Еңбек негізгі білім беретн
мектебі
(«Балапан» ШО, ортаңғы
тобы)
Тәжірибелік
жұмыс
Өткізген: Шәріп
Ж.С.
Үлкен Еңбек
2018
Күні:12.02.2018ж
Топ:Естиярлар
тобы
Білім беру саласы:
Әлеуметтік орта
Бөлімі:Қоршаған ортамен
таныстыру
Тақырыбы: «Табиғат менің
әлемім»
Мақсаты:Табиғат әлеміндегі әсем
құбылыстарды көре білуге үйрету.Қар,Су жайлы білім деңгейін
толықтыру, өзіндік түрлі тәжірибелер жасау арқыл баланың табиғатқа
деген қызығушылығын дамыту.
Дамытушылық:тәжірбие жасау барысында
бақылағыштық,дәм сезу дағдыларын
жетілдіру.
Әдіс-
тәсілдер:түсіндіру, тәжірбие көрсету,
сұрақ-жауап.
Көрнекі
құралдар:Суреттер,су,қар,
ыдыстар,қағаздар.т.б.
Балалар мен сендерге жұмбақ
жасырамын.
Жалт-жұлт
еткен,
Жылғадан өткен.
су
Табиғат нешеге бөлінет екіге
өлі және тірі табиғат болып.Ендеше бәріміз суға сипатама
берейік.Судың түсі, пішіні дәмі,иісі жоқ екен .Біз сусыз өмір сүре
алмаймыз.Ендеше білімдерімізді жетілдіру үшін біздер әртүрлі
табиғат құбылыстарына тәжірбие жасап
көрейік.
1-тәжірбие:стакандағы суға сипаттама
берейік.Судың дәмі барма, түсі қандай?
2-тәжірбие: екі ыдыстағы суға,біреуіне
қант, екінші ыдысқа тұз саламыз енді екі ыдыстағы дәмдері өзгеруін
бақылайық.
3-тәжірбие:бірінші ыдысқа су
құйып,екінші ыдыста құйылған сұйық майды құйамыз,құйған кезде сұйық
май бетіне жоғарға көтерілет.екінші кезенде егу құралымен әртүрлі
қызыл, жасыл субояқпен тамызамыз ондағы
өзгерістерді бақылаймыз.
4-тәжірбие: Үлкен ыдысқа суды құйып ,
қағаздан қайық жасаймыз,қайығымызды судын бетіне қоямыз.Сұрақ қайық
суға баттыма қағаз жеңіл болғандықтан батқан
жоқ.
5-тәжірбие:Қар мен мұзға сипаттама
берейік.Қарды жылы жерге кіргісек,қар нестеп кетет.Ал мұз қандай
қаттыма жұмсақпа? екеуі де еріп кетет.
Балалар осы тәжірбиелерді
жасау кезінде қауіпсіздік ережелерін сақтау керекпізТабиғаттағы
өзгерістердің барлығы бір-бірімен
байланысты.
Күтілетін
нәтиже:
Білуі
керек:Табиғат өзгерістерін
білді.
Меңгеруі
керек: тәжірбие арқылы судың
қасиетттерінің өзгеріп отыратының
меңгерту.
Жасай
білу:Тәжірбие кезінде сұрақтарға
жауап бере алды.Бақылады.