Тәкаппар. Әдебиеттік оқу 2 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Тәкаппар. Әдебиеттік оқу 2 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Әдебиеттік оқу ашық сабақ
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспар

Бөлім:

Саяхат

Мұғалімнің аты-жөні


Пәні:

Әдебиеттік оқу

Күні:


Сынып: 2

Қатысушылар саны: 20

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Көлге саяхат. Тәкаппар

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

2.2.3.1. Мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойын анықтау;

2.1.3.1. Өз ойы мен сезімін тірек сөздерді пайдалана отырып жеткізу


Сабақтың мақсаты

Мұғалім көмегімен мысалдың тақырыбын анықтайды

Өз ойларын сұрақтарға жауап беру арқылы жеткізе алады.

Ойлау деңгейі

Білу және түсіну, қолдану

      Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

10 мин

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру:

Біз кішкентай баламыз

Өсіп-өніп толамыз.

Күнге қарай талпынып

Көкке қолды созамыз.

Қанат қағып ұшамыз.

Терең білім аламыз!

Топқа бөлу. Балалар қалаған киіз үйлерін таңдап, сол бойынша топқа бірігесіңдер.

Үй жұмысын тексеру.


Ой қозғау.

Балалар , сендер Қазақстандағы қандай көлдердің атауларын білесіңдер?


.


Амандасады

Оқушылар шеңберде тұрып жаттауды айтады.

Киіз үйлерді таңдау арқылы топтарға бірігеді.





Оқушылардың пікірі тыңдалады





«Домбыра» әдісі арқылы бағалау




Picture 6 Picture 8







Сабақтың ортасы

35 мин

























































































«Тәкаппар» өлеңін оқушыларға мәнерлеп оқып беремін. оқу.

Сөздікпен жұмыс

Тәкәппарлық- адам бойындағы ең жағымсыз қасиет.

Қияр- даңғой, мақтаншақ. Балық- тәкаппар. Екеуі де барына қанағат қылмайтындар.

Алдыңғы сабақта өткен өлеңмен салыстырып , қорытынды ойларын айтады.

Тақтада көрсетіліп тұрған сұрақтарға ауызша жауап береді.

  1. Сусыз өмір сүргісі келген балық қандай күйге тап болды?

  2. Көлде не тіршілік етеді?

  3. Көлде қандай өсімдіктер өседі?

  4. Көлдің суы қандай болады?

  5. Көлде қандай құстар тіршілік етеді?


Топтық жұмыс

2-тапсырма

Мысалдан балықтың сөздерін тауып кестеге түсіріңдер. Барлық топқа бір тапсырма беремін « Жүйрік топ» әдісі. Тапсырманы ең жылдам орындаған топ бағаланады.

Балықтың бірінші сөзі

Балықтың екінші сөзі

-Жөнімді өзім білем деп,

Сусыз-ақ өмір сүрем деп.

Мөлдір суым мекенім

Енді қайтсем жетемін.

Қадіріңді білмедім,

Неге шалқып жүрмедің.

Жұптық жұмыс.

Оқушылар жұптасып отырып, фиш-боун әдісі арқылы балықтың бойындағы қасиеттерді жазады.


Жеке жұмыс.

«Wordwall» платформасы арқылы жеке тапсырма.


Сергіту сәті

«Қорған» «Қабылда» ойыны

Мен сіздерге адам бойындағы жағымды-жағымсыз қасиеттерді атаймын. Егер жақсы қасиет айтылса құшағымызды ашып бір-бірімізді құшақтаймыз, егерде адам бойындағы жағымсыз қасиет аталса қолымызбен қорғанамыз.

- Дайынбыз ба?! Ендеше, іске сәт! - Адамгершілік, мақтаншақ, әдептілік, еріншек, әділдік, жалқаулық, сыпайылық, өркөкірек, ізеттілік , тәкаппар, жомарттық, өсекшіл, батылдық, шыншылдық, даңғой, талапшыл, қанағатшыл, батыл, ішітарлық,қайырымды, қайсар. - Жарайсыңдар!


(ҚБ) 3-тапсырма. Жеке жұмыс. «Жалған - ақиқат» кестесін толтыру.
























Оқушылар сұрақтарға ауызша жауап береді



















Оқушылар топпен талқылай отырып, оқулықтан балықтың сөздерін тауып жазады.








Оқушылар балықтың жақсы-жаман қасиеттерін жазады










































«Домбыра» әдісі арқылы бағалау








ҚБ. Оқушылар сұрақтарға жауап береді



«Домбыра» әдісі арқылы бағалау


Мадақтау

























Дескриптор:

Балықтың бірінші сөзін табады;

Балықтың екінші сөзін табады










Дескриптор:

-Балықтың қабырағасына жақсы, жаман қасиетін жазады.










Дескриптор:

Платфломада

ғы тапсырмалар

ды дұрыс орындайды.

















Дескриптор:

Сұрақтардың ақиқан/жалған екенін ажыратады




«Домбыра» әдісі

Оқулық













































А3 қағазы























https://wordwall.net/ru/resource/73015235



























Сабақтың соңы

5 мин

Кері байланыс. «Ұстазға хат» әдісі

бойынша өтеді.

Оқушылар бүгінгі сабақтан алған әсерін, түйгенін хатқа жазып, білім поштасына салады.

Үй тапсырмасы: « Тәкаппар » мысалын оқып, мазмұндау

Тақырып бойынша ойды қорытындылайды




Жинаған домбыра ішектерінгдегі ұпайларының нәтижесін айтады



























Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
23.12.2024
251
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі