Тәлімгерлік жоспары ___2023-2024 оқу жылы
Жас маман туралы
мәлімет
|
Тегі, аты, әкесінің аты (бар болған жағдайда) |
|
|
Білімі жоғары |
|
|
Қандай оқу орнын қашан бітірді 2018г. - 2021г. Қаз ҰПУ |
|
|
Педагогикалық практика қорытындысы практикадан Алматы қаласында өткен |
|
|
Лауазымы тарих пәні мұғалімі |
|
|
Жас педагогтің жұмыс істейтін сыныптары 7-8 сынып |
|
|
Сынып жетекшілігі жоқ |
|
Тәлімгерлікті іске асыратын педагог туралы мәлімет
|
Тегі, аты, әкесінің аты (бар болған жағдайда) |
|
|
Білімі |
Жоғары |
|
Қандай оқу орнын қашан бітірді |
университет |
|
Дипломы бойынша мамандығы |
|
|
Педагогикалық өтілі |
36
жыл |
|
Лауазымы |
Тарих пәнінің
мұғалімі |
|
Тәлімгер жұмыс істейтін сыныптар |
5-7
сынып |
|
Біліктілік санаты |
Жоғары,
педагог-зерттеуші |
|
Жұмыс мақсаты |
|
|
Міндеттері |
1.Жас маманның педагогикалық шеберліктерін дамыта отырып,технологияны жетік меңгеру негізінде шәкірттің білімін жоғары деңгейге көтеру. 2.Жас маманның теориялық білімдерін мектеп практикасында қолдану дағдыларын қалыптастыру. 3.Жас маманның қазіргі қоғамдағы ролін арттыру, олардың құзырлығын дамыту. 4.Жас маманның әлеуметтік және кәсіби тұлғасын қалыптастыру, оларды қолдану және ынталандыру. 5.Тәрбие, білім берудің жаңа бағдарламаларын, оқу жоспарын, мемлекеттік білім стандартын, әдістемелік нұсқауларды талдау-игеру жұмыстарын жүргізу. 6.Оқу сабақтарының барлық түрінің өткізілуінің әдістемесін, тиімділігін жетілдіру. 7.Жас маманға жеке бас ерекшелігін ескере отырып, диагностикаланған, сараланған негізде ғылыми –әдістемелік көмектер көрсету. |
|
Жұмыстың негізгі бағыттары |
-жұмыста пайдаланылатын нормативтік-құқықтық
құжаттамамен жұмыс; |
|
Қорытынды |
Жас маманның педагогикалық қызметін бағалау. Жүргізілген жұмыс туралы бірлескен есеп |
Тәлімгерлікті іске асыратын педагогтің қызметін жоспарлау, ұйымдастыру және оның мазмұны бойынша іс-шаралар
|
№ |
Қызмет мазмұны |
Жұмыс нысаны |
Мерзімі |
|
|
|
|
|
|
I |
Кіріспе |
||
|
1 |
Педагогтің кәсіби дайындық деңгейін анықтау |
Әңгімелесу, сауалнама өткізу
|
Қыркүйек 1-10 |
|
2 |
Жеке қажеттіліктерін анықтау бойынша диагностика жүргізу |
Диагностика |
Қыркүйек 10-15 |
|
3 |
Тәлімгерлік жоспарын құру |
жоспарды бекіту |
Қыркүйек |
|
II |
Негізгі. Кәсіби даму және психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу |
||
|
1 |
Ұйымдастыру жұмыстары: 1) Жұмыста пайдаланылатын нормативтік-құқықтық құжаттармен жұмыс 2)Мектеп құжаттамасымен жұмысқа көмек |
Нормативтік-құқықтық құжаттармен жұмыс дағдысы |
Қыркүйек |
|
2 |
КТЖ, ҚМЖ басқа да жоспар түрлерін құруға әдістемелік көмек көрсету |
Дұрыс құрылған жоспарлар |
Қыркүйек |
|
3 |
«Жас маман қоржынына» |
Тәлімгерлік әдістемелік көмек |
Қыркүйек |
|
4 |
БЖБ және ТЖБ кестелерін құруға әдістемелік көмек беру |
БЖБ, ТЖБ |
Жоспарға сай жыл бойы |
|
5 |
Kundelik,OnlainMektep платформаларымен жұмыс «Жас маман» мектебінің жұмысына қатысу |
толтыру |
Жыл бойы Үнемі |
|
6 |
Мектепішілік, аудандық, облыстық байқаулар |
Семинарларға, байқау, олимпиада |
Жыл бойы |
|
7 |
Шеберлік класс.Тәлімгер сабағы |
Өткізу |
Екінші жартыжылдықта |
|
8 |
Өзара сабақтарға қатысу жұмыстарын ұйымдастыру |
Сабақты талдау жұмысы |
Жыл бойы |
|
9 |
Жас маманмен командалық сабақ өткізу |
Өткізу |
Екінші жартыжылдықта |
|
10 |
Ашық сабақтар жоспарлауға әдістемелік көмек беру |
Дұрыс құрылған, кезеңдері сақталған сабақ |
Ашық сабақтар кестесіне сай |
|
11 |
«Жас маманның негізгі қиыншылықтары» |
дөңгелек үстел |
Наурыз |
|
12 |
Жас ұстаздар апталығы |
апталық |
Сәуір |
|
13 |
«Ең үздік жас маман-2024» |
байқау |
Сәуір |
|
14 |
Қорытынды және аралық бақылау жұмыстарын ұйымдастыруға әдістемелік көмек көрсету |
Тест, талдау жұмыстары |
Жыл бойы |
|
15 |
Оқушылардың оқу сауаттылығын дамыту арқылы шығармашылық қабілетін шыңдау |
коучинг |
Ақпан |
|
16 |
Материалдарды жинақтап, папка жинақтауға әдістемелік көмек көрсету |
Материалдар қоры |
Жыл бойы |
|
III |
Қорытынды |
||
|
17 |
Жылдық жұмыс қорытындысы туралы есеп дайындауға әдістемелік көмек беру |
Анықтама |
Мамыр |
|
18 |
Жылдық жұмыс қорытындысы туралы педагогикалық кеңесте презентация, бейнеролик әзірлеу |
Есеп |
Мамыр |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Тәлімгерлік жоспары 2023-2024 оқу жылы
Тәлімгерлік жоспары 2023-2024 оқу жылы
Тәлімгерлік жоспары ___2023-2024 оқу жылы
Жас маман туралы
мәлімет
|
Тегі, аты, әкесінің аты (бар болған жағдайда) |
|
|
Білімі жоғары |
|
|
Қандай оқу орнын қашан бітірді 2018г. - 2021г. Қаз ҰПУ |
|
|
Педагогикалық практика қорытындысы практикадан Алматы қаласында өткен |
|
|
Лауазымы тарих пәні мұғалімі |
|
|
Жас педагогтің жұмыс істейтін сыныптары 7-8 сынып |
|
|
Сынып жетекшілігі жоқ |
|
Тәлімгерлікті іске асыратын педагог туралы мәлімет
|
Тегі, аты, әкесінің аты (бар болған жағдайда) |
|
|
Білімі |
Жоғары |
|
Қандай оқу орнын қашан бітірді |
университет |
|
Дипломы бойынша мамандығы |
|
|
Педагогикалық өтілі |
36
жыл |
|
Лауазымы |
Тарих пәнінің
мұғалімі |
|
Тәлімгер жұмыс істейтін сыныптар |
5-7
сынып |
|
Біліктілік санаты |
Жоғары,
педагог-зерттеуші |
|
Жұмыс мақсаты |
|
|
Міндеттері |
1.Жас маманның педагогикалық шеберліктерін дамыта отырып,технологияны жетік меңгеру негізінде шәкірттің білімін жоғары деңгейге көтеру. 2.Жас маманның теориялық білімдерін мектеп практикасында қолдану дағдыларын қалыптастыру. 3.Жас маманның қазіргі қоғамдағы ролін арттыру, олардың құзырлығын дамыту. 4.Жас маманның әлеуметтік және кәсіби тұлғасын қалыптастыру, оларды қолдану және ынталандыру. 5.Тәрбие, білім берудің жаңа бағдарламаларын, оқу жоспарын, мемлекеттік білім стандартын, әдістемелік нұсқауларды талдау-игеру жұмыстарын жүргізу. 6.Оқу сабақтарының барлық түрінің өткізілуінің әдістемесін, тиімділігін жетілдіру. 7.Жас маманға жеке бас ерекшелігін ескере отырып, диагностикаланған, сараланған негізде ғылыми –әдістемелік көмектер көрсету. |
|
Жұмыстың негізгі бағыттары |
-жұмыста пайдаланылатын нормативтік-құқықтық
құжаттамамен жұмыс; |
|
Қорытынды |
Жас маманның педагогикалық қызметін бағалау. Жүргізілген жұмыс туралы бірлескен есеп |
Тәлімгерлікті іске асыратын педагогтің қызметін жоспарлау, ұйымдастыру және оның мазмұны бойынша іс-шаралар
|
№ |
Қызмет мазмұны |
Жұмыс нысаны |
Мерзімі |
|
|
|
|
|
|
I |
Кіріспе |
||
|
1 |
Педагогтің кәсіби дайындық деңгейін анықтау |
Әңгімелесу, сауалнама өткізу
|
Қыркүйек 1-10 |
|
2 |
Жеке қажеттіліктерін анықтау бойынша диагностика жүргізу |
Диагностика |
Қыркүйек 10-15 |
|
3 |
Тәлімгерлік жоспарын құру |
жоспарды бекіту |
Қыркүйек |
|
II |
Негізгі. Кәсіби даму және психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу |
||
|
1 |
Ұйымдастыру жұмыстары: 1) Жұмыста пайдаланылатын нормативтік-құқықтық құжаттармен жұмыс 2)Мектеп құжаттамасымен жұмысқа көмек |
Нормативтік-құқықтық құжаттармен жұмыс дағдысы |
Қыркүйек |
|
2 |
КТЖ, ҚМЖ басқа да жоспар түрлерін құруға әдістемелік көмек көрсету |
Дұрыс құрылған жоспарлар |
Қыркүйек |
|
3 |
«Жас маман қоржынына» |
Тәлімгерлік әдістемелік көмек |
Қыркүйек |
|
4 |
БЖБ және ТЖБ кестелерін құруға әдістемелік көмек беру |
БЖБ, ТЖБ |
Жоспарға сай жыл бойы |
|
5 |
Kundelik,OnlainMektep платформаларымен жұмыс «Жас маман» мектебінің жұмысына қатысу |
толтыру |
Жыл бойы Үнемі |
|
6 |
Мектепішілік, аудандық, облыстық байқаулар |
Семинарларға, байқау, олимпиада |
Жыл бойы |
|
7 |
Шеберлік класс.Тәлімгер сабағы |
Өткізу |
Екінші жартыжылдықта |
|
8 |
Өзара сабақтарға қатысу жұмыстарын ұйымдастыру |
Сабақты талдау жұмысы |
Жыл бойы |
|
9 |
Жас маманмен командалық сабақ өткізу |
Өткізу |
Екінші жартыжылдықта |
|
10 |
Ашық сабақтар жоспарлауға әдістемелік көмек беру |
Дұрыс құрылған, кезеңдері сақталған сабақ |
Ашық сабақтар кестесіне сай |
|
11 |
«Жас маманның негізгі қиыншылықтары» |
дөңгелек үстел |
Наурыз |
|
12 |
Жас ұстаздар апталығы |
апталық |
Сәуір |
|
13 |
«Ең үздік жас маман-2024» |
байқау |
Сәуір |
|
14 |
Қорытынды және аралық бақылау жұмыстарын ұйымдастыруға әдістемелік көмек көрсету |
Тест, талдау жұмыстары |
Жыл бойы |
|
15 |
Оқушылардың оқу сауаттылығын дамыту арқылы шығармашылық қабілетін шыңдау |
коучинг |
Ақпан |
|
16 |
Материалдарды жинақтап, папка жинақтауға әдістемелік көмек көрсету |
Материалдар қоры |
Жыл бойы |
|
III |
Қорытынды |
||
|
17 |
Жылдық жұмыс қорытындысы туралы есеп дайындауға әдістемелік көмек беру |
Анықтама |
Мамыр |
|
18 |
Жылдық жұмыс қорытындысы туралы педагогикалық кеңесте презентация, бейнеролик әзірлеу |
Есеп |
Мамыр |
шағым қалдыра аласыз













