Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Бөлім:
Педагогтыңаты-жөні:
Қартбай.А.Қ.
Күні:06.04.2023 ж
Сынып: 10
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақтың
тақырыбы:
Қ.Жұмаділов «Тағдыр» романы
Оқу
бағдарламасына сәйкес оқытумақсаттары:
10.3.1.1 -
шығарманы мазмұндас туындылардың үлгілерімен салыстырып, тарихи
және көркемдік құндылығын бағалау.
Сабақтыңмақсаты:
Мәтін
үзінділері бойынша болжам жасайды
Мәтіндегі негізгі ойды
анықтайды
Мәліметтер мен пікірлерді өңдей
біледі
Уақыт
Педагогтың
әрекеті
Оқушының
әрекеті
бағалау
Әдебиет
Сабақтың басы
Оқушылардың таласып қалмауын
қадағалау.
Ұйымдастыру кезеңі. Ж/ЖЖ/Т
«Ойлан, бөліс,талқыла!»
Қ.Жұмаділовтің «Тағдыр»
романына ұқсас қандай
шығармаларды білесіздер?
Сабақ тақырыбы,
мақсаты, бағалау критерийі, күтілетін нәтижелер
талқыланады.
Сабақтың ортасы
.
Әр топқа кезекпен сөзжұмбақтың әр сөзі
жасырылады.
Мағынаны тану
1-тапсырма. Қ.Жұмаділовтің «Тағдыр» романын өзге
шығармамен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығына баға
беріңіз.
Дескриптор:
Ұқсастықтар мен
ерекшеліктерді салыстырады;
Нақты аргументтер
келтіреді;
Тақырыпқа сай өз пікірін
білдіреді.
2-тапсырма
Шығарманың тарихи және көркемдік құндылығы неде?
Ойыңызды дәлелдермен көрсетіңіз. Дәлелдеуде берілген тірек сөздерді
қолданыңыз.
Шығарманың тарихи құндылығын бағалауға
берілген тірек сөздер
Дәлел
№1
Шығыс Түркістандағы қазақ тарихы, тұтас ұлт
тағдыры, тарихи роман, қазақтың көшпенді өмірі, отырықшы өмірге
үйрену, қытайлықтардың қамал-қорған тұрғызулары, тарихи маңызы зор
оқиғалар, шегара бөлінгеннен кейінгі халық
тағдыры.
№1
Шығарманың көркемдік
құндылығын бағалауға негіз болатын
сөздер
Дәлел
(ерекше
сөз оралымдары, ұлтжанды қаһарман, халық, ел атаулары, көнерген
сөздер, т.б.)
Дескриптор:
шығарманың тарихи құндылығын
анықтайды;
шығарманың көркемдік
құндылығын анықтайды;
тірек сөздерді орынды
қолданады;
- шығармалардың көркемдік
құндылығын бағалайды;
- шығарманың құндылығына баға
береді;
өз ойын
дәлелдеуде,нақты аргументтер
келтіреді.
Сабақтың соңы
Керек аксессуарларды
жеткізеді.
Үйге тапсырма
береді.
Рефлексия
Бүгінгі сабақ несімен ұнады?
Оқу мақсатына жеттім деп ойлайсыз ба?
Қай тапсырма сізге көбірек ұнады?
Оқушылар стикерлерге өз есімдерін жазып (немесе
смайликтің суретін салып) тақтада салынған баспалдақтардың біріне
жабыстып, баспалдақтар «Керемет!», «Өзіме сенімдімін!», «Жақсы»,
«Жаман емес», «Маған көмек керек!», «Білмеймін», «Нашар» деп
бағалайды
Үйге тапсырма:
Қ.Жұмаділовтің «Тағдыр» романындағы замана
бейнесіне тоқталып, авторға баға беріңіз.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз