Талдамалық анықтама

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Талдамалық анықтама

Материал туралы қысқаша түсінік
Қамқорлыққа алынған балалармен жұмыс бойынша анықтама
Материалдың қысқаша нұсқасы



Қорғаншылықтағы/қамқоршылықтағы білім алушылармен және олардың заңды өкілдерімен (қорғаншылармен, асырап алушы ата-аналармен) жұмыс туралы есеп

_______________ оқу жылы



_________ Оқу жылында қорғаншылықтағы/қамқоршылықтағы білім алушылармен және олардың заңды өкілдерімен (қамқоршыларымен, асырап алушы ата-аналарымен) жұмыс істеу мақсаттары:

- қорғаншылықтағы/қамқоршылықтағы білім алушылардың құқықтары мен заңды мүдделерін қорғау;

- оқушыларға және олардың заңды өкілдеріне жан-жақты уақтылы консультативтік (әлеуметтік-педагогикалық, психологиялық және т. б.) көмек көрсету және қолдау көрсету;

- заңды өкілдердің педагогикалық және құқықтық құзыреттілік деңгейін арттыру;

Жұмыс барысында келесі міндеттер орындалды:

1. Қорғаншылықтағы/қамқоршылықтағы білім алушылардың құқықтары мен заңды мүдделерін қорғау;

2. Қамқорлықтағы/қамқоршылықтағы оқушыларға және олардың отбасыларына уақытылы әлеуметтік, педагогикалық, психологиялық көмек және қолдау көрсету.

3. Балаларды тәрбиелеу және оқыту үшін заңды өкілдердің жауапкершілігін арттыруға бағытталған ағарту жұмыстарын жүргізу, т. б. балалармен қарым-қатынас мәселелері бойынша педагогикалық және психологиялық құзыреттілікті арттыру.

4. Қараусыздық пен құқық бұзушылықтың, беттік-белсенді заттарды, алкогольдік ішімдіктерді, темекі шегудің алдын алу. Салауатты өмір салтын ұстануға ынталандыру.

___________ оқу жылында № _____ ЖББМ қорғаншылықтағы білім алушылармен және олардың заңды өкілдерімен жұмыс қорғаншылықтағы/қамқоршылықтағы білім алушылармен және олардың заңды өкілдерімен (қамқоршыларымен, асырап алушы ата-аналарымен) бекітілген жұмыс жоспарына сәйкес жүргізілді.

Осы жоспар аясында келесі ұйымдастырушылық іс-шаралар өткізілді:

1. _ _ _ _ _ _ Жылғы қыркүйекте сынып жетекшілерімен бірлесіп, қорғаншылықтағы/қамқоршылықтағы білім алушылардың тізімдері нақтыланды және түзетілді.

Сыныптардың әлеуметтік төлқұжаттарына сәйкес _________________ жыл:

- қамқоршы / асырап алушы отбасылар- «___»;

- қамқоршылар/асырап алушылар-«____» адам;

- қамқорлықтағы оқушылар- «___» адам.



20__-20___ оқу жылының соңына:

- қамқоршы / асырап алушы отбасылар- «____»;

- қамқоршылар/асырап алушылар- «___» адам;

- қамқорлықтағы оқушылар- «___» адам.



________ оқу жылында

қорғаншылықтағы/қамқоршылықтағы білім алушылардың тізімі

п/п


Сынып

қамқоршылықтағы білім алушылардың аты - жөні, тегі, туған жылы, айы

Заңды өкілдің аты - жөні, тегі

Оқушының мекен жайы

Оқушының тұрғылықты мекен жайы

1.








2. ___________ оқу жылы ішінде ата-анасының қамқорлығынсыз қалған білім алушыларды анықтау жүргізілді. Сынып жетекшілері білім алушылардың отбасыларында болып жатқан өзгерістерге уақтылы ден қойып, олар туралы мектеп әкімшілігі мен әлеуметтік педагогты хабардар етті.

Биылғы оқу жылында 2 (екі) білім алушы ата-анасының қамқорлығынсыз қалды.

3. Қорғаншылық және қамқоршылық бөліміне ата-анасының қамқорлығынсыз қалған білім алушыны анықтау туралы уақтылы хабарлау жүзеге асырылды.

4. Қорғаншылықтағы/қамқоршылықтағы білім алушылардың жеке істерін жүргізу жүзеге асырылды.

5. Профилактика субъектілерінің сұраныстары бойынша сынып жетекшілері, әлеуметтік педагог және педагог-психолог қорғаншылық/қамқоршылықтағы білім алушылардың психологиялық-педагогикалық сипаттамаларын жасады.

6. Қорғаншылық және қамқоршылық бөлімімен және қамқоршылармен / қамқоршылармен келісім бойынша сынып жетекшілері мен әлеуметтік педагог қамқоршы білім алушылардың тұрғылықты мекен-жайы бойынша шығулар жүргізді, олардың тұрғын үй-тұрмыстық жағдайлары зерделенді, тұрғын үй-тұрмыстық жағдайларын тексеру актілері жасалды.

Тексеріс кезінде ____________ оқу жылында қамқорлықтағы балалардың отбасыларына 8 шығу жүзеге асырылды, 2 білім алушының тұрғын үй-тұрмыстық жағдайларын тексеру орындалды.

7. Сынып жетекшілері, директордың ТЖ жөніндегі орынбасары және әлеуметтік педагог қамқорлықтағы білім алушылардың мектепте сабаққа қатысуына мониторинг жүргізді.

Дәлелсіз себептер бойынша сабақтарды өткізіп жіберу ("сабаққа келмеу") тіркелмеген. Барлық қамқоршылар сынып жетекшілеріне қамқорлықтағы баланың сабақта болмау себебі туралы алдын-ала ескертіп, медициналық анықтамалар берді.

8. ____________ оқу жылының ішінде қамқорлықтағы білім алушылардың үлгеріміне мониторинг жүргізілді, сынып жетекшілері, пән мұғалімдері, педагог-психолог оқытуда қиындықтар туындаған кезде білімдегі олқылықтардың орнын толтыруға көмек көрсетілді.

9. Алдын алу субъектілерімен өзара іс-қимыл жүзеге асырылды (КЖТБК, әлеуметтік.білім алушылардың құқықтары мен заңды мүдделерін қорғау мәселелері бойынша қорғау, қорғаншылық және қамқоршылық бөлімі, Денсаулық сақтау және т.б.).

10. Педагогикалық ұжым қамқорлықтағы білім алушылардың психоэмоционалдық жағдайын (оқу процесі кезінде, үзілістерде, сабақтан тыс сабақтарда) қадағалады. Қажет болған жағдайда қамқорлықтағы балаға жан-жақты көмек пен қолдау көрсетілді.

11. Педагог-психологпен қамқорлықтағы балалардың жеке және топтық сабақтары өткізілді.

12. Қажет болған жағдайда деструктивті мінез-құлықтың алдын алуға, ата-аналар мен балалар арасында өзара түсіністік орнатуға, кәмелетке толмағандарды құқықтық тәрбиелеуге бағытталған жеке профилактикалық әңгімелер мен консультациялар өткізілді.

13. Топтық профилактикалық әңгімелер, сабақтар, сынып сағаттары және т.б. (оның ішінде профилактика субъектілерінің мамандарын тарта отырып) өткізілді.

14. Жыл сайын, қыркүйек айында қамқорлықтағы білім алушылар мен олардың заңды өкілдерін мектеп базасында да, қосымша білім беру мекемелерінде де үйірмелер мен секциялардың жұмысы туралы хабардар ету жүзеге асырылады .

15. Қамқорлыққа алынатын білім алушылар мектеп, қалалық, облыстық іс – шараларға (оның ішінде ведомствоаралық) қатысуға тартылады: "Денсаулық-сенің байлығың", "Профилактиканың бірыңғай күні", "Қауіпсіз балалық шақ", "Есірткіге қарсы айлықақы", "Қараусыз қалған балалар", "Балаларға құқықтық көмек күні", "Сенің таңдауың","Жасөспірім" және т. б.

16. Қамқорлыққа алынатын білім алушылардың заңды өкілдерімен ата-аналар жиналыстарында (сыныптық, жалпы мектептік): балаларды тәрбиелеу және оқыту үшін жауапкершілікті арттыруға; балалармен қарым-қатынас мәселелері бойынша педагогикалық және психологиялық құзыреттілікті арттыруға; қамқорлыққа алынатын баланы ББЗ, алкогольдік ішімдіктерді тұтынуға, темекі шегуге, құқық бұзушылықтар/қылмыстар жасауға тарту тәуекелдерін азайтуға бағытталған профилактикалық әңгімелер мен консультациялар өткізілді; салауатты өмір салтын ұстануға ынталандыру; Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасын түсіндіру.

17. Мектеп әкімшілігі мен әлеуметтік педагог қамқорлықтағы білім алушылардың құқықтары мен заңды мүдделерін қорғау мәселелері бойынша консультативтік көмек көрсетті.

18. Мамыр-тамыз айларында заңды өкілдерге қамқорлықтағы баланың жазғы демалысы мен сауығуын ұйымдастыруға (жүгінген кезде) көмек көрсетілді.

19. Заңды өкілдер мектеп іс-шараларына қатысты.







ЗДВР: ______________

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
19.02.2024
261
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі