0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу 690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. 10 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 30 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу5 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
1 - айлық
Стандарт
2990 ₸ / айына
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау 30 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 900 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу 150 файлды тегін жүктеу
Жинақталған ҚМЖ бөлімінде 10 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар) тегін қатысу
1 - айлық
Шебер 7990 ₸ / айына
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау 150 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 900 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу 300 файлды тегін жүктеу
Жинақталған ҚМЖ бөлімінде 50 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар) тегін қатысу
Назар аударыңыз!
Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
Ок
Материалдың қысқаша нұсқасы
Оқу ісінің меңгерушісі:
| Күні:29.09.2017 жСынып: 1 | Қатысқандар саны: 25Қатыспағандар саны: | |
| Сабақтың тақырыбы | Өз үйімді сипаттаймын. Дыбыс. Сөйлем. Сөйлеу. | |
| Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | .1.9.1 сөздегі дыбыс түрлерін (дауысты, дауыссыз, жуан және жіңішке дауыстылар) ажырату және дұрыс дыбыстау 1.1.9.3 сөздің буыннан тұратынын түсіну және сөздегі буын санын анықтау1 | |
| Сабақтың мақсаттары | Барлығы:Жаңа білімді меңгереді.Көбі:Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды.Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады. | |
| Жетістік критерийлері | Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады. | |
| Құндылықтарды дарыту | Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. | |
| Пәнаралық байланыс | Өнер, ана тілі сабағы | |
| АКТ қолдану дағдылары | Аудиожазба , таныстырылым. | |
| Тілдік құзыреттілік | Үй-дом- house | |
| Сабақ барысы | ||
| Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
| Сабақтың басыЫнтымақтастық атмосферасын қалыптастыру5 минут | Аққу болып ұшамызКөлге келiп қонамызКөлдiң бетiн құшамызҚайта самғап ұшамыз.– Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш! | Шаттық шебері |
| Сабақтың ортасы8 минут | №1 суреттердегі бөлмелерді ата.№2Төмендегі суреттердің және әдемі, үлкен,жаңа сөздерінің көмегімен өз бөлмеңді сипатта. | Таныстырылым, оқулықпен жұмыс |
| Сергіту сәті1 минут | Әппақ болып таң атты,Түтiн тiке шығады.Қарлығаштар қанатынСамғап биiк ұшады.Топ-топ, топ басайық,Жалаудан күн жасайық.Жаса, жаса алтын күнЖаса, жаса жарқын күн. (балалар қолдарын соғады) | Сергіту сәтіне арналған жинақ |
| Қызықты тапсырма8 минут | Сурет бойынша тапсырма. Суретті боя. | Түрлі тапсырмалар |
| Аяқталуы 16 минут | Өз үйіңді сипатта.Сурет салыңдар немесе ауызша айтуға болатын шығар. | Оқулық, дәптерлер. |
| Сабақтың соңы2 минут | Рефлексия | Смайликтер |
| Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз? | Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы АКТ Құндылықтармен байланыс (тәрбие) |
| Қолдау көрсету.Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. | Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы) | Өнер, ана тілі сабағыОқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу
1 - айлық
Материал тарифі-96% жеңілдік
00
05
00
ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
1 990 ₸ 49 000₸
1 айға қосылу
Материалға шағымдану
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жариялаған:
Айбабаева Гульнар АйдаралиевнаШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Табиғи материалдарды жинақтау.
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Табиғи материалдарды жинақтау.
Материал туралы қысқаша түсінік
Барлығы:Жаңа білімді меңгереді.
Көбі:Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды.
Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады.
Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.
Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады.
Материалдың қысқаша нұсқасы
Оқу ісінің меңгерушісі:
| Күні:29.09.2017 жСынып: 1 | Қатысқандар саны: 25Қатыспағандар саны: | |
| Сабақтың тақырыбы | Өз үйімді сипаттаймын. Дыбыс. Сөйлем. Сөйлеу. | |
| Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | .1.9.1 сөздегі дыбыс түрлерін (дауысты, дауыссыз, жуан және жіңішке дауыстылар) ажырату және дұрыс дыбыстау 1.1.9.3 сөздің буыннан тұратынын түсіну және сөздегі буын санын анықтау1 | |
| Сабақтың мақсаттары | Барлығы:Жаңа білімді меңгереді.Көбі:Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды.Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады. | |
| Жетістік критерийлері | Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады. | |
| Құндылықтарды дарыту | Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. | |
| Пәнаралық байланыс | Өнер, ана тілі сабағы | |
| АКТ қолдану дағдылары | Аудиожазба , таныстырылым. | |
| Тілдік құзыреттілік | Үй-дом- house | |
| Сабақ барысы | ||
| Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
| Сабақтың басыЫнтымақтастық атмосферасын қалыптастыру5 минут | Аққу болып ұшамызКөлге келiп қонамызКөлдiң бетiн құшамызҚайта самғап ұшамыз.– Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш! | Шаттық шебері |
| Сабақтың ортасы8 минут | №1 суреттердегі бөлмелерді ата.№2Төмендегі суреттердің және әдемі, үлкен,жаңа сөздерінің көмегімен өз бөлмеңді сипатта. | Таныстырылым, оқулықпен жұмыс |
| Сергіту сәті1 минут | Әппақ болып таң атты,Түтiн тiке шығады.Қарлығаштар қанатынСамғап биiк ұшады.Топ-топ, топ басайық,Жалаудан күн жасайық.Жаса, жаса алтын күнЖаса, жаса жарқын күн. (балалар қолдарын соғады) | Сергіту сәтіне арналған жинақ |
| Қызықты тапсырма8 минут | Сурет бойынша тапсырма. Суретті боя. | Түрлі тапсырмалар |
| Аяқталуы 16 минут | Өз үйіңді сипатта.Сурет салыңдар немесе ауызша айтуға болатын шығар. | Оқулық, дәптерлер. |
| Сабақтың соңы2 минут | Рефлексия | Смайликтер |
| Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз? | Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы АКТ Құндылықтармен байланыс (тәрбие) |
| Қолдау көрсету.Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. | Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы) | Өнер, ана тілі сабағыОқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
21.02.2019
434
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
шағым қалдыра аласыз













