Табиғи материалдар құпиясы

Тақырып бойынша 19 материал табылды

Табиғи материалдар құпиясы

Материал туралы қысқаша түсінік
Табиғи материалдар құпиясы
Материалдың қысқаша нұсқасы

Білім беру ұйымының атауы



Пәні:

Еңбекке баулу


Бөлім:

Өзім туралы


Педагогтің аты-жөні:



Күні:



Сынып

2 сынып

Қатыспағандар саны

Тақырыбы

1 сабақ Табиғи материалдар құпиясы


Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

        1. материалтүрлерінің атауларынажырату

жәнеолардыңқасиеттеріменқолданылуытуралызерделеу;

2.1.1.2 материал қасиеттерінің сипаттамасын(жұмсақтығы, тығыздығы, беріктігі, түсі, пішіні,көлемі)анықтау.


Сабақтың мақсаты

Табиғи материал қасиеттерінің сипаттамасын(жұмсақтығы, тығыздығы, беріктігі, түсі, пішіні,көлемі)анықтау.


Құндылықтар

Талап: Қоршаған ортаны қорғау.



Сабақтың барысы


Сабақ-тың жоспар-ланған кезең-

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурс

тар


Сабақтың басы

2 минут

Мұғалімоқушыларменсәлемдеседі,оқушылардытүгендейді.

Ұйымдастыру кезеңі.

Ұйымдасқан орта құру. Оқушылардың назарын өзіне аударып, сабаққа белсенді қатысуын қадағалап төмендегі сұрақтарды қою.


  • Сабақта кім жоқ?

  • Сабақты бастауға дайынсыңдар ма?

Көңіл күйлерің қалай?

Сәлемдеседі.Тыңдайды.



Бір-біріне жақсытілектерайтады.


Дескриптор-лар:

  • Оқушыларсұраққа жауапбереалады.Өз ойларындұрыс жеткізебіледі.

  • Құрал-

жабдықтардыбіледі.

Бейнелеуөнері» сабағына қажеттіқұрал-

жабдықтар.


Сабақтың ортасы

2минут


Білу.

2 минут


5минут













5мин








2минут


2минут





Жеке жұмыс (әдісі – көрнекілік, түсіндіру, жұмыс түрі).

Материал деген не? Материал не үшін қажет?

Еңбекке баулу сабағында қандай материалмен жұмыс жасаған ыңғайлы? Осы сұрақтармен сабақты бастауға болады. Көрнекі материалдардан көргенін түсінгенін айта алады. Әр заттың түрі, түсі, фактурасы(материалдың беткі қабатының ерекшелігі) болатынын дайын материалдарды (қағаз) көрсету арқылы түсіндіру. Қағаз – өсімдік талшықтарын белгілі бір тәсілмен өңдеу арқылы жұқа парақ түрінде жасалатын материал екенін, сонымен қатар тез умаждалып қалатынын көрсетуге болды. Қасиетін жоғарылату үшін қағаз массасына (қағаз және қатырма қағаз жасау үшін пайдаланылатын ұнтақталған талшықты материалдар, су, үстемелер, бояғыш, желімдегіш заттар қоспасы) қосымша минералдық заттар қосатыны жайлы ақпарат беру. Фактура деп материалдың беткі қабатының ерекшелігі екенін кітаптың мұқабасын, сыныптағы шкафтардың, мектеп парталарының, үстелдердің және басқа да заттардың беткі қабатын көрсетіп түсіндіру.

Затты сипаттау арқылы оның бетінің тегіс не бұдыр екенін білуге болатынын көрсету. Әртүрлі материалдан жасалған көрнекіліктер көрсету. Оқушыларға заттарды қолдарына ұстатып қатты не жұмсақ екенін, материалдың табиғи қасиеттерін сипаттап айта алатындай мүмкіндік туғызу. Оның қасиеті мен талшықтарына тоқталу. Көрнекілік заттармен материалдарды таныстыру. Түрлі түсті қағаздар


Ағаш материалдары


Тоқыма жіптер

Идея туралы пікір» әдісі Сұраққа жауап алған болсаңыз, бұл ой туралы басқалардың пікірін сұрай отырып, ойлау логикасын дамытыңыз.

Мысалы ... идеясы туралы не ойлайсың?

Оқушылардың жасаған бұйымдарын мадақтау, жасаған ұшақтарын бір-біріне тілек айтып ұшырып көрсету.


Оқушылар өз ойларынортағасалады.


Материалмен жұмыс жасаған кезде техникалық қауіпсіздік ережелерін сақтайды. Оқушылар естіген, көрген материалдарды айтады.

Оқу құрал-жабдықтарын күтіп ұстап, сынып бөлмесінің тазалығын сақтау керектігін біледі.


Оқушыларсуреттерден алғанәсерлеріменбөліседі.


«Орындау» әдісі

Ұшақты жасау үшін, алдымен оқушылар оны орындау кезеңдерін қарастырады.

Қағаздан жасалған ұшақтың ең кең таралған және қарапайым түрінің бірі – классикалық дарт ұшағы.


Оқушылар бүгінгісабақтың мақсаты,тақырыбы бойынша өзойын айту арқылысабаққа қорытынды

жасайды.


Жарайсыңдар!


Дескриптор.

Жаңа тақырыпты меңгереді.

. Қолданылатынбояу түрлерінайта алады,біледі.


Сұраққа жауапбереді







Дескриптор-лар:

  • Оқушылар сұраққа жауапбере алады.

  • Өз ойларындұрыс жеткізебіледі.

Суретшіныңаты-жөні менсурет атауын,музейдің аттарын біледі.





Техникалық қауіпсіздік журналы.

Материалдардың үлгісі салынған плакаттар.

Желім, қайшы, қарындаш. Ағаштан, қағаздан, матадан, темірден жасалған бұйымдар. Материал




«


















Техникалық қауіпсіздік журналы.

Материалдардың үлгісі салынған плакаттар.

Желім, қайшы, қарындаш. Ағаштан, қағаздан, матадан, темірден жасалған бұйымдар. Материал


Сабақтың соңы

2 минут




2мин



IV.Сабақты қорытындылау


Үйге тапсырма :


Кері байланыс береді.

Кері байланыс береді.

Кері байланыс береді.








Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
03.00.2025
85
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі