Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
тәлімгерлік жоспары
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Келісемін: Бекітемін:
Мектеп-лицей директорының бейіндік ісі
жөніндегі орынбасары
_______
оқу жылына арналған
тәлімгерлік жоспары
Тәлімгер:
Жас маман:
Кәсібі (лауазымы):
Тәлімгерліктің мақсаты:Жас маманның қажетті кәсіби және адамгершілік қасиеттері бар, кәсіби өсуі мен дамуға дайын білікті педагог ретінде қалыптасу процесін жеделдету
Жас маманмен оқу жылы бойы психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу, іскерліктер мен дағдыларды түзету жұмыстарын жүргізу,жас маманның кәсіби құзыреттілік деңгейін зерделеу, оқу жылын аяқтағаннан кейін өз міндеттерін орындауға дайындығын анықтау,одан әрі жұмыс істеу үшін ұсыныстар беру.
Тәлімгерліктің міндеттері:
1) Жас маманның табысты бейімделуіне жәрдемдесу;
2) Жас маманға педагогті кәсіби қызметін жүргізу үшін қажетті тұрақты практикалық дағдыларды меңгеруіне көмек көрсету;
3) Тәлімгерлік жүргізу шеңберінде коллаборативтік оқытуды ұйымдастыру және іске асыру.
№ |
Іс-шара атауы |
Жоспарланған нәтиже |
Іс-шараның аяқталу уақыты |
Орындалған іс-шараны бағалау, мақсатқа жету |
Тәлімгердің қолы |
1 |
Нормативтік –құқықтық құжаттармен жұмыс (бағдарламалар, әдістемелік нұсқау хаттар) Жас маманмен әңгімелесу " Ішкі тәртіп ережелері және жұмыс тәртібі» |
Мектептің ішкі тәртіп ережелері мен нормативтік-құқықтық құжаттар жөніндегі ұғымын кеңейту. |
Қараша, 3-4 апта |
Еңбекті қорғау нұсқаулықтары, ЕҚ журналына қол қойғызу |
|
2 |
Сауалнама: «Жас маманның жеке қажеттіліктерінің диагностикасы» |
Жас маманның жеке қажеттіліктерін зерделеу |
Қараша, 3-4 апта |
Хаттама |
|
3 |
Семинар: «Күнтізбелік-тақырыптық жоспарларды жасау. Сабаққа қойылатын қазіргі талаптар» |
Сабақ жоспарларын талдауды,КТЖ жасауды үйрену |
Қараша,3-4 апта,желтоқсан 1 апта |
|
|
4 |
Практикалық жұмыс: «БЖБ,ТЖБ, өзіндік және тестік жұмыстарды құрастыру,іріктеу,формативтік бағалау |
Өз бетінше БЖБ,ТЖБ жасап үйрену |
желтоқсан 2-3 апта |
|
|
5 |
Күнделікті сабақ жоспарының құрылымы мен мазмұнын құруды үйрету |
Сапалы сабақ жоспарын жасауды үйрену |
желтоқсан 4 апта |
|
|
6 |
Жас маманның « Күнделік.кз»толтыруына бағыт-бағдар беру |
« Күнделік.кз» порталының мүмкіндіктерін зерделеу |
Қаңтар ,1-2апта |
|
|
7 |
Практикум сабақ: «Оқушыларды бағалау талаптары мен критерерийлері» |
Тапсырмаларға критерий жасап үйрену |
Қаңтар ,3-апта |
|
|
8 |
Үздік «Жас маман-2020» сайысы |
Жыл бойы дайындық жұмысын жүргізу |
Қаңтар ,4-апта |
|
|
9 |
Жас маман жұмысының сәттілігін диагностикалау «Оқушыларға психологиялық - педагогикалық көзқарас, педагогикалық немқұрайдылықтың алдын алу» |
Психологиялық әдебиеттер оқу,психологтармен бірлесіп жұмыс жасау |
Жыл бойы Ақпан ,1 апта |
|
|
10 |
Практикалық сабақ: "Оқушылардың дәптерлерімен, күнделіктері мен жұмыс,жазба жұмыстарын тексеру» |
Күнделіктер мен дәптерлерді жүргізу және ресімдеу жөніндегі жадынама жасау |
Жыл бойы Ақпан ,2 апта |
|
|
11 |
Әдістемелік көмек көрсету мақсатында жас маманныңсабақтарына қатысу. Денсаулық сақтау технологияларын пайдалана отырып сабақтар ұйымдастыру және өткізу. |
«Денсаулық сақтау технологиялары»туралы қосымша әдебиеттермен танысу,практикада қолдану |
Ақпан ,3апта |
|
|
12 |
Мектеп психолгы көмегімен үлгерімі төмен оқушыларды анықтау.Дөңгелек үстел: «Үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс түрлер» |
Үлгерімі төмен оқушыларды басты назарда ұстау,жұмыс түрлерін түрлендіріп отыру |
Жыл бойы |
|
|
13 |
Бірлестік отырысында баяндама тыңдау «Дарынды оқушылармен жұмысты ұйымдастыру » |
Дарынды оқушыларға қосымша жұмыстар ұйымдастыру |
Жыл бойы |
|
|
14 |
Оқушылармен пән бойынша сабақтан тыс іс-шараларды өткізу әдістемесінің жалпы сұрақтарын зерделеу Пән бойынша оқушылармен зерттеу,шығармашылық жобалар жасау |
Пән бойынша сыныптан тыс шара ұйымдастыру |
Ақпан, 4 апта |
|
|
15 |
«Педагогикалық идеялар»тақырыбында жас маманға арнап ашық сабақ өткізу |
Тәлімгердің сабағына қатысу |
Наурыз ,1апта |
|
|
16 |
Практикалық сабақ: " Оқытудағы инновациялық үдерістер. Жаңа білім беру технологиялары» |
Пән бойынша сабақ барысында жүзеге асыру |
Наурыз ,2апта |
|
|
17 |
Практикум: « Өз сабағымызға талдауды қалай жасаймыз» |
Жадынамамен жұмыс |
Жыл бойы |
|
|
18 |
«Үздік сабақтар жәрмеңкесі»Жас маманнның шығармашылық деңгейін дамыту мақсатында мектептегі шығармашылықпен жұмыс жасайтын жаңашыл ұстаздардың сабақтарына қатыстыру |
Қатысқан сабаққа талдау жасай білу,өз пікірін айту |
Жыл бойы |
|
|
19 |
Семинар-тренинг:«Менің кәсіби өсуімдегі тәлімгер көмегі» Сабаққа қатысу дәптерін толтыруды үйрету |
Сабақ құрылымын меңгеру |
Наурыз ,3-4апта |
|
|
20 |
Коучинг: «Мұғалімнің үздіксіз өзін-өзі дамытуы» Семинар,курстарға қатысқан мұғалімдер тәжірибиесін тыңдау. Жас маманның аудандық, қалалық семинарларға және біліктілік арттыру курстарына баруын қадағалау |
Мектеп әкімшілігімен бірлесе жүзеге асыру |
Жыл бойы |
|
|
21 |
Қоғамдық және мектепішілік жұмыстарға белсене қатысуға тәрбиелеу |
Қатысқан шараларда белгілі нәтижеге жету |
Жыл бойы |
|
|
22 |
Тәлімгер портфолиосына шолу.Әдістемелік жинақтармен жұмыс жасауға бағыт беру.Өз тәжірибесін баспа бетіне жариялауды үйрету |
Тәлімгермен ,жеке өткізген сабақтарды баспаға жариялау |
Сәуір ,1-2 апта |
|
|
23 |
Тәлімгер кеңесі: « Жинақылық мұғалімге қойылатын алғашқы талап»Портфолио жинақтауға бағыт беру. Педагог портфолиосының жалпы ережелері. Мазмұн құрылымы және портфолио жүргізу тәртібі .Портфолио материалдарын бағалау |
Портфолио жинақтау |
Сәуір,3-4 апта |
|
|
24 |
Тәлімгер кеңесі: «Жас маман жетісігі өз білімін ұдайы шыңдаудан басталады»Өз білімін жетілдіру жоспарын құруға көмек беру,кәсіби өсуіне ықпал ету |
Ғаламтор, әдістемелік әдебиеттер негізінде өз білімін жетілдіру жоспарын құру |
Мамыр ,1 апта |
|
|
25 |
Психологиялық сауалнама: «Жас маманның психологиялық адамгершілік қасиеттері дамуының мониторингісі» |
Жас маманның психологиялық адамгершілік қасиеттері дамуын анықтау. |
Мамыр ,2 апта |
|
|
26 |
Диагностика: «Тәлімгер мұғалімнің жас мамандармен жұмысы туралы есебі .Жеке қасиеттердің көріну дәрежесі» |
Жұмыс қорытындысын жасау |
Мамыр ,3 апта |
|
|
27 |
Жылдық есеп: «Жас маманның өзін-өзі тәрбиелеуі» тақырыбындағы жұмысы туралы есебі. |
Есеп жасау |
Мамыр,4 апта |
|
|
Жас маман тәлімгерлік жоспарымен танысты
___________ _____________
(қолы)
«___» ______________ ж.