"Табиғи қоректік тізбек" 7 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

"Табиғи қоректік тізбек" 7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Экожүйедегі қоректік тізбек туралы түсінік қалыптастыру; сызбасын құруға дағдыландыру
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақтың тақырыбы: Табиғи қоректік тізбек

Сабақтың мақсаты: экожүйедегі қоректік тізбек туралы түсінік қалыптастыру; сызбасын құруға дағдыландыру.

Сабақтың типі: оқытылған материал туралы слайдтар, қоректік тізбектің кестесі.

Сабаққа әдістемелік ұсыныстар.

1.Ұйымдастыру кезеңі.

ІІ.Жаңа білімді белсенді.,саналы меңгеруге дайындық кезеңі.

Экожүйе – биосфераның табиғи бірлестігі, ол құрамбөліктер арасындағы өзара

ұйымдастырылған құрылымға ие.

Үлкен немесе кіші тұзды көлдер бір экожүйе болса, дала- басқа экожүйе. Экожүйе өзінің тұрақтылығын элементтер арасындағы күрделі байланыстар негізінде сақтайды.

Бұл тақырып бойынша біз не білеміз?

Мен .......білемін.

Менің ........білгім келеді.

ІІІ. «Қоршаған орта факторларының тірі жергілікті экожүйе организмдерінің тіршілігі мен таралуына әсері» тақырыбы бойынша білімді өзектендіру.

1.қоршаған орта түсінігіне нені жатқызамыз?

2. Организмнің тіршілік етуіне температура қалай әсер етеді?

3.Өсімдіктер үшін жарықтың маңызы неде?

4. Жануарларға жарық не үшін қажет?

5. Организм тіршілігінде судың рөлі қандай?

ІV.Тақырып бойынша жаңа білімді меңгеру кезеңі.

  1. Организмнің қоректенуі:

-автотрофты, гетеротрофты организмдер;

- автотрофты, гетеротрофты организмдерге мысал келтіру.

2. Қоректік тізбек организмдердің өзара байланысу қатары сияқты, алдыңғы организмді кейінгі организм қорек ретінде пайдаланады.

Shape5 Shape4 Shape3 Shape2 Shape1

микроорганизмдер

Жануарлар, саңырауқұлақтар

өсімдіктер




3.Ұғымдармен жұмыс жасау, оларды анықтау, дәптерге жазу.

4.Жайылымдық тізбек пен детриттік тізбектің айырмашылығы.

5. «Жайылымдық экожүйе» мен «шөл экожүйесі» туралы слайдты көрсету.

6.Тапсырма. Берілген экожүйе суретін пайдалана отырып қоректік тізбектің кестесін құрастыру.

7. Тапсырманы дәптерге орындау.

Үй тапсырмасы. 2-параграфтағы мәліметтерді оқу, сұрақтарға жауап беру.

V.Рефлексия.

-- Мен өзімді жұмыс барысында ........сезіндім

- Менің жұмыс кезіндегі көңіл күйім .................

-Бүгінгі оқытылған мәліметтер менің өміріме ............... ......

- Неге ........

- Мен үшін ....... ......... күрделі болды.

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
22.12.2017
2183
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі