Бөлім:
|
6.2А Заттар және
материалдар
|
Педагогтің
аты-жөні:
|
Ергеш
Данабике
|
Күні:
|
13.12.22
|
Сыныбы:
|
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Заттардың пайда болуы мен
алынуы
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу
мақсаты
|
6.3.3.1 табиғи және жасанды
материалдардың артықшылықтары мен кемшіліктері
неде
|
Сабақтың
мақсаты:
|
Барлық
оқушылар үшін:
Табиғи және жасанды
материалдардың артықшылықтары мен кемшіліктерін анықтауды
үйренеді
Көпшілік
оқушылар үшін:
Жасанды
материалдарға қарағанда табиғи материалдардың артықшылығы қандай
екенін түсінеді
Кейбір
оқушылар үшін:
- Табиғи материалдардың
және жасанды материалдардың кейбір түрлерін, мысал келтіру арқылы
олардың артықшылығы мен кемшілігіне баға
береді
|
Бағалау
критерийі
|
- Табиғи және жасанды материалдарды
ажырата біледі.
- Жасанды және табиғи материалдарды
жеке – жеке сипаттайды.
-
Жасанды және табиғи материалдарды біле отырып, олардың қасиеттеріне
баға береді.
|
Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту.
|
(Ұ). Ұйымдастыру
кезеңі:
1. Оқушылармен
амандасу, түгендеу.
2. Оқушыларды
топтарға біріктіру.
|
Оқушылар тақырыпқа
байланысты жазылған қима қағаздағы сөздер арқылы 3 топқа
бірігеді
1 топ:
Табиғи
2 топ:
Жасанды
3 топ:
Синтетикалық
|
Мақсаты:
барлық
оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі
артады.
Тиімділігі:
Оқушылар
бір-біріне жақындасады, бауырмалдығы
оянады.
|
Сөздер жазылған қима
қағаздар
|
Жаңа сабаққа
кіріспе
|
«Тыңдалым алды
тапсырма»
Жаңа тақырыпқа
байланысты оушыларға ой қозғау сұрақтарын
ұсынамын
1 Табиғи өнім дегеніміз
не?
2. Жасанды өнім дегеніміз
не?
|
Қойылған сұраққа
байланысты әр оқушы өз ойын ортаға
салады.
Оқушылар сұраққа жауап
береді.
|
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде
сыни ойлануды дамыту.
Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы
артады..
|
Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен
қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру.
|
Сабақтың
ортасы
|
Бейнеролтк
көрсету
Оқулықтағы жаңа сабақтың
мәтінін оқуға уақыт беру, тапсырма
беріледі
|
https://yotube/XI.LemBgiFA
бейнеролик кореді
қорытынды жасайды.
Кітаптағы бүгінгі тақырыппен
танысады, оқып шығады.
|
Дескриптор:
оқушыларды ынталандыру
үшін
«Қошеметтеу»
әдісі арқылы
бағалау
|
Бейнеролик оқулық
,дәптер.
|
|
Ж.Ж- әр оқушыға жеке
биологиялық диктант беріледі
Т.Ж- оқушылар өз ойларын
постерге сызып, жазып
қорғайды.
|
Жеке
жұмыс:
Мәтінмен
жүмыс
Мәтіндегі түсіп
қалған сөздерді толтырып оқу.
Топтық
жұмыс:
1 топ: Табиғи
заттың, өнімнің артықщылығы мен кемшілігі
неде
2 топ: Жасанды
заттың артықшылығы мен кемшілігі
неде
3 топ Өрт сөндірушінің киімі
жайлы ақпарат
|
Дескриптор: оқушыларды «Бас
бармақ» әдісі арқылы бағалау.
Жарайсың!
Жақсы!
Талпын!
Оқушыларды Джетон әдічі арқылы
бағалау
|
6-сынып
оқулығы.
Жұмыс
дәптерлері.
|
Сабақтың
соңы
Рефлексия
|
«АДАМ» өзін-өзі бағалау
әдісі.
Мұғалім сабақты қорытындылау
мақсатында оқушылар,а адамның суретін
береді.
Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай
білуге дағдыланады.
Тиімділігі:
Тақырып
бойынша оқушылардың пікірін
анықтайды.
.
|
Жеке
жұмыс:
Оқушылар берілген адам суретін
өз деңгейіне не қарай бояйды
- тақырыпты меңгерсе- толық
бояйды
- Ішін ара меңгерсе –суреттің
жартысын бояйды
-Нашар меңгерсе- тек аяғын
бояйды
|
Мұғалім оқушылардың
сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай ЖҮЛДЕ (медаль) бойынша
бағалау
Алтын
Күміс
Қола
|
|
Ұй
жұмысы «Жасанды материалдар
ғасыры» тақырыбына шағын эссе жазып
келу
|