Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Тәлімгерлік жоспар
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бекітемін:
Мектеп директоры: ___________ Назарбаева Ж.Қ
« __ » ________жыл
Жас маман мен тәлімгер-педагогтың жұмыс жоспары
2023-2024 оқу жылы.
Жас маман туралы мәліметтер.
Тегі,аты,әкесінің аты |
Оралбекова Саяжан Оралбекқызы |
Білімі |
жоғары |
Қай оқу орнын бітірді,қашан? |
Сарсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті КЕ АҚ 2019-2023 жыл |
Педагогикалық практиканың қорытындысы |
95 |
Қызметі |
Мұғалім |
Жас педагогтың жұмыс істейтін сыныбы |
Пәні: Биология 5Г, 7А, 7Б, 8А, 8Ж, 9Ж |
Сынып жетекшілігі
|
- |
Педагог-тәлімгер туралы мәліметтер.
Тегі, аты, әкесінің аты |
Шакенова Гульназ Сапиолдановна |
Білімі |
Жоғары |
Қандай оқу орнын бітірді,қашан? |
С. Торайғыров атындағы Павлодар мемлекеттік университеті |
Оқу орнын бітірген жылы |
2002 ж |
Диплом бойынша мамандығы |
Бастауыш сынып мұғалімі |
Педагогикалық өтілі |
24 жыл |
Қызметі |
мұғалім |
Тәлімгердің жұмыс істейтін сыныбы |
4 «Д» сыныбы |
Біліктілік санаты |
Жоғары санатты, зерттеуші |
Жұмыстың мақсаты |
Жас маманды педагогикалық ізденістерге үйрету,ұстаздық шеберлікке тәрбиелеу,қазіргі заман талаптарына сай жаңа сабаққа қойылатын талаптарды меңгерту.Тәлім алушының мүмкүндіктерін пайдалануға ықпал ету, кәсіби әңгіме жүргізу арқылы алдына кездесетін кедергілерді жеңіуге көмектесу,өзіне деген сенімін арттыру негізінде тәлімгер болуына белсенді түрде дайындау. |
Міндеттері |
үздіксіз өзін-өзі тәрбиелеуде қажеттілік пен уәждемені дамыту. |
Жұмыстың негізгі бағыттары |
мектеп құжаттамасымен жұмыс істеуге көмек көрсету құрастыру және іске асыру бойынша консультациялар оқу бағдарламасы, сабақ жоспары сабақты ұйымдастыруда көмек көрсету Диагностикалық жұмыстарды жасауға және талдауға көмек көрсету; Өзара сабаққа қатысу |
Қорытынды |
Жас маманның педагогикалық қызметін бағалау. Атқарылған жұмыс туралы бірлескен есеп жүктеу |
Қызмет мазмұны:
1. Жас мұғалімнің қиындықтарын диагностикалау және оның қажеттіліктерін талдау негізінде көмек түрлерін таңдау.
2. Жас педагогтың сабақтарына қатысу.
3. Қызметті жоспарлау және талдау.
4. Жас маманға оқу-тәрбие жұмысын ұйымдастырудың тиімділігін арттыруға көмектесу.
5.Сабақтан тыс уақытта оқушылардың танымдық, ғылыми-зерттеу қызметін жандандырудың негізгі бағыттары мен нысандарымен танысу (олимпиадалар, байқаулар, пәндік апталар және т.б.).
6. Жас педагогтың педагогикалық шеберлігін жетілдіру үшін жағдай жасау.
7. Тәжірибелі мұғалімдердің табысты педагогикалық іс-әрекет тәжірибесін көрсету.
8. Қызмет тиімділігінің мониторингін ұйымдастыру.
Күтілетін нәтижелер:
* жас педагогтың мекемеге сәтті бейімделуі ;
* оқытудың практикалық, жеке, дербес дағдыларын жандандыру;
* жас педагогтің Педагогика және психология мәселелеріндегі кәсіби құзыреттілігін арттыру;
* оқыту сапасын үздіксіз жетілдіруді қамтамасыз ету;
* білім алушылардың шығармашылық және өзіндік қызметін дамыту
* жаңа бастаған педагогтардың жұмысында заманауи педагогикалық технологияларды пайдалану;
* тәрбие жүйесін жобалау, баланың жеке басын зерттеу негізінде сыныппен жұмыс істеу, жеке жұмыс жүргізу.ойынша жұмыс әдістерін жетілдіру;
* жаңа бастаған педагогтардың жұмысында заманауи педагогикалық технологияларды пайдалану;
* тәрбие жүйесін жобалау, баланың жеке басын зерттеу негізінде сыныппен жұмыс істеу, жеке жұмыс жүргізу.
Тәлімгердің жас педагогпен қызметін жоспарлау, ұйымдастыру және оның мазмұны жөніндегі іс-шаралар
№ |
Қызмет мазмұны |
Жұмыстың түрі |
Мерзімі |
1 |
Танысу, пікір алысу |
Кездесу |
Қазан |
2 |
Нормативтік құжаттармен танысу. |
Нұсқау беру |
|
3 |
Оқу жоспары, бағдарлама, күнтізбелік жоспар жасау |
Бағыт беру |
|
4 |
130-бұйрық негізінде қысқа мерзімді жоспар жасау |
Кеңес беру |
Қазан |
5 |
Сабаққа қатысу. |
Кеңес беру |
Үнемі |
6 |
Сабақ беру кезінде қойылатын негізгі талаптар |
Кәсіби әңгімелесу |
Қараша |
7 |
Жаңартылған оқу бағдарламасымен жұмыс |
Кәсіби әңгімелесу |
|
8 |
Сабақ мақсаттарын нақты саралау |
Талқылау |
|
9 |
Сабақта әдіс –тәсілдерді тиімді қолдану |
Сұхбат |
Желтоқсан |
10 |
Тиімді кері байланыс беру (ауызша, жазбаша, графикалық) |
Коучинг |
Қаңтар |
11 |
Тәлім алушыны өз сабағыма шақыру |
Тәжірибе алмасу |
Үнемі |
12 |
Оқушы дәптерімен жұмыс |
Нұсқау беру |
Ақпан |
13 |
Оқу үшін, оқыту үшін бағалау(БЖБ,ТЖБ) |
Нұсқау беру |
|
14 |
Кәсіби әңгімелесу |
Үнемі |
|
15 |
Сабаққа өзіндік талдау жасау, саралау. |
Кәсіби әңгімелесу |
|
16 |
Тәжірибелі мұғалімдердің сабағына қатысу |
Тәжірибе алмасу |
Үнемі |
17 |
Қызмет тиімділігінің мониторингін жасау |
|
Мамыр |