Сабақты бақылау парағы
|
Дата және есептік кезең |
|
|
Сынып |
|
|
Пән |
|
|
Мұғалім |
|
|
Оқыту тілі |
|
|
Кластағы оқушылар саны |
|
|
Сабаққа қатысқандар саны |
|
|
Бақылаушы (лар) |
|
Бақылау парағын толтырыңыз. өз түсініктемелеріңіз мен дәлелдеріңізді белгілегеннен кейін деңгейлер бойынша нәтижелерін қою керек: «жоғары» -3 балл, «орта»-2 балл, «төмен»-1 балл.
|
Мұғалім қызметін бақылау фокусы |
Балдар |
|
Педагогикалық тәсілдерді жүзеге асыру |
|
|
Білім беру ортасы (психологиялық климат, сабақтағы қауіпсіздік) |
|
|
Белсенді оқыту әдістерін қолдану |
|
|
1.Мұғалім жұмыс істеуге ынталандыру үшін оқушылармен сабақ басында диалог құрады |
|
|
2.Мұғалім оқушыларға сұрақ қояды және сабақтың әр кезеңінде жауап алады |
|
|
3.Мұғалім балалардың көпшілігін диалогқа тартады |
|
|
4.Диалогта қойылған сұрақтардың сапасы |
|
|
Сыныпта топтық жұмысты ұйымдастыру |
|
|
1.Оқытудың топтық және жұптық формаларын қолданудың тиімділігі |
|
|
2.Топтарға тапсырмаларды беру және тапсырмаларды тұжырымдау сапасы |
|
|
3.Топтарда жұмысты ұйымдастыру деңгейі |
|
|
4.Оқушылардың топтық жұмысын бағалау сапасы |
|
|
Білім алушылардың жас және жеке ерекшеліктерін есепке алу |
|
|
1.Оқушылармен ауызша қарым-қатынас стилі олардың жасына және ЖДА сәйкес келеді |
|
|
2.Сабақты жүргізу қарқыны оқушылардың жасына және олардың ЖДА сәйкес келеді |
|
|
3.Барлық білім алушыларды тарту дәрежесі |
|
|
Білім алушылардың қажеттіліктерін есепке алу (оқу материалын саралау) |
|
|
Оқыту мақсаттары мен тәрбие аспектісі арасындағы байланысты жүзеге асыру |
|
|
Білім алушының іс-әрекетін бақылау фокусы |
|
|
Білім алушылардың оқу әрекетіне белсенді қатысуы |
|
|
Білім алушылар ұсынылған тапсырмаларды орындай алды ма |
|
|
Оқушылар сабақта болып жатқан оқиғаларға рефлексия жасайды, бағалайды |
|
|
Ресурстарды пайдалану |
|
|
Ресурстарды (АКТ, кеңсе тауарлары, процесті іске асыру үшін оқу жабдықтары және басқа да ресурстар) қамтамасыз ету және оларға қол жеткізу) |
|
|
Мұғалім сабақта ОӘК ұсынған әдістемелік ұсыныстарды қолданады |
|
|
Білім алушылар оқулықта баяндалған мәтіндердің мағынасын түсінеді |
|
|
Білім алушылар оқулықтарда баяндалған тапсырмаларды түсінеді |
|
|
Сабақта кері байланыс |
|
|
Мұғалім білім алушылардың прогресін/жетістіктерін бақылайды және түсіндіреді |
|
|
Білім алушылар оқу процесінде мұғалімнен кері байланыс алады (қандай нысанда, қай кезеңде) |
|
|
Формативті бағалау |
|
|
Сабақтағы қалыптастырушы бағалау тиімді ме? |
|
|
Білім алушыларды қалыптастырушы бағалау кезінде бағалау критерийлерімен таныстырды ма |
|
|
Сыныптағы білім алушылар қалыптастырушы бағалау принциптерін түсіне ме |
|
|
Құндылықтарды жүзеге асыру |
|
|
Оқу үрдісінде "Рухани жаңғыру" жалпыұлттық идеясының құндылықтары (азаматтық теңдік, еңбексүйгіштік, адалдық, ғылым мен білім алуға табыну, төзімділік, адалдық және патриотизм) |
Лист наблюдения урока
|
Дата и период |
|
|
Класс |
|
|
Предмет |
|
|
Учитель |
|
|
Язык обучения |
|
|
Количество обучающихся в классе |
|
|
Количество присутствующих на уроке |
|
|
Наблюдатель (-и) |
|
Заполните лист наблюдения. После фиксирования своих комментариев и аргументов необходимо проставить результаты по уровням: «высокий» -3 балла, «средний»-2 балла, «низкий»-1 балл.
|
Фокус наблюдения деятельности учителя |
Баллы |
|
Реализация педагогических подходов |
|
|
Образовательная среда (психологический климат, безопасность на уроке) |
|
|
Применение методов активного обучения |
|
|
1.Учитель строит диалог с учениками для мотивации их к работе в начале урока |
|
|
2.Учитель задаёт вопросы ученикам и получает ответы на каждом этапе урока |
|
|
3.Учитель вовлекает в диалог большое количество детей |
|
|
4.Качество постановки вопросов в диалоге |
|
|
Организация групповой работы в классе |
|
|
1.Рациональность применения групповых и парных форм обучения |
|
|
2.Качество постановки задач и формулировки заданий группам |
|
|
3.Уровень организации работы в группах |
|
|
4.Качество оценивания групповой работы учеников |
|
|
Учет возрастных и индивидуальных особенностей обучающихся |
|
|
1.Стиль вербального взаимодействия с учениками соответствует их возрасту и ЗБР |
|
|
2.Темп ведения урока соответствует возрасту учеников и их ЗБР |
|
|
3.Степень вовлеченности всех обучающихся |
|
|
Учет потребностей обучающихся (дифференциация учебного материала) |
|
|
Реализация связи между целями обучения с воспитательным аспектом |
|
|
Фокус наблюдения деятельности обучающегося |
|
|
Активное участие обучающихся в учебной деятельности |
|
|
Справляются ли обучающиеся с предложенными заданиями |
|
|
Обучающиеся рефлексируют, оценивают происходящее на уроке |
|
|
Использование ресурсов |
|
|
Обеспечение и доступ к ресурсам (ИКТ, канцелярские товары, учебное оборудование и др) |
|
|
Учитель использует методические рекомендации, предложенные в УМК на уроке |
|
|
Обучающиеся понимают смысл текстов, изложенных в учебнике |
|
|
Обучающиеся понимают задания, изложенные в учебниках |
|
|
Обратная связь на уроке |
|
|
Учитель наблюдает и комментирует прогресс/успехи обучающихся |
|
|
Уч-ся получают обратную связь от учителя в процессе обучения(в какой форме, на каком этапе обуч-я) |
|
|
Формативное оценивание |
|
|
Эффективно ли формативное оценивание на уроке |
|
|
Знакомят ли обучающихся с критериями оценивания при проведении ФО |
|
|
Понимают ли обучающиеся принципы формативного оценивания в классе |
|
|
Реализация ценностей |
|
|
Отображаются ли ценности общенациональной идеи «Рухани жаңғыру» в процессе обучения (гражданское равенство, трудолюбие, честность, культ учености и образования, толерантность, преданность и патриотизм) |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Тәжірибе алмасу
Тәжірибе алмасу
Сабақты бақылау парағы
|
Дата және есептік кезең |
|
|
Сынып |
|
|
Пән |
|
|
Мұғалім |
|
|
Оқыту тілі |
|
|
Кластағы оқушылар саны |
|
|
Сабаққа қатысқандар саны |
|
|
Бақылаушы (лар) |
|
Бақылау парағын толтырыңыз. өз түсініктемелеріңіз мен дәлелдеріңізді белгілегеннен кейін деңгейлер бойынша нәтижелерін қою керек: «жоғары» -3 балл, «орта»-2 балл, «төмен»-1 балл.
|
Мұғалім қызметін бақылау фокусы |
Балдар |
|
Педагогикалық тәсілдерді жүзеге асыру |
|
|
Білім беру ортасы (психологиялық климат, сабақтағы қауіпсіздік) |
|
|
Белсенді оқыту әдістерін қолдану |
|
|
1.Мұғалім жұмыс істеуге ынталандыру үшін оқушылармен сабақ басында диалог құрады |
|
|
2.Мұғалім оқушыларға сұрақ қояды және сабақтың әр кезеңінде жауап алады |
|
|
3.Мұғалім балалардың көпшілігін диалогқа тартады |
|
|
4.Диалогта қойылған сұрақтардың сапасы |
|
|
Сыныпта топтық жұмысты ұйымдастыру |
|
|
1.Оқытудың топтық және жұптық формаларын қолданудың тиімділігі |
|
|
2.Топтарға тапсырмаларды беру және тапсырмаларды тұжырымдау сапасы |
|
|
3.Топтарда жұмысты ұйымдастыру деңгейі |
|
|
4.Оқушылардың топтық жұмысын бағалау сапасы |
|
|
Білім алушылардың жас және жеке ерекшеліктерін есепке алу |
|
|
1.Оқушылармен ауызша қарым-қатынас стилі олардың жасына және ЖДА сәйкес келеді |
|
|
2.Сабақты жүргізу қарқыны оқушылардың жасына және олардың ЖДА сәйкес келеді |
|
|
3.Барлық білім алушыларды тарту дәрежесі |
|
|
Білім алушылардың қажеттіліктерін есепке алу (оқу материалын саралау) |
|
|
Оқыту мақсаттары мен тәрбие аспектісі арасындағы байланысты жүзеге асыру |
|
|
Білім алушының іс-әрекетін бақылау фокусы |
|
|
Білім алушылардың оқу әрекетіне белсенді қатысуы |
|
|
Білім алушылар ұсынылған тапсырмаларды орындай алды ма |
|
|
Оқушылар сабақта болып жатқан оқиғаларға рефлексия жасайды, бағалайды |
|
|
Ресурстарды пайдалану |
|
|
Ресурстарды (АКТ, кеңсе тауарлары, процесті іске асыру үшін оқу жабдықтары және басқа да ресурстар) қамтамасыз ету және оларға қол жеткізу) |
|
|
Мұғалім сабақта ОӘК ұсынған әдістемелік ұсыныстарды қолданады |
|
|
Білім алушылар оқулықта баяндалған мәтіндердің мағынасын түсінеді |
|
|
Білім алушылар оқулықтарда баяндалған тапсырмаларды түсінеді |
|
|
Сабақта кері байланыс |
|
|
Мұғалім білім алушылардың прогресін/жетістіктерін бақылайды және түсіндіреді |
|
|
Білім алушылар оқу процесінде мұғалімнен кері байланыс алады (қандай нысанда, қай кезеңде) |
|
|
Формативті бағалау |
|
|
Сабақтағы қалыптастырушы бағалау тиімді ме? |
|
|
Білім алушыларды қалыптастырушы бағалау кезінде бағалау критерийлерімен таныстырды ма |
|
|
Сыныптағы білім алушылар қалыптастырушы бағалау принциптерін түсіне ме |
|
|
Құндылықтарды жүзеге асыру |
|
|
Оқу үрдісінде "Рухани жаңғыру" жалпыұлттық идеясының құндылықтары (азаматтық теңдік, еңбексүйгіштік, адалдық, ғылым мен білім алуға табыну, төзімділік, адалдық және патриотизм) |
Лист наблюдения урока
|
Дата и период |
|
|
Класс |
|
|
Предмет |
|
|
Учитель |
|
|
Язык обучения |
|
|
Количество обучающихся в классе |
|
|
Количество присутствующих на уроке |
|
|
Наблюдатель (-и) |
|
Заполните лист наблюдения. После фиксирования своих комментариев и аргументов необходимо проставить результаты по уровням: «высокий» -3 балла, «средний»-2 балла, «низкий»-1 балл.
|
Фокус наблюдения деятельности учителя |
Баллы |
|
Реализация педагогических подходов |
|
|
Образовательная среда (психологический климат, безопасность на уроке) |
|
|
Применение методов активного обучения |
|
|
1.Учитель строит диалог с учениками для мотивации их к работе в начале урока |
|
|
2.Учитель задаёт вопросы ученикам и получает ответы на каждом этапе урока |
|
|
3.Учитель вовлекает в диалог большое количество детей |
|
|
4.Качество постановки вопросов в диалоге |
|
|
Организация групповой работы в классе |
|
|
1.Рациональность применения групповых и парных форм обучения |
|
|
2.Качество постановки задач и формулировки заданий группам |
|
|
3.Уровень организации работы в группах |
|
|
4.Качество оценивания групповой работы учеников |
|
|
Учет возрастных и индивидуальных особенностей обучающихся |
|
|
1.Стиль вербального взаимодействия с учениками соответствует их возрасту и ЗБР |
|
|
2.Темп ведения урока соответствует возрасту учеников и их ЗБР |
|
|
3.Степень вовлеченности всех обучающихся |
|
|
Учет потребностей обучающихся (дифференциация учебного материала) |
|
|
Реализация связи между целями обучения с воспитательным аспектом |
|
|
Фокус наблюдения деятельности обучающегося |
|
|
Активное участие обучающихся в учебной деятельности |
|
|
Справляются ли обучающиеся с предложенными заданиями |
|
|
Обучающиеся рефлексируют, оценивают происходящее на уроке |
|
|
Использование ресурсов |
|
|
Обеспечение и доступ к ресурсам (ИКТ, канцелярские товары, учебное оборудование и др) |
|
|
Учитель использует методические рекомендации, предложенные в УМК на уроке |
|
|
Обучающиеся понимают смысл текстов, изложенных в учебнике |
|
|
Обучающиеся понимают задания, изложенные в учебниках |
|
|
Обратная связь на уроке |
|
|
Учитель наблюдает и комментирует прогресс/успехи обучающихся |
|
|
Уч-ся получают обратную связь от учителя в процессе обучения(в какой форме, на каком этапе обуч-я) |
|
|
Формативное оценивание |
|
|
Эффективно ли формативное оценивание на уроке |
|
|
Знакомят ли обучающихся с критериями оценивания при проведении ФО |
|
|
Понимают ли обучающиеся принципы формативного оценивания в классе |
|
|
Реализация ценностей |
|
|
Отображаются ли ценности общенациональной идеи «Рухани жаңғыру» в процессе обучения (гражданское равенство, трудолюбие, честность, культ учености и образования, толерантность, преданность и патриотизм) |
шағым қалдыра аласыз













