1-тапсырма. Графикалық
органайзерлер
Әр топ өздеріне берілген
сызбаға шығарманың берілген бөлімінің сюжеттік құрылымымен
таныстырады
1 топ «Таудағы от» «Эмоция
кестесі» арқылы аталған бөлім бойынша алған әсерлерін кесетге
түсіреді
ІІ топ «Шайтантауға сапар»
«Хикая картасы» шығарма мазмұнын оқиға желісін сақтай отырып,
картаға түсіреді.
ІІІ топ «Үңгірдегі сыр» «Оқиға
тауы» стратегиясының көмегімен шығарманың композициялық құрылысына
талдау жасайды.
Дескрипторлар
-
Шығармадан алған әсерлерімен
бөліседі
-
Оқиға желісін
мазмұндайды
-
Шығарманың
cюжеттік-композициялық құрылысын талдайды;
-
Топтар толықтырады, талқылауға
қатысады.
Өзара
бағалау ауызша коммментарийлер беру
арқылы жүзеге асады.
Мұғалімнің
бағалауы
2-тапсырма. Төрт сөйлем
әдісі арқылы «Пікірлер сызығы» стратегиясының көмегімен
«Көшпелі алтынның табиғатта кезесетініне сенемін және сенбеймін»
деген пікірді екі топ талқылайды ІІІ топ қайсы топтың пікірі
дәлелді шыққанына талдау жасайды.
-
Пікір.
-
Дәлел
-
Мысал
-
Қорытынды.
Дескрипторлар
-
Пікірін
білдіреді;
-
Дәлелді
сөйлейді
-
Мысал
келтіреді
-
Қорытынды
жасайды
Өзара
бағалау:
«Мадақтау сэндвичі» әдісі
арқылы оқушылар бір-бірін ауызша
бағалайды.
-
Позитивті
комментарий;
-
Сындарлы
сын;
-
Келешекке
ұсыныс.
3-тапсырма.
Әңгіме бөлімдері бойынша
негізгі кейіпкерлерінің бастан кешкен оқиғаларына талдау
жасау
І топ «Шайтантауға
сапар»
ІІ топ «Үңгірдегі
сыр»
ІІІ топ «Таудағы
от»
Әңгіме
бөлімі
|
Негізгі
кейіпкер
|
Оқиғасы
|
|
|
|
Мұғалімнің
бағалауы:
Мұғалім оқушыларды
дескрипторлар бойынша бағалайды, сәтті шыққан тұстары және
дамытатын тұстары бойынша кері байланыс
береді.
|