Сабақтың
басы
|
Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушылармаен сәлемдесу, түгендеу. Сыныпта психологиялық ахуал
туғызу.
Жаңа тақырыпқа байланысты «Ой
қозғау» сұрақтары қойылады.
1. Табиғи ресурстар дегеніміз
не?
2. Адамның табиғатқа оң және
теріс әсерлері қандай?
3. Табиғи ресурстар дегеніміз
не? Сарқылатын табиғи ресурстың екі түрін
атайды.
4.
Сарқылатын табиғи ресурстар
қандай екі топқа бөлінеді.
Оқушыларға сабақ тақырыбы мен
оқу мақсатын хабарлаймын
|
Өз пікірлерін айтады
қорғайды
Сұрақтарға жауап
береді
|
Жалпы 1
балл
|
Ашық
сұрақ-жауаптар
|
Сабақтың
ортасы
|
Жаңа тақырыпты меңгеру.
Негізгі ұғымдармен танысып, оқулық мәтінімен жұмыс
жасайды.
Тапсырма
№1. Терминдерді анықтамалармен
сәйкестеңдіріңіз
№
|
Ұғым
|
Сәйкестік
|
Анықтамасы
|
1
|
Табиғат
ресурстары
|
|
А. табиғи ресурстардың таусылмайтын бөлігі
(күн энергиясы, жел, ағын су, теңіздің
толысуы)
|
2
|
Рекреациялық
ресурстар
|
|
В.
күннің және космостың
энергияларының жиынтығы
|
3
|
Энергетикалық
ресурстар
|
|
С.
демалыс пен туризмге қажетті
ресурстар демалу және емделу мақсатында пайдаланатын табиғат
нысандары
|
4
|
Сарқылатын
ресурстар
|
|
D. адам пайдаланатын және
материалдық игіліктерді жасау үшін қолданылатын табиғат
нысандары
|
5
|
Сарқылмайтын
ресурстар
|
|
Е.
табиғи процестердің нәтижесінде орны
толмайтындықтан табиғи ортадан алынған сайын сарқылатын
ресурстар
|
Тапсырма
№2. Берілген семантикалық
картаны толтырыңыз ( + ).
|
Агрокли маттық
ресурстар
|
Биологиялық
ресурстар
|
Дүниежүзілік
мұхит
|
Жер
ресурстар
|
Минералдық
ресурстар
|
Тұщы су
ресурстары
|
Рекреациялық
ресурстар
|
Ніл
өзені
|
|
|
|
|
|
|
|
Амазонка
ормандары
|
|
|
|
|
|
|
|
Шабындықтар
|
|
|
|
|
|
|
|
Париж
қаласы
|
|
|
|
|
|
|
|
Жауын-шашын
|
|
|
|
|
|
|
|
Темір
кені
|
|
|
|
|
|
|
|
Ватикан
|
|
|
|
|
|
|
|
Балықтар
|
|
|
|
|
|
|
|
Егістіктер
|
|
|
|
|
|
|
|
Алтын
|
|
|
|
|
|
|
|
Мұздықтар
|
|
|
|
|
|
|
|
Жел
|
|
|
|
|
|
|
|
Тапсырма
№3. Атластағы тақырыптық
карталарды пайдаланып, агроклиматтық, биологиялық, минералдық
ресурстар түрлерін анықтап, кестені
толтырыңыз.
Агроклиматтық
ресурстар
|
Биологиялық
ресурстар
|
Минералды
ресурстар
|
|
|
|
|
Берілген ресурстар арқылы жаңа
тақырыппен танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне
жазып алады..
Дескриптор
Табиғат ресурстарының
анықтамалары мен атауларын
сәйкестендіреді;
Дескриптор
Табиғат ресурстарының түрлерін
жіктейді;
Семантикалық картаны
толтырады;
Дескриптор
Тақырыптық карталарды
қолданып, табиғат ресурстарының түрлерін
анықтайды.
|
Жалпы 3
балл
Жалпы 3
балл
Жалпы 3
балл
|
Кесте
Оқулық
Дәптер
Суреттер
Семантикалық
карта
Оқулық
Дәптер
Атлас
Кесте
|
Сабақтың
соңы
|
Кері байланыс.
«3.2.1.»
3 факт; 2 көзқарас; 1
тұжырым
Үйге тапсырма: §45 оқу және
кескін картаға дүние жүзінде таралған табиғат ресурстарын шартты
белгімен түсіру.
|
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары
мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс
жасайды.
|
Дескриптор бойынша өзара
бағалау жүргізеді
|
Кері
байланыс
|