар ұят, адамгершілікті қалыптастыру ;

  • оқушылар арасында ынтымақтастық ортаны қалыптастыру.


Сабақ барысы

Мұғалімнің әрекеті


Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

2 мин

І. Ұйымдастыру кезеңі:

«Комплимент айту» тәсілі бойынша жағымды психологиялық ахуал орнатады

«Жануарлар», «Құстар», «Балықтар» суреті арқылы топқа бірігуге нұсқау береді.

Оқушылар «Комплимент айту» тәсілі арқылы сыныпта жағымды ахуал орнатады .


«Жануарлар», «Құстар», «Балықтар»

суреті арқылы топтарға бірігеді.

Кері байланыс:

Мадақтау арқылы бағаланады.

Атом, молекула суреттері

5мин

ІІ Үй тапсырмасы

«Айнымалы бекет» тәсілі арқылы оқушылардың белсенділіктерін арттыру және тақырып бойынша білімдерін бағалау




«Суретті сөйлет» тәсілі арқылы сұрақтарға жауап бере отырып, жаңа сабақтың тақырыбын , мақсатын анықтайды

Оқушылар «Айнымалы бекет» тәсілі арқылы өткен тақырыптар бойынша білімдерін еске түсіреді.





Оқушылар «Суретті сөйлет» тәсілі сұрақтарға жауап бере отырып, жауаптарын жаңа тақырыппен байланыстарады, сабақтың тақырыбын , мақсатын анықтайды.

Кері байланыс:

Мадақтау арқылы бағаланады.

«Жарайсың!»

«Тамаша жауап»т .б

Экран




Сабақтың ортасы


15 мин

Мұғалім жаңа тақырып бойынша қысқаша ақпарат береді, топтық жұмыс ұйымдастырады.



1-топ «Табиғи экожүй»

2-топ «Жасанды экожүйе» туралы оқулықтағы ақпаратты оқып, суретті талдап, өз ойларымен бөлісуді ұсынады.

Оқушылар .мұғалімнің түсіндіруін мұқият тыңдайды, керекті ақпаратты дәптерге жазып алады.

Қосымша интернет ресурстарын пайдалану керек


1-топ «Табиғи экожүй»

2-топ «Жасанды экожүйе»

туралы оқулықтағы ақпаратты оқып, талдап, өз ойларымен бөліседі, таныстырылым жасайды

Кері байланыс:

«Бас бармақ» әдісі арқылы беріледі



А4 парағы


суреттер






15

Сабақты бекіту тапсырмалары



Мұғалім жұмыстың қалай орындалуы туралы қысқаша ақпарат береді, жұптық, жеке жұмысты ұйымдастырады






Мұғалім жұмыстың қалай орындалуы туралы қысқаша ақпарат береді, жұптық, жеке жұмысты ұйымдастырады










Мұғалім жұмыстың қалай орындалуы туралы қысқаша ақпарат береді, жұптық, жеке жұмысты ұйымдастырады


1-тапсырма.

Берілген сөздерді табиғи және жасанды экожүйелерге ажыратып жазыңыз: Бақша, орман, қала, теңіз, мұхит, шабындық, парк, аквариум, канал, өзен, тоғай.


Табиғи экожүйе

Жасанды экожүйе









2-тапсырма

«Венн диаграммасы» тәсілі

Табиғи экожүйе мен жасанды экожүйені салыстырыңдар


















3-тапсырма.

Берілген терминдерді анықтамасымен сәйкестендіріңдер.

.

Ұғымдар

Анықтамалар

1.Ыдыратушылар

А.фотосинтезді жүзеге асыратын өсімдіктер (негізінен алғанда жоғары сатыдағы өсімдіктер)

2.Тұтынушылар

В.бұлар бейағзалы қосылыстарға ауыстырып, өлі ағзалы заттарды тұтынады. Оған ұқсас ағзалар, саңырауқұлақтар және кейбір жануарлар жатады

3.Түзушілер

С.негізінен дайын органикалық заттармен қоректенетін жануарлар


1

2

3





Дескриптор:

табиғи экожүйелерді анықтайды; жасанды экожүйелерді анықтайды;

Жалпы балл-2

Әр дұрыс жауап үшін

ҚБ: «Өзін өзі бағалау парағы»


Дескриптор:

табиғи және жасанды экожүйелердің ұқсастықтарын жазады;

табиғи және жасанды экожүйелердің айырмашылықтарын жазады; табиғи және жасанды экожүйелердің ортақ ерекшеліктерін жазады.

Жалпы балл-5

ҚБ: «Өзін өзі бағалау парағы»




Дескриптор :

берілген терминдерді анықтамасымен сәйкестендіріңдер.

Жалпы балл-3

ҚБ: «Өзін өзі бағалау парағы»



















А4 парағы, маркер, тапсырма жазылған парақтар т.б






























Сабақтың соңы

4 мин

Кері байланыс

«Банкомат» тәсілі арқылы кері байланыс жасауды ұсынады

Қатысушылар «Банкомат» арқылы кері байланыс жасайды

Кері байланыс:

«Банкомат» тәсілі арқылы

1мин

Үй тапсырмасы § 46 оку




.



Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!