Материалдар / Тәлім- тәрбиеге сыни көзқарас
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Тәлім- тәрбиеге сыни көзқарас

Материал туралы қысқаша түсінік
Коучинг жоспар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Қаңтар 2021
350
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күні: 24.02.2016

Сағат 14:00


Орындаған

Өмірзақова Салтанат Мұқановна

Тақырыбы:

Тәлім- тәрбиеге сыни көзқарас


Мақсаты:

Ойлау туралы ойлану арқылы өзін-өзі реттейтін тұлғаны дамыту.

Күтілетін нәтиже:

Коучинг сабақтарының нәтижесінде кәсіби дағдыларын дамытады. Проблеманы шешу жолдарын іздестіре біледі.Топпен бірлесе отырып берілген тақырыптар бойынша пікір алмасуға қатынасады.

Сілтеме:

Мұғалімге арналған нұсқаулық.


Ресурстар:

Маркер, түрлі-түсті қаламдар,стикер, постер.


Коучинг сессияның өту барысы.

Өтілу кезеңдері:

Уақыты

Коуч іс-әрекеті

Коучингке қатысушылардың іс-әрекеті

Психологиялық ахуал орнату

2 мин

Көңілді сергіту

«Мен кіммін? Қандай жетістігім бар? Жанұядағы мақтанышым»

Қатысушылардың коучингке деген қызығушылығы артады.

Топқа бөлу

2 мин

Әр түрлі жемістер беру арқылы топқа бөлу.


Жемістер түріне қарай 3 топқа бөлінеді.

Ой шақыру.

10 мин

1.«Ақ орамал» оқиғасының үзіндісін тыңдату.Оқиғаның желісін болжау арқылы жаздыру.

Кейін оқиғаның шынайы мазмұнын айту; топтардың өздері берген мінездемесімен сәйкестігін тексерту.

2. «Әке-қамқоршы» бейнеролик көрсетеді. Сыни тұрғысынан талдауын постерге түсіртеді.

Әңгіменің үзіндісін тыңдап,оқиға кейіпкерінің іс-әрекетін болжау арқылы жазады.

Кейін оқиғаның шынайы мазмұнын тыңдап, өздері берген болжамдық сәйкестігін тексереді. Ашық сұрақтарға жауап бере отырып, тақырыпты ашады. Постер қорғайды.


Теориялық білім

7 мин

Мұғалімге арналған нұсқаулық бойыншы теориялық білім беру.

3 айлық оқу бағдарламасы. Сын тұрғыдан ойлау Слайдтар.

Мұғалімге арналған нұсқаулық бойынша теориялық білімін толықтырады.


Тренинг


2 мин


«Монша», «Әжетхана», «Перзентхана», «Айықтырғыш» бойынша қатысты сұрақтар қояды


Қатысушылар тренингке қатысады,сұрақтарға жауап беріп, бір сергіп қалады.


Топтық жүмыс


5мин

«Құпия тас» бойынша әр топқа әңгіме құрастырту, креативті ойлауын қадағалау

Әр топ өз таңдауларынша «Құпия тастағы» тапсырманы орындайды, креативті ойлайды, кейіпкерді сомдап, эмоцияға беріледі.

Рефлексия

2мин

Стикерлер таратып беру

«Шаңырақ, жарты алма, аяқ ізі»

Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын стикерлерге жазады



























Мен кіммін? Мен кіммін?

Қандай жетістігім бар? Қандай жетістігім бар?

Жанұядағы мақтанышымЖанұядағы мақтанышым



Мен кіммін?Мен кіммін? Қандай жетістігім бар?Қандай жетістігім бар?

Жанұядағы мақтанышымЖанұядағы мақтанышым




Мен кіммін?

Қандай жетістігім бар?

Жанұядағы мақтанышым



Мен кіммін?

Қандай жетістігім бар?

Жанұядағы мақтанышым



Мен кіммін?

Қандай жетістігім бар?

Жанұядағы мақтанышым

Мен кіммін?

Қандай жетістігім бар?

Жанұядағы мақтанышым


Мен кіммін?

Қандай жетістігім бар?

Жанұядағы мақтанышым











Монша



Әжетхана


Перзентхана



Айықтырғыш




Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!