Күні:
24.02.2016
|
Сағат
14:00
|
Орындаған
|
Өмірзақова Салтанат
Мұқановна
|
Тақырыбы:
|
Тәлім- тәрбиеге сыни
көзқарас
|
Мақсаты:
|
Ойлау туралы ойлану арқылы
өзін-өзі реттейтін тұлғаны дамыту.
|
Күтілетін
нәтиже:
|
Коучинг сабақтарының
нәтижесінде кәсіби дағдыларын дамытады. Проблеманы шешу жолдарын
іздестіре біледі.Топпен бірлесе отырып берілген тақырыптар бойынша
пікір алмасуға қатынасады.
|
Сілтеме:
|
Мұғалімге арналған
нұсқаулық.
|
Ресурстар:
|
Маркер, түрлі-түсті
қаламдар,стикер, постер.
|
Коучинг сессияның өту
барысы.
|
Өтілу
кезеңдері:
|
Уақыты
|
Коуч
іс-әрекеті
|
Коучингке қатысушылардың
іс-әрекеті
|
Психологиялық ахуал
орнату
|
2 мин
|
Көңілді
сергіту
«Мен кіммін? Қандай жетістігім
бар? Жанұядағы мақтанышым»
|
Қатысушылардың коучингке деген
қызығушылығы артады.
|
Топқа
бөлу
|
2 мин
|
Әр түрлі жемістер беру арқылы
топқа бөлу.
|
Жемістер түріне қарай 3 топқа
бөлінеді.
|
Ой
шақыру.
|
10
мин
|
1.«Ақ орамал» оқиғасының
үзіндісін тыңдату.Оқиғаның желісін болжау арқылы
жаздыру.
Кейін оқиғаның шынайы мазмұнын
айту; топтардың өздері берген мінездемесімен сәйкестігін
тексерту.
2. «Әке-қамқоршы» бейнеролик
көрсетеді. Сыни тұрғысынан талдауын постерге
түсіртеді.
|
Әңгіменің үзіндісін
тыңдап,оқиға кейіпкерінің іс-әрекетін болжау арқылы
жазады.
Кейін оқиғаның шынайы мазмұнын
тыңдап, өздері берген болжамдық сәйкестігін тексереді. Ашық
сұрақтарға жауап бере отырып, тақырыпты ашады. Постер
қорғайды.
|
Теориялық
білім
|
7 мин
|
Мұғалімге арналған нұсқаулық
бойыншы теориялық білім беру.
3 айлық оқу бағдарламасы. Сын
тұрғыдан ойлау Слайдтар.
|
Мұғалімге арналған нұсқаулық
бойынша теориялық білімін толықтырады.
|
Тренинг
|
2 мин
|
«Монша», «Әжетхана»,
«Перзентхана», «Айықтырғыш» бойынша қатысты сұрақтар
қояды
|
Қатысушылар тренингке
қатысады,сұрақтарға жауап беріп, бір сергіп
қалады.
|
Топтық
жүмыс
|
5мин
|
«Құпия тас» бойынша әр топқа
әңгіме құрастырту, креативті ойлауын
қадағалау
|
Әр топ өз таңдауларынша «Құпия
тастағы» тапсырманы орындайды, креативті ойлайды, кейіпкерді
сомдап, эмоцияға беріледі.
|
Рефлексия
|
2мин
|
Стикерлер таратып
беру
«Шаңырақ, жарты алма, аяқ
ізі»
|
Сабақтан алған әсерлері мен
ұсыныстарын стикерлерге жазады
|