Сабақтың кезеңдері /
уақыты
|
Педагогтің
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақ
тың
басы
10
мин
|
Жұмысқа оң психологиялық көңіл күй
қалыптастыру.
Мұғалім: – Балалар, бір-
бірлеріңе қарап, өздеріңе және барлық адамдарға
денсаулық, тыныштық және жақсылық тілеңдер.
|
Бір-біріне қарап, өздеріне және барлық адамдарға
денсаулық, тыныштық және жақсылық тілейді.
|
Тамаша!
Жарайсың!
|
Дүниетану оқулығы
|
Өткенді бекіту.
«Көңілді қалпақ» әдісімен үй тапсырмасын сұрайды.
Әуен қосып, қалпақты бір-біріне кигізеді. Әуен тоқтаған кезде
қалпақ кімде болса сол оқушы өткен сабақа қатысты сұраққа жауап
береді-деген ойын ережесін айтады.
|
Үйге берілген немесе өткен сабақта таныс қан
ақпараттарын ойын арқылы есіне түсіреді.
-Термометр деген не?
-ауа райын қалай болжайды?
-ауа райының әсері
|
Дескриптор
-өткенді
бекітеді;
ҚБ: 1
балл
|
|
Сабақ
тың
ортасы
20-25
мин
|
Тапсырма 1. ЖЖ
Ойлау дағдысы: білу, түсіну
Әдіс: «Ноутбук»
Алдымен айналадағы қауіп-қатерлер туралы
бейнежазба көрсетеді. Одан соң жұптарға ноутбукке жазылған тапсыр
ма береді. Қоршаған табиғи ортаның көптеген құбылыс тары адам
өміріне қауіп төндіруі мүмкін екендігін түсіндіреді. Сызбаға қарап,
қауіпті жағдайлардың туындауын түсіндіруді
тапсырады.
|
Айналадағы адам өміріне
табиғатта болатын қауптерден сақтаун туралы бейнежазба көреді. Одан
соң ноутбуктегі тапсырмаларды орындайды. Сызбаға қарап, қауіпті
жағдай лардың туындау себептерін жұппен ақылдасып, өзар
атүсіндіреді.
ЕБҚ: қауіп түрлерін
атайды.
|
Дескриптор:
-
қауіп-қатер түрлерін
атайды;
-қауіптің туындау себептерін
айтады;
ҚБ: 2
балл
|
Дүниетану
оқулығы
Ноутбуктегі
тапсырма
|
Тапсырма 2 . ТЖ
Ойлау дағдысы: қолдану
Әдіс: «Флипбук»
Оқулықтағы мәліметтерді
оқытады.
Көптеген қауіпті жағдайлар адамның әрекетіне
де
байланысты. Зауыттардың, фабрикалар мен
көліктің
жұмыс істеуі зиянды қалдықтардың бөлінуіне
әкеледі. Олар қоршаған ортаға ауаны, суды, топырақты
ластайтын
қалдықтар ретінде таралады. Осылайша, адамның
өмір
сүру ортасы ластанады.
Осындай қауіп – қатерлердің алдын алу шараларын
жасауды тапсырады. Алдын алу шараларын флипбук жасап, басқа
топтарға таныстыру керектігін айтады.
|
Оқулықтағы мәлімет терді оқып,
топтық тапсырма орындайды.
1 топ: қыс мерзімінде табиғат
аясына шыққан кезде;
2 топ: көктемде табиғат аясына
шыққан кезде;
3 топ:жазда табиғат аясына
шыққан кезде;
4 топ: күзде табиғат аясына
шыққан кезде;
Әр топ әр жыл мезгі лінде
болатын табиғи, техногендік, эколо гиялық апаттардан сақтану туралы
флипбук жасап, басқа топ мүшелеріне
таныстрады.
ЕБҚ: флипбук жасауға
қатысады.
|
Дескриптор:
-
күнделікті өмірде қауіп
тудыратын жағдайларды біледі;
-әр мезгілде болатын қауіп –
қатерлерден сақтану шараларын жасайды;
ҚБ: 4
балл
|
Суреттер мен флипбук жасауға
қажет құралдар
|
«Күн мен жаңбыр»
ойынын ойнатады.
|
Күн мен жаңбыр
ойынын ойнайды.
|
Қолдау
сөздері
|
Сілтеме
слайд
|
Тапсырма 3. ӨЖ
Ойлау дағдысы: жинақтау
Әдіс: «Атаулар туралы үш сұрақ»
Мұғалім үш терминді тақтаға жазып, оқушыларға осы
атауларға қатысты мынандай сұрақтарға жазбаша жауап беруді
тапсырады:
1. Қайда? Бұл терминді қайдан
естігенін;
2. Қалай? Тәжірибе кезінде қалай әрекет ету
керектігін;
3.
Қандай? Бұл жағдайда қандай заттар қажет болатынын жазуды
тапсырады.
|
Әр оқушы мұғалім ұсынған үш
терминге байланысты жазбаш атапсырма
орындайды.
1.Қайда? Бұл терминді қайдан
естігенін;
2.Қалай? Тәжірибе кезінде
қалай әрекет ету керектігін;
3.Қандай? Бұл жағдайда қандай
заттар қажет болатынын жазады.
ЕБҚ: дайын
мәлеметтерді көшіреді.
|
Дескриптор:
-
аталған қауіп қатер кезінде
өзін ұстау шараларын жазады;
-нұсқаулық
жасайды;
ҚБ: 2
балл
|
Дәптер
|
Сабақ
тың
соңы
10
мин
|
Кері
байланыс
«Wordwall»
әдісі
Жаңа сабақтан алған білімдерін
тексеру мақсатында ойын ойнатады.
|
Жаңа сабақтан алған
білімдерін ойын түрінде көрсетеді. Алған білімдерін тексереді.
Жинаған ұпайларын санайды.
|
Дескриптор
-алған білімін
бекітеді;
ҚБ: 1
балл
|
https://wordwall.net/ru/resource/49214423
|
«Принтер» әдісімен сабақтан алған
әсерлерін білдіруді ұсынады
|
Сабақтан алған
әсерлерімен бөліседі.
|
Тамаша!
Жақсы!
Орташа!
|
Слайд
|