«Талаптыға нұр жауар» - 11 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

«Талаптыға нұр жауар» - 11 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Орыс мектебіндегі қазақ тілі мен әдебиеті сабағы, 11 сынып, тақырыбы: "Талаптыға нұр жауар"
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақтың күні:

15.02.2024

Өтетін сыныбы:

11 «А»

Пән атауы:

Қазақ тілі мен әдебиеті

Мұғалім:

Садуакасова А.А.

Сабақтың тақырыбы: «Талаптыға нұр жауар»

Оқу мақсаттары:


Айтылым

11.2.1.1-ғылыми және публицистикалық мәтіндердегі сөздер мен сөз тіркестерін меңгеру, тілдесімде орынды қолдану;

11.2.2.1- ғылыми және публицистикалық мәтіндерге сүйеніп, монолог пен диалогті үйлестіре қолдану.

Сабақтың мақсаты

  • өткен сабақтар бойынша сөздік қорды тексеру;

  • сұрақтар арқылы өткен лексикалық тақырыптар бойынша алған білімдерін бекіту;

  • жаңа мәтінді түсініп оқу, тыңдалымды түсініп тыңдау, бейнематериалдағы қосымша ақпаратпен толықтыру;

  • үстеу және шылаулардың мағыналық түрлерін қайталау((((((((.


Сабақтағы іс-әрекеттер

Рессурстар


Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушылардың іс-әрекеті

Сабақтың басы


















Үй тапсырмасын тексеру:








Сабақтың ортасы:

Сөздік жұмысы:












М.Әуезовтің даналық сөзін ұсыну.

Сұрақтарға жауап алу.





  • Білім адамдарды қалай теңестіреді?

  • Білім халық пен халықты қалай теңестіреді деп ойлайсың?

  • Білімнен басқа тағы не арқылы теңесуге болады?

Дәптер

Сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтау:

  • өткен сабақтар бойынша сөздік қорды тексеру;

  • сұрақтар арқылы өткен лексикалық тақырыптар бойынша алған білімдерін бекіту;

  • жаңа мәтінді түсініп оқу, тыңдалымды түсініп тыңдау, бейнематериалдағы қосымша ақпаратпен толықтыру;

  • үстеу және шылаулардың мағыналық түрлерін қайталау.

  1. «Ел болашағы» мәтінінің мазмұнын айту.

  2. Жазба жұмысын тексеру: үстеудің 2 түріне, жалғаулықтың 2 түріне, септеуліктің 2 түріне жазған сөйлемдерін тексеру, тыңдау.

І нұсқа

  1. сознательный

  2. экспертиза

  3. принцесса

  4. доказывать

  5. смелость; бойкость

  6. бронзовый век

  7. все тело; с головы до ног

  8. титул императора

  9. род

10)в прошлом году


ІІ нұсқа

  1. судейство

  2. привыкание

  3. способность

  4. в этом году

  5. честь, гордость

  6. убить

  7. вперед

  8. место

  9. привычка

10)устное творчество




әр дұрыс сөз – 0,5 балл – барлығы – 5 балл.

ІІІ нұсқа

  1. снайпер; стрелок

  2. охотник

  3. мастер на все руки; разносторонний человек

  4. кормилец

  5. делиться мыслями; советоваться

  6. считаться; помочь считать

  7. критик; ценитель

  8. конфликт; скандал; инцидент

  9. надежный; верный; уверенный

10)устойчивые словосочетания



Бірін-бірі бағалау.

Өткенді тақырыпты қайталау

«Туризмнің тарихын білесің бе?»

1-5 балл аралығында бағаланған сұрақтарға жауап береді.

Дұрыс жауап берген оқушы сұрағының бағаланған балына ие болады.

Мәтіналды жұмыс: Жаңа сөздер:

талапты – целеустремленный: инициативный

нұр – свет, луч солнца, сияние

жауар – жауу – идти; выпадать; сыпаться

зертхана – лаборатория

маңызды – важный; значительный

іске асыру - осуществлять

іздену – поиск; разыскивать

жетістік – успех; достижение

қол жеткізу - добиться

есім – имя

байланыс - связь

үнемі – постоянно; все время

қызықтыру - интересовать

бұлшық ет - мышца

құрылғы – устройство; механическое приспособление

сәт – момент; время; удача; благоприятное обстоятельство

жабдықталу – быть снаряженным; быть оборудованным

теңестіру – выравнение; приравнивать; равнять; уравнивать

тамыр – корень; анат.кровеностный сосуд, вена

яғни – то есть

қою – ставить; класть; поместить; ударять; хоронить; погребать; густой

жасап шығарғысы келеді – хочет производить

иық – полечо

шынтақ – локоть

жасанды - искусственный

алайда – однако

жіті – зорко; энергично; интенсивно

тәжірибе – опыт

жалғыз – один; одинокий

нәтижесінде – в результате

нарық – рынок; рыночный

сұраныс – спрос

өндіретін – который производит

сапа – качество

кепілдік – гарантия; залог

Талаптыға нұр жауар – Расторопного находит счастье (букв. На молодца, имеющего стремление, прольется свет)

Мәтінмен жұмыс:

72-бет, 4-тапсырма.

Топтық жұмыс.

Мәтінді үш бөлікке бөліп оқу, сөздік көмегімен аудару.


Орысша мәтін мазмұнын әңгімелеу.

Бейнематериал.


Мәтін мен қосымша ақпарат бойынша ойтізбек.


Бейнематериалдағы мәтін бойынша шылауларды атау, мағыналық түрін анықтау.

Жазылым:

Грамматикалық тапсырма.


Сөйлемдерден үстеудің, жалғаулық шылаулардың, септеулік шылаулардың мағыналық түрлерін табады.

І қатар.

  1. Жастар – қоғамның қозғаушы күші әрі ең белсенді тобы.

  2. Психолог-ғалымдардың пікіріне сүйенсек, балалар өздерінің ұл не қыз екенін екі жастан бастап сезінеді.

ІІ қатар.

  1. Сонымен бірге айналасындағыларды ұл не қыз, әйел немесе ер адам деп айырып қарауға бейімделеді, бірақ өзге айырмасын біле бермейді.

  2. Есейген қызын ұзатылғанға дейін бойжеткен, ұзатылатын қыз, атастырылған қыз, қалыңдық деп атаған.

ІІІ қатар.

  1. Жастар бүгін сөзден іске көшетін заман.

  2. «Сен ертеңгі шаңырақ иесісің, болашақ әкесің, отбасының асыраушысың, сондықтан да демеулік жақсыдан үйрен, жаманнан жирен!» - деген сөздерді ылғи айтып отырған.

  3. ........... үнемі айтып отырған.

  4. ..... талай айтып отырған.

  5. ........ бекерге айтпаған.


Оқушы білімін әлеуметтендіру:

  1. Тағы қандай ыңғайлас жалғаулықтарды білесің?

  2. Тағы қандай күшейткіш үстеулер бар?

  3. Талғаулық жалғаулықтарды ата.

  4. Көмектес септікті меңгеретін септеуліктерді ата.

  5. Қарсылықты жалғаулықтарды ата.

  6. Барыс септікті меңгеретін септеуліктерді ата.

  7. Мезгіл үстеуге мысал келтір.

  8. Себеп-салдар жалғаулықтарды ата.

  9. Үстеудің мағыналық түрі нешеу? Тағы қандай түрлері бар? – (мезгіл, мекен, мақсат).

Тыңдалым.

Мәтінді тыңдату.

Қозғалтқыш – двигатель

Өнертапқыш – изобретатель

Құрылғы – устройство

Омарта – пасека; пчеловодство

Сұлба – контур; силуэт; очертание

Әзірлену – подготовиться

Егіс алқаптары – поля

Суару – поливать

Түтін – дым

Сүзгі – фильтр

Желдеткіш – вентилятор

Үздіксіз – непрерывно; регулярно




І нұсқа

  1. «Мәңгілік қозғатқыш»

  2. Қоршаған ортаға

  3. бес жылдам астам

  4. егіс алқаптарын суаруға

  5. ауаны сүзгіден


ІІ нұсқа

  1. электр және сумен

  2. желді, суды, , электр энергиясы, отынды

  3. сұлбасы

  4. түтіннен тазартуға

  5. 2-3 жылда

ІІІ нұсқа

  1. өнеркәсіптік өндірісте

  2. алыс елді мекендерде, фазендаларда, омарталарда, фермерлік шаруашылықтарда

  3. электр қуатымен

  4. көпқабатты үйлердің төбесіне

  5. үздіксіз әрі дыбыссыз

Үлестірме тапсырма. Нұсқа бойынша берілген сөйлемдерді толықтырып жазу.



І нұсқа ___________________________



  1. Қызылордалық өнертапқыш Марат Палмазов ойлап тапқан құрылғы - ______________ ______________.


  1. ___________ ______________ ешқандай зияны жоқ.


  1. Қуатты қондырғыны құрастыруға ___________ __________ ________ уақыт кетті.


  1. Ол арқылы биіктеу орналасқан ____________ __________ _________ болады.


  1. Қуатты желдеткіштер арқылы __________ ___________ өткізуге болады.



ІІ нұсқа ___________________________



  1. Ол өздігінен ___________ және ___________ қамтамасыз ете алатын автономды генератор жасады.


  1. Қуат көзі ретінде ___________, ___________, ___________ немесе ___________ қажет етпейді.


  1. Алдымен идеяның ___________ әзірленеді.


  1. Ол Алматы мен астана секілді ірі қалаларды ___________ ___________ арналған жобаны жасап шықты.


  1. Тау бөктеріндегі Алматыны ___________ ___________ түтіннен тазартуға мүмкіндік бар.



ІІІ нұсқа _________________________________




  1. Аталған жобаны ___________ ___________ пайдалануға мүмкіндік бар.


  1. Бұл құрылғыны ___________, ___________, ___________, ___________ ___________ қолдануға өте ыңғайлы.


  1. Ол алыста жатқан елді мекендерді ___________ ___________ қамтамасыз етуге жол ашады.


  1. Түтіннен тазартатын құрылғыны ___________ ___________ ___________ орналастырады.


  1. Құрылғылар кез-келген мезгілде ___________ әрі ___________ жұмыс істейді.




Берілген дұрыс жауаптар көмегімен өзін-өзі тексеру (1-5 балл).

Сабақтың соңы:


Үй тапсырмасын беру.

Қалыптастырушы бағалау.


  • Сөздікті жаттау.

  • 72-бет, 4-тапсырма. Мәтіннің мазмұнын айту.

  • Тақырып бойынша әр септеуліктің (4) түріне 2 сөйлемнен жазу – 8 сөйлем.

Рефлексия

«Мұғалімге жеделхат»



Өзіне жақын ойды жалғастырады.

  • Бүгінгі сабақта мен ........ түсіндім.

  • ........... білдім.

  • Мен өзімді ............. үшін мақтар едім.

  • Мен Сандуғашты ............. үшін мақтар едім.

  • Маған ұнаған жұмыс түрі - ........ .

  • Маған қызық болғаны - ........... .

  • Маған қиын болғаны - ............ .





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
31.05.2024
305
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі