Материалдар / Табиғи және жасанды материалдардың артықшылықтары мен кемшіліктері неде 6 сынып ашық сабақ
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Табиғи және жасанды материалдардың артықшылықтары мен кемшіліктері неде 6 сынып ашық сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
Табиғи және жасанды материалдардың артықшылықтары мен кемшіліктері неде атты тақырыпқа ашық сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Қаңтар 2023
973
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Бөлім:

6.2А Заттар және материалдар

Педагогтің аты-жөні:

Ергеш Данабике

Күні:

13.12.22

Сыныбы:

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Заттардың пайда болуы мен алынуы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

6.3.3.1 табиғи және жасанды материалдардың артықшылықтары мен кемшіліктері неде

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар үшін:

Табиғи және жасанды материалдардың артықшылықтары мен кемшіліктерін анықтауды үйренеді

Көпшілік оқушылар үшін:

Жасанды материалдарға қарағанда табиғи материалдардың артықшылығы қандай екенін түсінеді

Кейбір оқушылар үшін:

- Табиғи материалдардың және жасанды материалдардың кейбір түрлерін, мысал келтіру арқылы олардың артықшылығы мен кемшілігіне баға береді

Бағалау критерийі

- Табиғи және жасанды материалдарды ажырата біледі.

- Жасанды және табиғи материалдарды жеке – жеке сипаттайды.

- Жасанды және табиғи материалдарды біле отырып, олардың қасиеттеріне баға береді.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту.


(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

1. Оқушылармен амандасу, түгендеу.

2. Оқушыларды топтарға біріктіру.


Оқушылар тақырыпқа байланысты жазылған қима қағаздағы сөздер арқылы 3 топқа бірігеді

1 топ: Табиғи

2 топ: Жасанды

3 топ: Синтетикалық


Мақсаты:

барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

Тиімділігі:

Оқушылар бір-біріне жақындасады, бауырмалдығы оянады.


Сөздер жазылған қима қағаздар

Жаңа сабаққа кіріспе



«Тыңдалым алды тапсырма»

Жаңа тақырыпқа байланысты оушыларға ой қозғау сұрақтарын ұсынамын


1 Табиғи өнім дегеніміз не?

2. Жасанды өнім дегеніміз не?


Қойылған сұраққа байланысты әр оқушы өз ойын ортаға салады.





Оқушылар сұраққа жауап береді.

Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады..


Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

Сабақтың ортасы


Бейнеролтк көрсету




Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға уақыт беру, тапсырма беріледі

https://yotube/XI.LemBgiFA

бейнеролик кореді қорытынды жасайды.


Кітаптағы бүгінгі тақырыппен танысады, оқып шығады.

Дескриптор:

оқушыларды ынталандыру үшін

«Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалау

Бейнеролик оқулық ,дәптер.




Ж.Ж- әр оқушыға жеке биологиялық диктант беріледі






Т.Ж- оқушылар өз ойларын постерге сызып, жазып қорғайды.

Жеке жұмыс:

Мәтінмен жүмыс

Мәтіндегі түсіп қалған сөздерді толтырып оқу.




Топтық жұмыс:

1 топ: Табиғи заттың, өнімнің артықщылығы мен кемшілігі неде

2 топ: Жасанды заттың артықшылығы мен кемшілігі неде

3 топ Өрт сөндірушінің киімі жайлы ақпарат

Дескриптор: оқушыларды «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалау. Жарайсың!

Жақсы!

Талпын!


Оқушыларды Джетон әдічі арқылы бағалау





6-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

Сабақтың соңы

Рефлексия


«АДАМ» өзін-өзі бағалау әдісі.

Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылар,а адамның суретін береді.

Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды.

.

Жеке жұмыс:

Оқушылар берілген адам суретін өз деңгейіне не қарай бояйды

- тақырыпты меңгерсе- толық бояйды

- Ішін ара меңгерсе –суреттің жартысын бояйды

-Нашар меңгерсе- тек аяғын бояйды

Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай ЖҮЛДЕ (медаль) бойынша бағалау

Алтын

Күміс

Қола









Ұй жұмысы «Жасанды материалдар ғасыры» тақырыбына шағын эссе жазып келу



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!