Материалдар / Т.Айбергенов "Cағыныш "

Т.Айбергенов "Cағыныш "

Материал туралы қысқаша түсінік
9- кластарға арналған қысқа мерзімді жоспар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Ақпан 2023
313
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Мектеп атауы

51 гимназия, Ақтөбе қаласы

Мұғалімнің ТАӘ

Аманжолова Жаннат Алимжановна

Сыныбы

9

Пәні

Қазақ әдебиеті

Бөлім атауы

Адам жанының құпиясы

Сабақ тақырыбы

Т. Айбергенов "Сағыныш"

Оқу мақсаты

9.1.2.1 әдеби шығармадағы психологизмді анықтау

9.2.4.1 автор стиліне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жазу

Сөйлеу қызметінің түрлері

Түсіну және жауап беру

Анализ және интерпретация

Бағалау критерийі

  • Әдеби шығармадағы психологизмді тәжірибелік жұмыстар арқылы анықтау

  • Автор стиліне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жазу

Сабақ мақсаты

Өлең жолдарын қолдана отырып, шығармадағы психологизмді анықтайды, автор стиліне сүйене отырып (хат, мақала, өлең), берілген тапсырманы деңгейіне сай жеке шығармашылық жұмыстар орындайды

Ойлау дағдыларының деңгейі

Қолдану, жоғары деңгей(талдау, жинақтау, бағалау)

Тілдік мақсаттар

Психология – бұл адамға жанын тереңірік тануға, іс – әрекеттің мәніне үңілуге мүмкіндік беретін әдебиеттің маңызды қасиеті

Әдебиетегі психологизм – кейіпкердің ішкі жан дүниесін түрлі құралдар арқылы суреттеу; автордың өз кейіпкерлерінің ішкі жан дүниесін оқырманға беруі

...менің ойымша, ...себебі, ...мысалы, ...сол себепті, ...сондықтан,

Құндылықтарды дарыту

Отансүйгіштік, мәңгі ғашықтық, жұдырықтай жүрек

Пәнаралық байланыс

Ұғым астарына үңілу (қазақ тілі)

Қазақстан картасы (география)

АКТ дағдысын қалыптастыру

https://youtu.be/iCvmYC--krE (амандасу)

https://youtu.be/n3iibAg5zSk (әнге қосу)

https://youtu.be/J2AIK8VsVI4 (мәнерлеп оқу)

https://ru.padlet.com/kunsaia_u/cpfn1s0bdum3drt3 (падлет)

Саралау

Жұмыс нәтижелеріне байланысты қолдау тәсілі

Диалог арқылы қолдау тәсілі

Жеке қолдау көрсету тәсілі

Бағалау

Өзін өзі бғалау, өзара бағалау, мұғалім көмегімен бағалау

Алдынғы/ бұрынғы білім

«Құпия зат» әдісі, «Еркін микрофон» әдісі











Сабақ кезеңдері

Педагог әрекеті

Оқушы әрекеті

Бағалау

Ресурс

Басы

10 минут


Тақырыпты өзектендіру

«Құпия зат» әдісі

Әдіс мақсаты: оқушылардың жаңа білім алуға зейінін шоғырландыру

Әдіс қадамдары:

  • оқушылар берілген суреттерге қарап не бейнеленгендігі туралы ой толғайды

  • суреттер мен ұғымдарды байланыстырып жұптастырады

  • сабақ тақырыбы болжайды

  • 5 минут

  • бейнекөрсетілімді тамашалайды

  • көрсетілім мағынасын түсіне тұрып, берілген суреттер мен ұғымдарды байланыстырады

  • сабақтың тақырыбына жақын пікірлерімен бөліседі

Мұғалім көмегімен бағалау (қолдау көрсету)

https://youtu.be/iCvmYC--krE (амандасу)

Мақсатты тұжырымдау

«Ашық микрофон» әдісі

Әдіс мақсаты: жаңа тақырыпты меңгеруге байланысты пікірлерімен бөліседі, міндеттер алады

Әдіс қадамдары:

  • ортақ сұрақ беріледі

  • сабақ тақырыбы анықтауға берілген суреттердің маңызы қандай?

  • өлең жолдарын иыңдаған кезде қандай эмоция байқалды?

  • Жаныңа жақын заттан ажыраған кездегі сезім қалай аталады?

  • Сабақ тақырыбына байланысты мақсат қояды

  • Міндеттер алады

  • 5 минут

ЕҚББ сыныптастарымен қарым қатынасқа түсіп, ортақ шешімге келуге пікірлеседі

  • Ортақ берілген сұрақтарға ойланады

  • оқушылар жеке өз ойларын ортаға салады

  • мақсатты тұжырымдайды

Өзін өзі бағалау

  1. Сілтемемен жұмыс жасау дағдысы қалыптасқан

  2. Сұрақтарға жүйелі, нақты жауап береді

Падлет тақтасымен жұмыс



Ортасы

18 минут

Жаңаны меңгеру

«Шеңберге тұр, ақпарат ал» әдісі

Әдіс мақсаты: жаңа білімді меңгеруге топтар құру, ой шақыру, ақпарттармен сусындау

Әдіс қадамдары:

  • оқушылар үлкен шеңберге тұрады

  • 1,2,3,4,5 сандарын реттілігіне сәйкес айтып шығады

  • 1 сандары 1 – топ

  • 2 сандары 2 – топ

  • 3 сандары 3 - топ

  • 4 сандары 4 – топ

  • 5 сандары 5 – топ бөлып бөлінеді

  • 3 минут

«Айналмалы бекеттер» әдісі

Әдіс мақсаты: оқушылардың өзге идеяларға сүйеніп, проблеманы немесе мәселені толығымен танысу, талдау

Әдіс қадамдары:

  • Қабырғаға ұғым мен суретті постер ілінеді

  • Ондағы суреттер мен өлең мазмұнын байланыстырады

  • Адамның көңіл күйі, сезімге байланыстары ой толғауларымен бөлісіп, жазба қалдырады

  • Ортақ сұраққа жауап іздейді

  • Топтар арасында кезектесу арқылы тапсырма орындалады

  • Топтар өз маркерлерін пайдаланады

  • Автордың жан дүниесі не айтады?

  • Әдебиеттану теориясымен жұмыс (глоссарий)

  • 10 минут



ЕҚББ мұғалім тарапынан қолдау (сұрақтар қою, суреттердегі кқріністерді атап беру)

  • Шеңберге құрып тұрады

  • 1,2,3,4,5 сандарын реттілігімен санамалайды

  • Топқа бөлінеді








  • Топ болып қабырғадағы суреттермен танысады

  • Берілген ұғымға түсініктеме береді

  • Суреттің айналасына көңіл күй, сезімдерін жазып шығады

  • Жазба қалдырады

  • Автордың жан дүниесіне үңіледі

  • Әр топ өз маркерлерін пайдаланады

  • Топтар өз нұсқасын жазып болған соң келесі топ жұмысымен танысады, ақпарттармен толықтырады

  • Бұл жұмысты орындау барысында «Сағыныш» өлеңінің мазмұнын басшылыққа алады

  • Топтар бағалау критерий бойынша бір өкіл бағалайды


Бағалау критерийі:

  • Әдеби шығармадағы психологизмді тәжірибелік жұмыстар арқылы анықтау

Дискрепторы:

  • Берілген тапсырма алгоритмін толық орындайды

  • Психологизм ұғымымен шығарма мазмұнын байланыстырады


  • Автор стиліне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жазу



Топтар арасында өзара бағалау(топ өкілі)

  1. Тапсырма қадамдары толық орындалған

  2. Берілген ақпараттар мазмұнды






















https://youtu.be/n3iibAg5zSk (әнге қосу)

Жаңаны игеру

«Раунд робин» әдісі

Әдіс мақсаты:алған білімдерінің бөлшектеп, бүтінге айналдыру, ойларын қорытындылауға, шығармашылық жұмыстар жасауын қалыптастыру

Әдіс қадамдары:

  • Оқушыларды 4 – 4 тен бөлінеді

  • Парақшалар таратылады

  • Сілтеме арқылы өлеңнің оқылуын жеке тыңдайды

  • Парақшадағы қадамдарды орындайды

  1. ПІКІР (өлең бойынша туындаған өзіндік пікір – менің ойымша...)

  2. ДӘЛЕЛ (пікірін дәлелдейді – себебі...)

  3. МЫСАЛ (мысал келтіреді – мысалы...)

  4. ҚОРЫТЫНДЫ (қорытынды шешім шығарады – сол себепті, сондықтан...)

  • Шығармашылық жұмыс жазуға дайын ақпараттар жинақтайды

  • 10 минут

ЕҚББ кесте толтыруда сыныптасымен жұпта жұмыс жасайды

  • Оқушылар төрт төрттен шағын топтарға бөлінеді

  • Парақшалар таратылады

  • Әр оқушы өзіне берілген тапсырманы орындайды

  • Топ ортақ шешім мен қорытынды жасайды

  • Жеке шығармашылық жұмысқа дайын болады

Бағалау критерийі:

  • 770 ₸ - Сатып алу

    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ