Материалдар / Талап Сұлтанбеков "Көшпелі алтын" ғылыми -фантастикалық әңгімесі
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Талап Сұлтанбеков "Көшпелі алтын" ғылыми -фантастикалық әңгімесі

Материал туралы қысқаша түсінік
Талап Сұлтанбековтың «Көшпелі алтын» атты шығармасы ғылыми фантастика жанрында жазылған. Бұл туынды үш бөлімнен тұра ды – «Таудағы от», «Шай тан тауға сапар», «Үңгір дегі сыр». Әр бөлім атауына сәйкес әңгіме сюжеті де бағытын өзгертіп отырады. Негізгі кейіпкер қарапайым мектеп оқушысы -Сәмен.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Наурыз 2022
7578
10 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

ТҮРКІСТАН ЖОҒАРЫ КӨПСАЛАЛЫ, АГРАРЛЫҚ КОЛЛЕДЖІ

2021-2022 оқу жылы


Сабақ жоспары


Модуль/пән атауы

Қазақ әдебиеті


Сабақтың тақырыбы

Талап Сұлтанбеков. «Көшпелі алтын» ғылыми-фантастикалық әңгімесі.



Педагог



Курс

1


Топ








Сабақтың өткізілетін күні








Сабақтың түрі

Теориялық


Сабақтың мақсаты немесе оқыту нәтижелері

  • Барлық оқушы орындай алады: шығарманың мазмұнын түсінеді.

  • Оқушылардың көбі орындай алады: көркем шығармадан алынған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда қолданады;

  • Шығарманың құрылымына талдау жасайды;

  • Өз көзқарастарын білдіреді


Бағалау критерийлері

  • Әңгімеден алынған үзіндіні шығармашылық жұмыстарда қолданады;

  • Шығарманы құрылымдық-сюжеттік тұрғыда талдайды;


Оқу сабақтары барысындағы білім алушылар игеретін кәсіби біліктердің тізбесі, дағдылар

  • алынған ақпаратқа жеке өзіндік көзқарастарын білдіреді.

  • әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау арқылы идеялық мазмұнын түсіну;

  • Шығарманың идеясын композициялық талдау арқылы түсіну;

  • Шығармадағы негізгі ойды түсіну;


Оқу - әдістемелік құралдар, әдебиеттер

Оқулықтар, таратпа материалдар


Техникалық құралдар, материалдар

Интерактивті тақта, карталар, презентация


Сабақ барысы

Сабақ кезеңдері



1 Ұйымдастыру кезеңі:

5 минут

Білім алушылармен сәлемдесу; жоқ білім алушыларды белгілеу; аудиторияның ішкі жағдайын тексеру; білім алушылардың сабаққа даярлығын тексеру; ішкі дайындықты ұйымдастыру


2. Үй тапсырамасын тексеру кезеңі

20 минут

Еске түсіру

«А.Кемелбаеваның өнегелі өмірінің бүгін мен болашаққа қызмет етуі»



3. Жаңа материалды түсіндіруге дайындық кезеңі(жаңа тақырыпты болжау)

5 минут

Талап Сұлтанбеков. «Көшпелі алтын» ғылыми-фантастикалық әңгімесі.



4. Жаңа материалды түсіндіру кезеңі

30 минут

1-тапсырма. Графикалық органайзерлер

Әр топ өздеріне берілген сызбаға шығарманың берілген бөлімінің сюжеттік құрылымымен таныстырады

1 топ «Таудағы от» «Эмоция кестесі» арқылы аталған бөлім бойынша алған әсерлерін кесетге түсіреді

ІІ топ «Шайтантауға сапар» «Хикая картасы» шығарма мазмұнын оқиға желісін сақтай отырып, картаға түсіреді.

ІІІ топ «Үңгірдегі сыр» «Оқиға тауы» стратегиясының көмегімен шығарманың композициялық құрылысына талдау жасайды.


Дескрипторлар

  • Шығармадан алған әсерлерімен бөліседі

  • Оқиға желісін мазмұндайды

  • Шығарманың cюжеттік-композициялық құрылысын талдайды;

  • Топтар толықтырады, талқылауға қатысады.


Өзара бағалау ауызша коммментарийлер беру арқылы жүзеге асады.

Мұғалімнің бағалауы

2-тапсырма. Төрт сөйлем әдісі арқылы «Пікірлер сызығы» стратегиясының көмегімен «Көшпелі алтынның табиғатта кезесетініне сенемін және сенбеймін» деген пікірді екі топ талқылайды ІІІ топ қайсы топтың пікірі дәлелді шыққанына талдау жасайды.

  1. Пікір.

  2. Дәлел

  3. Мысал

  4. Қорытынды.

Дескрипторлар

  • Пікірін білдіреді;

  • Дәлелді сөйлейді

  • Мысал келтіреді

  • Қорытынды жасайды

Өзара бағалау:

«Мадақтау сэндвичі» әдісі арқылы оқушылар бір-бірін ауызша бағалайды.

  • Позитивті комментарий;

  • Сындарлы сын;

  • Келешекке ұсыныс.


3-тапсырма.

Әңгіме бөлімдері бойынша негізгі кейіпкерлерінің бастан кешкен оқиғаларына талдау жасау

І топ «Шайтантауға сапар»

ІІ топ «Үңгірдегі сыр»

ІІІ топ «Таудағы от»

Әңгіме бөлімі

Негізгі кейіпкер

Оқиғасы




Мұғалімнің бағалауы:

Мұғалім оқушыларды дескрипторлар бойынша бағалайды, сәтті шыққан тұстары және дамытатын тұстары бойынша кері байланыс береді.




5. Жаңа материалды бекіту кезеңі

20 минут






«Қар кесегі» стратегиясы арқылы өтілген тақырып бойынша сұрақтарға жауап алу;

1 .Талапбек Сұлтанбеков кім?

2.Талапбек Сұлтанбеков қай жылы, қай жерде дүниеге келген?

3.Талапбек Сұлтанбеков қай жерде білім алған?

4.Талапбек Сұлтанбековтың қандай белгілі адаммен жақындығы бар?

5.Талапбек Сұлтанбеков қандай қызмет атқарды?

1.Талапбек Сұлтанбековтың қандай шығармалары бар?

2.Фантастикалық жанр деген не?

3.Ғылыми фантастикалық жанр деген не?

4.Талапбек Сұлтанбеков жайлы қандай кітап жарық көрді?

5.Талапбек Сұлатнбеков жайлы кітап жазған кім?

1.Талапбек Сұлтанбековтың қай салаға қатысты оқу құралдары бар?

2.Талапбек Сұлтанбековтың спорт саласына қатысты қандай оқу құралдары бар?

3.Талапбек Сұлтанбеков қай жылы қайтыс болды?

4.Талапбек Сұлтанбеков «Қазақфильм» киностудиясында қай жылдары қызмет атқарды?

5.Талапбек Сұлтанбековтың «Көшпелі алтын» әңгімесі қандай жанрға жатады?






6. Үй тапсырмасы туралы ақпараттандыру кезеңі

2 минут

«Көшпелі алтын» ғылыми фантастикалық әңгімесін оқып келу.

Қолданылатын әдебиеттер:

  1. Қазақ әдебиеті оқулық 10 сынып

  2. Қазақ әдебиеті оқулық 10 сынып хрестоматия

  3. Қазақ әдебиет оқыту әдістемесі

  4. Интернет материалдары



7. Сабақты қорытындылау және рефлексия

8 минут

Білім алушыларды сұрақ-жауап арқылы қорытындылап, модуль бойынша «Білім алушының білімін бағалау критерийлері» негізінде әзірленген дискрипторларға сәйкес бағалау.



Педагог: ____________




Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!