Материалдар / Талдамалық анықтама
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Талдамалық анықтама

Материал туралы қысқаша түсінік
Қамқорлыққа алынған балалармен жұмыс бойынша анықтама
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Ақпан 2024
73
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
1500 тг 1125 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Қорғаншылықтағы/қамқоршылықтағы білім алушылармен және олардың заңды өкілдерімен (қорғаншылармен, асырап алушы ата-аналармен) жұмыс туралы есеп

_______________ оқу жылы



_________ Оқу жылында қорғаншылықтағы/қамқоршылықтағы білім алушылармен және олардың заңды өкілдерімен (қамқоршыларымен, асырап алушы ата-аналарымен) жұмыс істеу мақсаттары:

- қорғаншылықтағы/қамқоршылықтағы білім алушылардың құқықтары мен заңды мүдделерін қорғау;

- оқушыларға және олардың заңды өкілдеріне жан-жақты уақтылы консультативтік (әлеуметтік-педагогикалық, психологиялық және т. б.) көмек көрсету және қолдау көрсету;

- заңды өкілдердің педагогикалық және құқықтық құзыреттілік деңгейін арттыру;

Жұмыс барысында келесі міндеттер орындалды:

1. Қорғаншылықтағы/қамқоршылықтағы білім алушылардың құқықтары мен заңды мүдделерін қорғау;

2. Қамқорлықтағы/қамқоршылықтағы оқушыларға және олардың отбасыларына уақытылы әлеуметтік, педагогикалық, психологиялық көмек және қолдау көрсету.

3. Балаларды тәрбиелеу және оқыту үшін заңды өкілдердің жауапкершілігін арттыруға бағытталған ағарту жұмыстарын жүргізу, т. б. балалармен қарым-қатынас мәселелері бойынша педагогикалық және психологиялық құзыреттілікті арттыру.

4. Қараусыздық пен құқық бұзушылықтың, беттік-белсенді заттарды, алкогольдік ішімдіктерді, темекі шегудің алдын алу. Салауатты өмір салтын ұстануға ынталандыру.

___________ оқу жылында № _____ ЖББМ қорғаншылықтағы білім алушылармен және олардың заңды өкілдерімен жұмыс қорғаншылықтағы/қамқоршылықтағы білім алушылармен және олардың заңды өкілдерімен (қамқоршыларымен, асырап алушы ата-аналарымен) бекітілген жұмыс жоспарына сәйкес жүргізілді.

Осы жоспар аясында келесі ұйымдастырушылық іс-шаралар өткізілді:

1. _ _ _ _ _ _ Жылғы қыркүйекте сынып жетекшілерімен бірлесіп, қорғаншылықтағы/қамқоршылықтағы білім алушылардың тізімдері нақтыланды және түзетілді.

Сыныптардың әлеуметтік төлқұжаттарына сәйкес _________________ жыл:

- қамқоршы / асырап алушы отбасылар- «___»;

- қамқоршылар/асырап алушылар-«____» адам;

- қамқорлықтағы оқушылар- «___» адам.



20__-20___ оқу жылының соңына:

- қамқоршы / асырап алушы отбасылар- «____»;

- қамқоршылар/асырап алушылар- «___» адам;

- қамқорлықтағы оқушылар- «___» адам.



________ оқу жылында

қорғаншылықтағы/қамқоршылықтағы білім алушылардың тізімі

п/п


Сынып

қамқоршылықтағы білім алушылардың аты - жөні, тегі, туған жылы, айы

Заңды өкілдің аты - жөні, тегі

Оқушының мекен жайы

Оқушының тұрғылықты мекен жайы

1.








2. ___________ оқу жылы ішінде ата-анасының қамқорлығынсыз қалған білім алушыларды анықтау жүргізілді. Сынып жетекшілері білім алушылардың отбасыларында болып жатқан өзгерістерге уақтылы ден қойып, олар туралы мектеп әкімшілігі мен әлеуметтік педагогты хабардар етті.

Биылғы оқу жылында 2 (екі) білім алушы ата-анасының қамқорлығынсыз қалды.

3. Қорғаншылық және қамқоршылық бөліміне ата-анасының қамқорлығынсыз қалған білім алушыны анықтау туралы уақтылы хабарлау жүзеге асырылды.

4. Қорғаншылықтағы/қамқоршылықтағы білім алушылардың жеке істерін жүргізу жүзеге асырылды.

5. Профилактика субъектілерінің сұраныстары бойынша сынып жетекшілері, әлеуметтік педагог және педагог-психолог қорғаншылық/қамқоршылықтағы білім алушылардың психологиялық-педагогикалық сипаттамаларын жасады.

6. Қорғаншылық және қамқоршылық бөлімімен және қамқоршылармен / қамқоршылармен келісім бойынша сынып жетекшілері мен әлеуметтік педагог қамқоршы білім алушылардың тұрғылықты мекен-жайы бойынша шығулар жүргізді, олардың тұрғын үй-тұрмыстық жағдайлары зерделенді, тұрғын үй-тұрмыстық жағдайларын тексеру актілері жасалды.

Тексеріс кезінде ____________ оқу жылында қамқорлықтағы балалардың отбасыларына 8 шығу жүзеге асырылды, 2 білім алушының тұрғын үй-тұрмыстық жағдайларын тексеру орындалды.

7. Сынып жетекшілері, директордың ТЖ жөніндегі орынбасары және әлеуметтік педагог қамқорлықтағы білім алушылардың мектепте сабаққа қатысуына мониторинг жүргізді.

Дәлелсіз себептер бойынша сабақтарды өткізіп жіберу ("сабаққа келмеу") тіркелмеген. Барлық қамқоршылар сынып жетекшілеріне қамқорлықтағы баланың сабақта болмау себебі туралы алдын-ала ескертіп, медициналық анықтамалар берді.

8. ____________ оқу жылының ішінде қамқорлықтағы білім алушылардың үлгеріміне мониторинг жүргізілді, сынып жетекшілері, пән мұғалімдері, педагог-психолог оқытуда қиындықтар туындаған кезде білімдегі олқылықтардың орнын толтыруға көмек көрсетілді.

9. Алдын алу субъектілерімен өзара іс-қимыл жүзеге асырылды (КЖТБК, әлеуметтік.білім алушылардың құқықтары мен заңды мүдделерін қорғау мәселелері бойынша қорғау, қорғаншылық және қамқоршылық бөлімі, Денсаулық сақтау және т.б.).

10. Педагогикалық ұжым қамқорлықтағы білім алушылардың психоэмоционалдық жағдайын (оқу процесі кезінде, үзілістерде, сабақтан тыс сабақтарда) қадағалады. Қажет болған жағдайда қамқорлықтағы балаға жан-жақты көмек пен қолдау көрсетілді.

11. Педагог-психологпен қамқорлықтағы балалардың жеке және топтық сабақтары өткізілді.

12. Қажет болған жағдайда деструктивті мінез-құлықтың алдын алуға, ата-аналар мен балалар арасында өзара түсіністік орнатуға, кәмелетке толмағандарды құқықтық тәрбиелеуге бағытталған жеке профилактикалық әңгімелер мен консультациялар өткізілді.

13. Топтық профилактикалық әңгімелер, сабақтар, сынып сағаттары және т.б. (оның ішінде профилактика субъектілерінің мамандарын тарта отырып) өткізілді.

14. Жыл сайын, қыркүйек айында қамқорлықтағы білім алушылар мен олардың заңды өкілдерін мектеп базасында да, қосымша білім беру мекемелерінде де үйірмелер мен секциялардың жұмысы туралы хабардар ету жүзеге асырылады .

15. Қамқорлыққа алынатын білім алушылар мектеп, қалалық, облыстық іс – шараларға (оның ішінде ведомствоаралық) қатысуға тартылады: "Денсаулық-сенің байлығың", "Профилактиканың бірыңғай күні", "Қауіпсіз балалық шақ", "Есірткіге қарсы айлықақы", "Қараусыз қалған балалар", "Балаларға құқықтық көмек күні", "Сенің таңдауың","Жасөспірім" және т. б.

16. Қамқорлыққа алынатын білім алушылардың заңды өкілдерімен ата-аналар жиналыстарында (сыныптық, жалпы мектептік): балаларды тәрбиелеу және оқыту үшін жауапкершілікті арттыруға; балалармен қарым-қатынас мәселелері бойынша педагогикалық және психологиялық құзыреттілікті арттыруға; қамқорлыққа алынатын баланы ББЗ, алкогольдік ішімдіктерді тұтынуға, темекі шегуге, құқық бұзушылықтар/қылмыстар жасауға тарту тәуекелдерін азайтуға бағытталған профилактикалық әңгімелер мен консультациялар өткізілді; салауатты өмір салтын ұстануға ынталандыру; Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасын түсіндіру.

17. Мектеп әкімшілігі мен әлеуметтік педагог қамқорлықтағы білім алушылардың құқықтары мен заңды мүдделерін қорғау мәселелері бойынша консультативтік көмек көрсетті.

18. Мамыр-тамыз айларында заңды өкілдерге қамқорлықтағы баланың жазғы демалысы мен сауығуын ұйымдастыруға (жүгінген кезде) көмек көрсетілді.

19. Заңды өкілдер мектеп іс-шараларына қатысты.







ЗДВР: ______________

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!