Материалдар / Т.Ахтановтың «Күй аңызы» әңгімесінің тілі

Т.Ахтановтың «Күй аңызы» әңгімесінің тілі

Материал туралы қысқаша түсінік
Шығармадағы көркемдегіш құралдарды ажыратады
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар


Бөлім:

4-бөлім: Қиял мен шыңдық

Педагогтің аты-жөні:


Күні:

05.04.2023

Сыныбы:

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Т.Ахтановтың «Күй аңызы» әңгімесінің тілі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

8.2.3.1 шығармадағы көркемдегіш құралдардың (психологиялық параллелизм, перифраз, сатира, ирония, гротеск, эллипсис) қолданысын талдай отырып, автор стилін анықтау

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар үшін:

шығармадағы көркемдегіш құралдардың (психологиялық параллелизм, перифраз, сатира, ирония, гротеск, эллипсис) қолданысын талдайды, автор стилін анықтайды


Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту

3 мин.

Ұйымдастыру кезеңі:

«Шаттық шеңбері».

Оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру.

Жұмыс жасау ережені еске түсіру.


Оқушылар шаттық шеңберіне тұрып, бір-біріне тілек айту арқылы жақындасып, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады.

Мақсаты: оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру.

Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады.

Жаңа сабаққа кіріспе

12 мин.



«Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады.

Өз ойымен бөліседі.


Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады.

Өз ойымен бөліседі.

Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.

Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.




Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

10 мин.

1-тапсырма:

Қарамен жазылған сөздердің мағынасын түсіндір. Көріктеу

құралдарын талда

Жазылым:

Оқушылар берілген мәтіннен қарамен жазылған сөздердің мағынасын талдап жазады.


Дескриптор: Жалпы – 5 балл.

- көріктеу құралдарын талдап жазады

Оқулық, жұмыс дәптері.


10 мин.

2-тапсырма:

Қосымша ақпарат көздерін пайдаланып, кестеде берілген

сөздердің мағынасын талдап жаз. Бос орынға өзің білетін түйеге қатысты

атауларды толтыруға болады.

Кестеде берілген

сөздердің мағынасын талдап жазады.

Дескриптор: Жалпы - 5 балл.

-кестені толтырады

Оқулық, жұмыс дәптері.


Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

5 мин.


«Ашық микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.








Оқушылар сабақтан түсінгендерін және сабақтың ұнаған тұсынтарын айтады.

Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.


Мұғалім оқушыларды бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ