Бөлім:
|
4-бөлім: Қиял мен
шыңдық
|
Педагогтің
аты-жөні:
|
|
Күні:
|
05.04.2023
|
Сыныбы:
|
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Т.Ахтановтың «Күй аңызы»
әңгімесінің тілі
|
Оқу
бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты
|
8.2.3.1 шығармадағы
көркемдегіш құралдардың (психологиялық параллелизм, перифраз,
сатира, ирония, гротеск, эллипсис) қолданысын талдай отырып, автор
стилін анықтау
|
Сабақтың
мақсаты:
|
Барлық оқушылар
үшін:
шығармадағы көркемдегіш
құралдардың (психологиялық параллелизм, перифраз, сатира, ирония,
гротеск, эллипсис) қолданысын талдайды, автор стилін
анықтайды
|
Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту
3
мин.
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
«Шаттық
шеңбері».
Оқушылардың бір-біріне жақсы
тілек айту арқылы жағымды ахуал
қалыптастыру.
Жұмыс жасау ережені еске
түсіру.
|
Оқушылар шаттық
шеңберіне тұрып, бір-біріне тілек айту арқылы жақындасып, көңіл
күйін көтереді, бауырмалдығын оятады.
|
Мақсаты: оқушылар бойында идея немесе
тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ
барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын
теңестіру.
Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту
арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын
оятады.
|
|
Жаңа сабаққа
кіріспе
12
мин.
|
«Миға
шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен
жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық
талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін
толықтырады.
Өз ойымен
бөліседі.
|
Оқушылар сұрақтарға жауап
беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға
сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. Бір-біріне сұрақтар
қояды. Сыныптастырының пікірін
толықтырады.
Өз ойымен
бөліседі.
Оқушылар сұрақтарға жауап
беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға
сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.
|
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде
сыни ойлануды дамыту.
Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы
артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді
және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік
береді.
|
Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!»
деген мадақтау сөзімен ынталандыру.
|
Сабақтың
ортасы
Мағынаны
ашу.
10
мин.
|
№1-тапсырма:
Қарамен жазылған сөздердің
мағынасын түсіндір. Көріктеу
құралдарын
талда
|
Жазылым:
Оқушылар берілген мәтіннен
қарамен жазылған сөздердің мағынасын талдап
жазады.
|
Дескриптор: Жалпы – 5
балл.
- көріктеу құралдарын талдап
жазады
|
Оқулық, жұмыс
дәптері.
|
10
мин.
|
№ 2-тапсырма:
Қосымша ақпарат көздерін
пайдаланып, кестеде берілген
сөздердің мағынасын талдап
жаз. Бос орынға өзің білетін түйеге
қатысты
атауларды толтыруға
болады.
|
Кестеде
берілген
сөздердің мағынасын талдап
жазады.
|
Дескриптор: Жалпы - 5
балл.
-кестені
толтырады
|
Оқулық,
жұмыс
дәптері.
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
5
мин.
|
«Ашық микрофон»
әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау
мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын
тыңдайды.
|
Оқушылар сабақтан
түсінгендерін және сабақтың ұнаған тұсынтарын
айтады.
Оқушылар бүгінгі сабақтың
мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды
жасайды.
|
Мұғалім оқушыларды
бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым
бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша
оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша
бағаланады.
|
|