Материалдар / Тағам және сусындар Біз қалай тамақтанамыз?

Тағам және сусындар Біз қалай тамақтанамыз?

Материал туралы қысқаша түсінік
ежелгі және қазіргі заманғы адамдардың тамақтану ерекшелігі туралы білу;
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Қаңтар 2019
358
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пәні: Дүниетану Тақырыбы: Тағам және сусындарБіз қалай тамақтанамыз?Мектеп: № 14 М-Г
Күні :

Мұғалімнің есімі: Шуленбаева Г.С.
СЫНЫП: 1 «Ә»сыныпҚатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Оқу мақсаты:
  • Барлық оқушылар:ежелгі және қазіргі заманғы адамдардың тамақтану ерекшелігі туралы білу;


  • Оқушылардың басым бөлігі:тағам және сусын түрлерін ажыратып үйрену.


  • Кейбір оқушылар:бұрынғы мен қазіргі кезеңді елестету тәсілдерімен танысаy.
  • Тірек сөздер:Тағам – еда – food; сусын – напиток-drink.
    Пәнаралық байланысСауат ашу, орыс тілі,ағылшын тілі, көркем еңбек сабағы
    Жетістік критерийлері Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады.
    Ресурстар:Түрлі тағамдардың атауы жазылған үлестірме парақшалар, «Тағам және сусын» тапсырмасы бойынша А4 көлеміндегі қағаздарға жазылған тағам түрлерінің атаулары
    Сабақтың мақсаты:1.1.4.2 тамақтану режимін сақтаудың қажеттілігін түсіндіру
    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекет Ресурстар
    Сабақтың басыЫнтымақтастық атмосферасын қалыптастыру1 минут



    Кіріспе3 минут



























    4 минут



    2 минут



    8 минут







    2 минут





    4 минут







    1 минут
    Қол алысып, қәне, біз,Достасайық бәріміз.Айтарым бар сендерге,Тез тұрыңдар шеңберге.Қандай жақсы бір тұру,Достарменен бір жүру!Қандай жақсы дос болу!Күліп-ойнап шаттану– Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш!Оқушыларды қызықтыру үшін сабақты қалыпсыз нысанда бастаймыз. Кенеттен сабаққа аспазшы кіріп келеді.Барлығы аң-таң. Аспазшы- Балалар сендер менің кім екенімді білесіңдер ме?.......Мен сендерге жұмбақ жасырғалы келдім.Егер жауабтарын тапсаңдар менің сендерге деген тосын сыйым бар.

    1жұмбақ-. Құрғақ жерде сақтайсың, Онсыз тамақ татпайсың. ( тұз-соль-salt)2жұмбақ- Қардай аппақ, Балдай тәтті-ақ ( қант-сахар-sugar)3жұмбақ- Есiгi жоқ, Тесiгi жоқ, Ақ доптың iшiнде, Несiбi көп.    (Жұмыртқа-яицо-egg)

    4жұмбақ- Күрең қызыл түсi бар, Тағамдардың асылы. Қуат берер күшi бар.   ( нан-хлеб-bread) Шиге жайып кептірген, 5жұмбақ- Тіл үйірген дәмі бар Шөлдесең іш қанып ал Ол не? (Шай-чай-теa)Жұмбақтың жауабы үш тілде айтыладыЖұмбақтың жауабын тапқан соң аспазшы тез шығып кетеді.Балалар аспазшы не себепті келді,оның бізге қандай тосын сыйы болды екен?.......Ол бізге бүгінгі сабақтың тамақ жайында болатынын айтқысы келген екен ғой. Бүгінгі біздің сабағымыз тағам туралы «Тамақ және сусын» «Біз қалай тамақтанамыз?»

    Ежелгі және қазіргі заман адамдарының тамақтану ерекшеліктері мен айырмашылықтары туралы сурет бойынша салыстыра әңгімеленеді.Суреттердің көмегімен Тамақ және сусындарды ажыратып көрсетеді. Сусындар-сары түсТағам-қызыл түс ті көтеріп көрсету арқылы ажыратады.

    Әр топқа тапсырмалар беріледі.Тақырыбына қарай суреттер мен сөздерді сәйкестендіреді.Әр топ жұмыстарын қорғап,жұлдысшалар аладыІ топ- Ет тағамдарыІІ топ- Сүт өнімдеріІІІ топ - Нан тағамдарыIVтоп -Сусындар

    Оқушыларға тамақ түрлерінің суреттері бейнеленген парақшалар таратылады. Суреттердегі өзіне ұнайтын және ұнамайтын тағамдарды төмендегі белгілермен көрсетедіҰнайды Ұнамайды







    Сен білесің бе? Сұраққа жауап алуДүниеде не тәтті?.......Бал тәтті ме,нан тәтті ме?....Нанды неге ас атасы деп айтамыз?.......Шөл даланың наны не?......Дастарханға бірінші не қойылады?....

    РефлексияБүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бас бармақ саалынған суреттер арқылы бағалау.




    Шаттық шебері





    Таныстырылым





























    Оқулықпен жұмыс

    Суретпен жұмыс



    Топпен жұмыс





    Сөйлейтін парақша



















    Бас бармақ әдісі












    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ