Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Т.Айбергенов "Cағыныш "
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Мектеп атауы |
51 гимназия, Ақтөбе қаласы |
Мұғалімнің ТАӘ |
Аманжолова Жаннат Алимжановна |
Сыныбы |
|
Пәні |
Қазақ әдебиеті |
Бөлім атауы |
Адам жанының құпиясы |
Сабақ тақырыбы |
Т. Айбергенов "Сағыныш" |
Оқу мақсаты |
9.1.2.1 әдеби шығармадағы психологизмді анықтау 9.2.4.1 автор стиліне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жазу |
Сөйлеу қызметінің түрлері |
Түсіну және жауап беру Анализ және интерпретация |
Бағалау критерийі |
|
Сабақ мақсаты |
Өлең жолдарын қолдана отырып, шығармадағы психологизмді анықтайды, автор стиліне сүйене отырып (хат, мақала, өлең), берілген тапсырманы деңгейіне сай жеке шығармашылық жұмыстар орындайды |
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Қолдану, жоғары деңгей(талдау, жинақтау, бағалау) |
Тілдік мақсаттар |
Психология – бұл адамға жанын тереңірік тануға, іс – әрекеттің мәніне үңілуге мүмкіндік беретін әдебиеттің маңызды қасиеті Әдебиетегі психологизм – кейіпкердің ішкі жан дүниесін түрлі құралдар арқылы суреттеу; автордың өз кейіпкерлерінің ішкі жан дүниесін оқырманға беруі |
...менің ойымша, ...себебі, ...мысалы, ...сол себепті, ...сондықтан, |
|
Құндылықтарды дарыту |
Отансүйгіштік, мәңгі ғашықтық, жұдырықтай жүрек |
Пәнаралық байланыс |
Ұғым астарына үңілу (қазақ тілі) Қазақстан картасы (география) |
АКТ дағдысын қалыптастыру |
https://youtu.be/iCvmYC--krE (амандасу) https://youtu.be/n3iibAg5zSk (әнге қосу) https://youtu.be/J2AIK8VsVI4 (мәнерлеп оқу) |
Саралау |
Жұмыс нәтижелеріне байланысты қолдау тәсілі Диалог арқылы қолдау тәсілі Жеке қолдау көрсету тәсілі |
Бағалау |
Өзін өзі бғалау, өзара бағалау, мұғалім көмегімен бағалау |
Алдынғы/ бұрынғы білім |
«Құпия зат» әдісі, «Еркін микрофон» әдісі |
Сабақ кезеңдері |
Педагог әрекеті |
Оқушы әрекеті |
Бағалау |
Ресурс |
Басы 10 минут
|
Тақырыпты өзектендіру «Құпия зат» әдісі Әдіс мақсаты: оқушылардың жаңа білім алуға зейінін шоғырландыру Әдіс қадамдары:
|
|
Мұғалім көмегімен бағалау (қолдау көрсету) |
https://youtu.be/iCvmYC--krE (амандасу) |
Мақсатты тұжырымдау «Ашық микрофон» әдісі Әдіс мақсаты: жаңа тақырыпты меңгеруге байланысты пікірлерімен бөліседі, міндеттер алады Әдіс қадамдары:
ЕҚББ сыныптастарымен қарым қатынасқа түсіп, ортақ шешімге келуге пікірлеседі |
|
Өзін өзі бағалау
|
Падлет тақтасымен жұмыс |
|
Ортасы 18 минут |
Жаңаны меңгеру «Шеңберге тұр, ақпарат ал» әдісі Әдіс мақсаты: жаңа білімді меңгеруге топтар құру, ой шақыру, ақпарттармен сусындау Әдіс қадамдары:
«Айналмалы бекеттер» әдісі Әдіс мақсаты: оқушылардың өзге идеяларға сүйеніп, проблеманы немесе мәселені толығымен танысу, талдау Әдіс қадамдары:
ЕҚББ мұғалім тарапынан қолдау (сұрақтар қою, суреттердегі кқріністерді атап беру) |
|
Бағалау критерийі:
Дискрепторы:
Топтар арасында өзара бағалау(топ өкілі)
|
https://youtu.be/n3iibAg5zSk (әнге қосу) |
Жаңаны игеру «Раунд робин» әдісі Әдіс мақсаты:алған білімдерінің бөлшектеп, бүтінге айналдыру, ойларын қорытындылауға, шығармашылық жұмыстар жасауын қалыптастыру Әдіс қадамдары:
ЕҚББ кесте толтыруда сыныптасымен жұпта жұмыс жасайды |
|
Бағалау критерийі:
|